Skocz do zawartości

Jo_gurt

Nowy
  • Postów

    78
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Auto

    OBK MY05 US 2.5i
    OBK MY12 US 3.6R

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jo_gurt

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

4

Reputacja

  1. No właśnie od 2013 jest w katalogu inny numer części, stąd moje pytanie. Dobra, będę próbował w ASO, bo jeśli ten nowy symbol jest ok, to kosztuje jeszcze w miarę znośne pieniądze.
  2. Średnio właśnie, samochód potrzebny non stop, nie mam warunków, żeby go rozgrzebać :/ Myślałem, że numer części wystarczy, żeby coś zamówić, a tu takie niespodzianki.
  3. Dobre pytanie 83196FJ000 to zdaje się europejska wersja (nie jestem pewny), która ponoć ma inną poduchę (1-stage vs 2-stage?). Nie wiem, zbieram okruchy informacji z różnych miejsc i mam mętlik.
  4. Jo_gurt

    Outback - szybkie pytanie

    Ale Legacy V gen to Outback IV gen, pewnie stąd zamieszanie.
  5. Cześć Muszę wymienić zwijak w swoim OBK US. Według parts.subaru.com ta część to 83196AJ02B, ale jest oznaczona jako "discontinued". Natomiast w sprzedaży jest 83196AJ04A, która jest oznaczona jako pasująca do OBK MY13+. Czy 83196AJ04A będzie pasować do mojego outbacka? Czy ona zawiera czujnik skrętu kierownicy i trzeba go jakoś programować?
  6. O panie, szkoda, że nie pogadaliśmy pół roku wcześniej, bo się już wykosztowałem na OEM z Ebaya za 8 stów :/ Pamiętam jak szukałem zamienników to nic nie było, bo wszystkie 12V, a OEM 6V z tego co pamiętam.
  7. Cześć Tak się stało, że w moim prawie pełnoletnim staruszku posypały się katalizatory, zapychając wydech. Niestety, jak się okazuje, ta wersja w US w 2005r miała dosć specyficzny układ wydechowy i nie bardzo jest na co to wymienić (tak twierdzi mechanior, ponoć jeden z lepszych od Szuwarów w Polsce). W tym momencie katalizatory (w liczbie 3!) poszły na śmietnik i zostały puszki, reszta układu wydechowego jest wymieniona. Natomiast przeszkadza mi dźwięk, bo zrobił się bardzo głośny i wolałbym, żeby jednak te katy były pod kątem eko i spalin. Ma ktoś może doświadczenie z tym? Są jakieś sensowne zamienniki, których spec nie znalazł (ponoć szukał po hurtowniach, ale nic nie pasuje, ze względu na specyfikę)? A jak nie ma - da się dziada jakoś wyciszyć? Forum wyrzuca info np o jakimś zamienniku kolektora i magnaflow od @elmo jakieś szczegóły? Lubię ten samochodzik, na coś nowego nie ma kasy, mechanicznie jest tip top, buda się trzyma, ruda podgryza podwozie - chciałbym, żeby jeszcze przeżył trochę.
  8. Gratz Ja jeżdżę dwoma: III 2,5 i IV 3,6. Osiągi zdecydowanie na plus dla 3,6, natomiast sam wygląd czy uczucie za kierownicą IMO III ma znacznie lepsze. Bardziej się człowiek zżywa z samochodem. W IV już poszli trochę w SUV a odeszli od crossover kombiak. Także III H6 to jest jednak dobry kompromis
  9. Cześć Testował ktoś prędkość maksymalną Outbacka IV H6? Jak to wygląda US vs EU? Pytam dlatego, że w internetach wyczytałem, że US jest limitowane niżej niż EU, ale w US nie znalazłem info do ilu. W EU było w cennikach, zdaje się 210km/h, teraz nie mogę znaleźć. Moje wcześniejsze testy (OBK US MY12) wykazały, że 190 i ani km/h więcej. Dzisiaj byłem na corocznym serwisie (nie-ASO), jedną z bolączek była szarpiąca skrzynia (5EAT) przy zwalnianiu, tak jakby o kilkaset milisekund za późno zrzucała bieg. W serwisie wrzucili nowy, tj z tego roku, soft do skrzyni, który to ponoć ma sobie poradzić z dokładnie tym problemem. Po aktualizacji i wymianie oleju rzeczywiście skrzynia nie szarpie i działa troszkę szybciej, nie wiem czy to placebo, nowy olej czy nowy soft. Coś mnie tknęło i sprawdziłem prędkość maksymalną - przy 205km/h odpuściłem, bo się przestraszyłem Ktoś ma jakieś doświadczenia w tej materii? Fajnie, że w US Subaru dba nawet o starsze maszyny. W EU ponoć aktualizacji brak. Dodatkowo dowiedziałem się, że ma się pojawić nowy soft poprawiający pracę samego silnika H6.
  10. Ktoś coś wie na temat tej jednostki H4 2,4T?
  11. Jo_gurt

    CVT

    Jak zwykle - wszystko zależy od tego jak była obsługiwana do tej pory.
  12. Parametry podobne, ale ja kupowałem w Tesco w blistrze. Chyba bez Xenon-look. Zresztą te wszelkie Xenon look to kolorowe szkło, które tylko odfiltrowuje kawałek użytecznego widma, więc żarówka świeci gorzej niż bez niego
  13. Z moich testów H7 najlepsze efekty (oświetlenie / długość życia) daje GE +30%. Wszelkie Phillipsy czy Osram +100% czy ileś dają niewiele/nic więcej a zdychają co parę miesięcy. Co do LEDów - według opinii na Amazonie Philips Retrofit H7 X-Treme Ultinon włażą do OBK 04 p&p. Sam nie testowałem, ale trochę o tym myślę do OBK12. Chińczyków się boję, bo już samo włożenie LEDa w H7 jest niezgodne z homologacją, więc zaryzykowałbym tylko z czymś dobrym. W swoich Philips odtworzył propagację świata z żarówki, więc poprawnie świecą w halogenowych lampach. Chińczyki tego nie zapewnią.
  14. Jo_gurt

    Sonda lambda.

    Połączone są pewnie dlatego, że to taki tryb awaryjny. Nie można np włączyć cruise control.
  15. Sprzęgło w skrzyni A/T? To jest zwykła elektrohydrauliczna skrzynia, nie ma osobnego sprzęgła.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...