Skocz do zawartości

ISR – Inteligentny System Ratunkowy w samochodach Subaru


Flipper

Rekomendowane odpowiedzi

13 godzin temu, Mr Q napisał(a):

A można to zdezaktywować tą usługę od razu? W salonie?

Po pierwsze nie wiadomo czy ISR jest obecnie montowany. Zgodnie z dyrektywą UE samochody są wyposażone w ecall. 

 

Gdy odbierałem nowe auto w 2016 roku można było nie podpisać umowy (chociaż pierwszy abonament wynosił 1 PLN netto) oraz zażądać demontażu urządzenia. 

 

Obecnie nie wiem jak jest. @Keratronik ISRmilczy. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, _akir_ napisał(a):

przeciez pierwszy rok jest oplacony przez SIP wiec umowa jest aktywna 

Chyba było tak jak poniżej opisane

33 minuty temu, mechanik napisał(a):

Po pierwsze nie wiadomo czy ISR jest obecnie montowany. Zgodnie z dyrektywą UE samochody są wyposażone w ecall. 

 

Gdy odbierałem nowe auto w 2016 roku można było nie podpisać umowy (chociaż pierwszy abonament wynosił 1 PLN netto) oraz zażądać demontażu urządzenia. 

 

Obecnie nie wiem jak jest. @Keratronik ISRmilczy. 

Trochę już zapomniałem bo to było prawie 4 lata temu.

 

Jednak wydaje mi się, że najpierw trzeba było zadeklarować chęć zainstalowania ISR, po tem ISR był instalowany w salonie przed wydaniem pojazdu i w związku z tym uzyskiwało się zniżkę w pakiecie dealerskim OC/AC.

 

Na koniec otrzymywało się fakturę na 1 PLN + VAT.

Edytowane przez Szürkebarát
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, mechanik napisał(a):

Po pierwsze nie wiadomo czy ISR jest obecnie montowany. Zgodnie z dyrektywą UE samochody są wyposażone w ecall. 

 

Gdy odbierałem nowe auto w 2016 roku można było nie podpisać umowy (chociaż pierwszy abonament wynosił 1 PLN netto) oraz zażądać demontażu urządzenia. 

 

Obecnie nie wiem jak jest. @Keratronik ISRmilczy. 

a nie lepiej zapytać u źródła w SIPie ? a nie tutaj snuć różne teorie ? :) 

ja zadzwoniłem do SIP i sprawa wygląda tak

ecall jest montowany w nowych autach (w XV montowany jest jeszcze ISR) wtedy ma się połączenie tylko na 112

jak chce się mieć dodatkowo monitoring to opłaca się rachunek w Keratroniku i tyle (wtedy dodatkowo zniżki w Warcie)

 

można się rozejść :D 

 

  • Super! 2
  • Zdrówko! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie w Forku nie ma żadnego abonamentu. Występuje on teraz wyłącznie w XV. Jest aktywny wyłącznie SOS Call - ale to wytyczne UE i musi być. Przynajmniej takie dane mam od dealera. Dziś zamówiłem :D cieszę się jak dziecko :D

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Mr Q napisał(a):

Obecnie w Forku nie ma żadnego abonamentu. Występuje on teraz wyłącznie w XV. Jest aktywny wyłącznie SOS Call - ale to wytyczne UE i musi być. Przynajmniej takie dane mam od dealera. Dziś zamówiłem :D cieszę się jak dziecko :D

 

No to gratulacje! Dużo radości życzę z fajnego autka. 

  • Super! 1
  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 16.03.2023 o 14:37, _akir_ napisał(a):

ecall jest montowany w nowych autach (w XV montowany jest jeszcze ISR) wtedy ma się połączenie tylko na 112

Czy to znaczy, że jeżeli mam w XV ISR ale nie płacę abonamentu w Keratroniku, to i tak w razie czego połączy mnie ze 112? Czyli mam w efekcie możliwość szybszego wezwania pomocy, niż przy pomocy smartfona, ale niestety system nie widzi, gdzie jestem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, RedSasza napisał(a):

Czy to znaczy, że jeżeli mam w XV ISR ale nie płacę abonamentu w Keratroniku, to i tak w razie czego połączy mnie ze 112? Czyli mam w efekcie możliwość szybszego wezwania pomocy, niż przy pomocy smartfona, ale niestety system nie widzi, gdzie jestem?

o To już musisz pytac w SIP lub Keratroniku

ja płace abo wiec nie mam pojecia jak to wygląda u Tych co nie płacą

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, _akir_ napisał(a):

o To już musisz pytac w SIP lub Keratroniku

ja płace abo wiec nie mam pojecia jak to wygląda u Tych co nie płacą

Tam jest najwyraźniej bałagan. 

Wypowiedziałem umowę, sprzedałem auto. Przez dwa kolejne lata, miałem kilka telefonów z centrum monitoringu Keratronik w celu poinformowania o zdarzeniach.

