Skocz do zawartości

Mert82

Nowy
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Nowy Sącz
  • Auto
    Impreza GC8 STI ver.4
    XV 2.0i 6mt
    BMW e39 530d

Ostatnie wizyty

219 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Mert82

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Przypomnij jeszcze ile lat i w ilu rajdach startował Colin i zestaw to proszę z ilością startów Roberta. Jak Robert przejezdzi tyle startów co Colin, to pogadamy , bo narazie to faktycznie jałowa dyskusja.
  2. Jesli chodzi o osiągnięcia w WRC na tą chwilę ,to faktycznie nie ma kogo do kogo porównywać...co prawda Colin tylko "raz" zdobył Championship w 1995 ,ale go zdobył i już. Dorobek Colina w WRC nim od nas odszedł: 25 rally wins, 42 razy był na podium, i wygrał 455 odcinków... Robert z całym szacunkiem,ale nie jest nawet w ułamku tak utytuowanym kierowcą WRC, jak Colin jest i jeszcze długo będzie. Sorry,ale realne osiągnięcia weryfikują daną aktualną pozycje i jest słabo w przypadku startów Roberta w WRC ogólnie.
  3. Witam, Może po prostu zleć serwisowi wykonanie testu na obecność CO2 w układzie chłodzenia i będziesz wiedział czy to UPG.
  4. W 2.0? szczerze wątpię. Też się zdarza. Poskładać na oryginalnych częściach Subaru. Trzeba wyciągać silnik i jak rozbiorą to będą wiedzieć. 6K PLN jako wyjściowa kwota za same uszczelki, to znaczna kwota...
  5. Robiłem UPG, więc coś dodam po doświadczeniach moich i kolegów z mojej okolicy. W STI 2.0 czy to 2.5 , UPG ma cykl około +\- 70k kilometrów nim puści znowu. Koszt to : 2,5k PLN minimum , przez 4k PLN do 6k jak sam powiedziałeś. Rozbieżności wynikają z tego co się okaże/ukaże oczom mechaników, jak otworzą puszkę pandory,czyli silnik oraz jaki będzie zakres prac poza UPG , bo zawsze wychodzi coś pozatym , coś jeszcze , jak się chce to mieć porządnie zrobione.
  6. Mert82

    Gotująca się impreza

    LATO wszędzie więc jest .....wysyp takich problemów jak twój: 1-2 na stronę. Niestety w 90% przypadków to UPG (czasem może być coś więcej niż UPG czyli głowica - np: pękniecie wewnątrz głowicy na kanale wodnym) "1 na 10-ciu" może mieć fart i akurat poszła "tylko" : -pompa wody - mało prawdopodobne choć się zdarza, -termostat - tak są robione termostaty że raczej będzie w pełni otwarty jak się "rozwali" ,niż w pełni zamknięty ,co skutkuje niedogrzaniem silnika ,a nie przegrzewaniem , -korek zbiornika wyrównoważającego - nigdy jeszcze nie widziałem żeby ten w subaru robił komukolwiek problemy, -nieszczelność układu - zapowietrzenie układu poprzez mikro pęknięcie lub mało wody w systemie,ale wtedy wiatrak nie chce się "wyłączyć"... Ogólnie to to jest gdybanie i wróżenie z fusów najmądrzejszą radą będzie to zdanie : Zrób test na CO2 w zakładzie gdzie umieją taki test zrobić w aucie z turbo doładowaniem , a istnieje wtedy jakaś szansa , że będziesz wiedział czy to UPG na 100%. P.S. Jaki masz przebieg auta? 70k , 150k lub 210k ?
  7. Dobre pytanie też się chętnie dowiem jak to jest? Mi w amatorce typu kjs, nigdy nikt nic nie mówił apropo hydro,prędzej było że git jest że jest , niż badanie legalności montażu wajchy.
  8. Mert82

    ile wam pali ?

    Tak tu wszyscy piszą jak to mało im nie palą......więc coś napisze: Subaru Impreza GT 98, które miałem jakiś czas temu , na pełnym baku do rezerwy dużej,czyli na 57 litrach z 60 udało mi się zrobić 135km .....na ułężu..... w lecie...oprócz paliwa na straty poszła również skrzynia biegów...classic. O dziwo na trasie palił 10 litrów nie wlekąc się,a w mieście około 13 przy spokojnym poruszaniu. Ładował prawie 1.1 bara i do dziś ładuje,jest za siatką ogrodzenia u mojego kuzyna któremu sprzedałem go,ma 250k km prawie,Młody już wymienił 2 skrzynie więc silnik się dalej nie poddaje.
  9. Hmmm,no to może jakaś nieszczelność i uciekło. Jak dobijałeś to takim nowszym sprzętem , co pokazuje na ile szczelny jest układ klimatyzacji? Wyświetla ile ucieka z próżni,jeśli ucieka.
  10. Jeśli słabo działa jak stoisz w korku lub jedziesz normalnie z niskimi obrotami natomiast gdy utrzymujesz obroty wysoko to chłodzi lepiej , może to wskazywać na małą ilość czynnika w układzie. Dobijałeś klimatyzację niedawno?
  11. Mert82

    Zapchana chłodnica???

    Obstawiam UPG , ale nie twierdzę na 100% , nie jestem mechanikiem, nie diagnozowałem na żywo Twojego auta. Piszę na co te objawy wyglądają w Subaru turbo używanym zgodnie z przeznaczeniem (depanie), gdzie nie liczni robią więcej niż 70k km na jednej uszczelce. Polecam oddanie auta do zakładu specjalizującego się w Subaru .... broń Cię Panie Boże do jakiegoś mechanika , co pierwszy raz widzi silnik typu boxer i z turbo na dodatek. Jeśli to klasyczny przedmuch UPG z komory spalania do kanału wodnego to w 5minut Ci to ogarniająca osoba stwierdzi testem Co2 przeprowadzonym tak jak się powinno w aucie z turbo.
  12. Mert82

    Zapchana chłodnica???

    Też mi się tak działo. Jak nie schłodzi się samymi wiatrakami do pewnej wartości, to nie wyłączą się i będą pracować dopóki nie zgasisz auta. Od przedmuchu robi się poduszka powietrzna w układzie chłodzącym i przytyka chłodnice - duży obieg nie działa i silnik choć wie że się przegrzewa i włącza wiatraki ,to to nic nie pomaga bo chłodnica zimna. Żaden waż od chłodnicy nie powinien być twardy jak skała. Obydwa węże na rozgrzanym mają parzyć.Chłodnica ma parzyć. Oddaj auto do kogoś kto już nie raz robił UPG w subaru, nim Ci się zrobi większe kuku z braku chłodzenia ( pękają kanały wodne wewnątrz głowicy, da się przegrzać silnik tak,że już nigdy nie będzie dobrze jechać).
  13. Mert82

    Zapchana chłodnica???

    Do Nowego Sącza zawsze się opłaca przyjechać !!!
  14. Mert82

    Zapchana chłodnica???

    Ty masz 2.5 więc coś profilaktycznie możesz zrobić. Ja jestem przeciwnikiem "zakucia" nie fabrycznego,bo to zawsze pociąga za sobą wzrost mocy skoro zakułem to mogę:turbo , remap itp,itd. A póżniej i tak zrobisz mizerny przebieg nim Ci coś wyskoczy z silnika,a wyskoczy prędzej czy pózniej bo to Subaru Najlepiej skontaktuj się z osobą która to będzie robić dla Ciebie i z nim dogaduj ramy finansowe. To nie jest najtańsza naprawa jak się chce to zrobić porządnie, tak jak ogólna procedura naprawy UPG przewiduje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...