sherif Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 To kwestia indywidualna, ja osobiscie nie mam ochoty przeliczac mil i galonow lub czekac na jakas czesc tygodniami. Ale za to wiekszosc czesci w USA jest tanszych nawet z clem i przesylka. WIec jesli podoba ci sie US, bierz US. Tak na prawdę to poza ASO szybciej czesci dostaniesz do wersji USDM niz EUDM. Niektore sa takie same, dla przykladu potrzebowalem mnie popularna czesc jak oslone kierownicy EU nie moglem dostac wiec mam "Made in Canada", czesc ta sama a dostalem od reki i za mniejsze pieniadze. Mile i F to kwestia przyzwyczajenia a od biedy da sie czesc przeprogramowac - byl o tym watek jakis czas temu. Ogolnie to nie sa gorsze auta, czasami ubozej wyposazone, jedynie moze przeszkadzac bardziej miekkie zawieszenie. No i problem tez w tym, ze te z US sa glownie po mocnych przejsciach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Nie ze wszystkim moge sie zgodzić. Miałem US jako moje pierwsze subaru. Części te same w większości co EU, żadnych problemów z dostępnością. Mil i galonów nie udało mi się przeprogramować ale da się z tym żyć. Zawieszenie miększe od EU ale po zmianie amortyzatorów problemu nie ma. Wyposażenie było zdecydowanie bogatsze aniżeli w odpowiednikach z EU. Auto z USA można stosunkowo łatwo sprawdzić poprzez CARFAX. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 tak ale z wyłączeniem blacharki, zawieszenia, amortyzatorów, sterowania silnikiem, skrzyni biegów itd itp..... Hamulce chyba mam jednak większe, ale nie znam się to nie będę się upierał A czy aby na pewno piszecie o modelu 04-09 3,0? Bo o takim rozmawiamy..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 tak ale z wyłączeniem blacharki, zawieszenia, amortyzatorów, sterowania silnikiem, skrzyni biegów itd itp..... Hamulce chyba mam jednak większe, ale nie znam się to nie będę się upierał A czy aby na pewno piszecie o modelu 04-09 3,0? Bo o takim rozmawiamy..... W każdych rocznikach jest podobnie w mniejszym lub większym zakresie. Z zewnątrz niby to samo ale jak przyjdzie do szczegółów to błotniki mają inne przetłoczenia, drzwi inne mocowania, silnik inny komputer sterujący itd itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Wezmy element ktory wymaga wymiany co jakis czas, wydech: latwiej dostac do wersji EU czy US? Mowie o wydechu z homologacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2014 (edytowane) W każdych rocznikach jest podobnie w mniejszym lub większym zakresie. Z zewnątrz niby to samo ale jak przyjdzie do szczegółów to błotniki mają inne przetłoczenia, drzwi inne mocowania, silnik inny komputer sterujący itd itp. Ale przyznasz, że nie są to tematy typowo eksploatacyjne. A mało kto zakłada wymianę komputera w ramach obsługi samochodu. Przy nadwoziu owszem są różnice. Wynikające z m.in. innych przepisów - np zderzaki. Edytowane 22 Sierpnia 2014 przez house_1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Z ciekawosci zapytam wlascicieli 3.0 R, czy blokada przetwornika wlacza sie tez na 4 biegu, czy tylko na 5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Surfordie Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 DSC_0583.JPGDSC_0585.JPGMijałem takiego Może warto się więcej dowiedzieć. Sory za to drugie zdjęcie, wiecie szybki był ;-) to mój:) właśnie wrzuciłem na forumową giełdę szybki, jak to H6:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad66 Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 8.5s do 100km/h przy 250KM to dosc kiepski rezultat w obecnych czasach .. To wartość katalogowa czy mierzona ? Bo mi wyszło coś ok. 7s co dalej nie jest wynikiem oszałamiającym Choć jak na wolnossącą benzynkę nie jest źle Co dla mnie ważniejsze to przyspieszenie 80-140 (wyprzedzanie aut ciężarowych ) i jak mi wbije 3 bieg dzieje się naprawdę sporo Sluchajcie, mam pytanie odnosnie osiagow i automatu. Czy jak przelacze w tryb manualnej zmiany biegow mozna osiagnac lepszy wynik do setki? Badz od 80 do 120? