szamot Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 To trza brać to co się podoba Ja tam bym się nie napalał. Jeden amerykański, a drugi u ludzi, którzy dyplomatycznie rzecz ujmując średnio znają się na serwisie (nawet mocy w ogłoszeniu poprawnie podać nie mogą....). Trzeba drobiazgowo obie propozycje sprawdzić przed zakupem. Dobrze kupiona H6 w dobrym stanie jest źródłem ogromnego zadowolenia u właściciela. Źle kupiona z rozmaitymi bolączkami potrafi doprowadzić do ciężkiej zapaści portfela. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam Pisząc to miałem na myśli wersję US/UE a nie konkretny sprzedawany model Chociaż tamten jaśniejszy mi się zdecydowanie podobał Ten jasniejszy to wersja US, ze wszystkimi tego plusami i minusami. z plusów, po za ceną, masz coś na myśli ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 z plusów, po za ceną, masz coś na myśli ? Amerykańskie Legacy/Outbacki H6 i 2,5T mają dwustrefową klimę (która w EU była dostępna dopiero od MY07) i system audio, który gra. W przeciwieństwie do tej atrapy co jest zamiast radia w EU (zwłaszcza dramatyczna jest jakość dźwięku w przedliftach, choć w poliftach też dobrze nie jest). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 http://otomoto.pl/subaru-outback-3-0-3-0-C33535401.html Chociaż tamten jaśniejszy mi się zdecydowanie podobał Auto może być całkiem całkiem, ale ogłoszenie strasznie niechlujne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jo_gurt Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 (edytowane) z plusów, po za ceną, masz coś na myśli ? No i jeszcze EU ma nieszczęsne poziomowane amortyzatory z tyłu (zdaje się w tym rocznikach jest). Zbędny bajer, za który czasem trzeba zapłacić (wymiana amorków: 700zł w US vs 4000 w EU). + szczczegóły wyposażenia Jakbyś miał pytania odnośnie wersji US to pisz śmiało. Edytowane 16 Sierpnia 2014 przez Jo_gurt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Jo_gurt dzięki mam nadzieje że napisałeś to do mnie Mam rozumieć, że na naszym rynku jest więcej egzemplarzy z rynku amerykańskiego? jeśli tak to mam rozumieć że są lepsze? Gdybym się zdecydował na tkzw. amerykańca to na co zwrócić uwagę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jo_gurt Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 (edytowane) Tak tak, do Ciebie Mam rozumieć, że na naszym rynku jest więcej egzemplarzy z rynku amerykańskiego? Więcej niż...? Ogólnie pewnie nie, ale jednak jest ich sporo. Wydaje mi się, że znacznie większy udział jest w Subaru niż w innych markach. Po prostu w EU Szuwar się tak dobrze nie sprzedaje. jeśli tak to mam rozumieć że są lepsze? Ciężko powiedzieć co jest lepsze. Z wad: - różnice w szczegółach odnośnie numerowania części i przez to czasem zamieszanie z dostępem (patrz mój wątek obok o sondzie lambda ) - reflektory US (trochę inaczej świecą, pomarańczowe pozycje) - ale jeszcze nikt się nie czepił, a mój szuwar jeździ od 2006r w PL - brak bocznych kierunkowskazów - brak światła przeciwmgłowego z tyłu (dość łatwo dorobić, ale doczepki wyglądają słabo) - radio, tj. łapie tylko nieparzyste dziesiąte MHz, czyli np. 98,1; 98,3; 98,5 itd - Farenheity i mile (najgorsze - MPG ) - da się przyzwyczaić - trzeba mieć człowieka, który się nie boi zajrzeć do US :] Z zalet: - brak w/w samopoziomujących amorków - taniej - ogólnie tańszy w zakupie - IMO fajniej urządzony w środku, np. zasuwany schowek między fotelami - relingi w standardzie - automat (tu co kto lubi, ja tak ) i wynikające z niego różnice w napędzie AWD (tu też co kto lubi) Ja kupowałem US głównie z jednej przyczyny - miałem dostęp do dobrego egzemplarza. Edytowane 16 Sierpnia 2014 przez Jo_gurt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Wady które wymieniłeś nie są wadami, lecz poprostu ten typ tak ma ! jedyna bolączka to parts... ale wydaje mi się że i to jest do przeskoczenia, mianowicie, czy części z europejskich egzemplarzy czy japońskish sprowadzanych chociażby z UK będą zgadzały się z US? Boli mnie jedno auto z USA w moim mniemaniu = ciężki wypadek, albo powódz..., nie wiem skąd ta mentalność myślenia, pewnie dlatego, że tak zostało już ustalone przez kupców... Podobają mi się na allegro jak na razie dwa egzemplarze podaje linki, teraz nie mam pewności czy to us http://otomoto.pl/subaru-outback-3-0-l-l-bean-edytion-bardzo-zadbany-C33278448.html http://olx.pl/oferta/subaru-outback-3-0-h6-wersja-eu-CID5-ID6ITet.html#3431534ed2 