Platon Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 no to na Plejady nowym forkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarpan Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Piękna decyzja dyrekcji. Będą kolejki po Forka XT jak w stanie wojennym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Proponuję zrobić jedyną oficjalną listę na The Forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarpan Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Tak jest, a osoby spoza The Forum - wara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 a może dla osób z The Forum extra 5% ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarpan Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Ooo..to też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Przy tej cenie promocyjnej dyskusje czy lepszym wyborem będzie Volvo, Q3, Tiguan czy inne CRV stają się zbędne. Przy tak skalkulowanej cenie pewne niedostatki wyposażeniowe Forka i polityka doposazeniowa FHI mają mniejsze znaczenie. Cena jest juz teraz porównywalna do konkurencji i zamiast kilku bajerów dostajemy S-AWD. Mam nadzieję że silnik DiT i CVT okażą sie względnie bezproblemowe. Ciekawe czy u Dawoja mozna juz oberzeć tego Forka to bym jutro wyskoczył z biura bo mam rzut beretem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Kurde mi się kończy we wrześniu, ale chyba w kwietniu spłacę całość. No ale niestety jeszcze 6mies. trzeba odczekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Aleście popisali Dajmy już tam z tymi porównaniami.choć chyba ktoś ,kto pisał o xc60 nie jezdzil tym.Ja jezdziłem,zrobionym na 240KM diesel biturbo.Sorry,ale Subaś dieselek,to wozidełko przy tym.Natomiast Vitara ktoś pisał-niech zapomni.Tym się nie da jezdzić.Złom nad złomy To tylko w Subaru możliwe,no kolejki normalnie będą bo 150tys za auto to jak za darmo Ale jaja Choć z drugiej strony poważnie mówiąc ,cena jest optymalna.Tylko ja nie chcę spalania 15l.Po ile diesle ,wiadomo już?Tylko bez zwyżek dla mnie jako dla person non grata tego forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 @@madox, błagam, masz wystarczająco postów aby pójść do kupie/sprzedam. Przestań mnie dręczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 @@madox, błagam, masz wystarczająco postów aby pójść do kupie/sprzedam. Przestań mnie dręczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 To są ceny brutto czy netto? Tara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Cena jest zachęcająca, ale na razie mam inne wydatki Dajcie spokój już, znęcacie się nad kolegą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Po ile diesle ,wiadomo już? mniej wiecej po tyle samo co poprzedni model.....ale dokladnie nie pamietam.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 No teraz to naprawdę ciekawa propozycja. Trzeba brać opcje full bo niewielkie różnice w cenie. Ciekawe czy coś się ostanie jako wersja wyprzedaży rocznika w 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Kilka Volvo i kilkaset modeli Octavki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 To po ile ten mały wolny dieselek i kiedy automacik wiadomo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 To po ile ten mały wolny dieselek i kiedy automacik wiadomo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 (edytowane) Są pierwsze testy ,tutaj gość pojechał pisząc o benzynie 150KM w automacie ma za zadanie m.in. uzyskać efekt liniowego, płynnego przyspieszania lub redukcji prędkości, bez drażniących szarpnięć. Co przy tym wyprawia? Silnik wydziera się niemiłosiernie podjeżdżając pod choćby niewielkie wzniesienie, stara się dostarczyć wymaganą moc oraz moment i zachować przy tym dynamikę podjazdu pod górkę - za wszelką cenę. Forester, niczym początkująca gwiazda, pcha się na szczyt jak przed kamery, ale narobi przy tym tyle nieprzyjemnego hałasu, że droga, zamiast do sławy, wygląda jak krzyżowa. Gdy trzeba przyspieszyć na „wirtualnym” (wg wskazań na desce rozdzielczej) 4 biegu, ma się poczucie stania w miejscu. Gdy błyskawicznie - w trybie