Izotom Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Stary - do roku 2007r - miał 2,7 obrotu. Jak już była ... starsza to koło 2,8 obrotu i pukała. Wydaje mi się, że to wrażenie. W Forku III było 2,7 też. W nowym Forku interesuje mnie bardziej czułość i precyzja układu kierowniczego. Może nie jest tak jak w BRZ - na szczęście bo dopiero byłby lament na tym wątku - ale jest bardzo dobrze, zwłaszcza przy szybko pokonywanych zakrętach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Stary - do roku 2007r - miał 2,7 obrotu To poziom STi i prawie EVO, więc chyba coś źle policzone. Nawet WRXy miały powyżej 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 (edytowane) STI ma 2,5 obrotów. Policzone WRX'01 ma 2,7 - policzone Edytowane 25 Sierpnia 2013 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Outback 3.6 mial 3.2 obrotu zdaje sie i czuc bylo, ze to sporo. Btw ilosc obrotow kierownica - nawet jezeli bedzie taka sama nie musi powodowac takiej samej srednicy zawracania. Rozne przekladnie, rozne przelozenia, rozny hmmm nie wiem jak to nazwac -max wychył koła. Stare gtki tez mialy powyzej 3. Izotom, jak zmierzyc czy przekładnia ma 2.7 czy 2.8 obrotu? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 jak zmierzyc czy przekładnia ma 2.7 czy 2.8 obrotu? Też się nad tym zastanawiałem jak dokonać pomiaru z taka dokładnością Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 (edytowane) Proste: poziomica + kątomierz + kalkulator albo ołówek i karta. Do tego trochę cierpliwości i pomyślenia. Poza tym rozebrałem starą maglownicę i zmierzyłem średnicę ślimaka i długość listwy zębatej w osiach zębów . Taki cudak ze mnie. Zapewne ze względu na zużycie maglownic zakres obrotu kierownicą może się zwiększyć: przez notoryczne dobijanie kierownicą do oporu wypychane są tulejki prowadzące listwę. Objawia się to po jakimś czasie pukaniem maglownicy, przynajmniej tak było w starszych modelach. Większość uważała wtedy, że to łączniki stabilizatora. Edytowane 25 Sierpnia 2013 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Mam 18ki, a na zimę najlepiej wyżej i wężej ... kupiłem taki zestaw: Felga RIAL Milano 6,50x16 5x100,00 ET38,00 Subaru Forester IV 2.0 Opona Bridgestone Blizzak DM-V1 215/65R16 98 R Rozmiar i ET dobierałem http://www.rimsntires.com/specs.jsp Na bocznym słupku od strony kierowcy jest tabelka z zalecanymi rozmiarami. Mam już zimowe gumy 18-stki, muszę jakieś felgi dokupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 (edytowane) Mam już zimowe gumy 18-stki, muszę jakieś felgi dokupić Witam, a nie chcesz zmieniać opon na tych felach, które masz? Pytam, bo się już zastanawiam. pozdr. Edytowane 25 Sierpnia 2013 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Mam już zimowe gumy 18-stki, muszę jakieś felgi dokupić Witam, a nie chcesz zmieniać opon na tych felach, które masz? Pytam, bo się już zastanawiam. pozdr. Jeśli nie kupię drugiego kompletu felg - tak zrobię. Może ktoś się skusi na 19'' i będzie chciał swoje 18'' sprzedać ? Tak na serio - w tym tygodniu powinienem mieć troche więcej wolnego czasu, poszukam i wrzucę kilka propozycji . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Felgi Braid są fajne Takie bieluchne do naszego XTeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 A nie myśleliście o 17' na zimę. Wg info z ASO mają pasować do XT-ka.Opony tańsze, lepszy komfort. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Tańsze są ale nie wiem czy kupię drugie felgi. Taniej jest kupić tylko drugie opony. Przy rozmiarze 225/55/R18 to raczej nie brak komfortu. Jak jeszcze obniży się ciśnienie w kołach to już bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 (edytowane) tak z innej beczki Z racji nabycia Forestera XT otrzymałem zaproszenie do SJS. Ponieważ na stronie Szkoły nie ma informacji odnośnie tego szkolenia zadzwoniłem dzisiaj i uzyskałem informacje, że program szkolenia jest jak najbardziej przygotowany, natomiast na ponad 300 nabywców tego modelu jestem czwartą osobą, która o nie pyta. Żeby szkolenie się odbyło potrzebne jest 8 osób. Nie wiem jak Wy, ale ja chętnie wziąłbym w nim udział Chyba, że większość z tych 300 jeszcze nie dopłynęła z Japonii Edytowane 26 Sierpnia 2013 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Jest piąty chętny ale na październik i to raczej druga połowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Jeśli tak to skontaktuj się z biurem SJS bo tylko w ten sposób nas "uzbierają" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Moje już dopłynęło, odebrałem i do SJS tym razem się wybiorę. Jest nas szóstka zatem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glinka Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Witam, ja dzwoniłem już w lipcu i byłem pierwszy, kazali czekać na większą ilość chętnych, też raczej celowałbym w październik . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Nie kumam o co biega z tym czekaniem. Jak mialem STi albo wrxa to dzwonilem, mowilem - poprosze pierwszy stopien sjs w ramach zakupu auta. I problemu nie bylo. Jakbym czekal az sie cos uzbiera to bym 4 lata czekal. Zapytajcie czy mozecie za to zabrac pierwszy stopien. Program cwiczen z tego co wiem jest taki sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 I co tam,zalatwita madoxowi jaka demowke Forestera ta ze skora i harmanem w dieslu z automatem?Powninien byc chyba lada moment.Bo musze chyba kurna Peugota 508gt kupic, innej opcji nie widze.250KM i 500nM kusi oraz rabat ze 155 na 115,ale oska troche zniecheca Sorry,za pisownie,ale wywalilo mi polskie znaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Nie, nie załatwimy !!!!!! A czemu nie????? BO NIE I co nam zrobisz???????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 madox szczerze Ci polecam Peugeota 508. Mój kolega kupił takiego (co prawda w turbo benzynie ale też full wypas) i był już 18 razy w serwisie. Jak uda Ci się trafić taki udany egzemplarz to primo będziesz na bieżąco z promocjami w Peugeocie i secundo nie będziesz miał czasu aby nas nawracać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 można też mieć 508 "4x4", nazywa się RXH i jego cena zaczyna się od 161,500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Ale z rabatem czy bez ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Z tymi rabatami to nie wiem gdzie to imć Madox załatwia bo GT zaczyna się od 139,800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Ale w pugu i cytrynie 20% rabatu to żadne aj-waj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się