Skocz do zawartości

H6


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

To kwestia indywidualna, ja osobiscie nie mam ochoty przeliczac mil i galonow lub czekac na jakas czesc tygodniami. Ale za to wiekszosc czesci w USA jest tanszych nawet z clem i przesylka. WIec jesli podoba ci sie US, bierz US.

Tak na prawdę to poza ASO szybciej czesci dostaniesz do wersji USDM niz EUDM. Niektore sa takie same, dla przykladu potrzebowalem mnie popularna czesc jak oslone kierownicy EU nie moglem dostac wiec mam "Made in Canada", czesc ta sama a dostalem od reki i za mniejsze pieniadze.

 

Mile i F to kwestia przyzwyczajenia a od biedy da sie czesc przeprogramowac - byl o tym watek jakis czas temu. Ogolnie to nie sa gorsze auta, czasami ubozej wyposazone, jedynie moze przeszkadzac bardziej miekkie zawieszenie. No i problem tez w tym, ze te z US sa glownie po mocnych przejsciach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ze wszystkim moge sie zgodzić. Miałem US jako moje pierwsze subaru. Części te same w większości co EU, żadnych problemów z dostępnością. Mil i galonów nie udało mi się przeprogramować ale da się z tym żyć. Zawieszenie miększe od EU ale po zmianie amortyzatorów problemu nie ma. Wyposażenie było zdecydowanie bogatsze aniżeli w odpowiednikach z EU. Auto z USA można stosunkowo łatwo sprawdzić poprzez CARFAX.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

tak ale z wyłączeniem blacharki, zawieszenia, amortyzatorów, sterowania silnikiem, skrzyni biegów itd itp.....

 

 

 

Hamulce chyba mam jednak większe, ale nie znam się to nie będę się upierał ;)

 

A czy aby na pewno piszecie o modelu 04-09 3,0? Bo o takim rozmawiamy.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

tak ale z wyłączeniem blacharki, zawieszenia, amortyzatorów, sterowania silnikiem, skrzyni biegów itd itp.....

 

 

 

Hamulce chyba mam jednak większe, ale nie znam się to nie będę się upierał ;)

 

A czy aby na pewno piszecie o modelu 04-09 3,0? Bo o takim rozmawiamy.....

 

 

 

W każdych rocznikach jest podobnie w mniejszym lub większym zakresie. Z zewnątrz niby to samo ale jak przyjdzie do szczegółów to błotniki mają inne przetłoczenia, drzwi inne mocowania, silnik inny komputer sterujący itd itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdych rocznikach jest podobnie w mniejszym lub większym zakresie. Z zewnątrz niby to samo ale jak przyjdzie do szczegółów to błotniki mają inne przetłoczenia, drzwi inne mocowania, silnik inny komputer sterujący itd itp.

 

Ale przyznasz, że nie są to tematy typowo eksploatacyjne. A mało kto zakłada wymianę komputera w ramach obsługi samochodu.

 

Przy nadwoziu owszem są różnice. Wynikające z m.in. innych przepisów - np zderzaki.

Edytowane przez house_1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

 

 

 

 

8.5s do 100km/h przy 250KM to dosc kiepski rezultat w obecnych czasach ..

 

To wartość katalogowa czy mierzona ?

Bo mi wyszło coś ok. 7s co dalej nie jest wynikiem oszałamiającym 

Choć jak na wolnossącą benzynkę nie jest źle

Co dla mnie ważniejsze to przyspieszenie 80-140 (wyprzedzanie aut ciężarowych ) i jak mi wbije 3 bieg dzieje się naprawdę sporo  ;)

 

 

Sluchajcie, mam pytanie odnosnie osiagow i automatu. Czy jak przelacze w tryb manualnej zmiany biegow mozna osiagnac lepszy wynik do setki? Badz od 80 do 120?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem forka, teraz mam outbacka h6, outback jest zdecydowanie bardziej komfortowy niz forester a także 20cm dluzszy, 20cm dluzszy i 20cm szerszy bagażnik

zdecydowanie lepiej spisuje się na długich trasach, za to h6 w miejskich korkach... średnie spalanie u mnie pokazuje 16l...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

 

8.5s do 100km/h przy 250KM to dosc kiepski rezultat w obecnych czasach ..