Na pewno brak abonamentu nie dezaktywuje urządzenia, a jedynie usługę. 

Najgorsze w tym jest, że system nadal drenuje bez potrzeby akumulator.

Poza tym dodam że wątek powstał aby @Keratronik ISRudzielał na bieżąco informacji i odpowiedzi na pytania. Tym czasem ostatnie logowanie @Keratronik ISR to maj 2021 :biglol:_20230327_131319.thumb.JPG.0938948e83fe13dea8e9feb646487340.JPG

  • Haha 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Aga napisał(a):

Ten użytkownik był aktywny podczas testowania wersji beta swojej aplikacji ;)

Dlatego w OBK miałam instalację dołożona.

 

OBK to dawne dzieje. 

A jak w obecnym Foresterze? Masz aktywny ISR? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, mechanik napisał(a):

OBK to dawne dzieje. 

A jak w obecnym Foresterze? Masz aktywny ISR? 

Dawne, ale to był jedyny tak stary OBK z ISR ;)

 

Tak, mam aktywny. Nie rozładowuje mi akumulatora, Keratronik dzwoni tylko jak jest przepychany na parkingu w nie ASO. W OBK częściej się kontaktowali  ;)

 

Zniżek żadnych na ubezpieczenie nigdy z tego tytułu nie dostałam, mam opcję z lokalizacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Aga napisał(a):

Zniżek żadnych na ubezpieczenie nigdy z tego tytułu nie dostałam, mam opcję z lokalizacją.

Wydaje mi się, że to ubezpieczenie AC/OC co mi w salonie Subaru przygotowują rok rocznie, uwzględnia ISR, podobnie szkolenie SJS - przynajmniej raz o to pytali. Oferta jest Warty i jak na razie warunki ciągle lepsze niż od wszelakiej maści brokerów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, aflinta napisał(a):

Wydaje mi się, że to ubezpieczenie AC/OC co mi w salonie Subaru przygotowują rok rocznie, uwzględnia ISR, podobnie szkolenie SJS - przynajmniej raz o to pytali. Oferta jest Warty i jak na razie warunki ciągle lepsze niż od wszelakiej maści brokerów. 

 

44 minuty temu, aflinta napisał(a):

Może kwestia kto polisę przygotowuje? W sumie będę teraz miał nową wycenę to sprawdzę.

Mam wrażenie, że kolejne polisy oferowane mi są takie jak oferowane @aflinta i z takimi samymi warunkami dot. SJS i ISR. Jako, że już czas to zasięgnąłem języka u znajomej brokerki pomimo tego, że od poprzedniej ofertę otrzymałem. Nie spodziewam się rewelacyjnej różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, RedSasza napisał(a):

Czy to znaczy, że jeżeli mam w XV ISR ale nie płacę abonamentu w Keratroniku, to i tak w razie czego połączy mnie ze 112? Czyli mam w efekcie możliwość szybszego wezwania pomocy, niż przy pomocy smartfona, ale niestety system nie widzi, gdzie jestem?

Prawdę powiedziawszy tracę wiarę w ISR czy pomoże w biedzie bo przy mojej szkodzie parkingowej nie zareagował zupełnie a uderzenie nie było błahe. Ale zareagował gdy w stojącym na placu Szarym Mnichu rozładował się akumulator :biglol: .

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytałem, bo rok temu przez przypadek (a może z ciekawości, co się stanie?), nacisnąłem ten magiczny przycisk i połączyłem się z… no w sumie to nie wiem z kim. Ale ten ktoś zapytał, czy potrzebuję pomocy. Podziękowałem i powiedziałem, że to mój błąd w sztuce. Samochód kupiłem rok wcześniej, jako czteroletni, więc zakładałem, że abonament dawno wygasł. No i teraz nie wiem, bać się tego przycisku, czy w razie czego ktoś przyśle mi na pomoc antyterrorystów. ;) 
 

 

Edytowane przez RedSasza
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, RedSasza napisał(a):

Zapytałem, bo rok temu przez przypadek (a może z ciekawości, co się stanie?), nacisnąłem ten magiczny przycisk i połączyłem się z… no w sumie to nie wiem z kim. Ale ten ktoś zapytał, czy potrzebuję pomocy. Podziękowałem i powiedziałem, że to mój błąd w sztuce. Samochód kupiłem rok wcześniej, jako czteroletni, więc zakładałem, że abonament dawno wygasł. No i teraz nie wiem, bać się tego przycisku, czy w razie czego ktoś przyśle mi na pomoc antyterrorystów. ;) 
 

 

Samo naciśnięcie przycisku SOS łączy z centrum pomocy Keratronik. Naciśnięcie dwóch (żółtego i niebieskiego) powinno połączyć ze 112.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...