Skocz do zawartości

H6


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

I spalanie Spec B w porownaniu do automatu tez przepasc :(

Dla mnie akurat spalanie w Obk H6 jest akceptowalne, a nawet dość przyzwoite :). Zdanie zmieniłem kiedy zakupiłem H6, wcześniej tylko czytałem o wynikach rzędu 15-17l, gdzie przez przeszło rok nie udało mi się takiego spalania uzyskać .. i to lpg :), a jeżdze głównie po zatłoczonej Warszawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja się ostatnio zdziwiłem kiedy zajechał do Rowów z Wawki na trochę więcej niż połowie baku.

 

 

Ja mam tak prawie zawsze ^_^

 

no ale wracałem autostradkami i niestety półtora baku bardzo mu smakowało. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

znalezienie H6 w wersji EU, w dobrym stanie i za normalna cene graniczy z cudem.

 

1) Nie przesadzaj ;) .

2) Cena "normalna" - kwestia interpretacji. Pewnych rzeczy się nie da przeskoczyć. Cenę dyktują największe rynki, a tam jakoś tych aut nie oddają za darmo.

3) Polityka fiskalna naszych władz niestety mocno wpływa na ceny używanych H6.

 

Nasz rynek samochodów używanych jest już nasycony towarem ale jeszcze ma niedojrzałych nabywców - każdy by chciał super-bezwypadkowy-niemal-nie-jeżdżony wóz z oryginalnym lakierem, niewielkim przebiegiem i w cenie śmieciowej.

Tak się nie da. Spójrzcie na rynek niemiecki - są tanie śmiecie u rozmaitych śniadolicych i drogie, zadbane auta w serwisach lub niemieckich komisach.

U nas praktycznie nie ma szans na sprzedanie wozu w dobrym stanie bo i tak nikt nie wierzy że jest dobry, a oferty z górnej półki nikt nawet nie rozważa w kategoriach oględzin. Liczy się tylko cena.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój OBK 3.6 pali w mieście (przy włączonej klimatyzacji plus radio) 11,5 - 12 litrów na krótkich jazdach z dużą ilością świateł. Przy dłuższych jazdach miejskich spalanie wynosi 11 -11,5 litrów. Poza miastem na głównych drogach (czyli częste wyprzedzanie, hamowanie, ect) nie więcej niż 10 litrów. Na autostradzie przy prędkości 140 km/h pali ca 9 litrów. Wiejskie, kręte i wąskie drogi z małym ruchem przynosi spalanie ca 8 -8,5 lt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja szukam w Niemczech, tu ofert na Subaru jest kilka razy mniej niz w Polsce.

Może poszukaj w Szwajcarii

Ja swojego w ogóle nie szukałem, to on znalazł mnie :D  

 

 

3) Polityka fiskalna naszych władz niestety mocno wpływa na ceny używanych H6.

 

Większość obcykanych handlarzy ma i na to sposób  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Większość obcykanych handlarzy ma i na to sposób ;)

 

 

Taaa....

 

A potem zaniżone faktury wystawiają. Wiem, że to nie ich wina tylko władzy - bo to dzięki jej postępowaniu nasz kraj stoi na głowie.

Jakoś z wykładów z ekonomii pamiętam, że im niższe podatki, tym więcej pieniędzy płynie do skarbu państwa. Tylko jakoś każdy po kolei Min.Fin. zapomina o tej prawdzie jak już dostanie nominację.

 

 

 

Kupiłem swojego osobiście w NYC jako nowy z salonu, ma 15k mil przebiegu - jak patrzę na ceny w Polsce to mi się niedobrze robi...

 

Tak, tak. Sprawdziłem.

 

Nowy WRX STI w Polsce - 46000 Euro co daje niemal 200 tys zł. Średnia płaca (+/-) 30parę tys netto rocznie

Nowy WRX STI w USA (Texas) - 36000 USD. Średnia płaca 46000 USD rocznie.

 

Może nawet liczby trochę pomyliłem, ale skalę problemu oddają. Jesteśmy niemal jak niewolnicy w (nie przymierzając)  Południowej Karolinie 200 lat temu.

 

Ale jak ktoś uważa, że u nas jest źle :mrgreen: , niech porówna sobie statystyki z Nigerią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz zaraz, ale jest trochę egzemplarzy na rynku podałem nawet 3 linki, nikt nie widział nie oglądał tych aut? wydają się interesujące! Tak jak patrze to za rok 2005-2006 H6 trzeba dać do 38 tyś to chyb a cena dobra do stanu? Auto można prześwietlić nikt nikomu nie zabroni! Przecież płacę to wymagam, prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czyli jak z USa to bee?

Może nie tak zaraz całkiem bee, ale mnie np. nie odpowiadało zawieszenie.

Sądziłem, że EU to kanapa. Myliłem się ;)

 

A inne różnice techniczne poza zawieszeniem? Kojarzę, że w US Spec były m.in. mniejsze hamulce, brak chłodnicy oleju AT...  W 3,6 z kolei brakuje Si-Drive

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się OTB, ale z USA jest największy wybór! dlatego pytam, jak nie sprzedam forka to i tak dupa z tego! Szkoda, ale jak nie sprzedam przerabiam forka na STI :) czas koniec roku 2014!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

czekac na jakas czesc tygodniami

 

Nie prawda. Poza milami, galonami, fahrenheitami to mechanicznie takie same samochody z zamiennie pasującymi gratami (eksploatacyjnymi)

 

 

 

Kojarzę, że w US Spec były m.in. mniejsze hamulce, brak chłodnicy oleju AT...

 

W EU spec też masz mniejsze hamulce. Brak też chłodnicy oleju AT - jest tylko wymiennik ciepła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamulce chyba mam jednak większe, ale nie znam się to nie będę się upierał  ;)

 

Reasumując - na pewno US Spec to jest tańsze rozwiązanie, ale trochę gorsze technicznie no i trzeba liczyć się z większym nakładem czasowym w razie ewentualnych problemów z autem, a nie każdy może postawić auto na dłużej w serwisie i czekać na części... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...