Skocz do zawartości

ISR – Inteligentny System Ratunkowy w samochodach Subaru


Flipper

Rekomendowane odpowiedzi

Nie pamiętam ile to wynosiło gdy w tamtym roku płaciłem ale wyszło na to, że bonifikata w ubezpieczeniu pokryła z nadkładem koszt ISR. W tym roku brokerka nawet urwała 80 złotych co jest kwotą nieznaczną ale np. pozwoli mi się delektować w Wielkanoc porządnym cygarem :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.04.2020 o 17:03, KPR napisał:
W dniu 4.04.2020 o 15:23, Szürkebarát napisał:

Nic na siłę - chcesz zniżkę w ubezpieczeniu bierzesz ISR.

 

w PZU nie ma na to zniżki:(

Oczywiście że jest. Mam ubezpieczenie w PZU od początku posiadania auta wariant super polskia i europa pełen pakiet.  W PZU ISR uznawany jest jako system specjalny pod nazwą predator combo czy jakoś tak . Specjalnie z ubezpieczycielem przeliczałem i z systemem i bez - zniżka nie jest duża bo coś  około 250 pln. Ale i tak się nie opłaca bo abonament w keratroniku większy niż zniżka za system specjalny. Natomiast mogę z pełną odpowiedzialnością napisać że system działa bo jak miałem kolizje  ( subaru leone zaparkowało mi w tyle ) to błyskawicznie do mnie zadzwonili i wezwali policje - co więcej policja wiedziała że wezwał ich system a nie człowiek więc zjawili się błyskawicznie. 

Edytowane przez Karas
  • Dzięki! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Karas napisał:

z ubezpieczycielem przeliczałem i z systemem i bez - zniżka nie jest duża bo coś  około 250 pln. Ale i tak się nie opłaca bo abonament w keratroniku większy niż zniżka za system specjalny

Dalibóg - nie pamiętam ale też mi się wydaje że dawało to około 250 złotych mniej do zapłacenia rocznie. Keratronik - pierwszy rok 1, 23 zł + drugi rok 377,97 zł = 379,2 zl za dwa lata. Czyli 189,6 zł rocznie i nawet jeśli nie mamy przygody podczas jazdy to nalepka ISR na szybie odpędza potencjalnych napastników ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ISR spełnia funkcję systemu antykradzieżowego dlatego są za niego zniżki w ubezpieczeniach. Akurat możecie spać spokojnie jeżeli chodzi o kradzieże Subar. Tych aut amatorzy cudzej własności  nie tykają.  Niszowa marka=słaby popyt na części, w dodatku właściciele raczej "uzależnieni od ASO" więc u pana Zenka w szopie naprawiać nie chcą. Widziałem ceny zderzaków czy innych partsów do XV na portalach - ceny wręcz śmieszne a i tak wiszą miesiącami jak nie latami. Gra nie warta świeczki. Akurat to uważam za dośc dużą zalete aut tej marki. Można zostawic otwarte z kluczykami w stacyjce a i tak rano będzie nie tknięty B) Co innego  Vag Toyota czy Honda

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzisiaj klątwa ISR drenującego akumulator dopadła i mnie. Pacjent Forester XT z 2018 roku, przebieg 16600km. Byłem umówiony na przegląd po dwóch latach, wsiadam rano z zamiarem odstawienia auta do serwisu i niemiła niespodzianka. Tylko pomigał kontrolkami, wyrzucił komunikat „Sprawdź silnik”, nawet nie było próby zakręcenia rozrusznikiem. Pomiar napięcia na akumulatorze wykazał 9,7V.

Odpaliłem kablami z innego auta i z całą choinką różnych kontrolek na desce dotarłem do serwisu.

Poprosiłem o sprawdzenie czy z akumulatorem i ładowaniem wszystko OK - niczego niepokojącego nie stwierdzono.
Żeby jednak nie demonizować, auto niewiele jeździ, przeważnie na odcinkach do 5 kilometrów. W ciągu ostatniego 1,5 miesiąca szczególnie - samochodem na codzień porusza się moja partnerka, teraz pracuje zdalnie i prawie nie jeździ.

Wniosek? - trzeba się będzie przeprosić z prostownikiem i raz na jakiś czas podładować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.04.2020 o 23:59, jwronko napisał:

klątwa ISR drenującego akumulator dopadła i mnie

Też już to przerabiałam :(
Kwarantanna wyraźnie szkodzi naszym subarynkom :angry: ,  po naładowaniu teraz nawet bez potrzeby "wyprowadzam" co parę dni na spacerek.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Czy w Samochodach Subaru w Polskiej dystrybucji nadal jest montowany moduł ISR firmy Keratronik?

Cisza jakaś nastała, system budził wiele emocji, a to domniemane rozładowanie baterii, kwestia dostępności usługi poza granicami Polski.

Wymóg wyposażenia samochodów w e-call sprawił że Keratronik znikł z rynku? Na swojej stronie Internetowej Keratronik promuje system zarządzania flotami pojazdów, więc inna oferta niż do tej pory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mechanik napisał:

Czy w Samochodach Subaru w Polskiej dystrybucji nadal jest montowany moduł ISR firmy Keratronik?

Cisza jakaś nastała, system budził wiele emocji, a to domniemane rozładowanie baterii, kwestia dostępności usługi poza granicami Polski.

Wymóg wyposażenia samochodów w e-call sprawił że Keratronik znikł z rynku? Na swojej stronie Internetowej Keratronik promuje system zarządzania flotami pojazdów, więc inna oferta niż do tej pory.

 

32 minuty temu, sosmar napisał:

mam system od 2017 roku i systematycznie  opłacam abonament

Mitu, od 2019. Właśnie mnie skasowali na 402,21 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, allu napisał:

Działa nadal. Miesiąc temu przedłużyłem. A baterie zrżera :D

Nie miałem problemu z zżeraniem baterii, choć od wielu miesięcy mało jeżdżę. Raz zatelefonowali do mnie twierdząc, że wykryto gwałtowny spadek napięcia a ja tylko otworzyłem i zamknąłem pokrywę bagażnika. Był wtedy duży mróz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...