ten jasny który wcześniej pokazywałem zniknął najwidoczniej został sprzedany! Pytanie następne która to jest generacja OTB ? bo słyszałem opinię że 2 generacja jest lepsza i ładniejsza od trzeciej? ja też lubię automaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jo_gurt Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 czy części z europejskich egzemplarzy czy japońskish sprowadzanych chociażby z UK będą zgadzały się z US? Nie znam się na tyle, żeby powiedzieć definitywnie, ale IMO lwia część pasuje, ale nie wszystko. Podobają mi się na allegro jak na razie dwa egzemplarze podaje linki, teraz nie mam pewności czy to us Drugi EU, natomiast pierwszy wygląda trochę jak US dostosowany do EU, ale nie jestem pewny. Pytanie następne która to jest generacja OTB ? Trzecia (2004/5 - 2009). Teraz dostępna jest czwarta (2009+). bo słyszałem opinię że 2 generacja jest lepsza i ładniejsza od trzeciej? Według mojej wiedzy większe różnice są między III i IV, ale nie jestem ekspertem Tyle co uda mi się pogadać jak jestem na przeglądzie. Np w czwartej jest już inna skrzynia biegów (CVT). Co do wyglądu to wiadomo - kwestia gustu. IMO Subaru nie kupuje się dla wyglądu, bo każdy jest brzydki i każdy ma swój urok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 (edytowane) z plusów, po za ceną, masz coś na myśli ? No i jeszcze EU ma nieszczęsne poziomowane amortyzatory z tyłu (zdaje się w tym rocznikach jest). Zbędny bajer, za który czasem trzeba zapłacić (wymiana amorków: 700zł w US vs 4000 w EU). Do momentu naprawy(która może się zdarzyć choć wcale nie musi) nie taki zbędny , a później wraz ze sprężynami można zamienić na US Wg mojej subiektywnej oceny wnętrze aut z UE jest wykonane z lepszych materiałów i jakoś te małe japońskie rączki dokładniej to składają Wady które wymieniłeś nie są wadami, lecz poprostu ten typ tak ma ! jedyna bolączka to parts... ale wydaje mi się że i to jest do przeskoczenia, mianowicie, czy części z europejskich egzemplarzy czy japońskish sprowadzanych chociażby z UK będą zgadzały się z US? Boli mnie jedno auto z USA w moim mniemaniu = ciężki wypadek, albo powódz..., nie wiem skąd ta mentalność myślenia, pewnie dlatego, że tak zostało już ustalone przez kupców... Podobają mi się na allegro jak na razie dwa egzemplarze podaje linki, teraz nie mam pewności czy to us http://otomoto.pl/subaru-outback-3-0-l-l-bean-edytion-bardzo-zadbany-C33278448.html http://olx.pl/oferta/subaru-outback-3-0-h6-wersja-eu-CID5-ID6ITet.html#3431534ed2 ten jasny który wcześniej pokazywałem zniknął najwidoczniej został sprzedany! Pytanie następne która to jest generacja OTB ? bo słyszałem opinię że 2 generacja jest lepsza i ładniejsza od trzeciej? ja też lubię automaty Do legasiaka nie miałem absolutnie żadnych problemów z dostępem do części Swoją drogą, za wiele ich nie potrzebowałem Pierwszy to US na panelu klimy jest liczba 65, to raczej nie chodzi o Celsjusze i prędkościomierz w milach i km A które ładne a które brzydkie - to już indywidualna ocena Edytowane 16 Sierpnia 2014 przez szamot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jo_gurt Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Wg mojej subiektywnej oceny wnętrze aut z UE jest wykonane z lepszych materiałów i jakoś te małe japońskie rączki dokładniej to składają Cóż, US sporo składanych jest w Meksyku - przynajmniej podzespołów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Wg mojej subiektywnej oceny wnętrze aut z UE jest wykonane z lepszych materiałów i jakoś te małe japońskie rączki dokładniej to składają Cóż, US sporo składanych jest w Meksyku - przynajmniej podzespołów. chyba wszystkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jo_gurt Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 chyba wszystkie A w Indianie czegoś nie składali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Pytanie, czy silnik jest na łańcuszku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Pytanie, czy silnik jest na łańcuszku? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Pytanie, czy silnik jest na łańcuszku? tak Nie. Normalnie - przykręcony do poduszek i skrzyni biegów . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Pytanie, czy silnik jest na łańcuszku? tak Nie. Normalnie - przykręcony do poduszek i skrzyni biegów . Dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Jak dla mnie to jego moc niestety nie przekłada się na osiągi .Może zepsuty bo mi się przekłada Generalnie uważam że to auto prawie doskonałe 8.5s do 100km/h przy 250KM to dosc kiepski rezultat w obecnych czasach .