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 18 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 miałem forka, teraz mam outbacka h6, outback jest zdecydowanie bardziej komfortowy niz forester a także 20cm dluzszy, 20cm dluzszy i 20cm szerszy bagażnik zdecydowanie lepiej spisuje się na długich trasach, za to h6 w miejskich korkach... średnie spalanie u mnie pokazuje 16l... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 8.5s do 100km/h przy 250KM to dosc kiepski rezultat w obecnych czasach .. To wartość katalogowa czy mierzona ? Bo mi wyszło coś ok. 7s co dalej nie jest wynikiem oszałamiającym Choć jak na wolnossącą benzynkę nie jest źle Co dla mnie ważniejsze to przyspieszenie 80-140 (wyprzedzanie aut ciężarowych ) i jak mi wbije 3 bieg dzieje się naprawdę sporo Sluchajcie, mam pytanie odnosnie osiagow i automatu. Czy jak przelacze w tryb manualnej zmiany biegow mozna osiagnac lepszy wynik do setki? Badz od 80 do 120? Pomiarów nie robiłem, ale wątpie, to czy automat zmienia czy ty wymuszasz zmiana to i tak kluczowa jest zmiana przełożenia, która trwa tyle samo. W trybach S# silnik kręci bardzo wysoko, wiec za nie ugrasz nic zmiana ręczną. Tryb ręczny za to sprawdza się przy redukcjach, automat nie zawsze zrobi to co ty chcesz zrobić. miałem forka, teraz mam outbacka h6, outback jest zdecydowanie bardziej komfortowy niz forester a także 20cm dluzszy, 20cm dluzszy i 20cm szerszy bagażnik zdecydowanie lepiej spisuje się na długich trasach, za to h6 w miejskich korkach... średnie spalanie u mnie pokazuje 16l... ameryki nie odryłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikeanonim Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 8.5s do 100km/h przy 250KM to dosc kiepski rezultat w obecnych czasach .. To wartość katalogowa czy mierzona ? Bo mi wyszło coś ok. 7s co dalej nie jest wynikiem oszałamiającym Choć jak na wolnossącą benzynkę nie jest źle Co dla mnie ważniejsze to przyspieszenie 80-140 (wyprzedzanie aut ciężarowych ) i jak mi wbije 3 bieg dzieje się naprawdę sporo Sluchajcie, mam pytanie odnosnie osiagow i automatu. Czy jak przelacze w tryb manualnej zmiany biegow mozna osiagnac lepszy wynik do setki? Badz od 80 do 120? od 0-100 to raczej nie będzie różnicy. Natomiast 80-120 na pewno. Moje H6 w takiej sytuacji nigdy nie redukuje na drugi bieg ( nawet w trybie sport), a manualnie można to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) Moje H6 w takiej sytuacji nigdy nie redukuje na drugi bieg ( nawet w trybie sport), a manualnie można to zrobić. Dobrze zrozumiałem?, mój H6 2004 redukuje z 5 do 3 przy wyprzedzaniu jak depnę... 2 już nie wbijesz bo komputer na to nie zezwoli Edytowane 24 Października 2014 przez sebek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Dzis z ciekawosci sprawdzilem, przy 80 licznikowym gaz do oporu w trybie Sport i skrzynia wrzucila 2, no i na 2 idzie do ponad 100 km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Moje H6 w takiej sytuacji nigdy nie redukuje na drugi bieg ( nawet w trybie sport), a manualnie można to zrobić. Dobrze zrozumiałem?, mój H6 2004 redukuje z 5 do 3 przy wyprzedzaniu jak depnę... 2 już nie wbijesz bo komputer na to nie zezwoli Mój też tak potrafi zrobić, 2-kę też zapina, ale oczywiście zależy to od V. Jak się chce wbić manetkami za niski bieg to miga ta strzałeczka na desce, że nie można wbić za niskiego biegu, więc jest tak jak piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikeanonim Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Moje H6 w takiej sytuacji nigdy nie redukuje na drugi bieg ( nawet w trybie sport), a manualnie można to zrobić. Dobrze zrozumiałem?, mój H6 2004 redukuje z 5 do 3 przy wyprzedzaniu jak depnę... 2 już nie wbijesz bo komputer na to nie zezwoli Nie! przy około 90km/h moje H6 nie ma ochoty zredukować nawet w trybie sport na dwójkę. W trybie manualnym można to zrobić, bo obroty są jak najbardziej do zaakceptowania. Niestety w trybie auto jeszcze nigdy mi nie zredukował tak nisko nawet przy kick downie. Może mam coś zepsute, ale żadnych innych objawów uszkodzeń nie zauważyłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 mój H6 2004 redukuje z 5 do 3 przy wyprzedzaniu jak depnę... 2 już nie wbijesz bo komputer na to nie zezwoli a potem coś mi stuka w silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się