Jump to content

maciekkkk

Użytkownik
  • Content Count

    317
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralny

About maciekkkk

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 12/08/1990

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Heico T4
  • Zainteresowania
    Ostrze noże i nożyczki, halabardy i pilniczki.

Recent Profile Visitors

1830 profile views
  1. Ale dzięki Subaru można polubić "M jak Miłość"
  2. Właśnie oglądam, prawie polubiłem Mroczka
  3. Odgrzewam kotleta. Może mi ktoś zlokalizować w internetach, bądź może ktoś z Was ma taką tabelkę ze skrzyniami automatycznymi, ich numerami zestawionymi z przełożeniem głównym? Muszę kupić skrzynię, a nie mogę znaleźć skrzyni o takim samym numerze jaką miałem w aucie, dlatego próbuję się dowiedzieć jaka jeszcze skrzynia będzie pasowała do mojego przełożenia
  4. Witam, Czy któraś z tych kierownic, będzie pasować do OBK 2002r p&p? Czy zmiana kierownicy wiąże się z jakąś rzeźbą? http://allegro.pl/kierownica-airbag-poduszka-subaru-forester-03-07-i5328570642.html http://allegro.pl/subaru-legacy-2005rok-kierownica-skora-i5284069402.html http://allegro.pl/subaru-forester-05-kierownica-i5395131530.html
  5. Mogłeś mieć już wcześniej wydmuchaną uszczelkę, ja w jednym ze swoich aut tak miałem (nie Subaru), nie było objawów uszczelki, aż pękł wąż przy chłodnicy, potem dowiedziałem się, że uszczelkę miałem wydmuchaną już wcześniej, a wąż pękł bo przy UPG rośnie ciśnienie w układzie i często najsłabsze elementy układu (jak właśnie gumowe węże i inne łączniki) nie wytrzymują ciśnienia i pękają.
  6. U mnie przerywał jak miałem pękniętą obudowę od dolotu. Łapał lewe powietrze i przerywał.
  7. Ale do Plitvickich i tak nie wejdziesz do wody za to w Krka można wejść i kąpać się pod samym wodospadem Jak raz byłem wziąłem sobie obiad ze sobą własnie siedząc w wodzie pod wodospadem w Krka go spożyłem
  8. a Dlaczego akurat tam? Daleko od wybrzeża.
  9. Lepiej szukaj w aucie pękniętej głowicy lub uszczelki pod głowicą
  10. Jeszcze jedno pytanie, na którym zbiorniczku robić test na CO2? Bo robiłem dwa razy, na plastikowym, bo metalowego nie da się odkręcić po rozgrzaniu auta, ale wyszło, że nie ma tam dwutlenku węgla. W weekend wymieniam nagrzewnicę bo cieknie i może przez nią się zapowietrza układ i mam nadzieję, że po wymianie i odpowietrzeniu objawy znikną. Poza bąbelkami w płynie i grzaniu się auta dalej nie ma żadnych objawów UPG. aa i przestało wyrzucać płyn przez plastikowy zbiorniczek. Jak lałem do metalowego na zimnym pod korek to wyrzucało płyn, ale słyszałem, że tam nie może być pod korek, ma być w połowie zbiorniczka. Już nie wiem w końcu ile ma być w nim płynu bo ilu ludzi tyle opinii :/
  11. Test na obecność spalin w płynie nic nie wykazał. Za to nagrzewnica jest do wymiany, cieknie. Czy przez nagrzewnicę może się zapowietrzać układ, przez co auto się grzeje? Bo ogrzewanie działa w samochodzie normalnie, dalej olej nie zmieszał się z płynem ani na odwrót, nie kopci itd. wszystko gra poza tym, że czasem się grzeje.
  12. Was naprawdę tak niebiescy męczą o te wydechy? Ja mam już 3 Imprezę na przelocie, z czego drugą tak głośną, że nie słyszę jak radio gra i co do mnie mówią pasażerowie, a przy kontrolach nigdy nie pytali nawet o wydech Zmień żonę, nie wydech
  13. Zrobiłem tak dzisiaj i: auto nie grzeje się, przynajmniej jak na razie, piana w metalowym zbiorniczu przy przegazowaniu ( podobno naturalne to jest) w metalowym zbiorniczku nic nie bulgocze, nie ma pęcherzyków powietrza, za to w platikowym cały czas robią się pęcherzyki powietrza, jak dodaję gazu to znikają, przy schodzeniu z obrotów też ich nie ma, dopiero jak już silnik zejdzie z obrotów to się pojawiają. Węże znowu w normie, nie puchną, nie są twarde. Ogrzewanie jest, dymu z wydechu nie ma. Jutro test na obecność Co2
  14. ok jutro po pracy tak zrobię i zobaczymy co z tego wyjdzie. Dzięki Chyba już nie ma sensu tego robić Rano sprawdziłem stan płynu, w obu zbiorniczkach był płyn, w plastikowym maks, w metalowym +/- do połowy stanu. Po odpaleniu przejechałem kawałek i auto juz nawet jadąc wolno łapało temperaturę, przewody od płynu chłodniczego stwardniały, teraz są jak skała, a w zbiorniczku plastikowym cały czas pojawiają się pęcherzyki powietrza i widać gołym okiem dymek wylatujący ze zbiorniczka. BTW ogrzewanie dalej jest i działa normalnie. Czyli przy wydmuchanej uszczelce nie zawsze traci się ogrzewanie?
  15. To u mnie w tym metalowym zbiorniczku przed turbiną na zimno nie ma w ogóle płynu, jak jest rozgrzany to płyn w nim jest na full. W tym plastikowym czy na zimnym czy na rozgrzanym płynu jest maks. Oleju dalej nie przybyło, płyn cały czasu ucieka przez ten plastikowy zbiornik. Dalej nie ma bąbelków w płynie, nie śmierdzi spalinami, smaku też nie zmienił, olej tak samo normalnej konsystencji i zapachu, nie przybywa i nie ubywa Auto grzeje się w korku, a jak go przegoniłem z pedałem w podłodze na dystansie ok 15km to przy spokojnej jeździe też temperatura wzrosła na 3/4 skali i po kilkuset metrach wróciła do normy. Masz jakiś film jak te bańki wyglądają? Bo ja otwieram ten korek od plastikowego zbiorniczka to tam zawsze są 3 bąbelki, potrzymam go na obrotach i przy schodzeniu z obrotów nic, żadnego bąbelka. Ale sprawdzę jeszcze raz.
×
×
  • Create New...