JumP Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Czy któryś z silników Subaru jest bezkolizyjny (rozrząd)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Czy któryś z silników Subaru jest bezkolizyjny (rozrząd)? a o ktory pytasz? Z "hydraulika" sa bezkolizyjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JumP Opublikowano 23 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Z "hudrauliką" czyli które? Pytanie pomocnicze - w których (konkretnie) silnikach jak zerwie się pasek rozrządu to nic oprócz tego się nie stanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Czy któryś z silników Subaru jest bezkolizyjny (rozrząd)? a o ktory pytasz? Z "hydraulika" sa bezkolizyjne czyli nasze GTeki MY95-96 sa bezkolizyjne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Z "hudrauliką" czyli które?Pytanie pomocnicze - w których (konkretnie) silnikach jak zerwie się pasek rozrządu to nic oprócz tego się nie stanie? np Imprezy Turbo do97r(98 rowniez) i Legacy Turbo maja hydraulicznie regulowane luzy zaworow i te sa bezkolizyjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Z "hudrauliką" czyli które?Pytanie pomocnicze - w których (konkretnie) silnikach jak zerwie się pasek rozrządu to nic oprócz tego się nie stanie? np Imprezy Turbo do97r(98 rowniez) i Legacy Turbo maja hydraulicznie regulowane luzy zaworow i te sa bezkolizyjne najprzyjemniejsza wiadomosc dnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JumP Opublikowano 24 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 A jak z silnikami bez Turbo? W 1998 były dwa silniki 115 i 125 koni - czy one też są bezkolizyjne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 czyli co - jaj mam w swoim LIPIEC 97 tez bezkolizyjny rozrzad? bo dotychczas wszyscy mowili ze rozrzad w szesnastkach jest jaknajbardziej kolizyjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter77 Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Potwierdzam rozrząd w GT z hydrauliką bezkolizyjny, po tym jak mechanik źle mi złorzył rozrząd (pomylił się o przeszło 90') nic się nie stało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 To są silniki w Imprezach/Legacy, które nie mają hydraulicznej regulacji luzu zaworowego ? Chyba nie bardzo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 bardzo, bardzo :wink:. nowsze maja plytki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 bardzo, bardzo :wink:. nowsze maja plytki. I te są kolizyjne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 hm... nowsze/starsze. czy ktoś wie dokładnie od którego roku jest rozrząd bezkolizyjny? może kod silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 hm... nowsze/starsze. czy ktoś wie dokładnie od którego roku jest rozrząd bezkolizyjny? może kod silnika? skoro starsze mają hydrauliki = rozrząd bezkolizyjny a nowsze mają płytki = rozrząd kolizyjny (?) to znaczy, że nowsze silniki gną sobie zawory, a starsze nie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 hm... nowsze/starsze. czy ktoś wie dokładnie od którego roku jest rozrząd bezkolizyjny? może kod silnika? skoro starsze mają hydrauliki = rozrząd bezkolizyjny a nowsze mają płytki = rozrząd kolizyjny (?) to znaczy, że nowsze silniki gną sobie zawory, a starsze nie ?? na to wyglada, mi trudno w to uwierzyc bo wychodzi na to ze starsze = lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 ja mam troche metlik w glowie z ta bezkolizyjnoscia :neutral:. z jdnej strony slyszalem, ze wszystkie 4 walkowce sa kolizyjne (czyli nawet stare 2.5, antyki turbo itd)... a z drugiej juz nie raz przekonalem sie, ze komancz wie co mowi hmm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 to kto na ochotnika zerwie sobie pasek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 u mnie w antyku był raz zerwany pasek (facet sie przyznał) ale kompletnie nic sie nie stalo. Wymienili pasek,rolki,napinacze itd. i smiga dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarso Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 na to wyglada, mi trudno w to uwierzyc bo wychodzi na to ze starsze = lepsze mnie jakos nietrudno w to uwierzyc :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 akarso - PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 najlepiej to sprawdzic w autopsii - kto robi zrzute w razie co i rwiemy pasek w ktoryms SI GT sprzed 98 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Ja sprawdzę "kolizyjność" dopiero za jakieś 85 tyś. km., ale jestem spokojny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Regulacja hydrałliczna zaworów ma tak do tego jak kolor samochodów pokrzywienie zaworów następuje wtedy kiedy tłok uderzy w zawór. Uderzy w zawór wtedy kiedy będze otwarty. Jeżeli pasek zerwie się to jest duża szansa ze wałek zatrzyma się z zamkniętymi zaworami chyba że go wcześniej uderzy tłok, im dłuszy wałek rozrządu (więcej zaworów obsługuje ) tym szanse rosną . Jeśli chodzi o Subaru Autodata mówi: ,,mimo że przy pęknięciu paska następuje zazwyczj uszkodzenie silnika przed zdjęciem głowicy sprawdzić ciśnienie sprężania. Jęsli chodzi o silniki Subaru DOHC można uszkodzić zawory przy zakładaniu paska rozrządu . Przestrzega przed tym instrukcja fabryczna jak i Autodata!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Regulacja hydrałliczna zaworów ma tak do tego jak kolor samochodów pokrzywienie zaworów następuje wtedy kiedy tłok uderzy w zawór. Uderzy w zawór wtedy kiedy będze otwarty. Jeżeli pasek zerwie się to jest duża szansa ze wałek zatrzyma się z zamkniętymi zaworami chyba że go wcześniej uderzy tłok, im dłuszy wałek rozrządu (więcej zaworów obsługuje ) tym szanse rosną . Jeśli chodzi o Subaru Autodata mówi: ,,mimo że przy pęknięciu paska następuje zazwyczj uszkodzenie silnika przed zdjęciem głowicy sprawdzić ciśnienie sprężania. Jęsli chodzi o silniki Subaru DOHC można uszkodzić zawory przy zakładaniu paska rozrządu . Przestrzega przed tym instrukcja fabryczna jak i Autodata!!! Owoc !!!! gdzie jestes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Regulacja hydrałliczna zaworów ma tak do tego jak kolor samochodów pokrzywienie zaworów następuje wtedy kiedy tłok uderzy w zawór. Uderzy w zawór wtedy kiedy będze otwarty. Jeżeli pasek zerwie się to jest duża szansa ze wałek zatrzyma się z zamkniętymi zaworami chyba że go wcześniej uderzy tłok, im dłuszy wałek rozrządu (więcej zaworów obsługuje ) tym szanse rosną . Jeśli chodzi o Subaru Autodata mówi: ,,mimo że przy pęknięciu paska następuje zazwyczj uszkodzenie silnika przed zdjęciem głowicy sprawdzić ciśnienie sprężania. Jęsli chodzi o silniki Subaru DOHC można uszkodzić zawory przy zakładaniu paska rozrządu . Przestrzega przed tym instrukcja fabryczna jak i Autodata!!! Oczywiscie, ze regulacja hydrauliczna ma sie nijak do kolizyjnosci silnika, ale piszac "hydraulika" chcialem uniknac skrotow wszystkich silnikow, ktore takowa maja i rozrzad jest bezkolizyjny-po prostu latwiej bedzie niektorym zapamietac. Nie patrz na Autodate bo w 90% opisow bedzie napisane to samo ostrzezenie. EDIT I DOHC po 98r zgodze sie - jest kolizyjny, ale rozmawialismy o starszych DOHC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się