automatycznym - skrzynia "zrzuca" na hipotetyczną trójkę, zarówno brzmienie jednostki, jak i jej nienaturalnie wysokie obroty przeszkodzą w prowadzonej normalnym tonem rozmowie Ale mnie to rybka,bo takiej padaki i tam bym nie kupił Gorzej ,że w innym teście ,będącym zaiste peanem pochwalnym na cześć Subaru (chyba ktoś z forum pisał ten test ) jest taki zapis ,co do turbo benzyny 240KM Można wręcz powiedzieć, że silnik ten stanowi kwintesencję marki! Jest mocny, ochoczo wkręca się nadobroty oraz brzmi fantastycznie. Niestety zachęca dość mocno do dynamicznej jazdy, a wprost proporcjonalnie ze wzrostem adrenaliny niebezpiecznie rośnie również poziom spalania – dochodząc nawet do poziomu 20 l/ 100 km. To dużo, ale pamiętać trzeba, że samochodem z tym silnikiem będą podróżować raczej zamożniejsi klienci, więc nie powinno stanowić to dla nich większego kłopotu. Cóż,wy jesteście bogacze,to se możecie pozwolić mieć kaprys i kupić turbo benzynę,ale ja biedak co mam począć.Diesel i strach,że jak dziadek z babcia w Fabii 1.2tsi przycisną ,to mnie zawstydzą P.S Stachu,też lubię ten film. Edytowane 4 Marca 2013 przez madox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 ma za zadanie m.in. uzyskać efekt liniowego, płynnego przyspieszania lub redukcji prędkości, bez drażniących szarpnięć. Co przy tym wyprawia? Silnik wydziera się niemiłosiernie podjeżdżając pod choćby niewielkie wzniesienie, stara się dostarczyć wymaganą moc oraz moment i zachować przy tym dynamikę podjazdu pod górkę - za wszelką cenę. Forester, niczym początkująca gwiazda, pcha się na szczyt jak przed kamery, ale narobi przy tym tyle nieprzyjemnego hałasu, że droga, zamiast do sławy, wygląda jak krzyżowa. Gdy trzeba przyspieszyć na „wirtualnym” (wg wskazań na desce rozdzielczej) 4 biegu, ma się poczucie stania w miejscu. Gdy błyskawicznie - w trybie automatycznym - skrzynia "zrzuca" na hipotetyczną trójkę, zarówno brzmienie jednostki, jak i jej nienaturalnie wysokie obroty przeszkodzą w prowadzonej normalnym tonem rozmowie to bzdury kol.Madox , opisywane przez "przestraszonego laika".....jeżdże 2.0 z ecvt . Obsługa ( pedałem gazu ) istotnie wymaga pewnego przyzwyczajenia/poznania ale porownanie z tradycyjnym 4/5at zdecydowanie na plus dla ecvt.... ale ja biedak co mam począć .....jakąś uzywke tradycyjnie .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Są pierwsze testy ,tutaj gość pojechał pisząc o benzynie 150KM w automacie a tak prosilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Jest znana dokładna specyfikacja wyposażenia ? Będą te fikuśne kamerki, czy tylko to na JP ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Jadę dziś osiedlową uliczką a tu nowy Forester u sąsiada stoi (zapewne testowy). Widziałem tylko przód i to przez ułamek sekundy, ale jest ok. Byłem sceptyczny a podoba mi się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 to bzdury kol.Madox , opisywane przez "przestraszonego laika".....jeżdże 2.0 z ecvt . Obsługa ( pedałem gazu ) istotnie wymaga pewnego przyzwyczajenia/poznania ale porownanie z tradycyjnym 4/5at zdecydowanie na plus dla ecvt.... Pytam całkiem na serio: średnie, realne spalanie w mieście wersji wolnossącej w automacie i z turbiną. Jazda typowo po mieście, po kilka-kilkanaście km ( żona dojeżdżająca do pracy, lekka noga, korki średnie ) . Czy 11,00 litrów w turbo i 8,00 litrów w benzynie jest naprawdę realne? Bardzo mnie interesuje wersja turbo, mając na uwadze promocyjne ceny. Zdaję sobie sprawę, że nikt deklaracji nie złoży - proszę jedynie o uczciwą odpowiedź na podstawie tych kilku dni jeżdżenia. Czy nastawić się na 11,00 litrów czy raczej na 13,00-14.00. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Niestety zachęca dość mocno do dynamicznej jazdy, a wprost proporcjonalnie ze wzrostem adrenaliny niebezpiecznie rośnie również poziom spalania – dochodząc nawet do poziomu 20 l/ 100 km. No. to jest niebywałe, następne odkrycie... http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PAzIrgvhpHA#t=0s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się