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 8.5s do 100km/h przy 250KM to dosc kiepski rezultat w obecnych czasach .. To wartość katalogowa czy mierzona ? Bo mi wyszło coś ok. 7s co dalej nie jest wynikiem oszałamiającym Choć jak na wolnossącą benzynkę nie jest źle Co dla mnie ważniejsze to przyspieszenie 80-140 (wyprzedzanie aut ciężarowych ) i jak mi wbije 3 bieg dzieje się naprawdę sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 8.5s do 100km/h przy 250KM to dosc kiepski rezultat w obecnych czasach .. To wartość katalogowa czy mierzona ? Bo mi wyszło coś ok. 7s co dalej nie jest wynikiem oszałamiającym Choć jak na wolnossącą benzynkę nie jest źle Co dla mnie ważniejsze to przyspieszenie 80-140 (wyprzedzanie aut ciężarowych ) i jak mi wbije 3 bieg dzieje się naprawdę sporo To jest katalogowo. Jeśli faktycznie masz "coś ok 7s" tzn., że masz OBK szybkiego jak spec B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 (edytowane) 8.5s do 100km/h przy 250KM to dosc kiepski rezultat w obecnych czasach .. To wartość katalogowa czy mierzona ?Bo mi wyszło coś ok. 7s co dalej nie jest wynikiem oszałamiającym Choć jak na wolnossącą benzynkę nie jest źle Co dla mnie ważniejsze to przyspieszenie 80-140 (wyprzedzanie aut ciężarowych ) i jak mi wbije 3 bieg dzieje się naprawdę sporo To jest katalogowo. Jeśli faktycznie masz "coś ok 7s" tzn., że masz OBK szybkiego jak spec B Znaczy trzeba ponowić pomiar Na moją fascynację H6 przemawia fakt iż przesiadłem się z 2,5 legasiaka bez wiatraka Edytowane 17 Sierpnia 2014 przez szamot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Surfordie Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Mam na sprzedaż OBK H6 US spec z 2004 roku, może kolega będzie zainteresowany, jakby co kontakt na priv. Na dniach wyrzucę go na forumową giełdę. Sam kupiłem wersje amerykańską przez przypadek, akurat kolega takie auto sprowadził dla siebie ale zmienił zdanie i kupiłem od niego rok po sprowadzeniu, sam jeżdzę już 3 lata, wcześniej miałem OBK 2,5 EU i widzę raczej plusy na korzyść US. Tak jak ktoś pisał, audio naprawdę gra, dwustrefowa klima, fabryczne relingi, praktyczne i poprawiają wygląd:) Mam wersje L.L.Bean więc dochodzi poprawiona estetyka wnętrza - wentylowana skórzana tapicerka, drewniana kierownica MOMO, jak dla mnie to najlepsze auto, jakim dotąd jeździłem:) Do lamp i kierunków nikt się nigdy na przeglądzie nie przyczepił, tylne przeciwmgielne zamontowalem oryginalne z wersji EU w ASO. Opinia, że auta US są albo po zalaniu albo po dużym dzwonie są moim zdaniem niczym nie uzasadnione, ludzie je stamtąd ciągną z powodu niższej ceny, poza tym na tamtym rynku jest tych aut bardzo dużo, w przeciwieństwie do Europy, gdzie OBK to jednak nisza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 8.5s do 100km/h przy 250KM to dosc kiepski rezultat w obecnych czasach .. To wartość katalogowa czy mierzona ? Bo mi wyszło coś ok. 7s co dalej nie jest wynikiem oszałamiającym Choć jak na wolnossącą benzynkę nie jest źle Co dla mnie ważniejsze to przyspieszenie 80-140 (wyprzedzanie aut ciężarowych ) i jak mi wbije 3 bieg dzieje się naprawdę sporo co??? 7s ? Jakoś nie chce mi się wierzyć, aby aż tak się różniło od danych katalogowych. Musze załatwić Gtecha i zmierzyć ale nie liczyć na lepiej niż 8.5s. Ostatnio byle BMW z dieslem mnie objechało. Niestety ta skrzynia jest mega wolna i zabija większość przyjmeności. Przy wyższych prędkościach też szału nie robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jo_gurt Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Cóż, OBK to typowy dupowóz rodzinny a nie ścigałka na wieś, więc z BMW nie ma co stawać w szranki... chyba, że na śniegu lub bezdrożach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Cóż, OBK to typowy dupowóz rodzinny a nie ścigałka na wieś, więc z BMW nie ma co stawać w szranki... chyba, że na śniegu lub bezdrożach ale to BWM to tez rodzinne bylo i to jeszcze z klekotem , tak czy inaczej jak na 250KM, mimo AWD i automatu moglby troche lepiej przyspieszac. IMO to przyczyna lezy wlasnie w automacie, jak porowna sie czasy Spec B to jest przepasc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 I spalanie Spec B w porownaniu do automatu tez przepasc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się