LATO wszędzie więc jest .....wysyp takich problemów jak twój: 1-2 na stronę. Niestety w 90% przypadków to UPG (czasem może być coś więcej niż UPG czyli głowica - np: pękniecie wewnątrz głowicy na kanale wodnym)
"1 na 10-ciu" może mieć fart i akurat poszła "tylko" :
-pompa wody - mało prawdopodobne choć się zdarza,
-termostat - tak są robione termostaty że raczej będzie w pełni otwarty jak się "rozwali" ,niż w pełni zamknięty ,co skutkuje niedogrzaniem silnika ,a nie przegrzewaniem ,
-korek zbiornika wyrównoważającego - nigdy jeszcze nie widziałem żeby ten w subaru robił komukolwiek problemy,
-nieszczelność układu - zapowietrzenie układu poprzez mikro pęknięcie lub mało wody w systemie,ale wtedy wiatrak nie chce się "wyłączyć"...
Ogólnie to to jest gdybanie i wróżenie z fusów najmądrzejszą radą będzie to zdanie :
Zrób test na CO2 w zakładzie gdzie umieją taki test zrobić w aucie z turbo doładowaniem , a istnieje wtedy jakaś szansa , że będziesz wiedział czy to UPG na 100%.
P.S. Jaki masz przebieg auta? 70k , 150k lub 210k ?