 

To wartość katalogowa czy mierzona ?

Bo mi wyszło coś ok. 7s co dalej nie jest wynikiem oszałamiającym 

Choć jak na wolnossącą benzynkę nie jest źle

Co dla mnie ważniejsze to przyspieszenie 80-140 (wyprzedzanie aut ciężarowych ) i jak mi wbije 3 bieg dzieje się naprawdę sporo  ;)

 

 

Sluchajcie, mam pytanie odnosnie osiagow i automatu. Czy jak przelacze w tryb manualnej zmiany biegow mozna osiagnac lepszy wynik do setki? Badz od 80 do 120?

 

 

Pomiarów nie robiłem, ale wątpie, to czy automat zmienia czy ty wymuszasz zmiana to i tak kluczowa jest zmiana przełożenia, która trwa tyle samo. W trybach S# silnik kręci bardzo wysoko, wiec za nie ugrasz nic zmiana ręczną.

Tryb ręczny za to sprawdza się przy redukcjach, automat nie zawsze zrobi to co ty chcesz zrobić.

miałem forka, teraz mam outbacka h6, outback jest zdecydowanie bardziej komfortowy niz forester a także 20cm dluzszy, 20cm dluzszy i 20cm szerszy bagażnik

zdecydowanie lepiej spisuje się na długich trasach, za to h6 w miejskich korkach... średnie spalanie u mnie pokazuje 16l...

 

ameryki nie odryłeś :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

 

8.5s do 100km/h przy 250KM to dosc kiepski rezultat w obecnych czasach ..

 

To wartość katalogowa czy mierzona ?

Bo mi wyszło coś ok. 7s co dalej nie jest wynikiem oszałamiającym 

Choć jak na wolnossącą benzynkę nie jest źle

Co dla mnie ważniejsze to przyspieszenie 80-140 (wyprzedzanie aut ciężarowych ) i jak mi wbije 3 bieg dzieje się naprawdę sporo  ;)

 

 

Sluchajcie, mam pytanie odnosnie osiagow i automatu. Czy jak przelacze w tryb manualnej zmiany biegow mozna osiagnac lepszy wynik do setki? Badz od 80 do 120?

 

 

 

od 0-100 to raczej nie będzie różnicy.

Natomiast 80-120 na pewno.

Moje H6 w takiej sytuacji nigdy nie redukuje na drugi bieg ( nawet w trybie sport), a manualnie można to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje H6 w takiej sytuacji nigdy nie redukuje na drugi bieg ( nawet w trybie sport), a manualnie można to zrobić.

 

Dobrze zrozumiałem?, mój H6 2004 redukuje z 5 do 3 przy wyprzedzaniu jak depnę... 2 już nie wbijesz bo komputer na to nie zezwoli 

Edytowane przez sebek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Moje H6 w takiej sytuacji nigdy nie redukuje na drugi bieg ( nawet w trybie sport), a manualnie można to zrobić.

 

Dobrze zrozumiałem?, mój H6 2004 redukuje z 5 do 3 przy wyprzedzaniu jak depnę... 2 już nie wbijesz bo komputer na to nie zezwoli 

 

 

Mój też tak potrafi zrobić, 2-kę też zapina, ale oczywiście zależy to od V. Jak się chce wbić manetkami za niski bieg to miga ta strzałeczka na desce, że nie można wbić za niskiego biegu, więc jest tak jak piszesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Moje H6 w takiej sytuacji nigdy nie redukuje na drugi bieg ( nawet w trybie sport), a manualnie można to zrobić.

 

Dobrze zrozumiałem?, mój H6 2004 redukuje z 5 do 3 przy wyprzedzaniu jak depnę... 2 już nie wbijesz bo komputer na to nie zezwoli 

 

 

Nie! przy około 90km/h moje H6 nie ma ochoty zredukować nawet w trybie sport na dwójkę. W trybie manualnym można to zrobić, bo obroty są jak najbardziej do zaakceptowania. Niestety w trybie auto jeszcze nigdy mi nie zredukował tak nisko nawet przy kick downie. Może mam coś zepsute, ale żadnych innych objawów uszkodzeń nie zauważyłem... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...