Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Mechanik, sorki bo troszkę nie rozumiem - kupujesz nowego Forestera z salonu, a martwisz sie wymiana rozrządu??

 

Odnoszę wrażenie że większość to teoretycy i małolaci bez większych doświadczeń z marką lub w ogóle z kupnem nowego auta. A deliberują jakby kupowali RR. Jak się dowiedzą ile kosztuje rozrząd czy też regulacja zaworów to się mocno zdziwią, podobnie jak przyjdzie czas wymiany wisko czy zawieszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Madox - na tym forum zawsze zwycięży subaru. Niezależnie od ceny, spalania czy wyposażenia :)

 

Audi chyba jednak wg. Forum jest lepsze :)

No i rzecz jasna skoda ;).

 

Przepraszam bardzo to nie moja wina ze mając trzy w sumie nie wygórowane kryteria wchodząc do salonu Subaru nie ma co kupić.

Sorry w sobote byłem w Audi i do dzisiaj mi się śmiać chce :biglol:

 

No widzisz a ja prawie półtora roku temu jechałem OBK i nadal mi nie jest do śmiechu.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt , kupuje nowego, ale na pare lat, a lubie mechanizmy niezawodne.

Jestem wrogiem paskow ^_^

Spokojnie łańcuszek też ci jest w stanie dać popalić -> Mini Cooper S

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nazywasz to chińskim autem ,to doradzam jazdę takim zrobionym na 240KM i ponad 500nM ,to wtedy pogadamy o tym chińskim autku

 

madox ten filmik już był kilka razy na forum ale zawsze go puszczam fascynatom volvo i haldexa:

 

http://www.youtube.com/watch?v=i-17TFNzw-0

 

tym razem niewielki pagórek i ociupina trawy nie dała szans tak hołubionej przez ciebie chińskiej myśli technicznej. B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten filmik już był kilka razy na forum ale zawsze go puszczam fascynatom volvo i haldexa:

Tylko to był bardziej test opon niż napędów, choć uczciwie trzba przyznać że Subaru obiektywnie ma jeden z najlepszych.

Tutaj masz filmik gdzie ten gównianiy Haldex nie powinien dać rady tym bardziej, a jest innaczej:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yP8TmyjkB80

 

A w takiej sytuacji wszystkie wersje Subaraki bez szpery w tylnym moście kończą juz przygodę (po jednym kole z każdej osi w powietrzu)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=V2yuGz82ugY#t=157s

Edytowane przez lukass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xdrive. 4:12 A w tym filmiku z Volvo, dziwne, że Kuga i Volvo (ta sama stajnia) mają ten sam problem...

Rozwiązanie zagadki leży w dwóch słowach. Pierwsze to opony, a drugie masa.

Jest na rynku takie cudo jak Fiat Panda 4x4. Napęd tego auta to mega prymitywne, dołączane rozwiązanie. Lag spięcia tego napędu opartego o mechaniczne działanie wiskozy (bez żadnej elktroniki) jest tak duży że przy nim Haldex I generacji jest nad wyraz delikatny i szybki. Niemniej jednak auto ma dobrze dobrane szerokościowo opony, z w miarę agresywnym bieżnikiem jak na szosówki i bardzo niską masę, przez co w terenie zawstydza nie jedną prawdziwą terenówkę :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj masz filmik gdzie ten gównianiy Haldex nie powinien dać rady tym bardziej, a jest innaczej:

 

Tak, tylko, że na tym filmiku jest tylko volvo i nie przesadzajmy ale w niezbyt trudnych sytuacjach. Same trasy dojazdowe na próby specjalne na terenowej na Plejadach 3 lata temu w Kielcach były większym wyzwaniem niż to co pokazujesz na drugim filmiku.

 

Film z wjazdem pod pagórek pokazuje jak zachowuje się kilka suvów, nie jest to żadna teoria na rolkach tylko sytuacja z życia wzięta i Haldex zebrał baty. A radocha właściciela Outbacka jest dobrą ripostą na przynudzanie turdziaGT w stylu:

No widzisz a ja prawie półtora roku temu jechałem OBK i nadal mi nie jest do śmiechu.......
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj masz filmik gdzie ten gównianiy Haldex nie powinien dać rady tym bardziej, a jest innaczej:

 

Tak, tylko, że na tym filmiku jest tylko volvo i nie przesadzajmy ale w niezbyt trudnych sytuacjach. Same trasy dojazdowe na próby specjalne na terenowej na Plejadach 3 lata temu w Kielcach były większym wyzwaniem niż to co pokazujesz na drugim filmiku.

 

Film z wjazdem pod pagórek pokazuje jak zachowuje się kilka suvów, nie jest to żadna teoria na rolkach tylko sytuacja z życia wzięta i Haldex zebrał baty. A radocha właściciela Outbacka jest dobrą ripostą na przynudzanie turdziaGT w stylu:

No widzisz a ja prawie półtora roku temu jechałem OBK i nadal mi nie jest do śmiechu.......

 

a co ma piernik do wiatraka ? Lada Niva tez bys wyjechal pod ta gorke , co nie znaczy ze na drugi dzien mam leciec do salonu zeby ja kupic......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoją drogą dalej myślę o kupieniu Nivy. Jak jadę na ryby to takie auto jest mistrzostwo świata.

 

ja bym wogole Forka na nia wymienil , bedziesz do niej zdecydowaniel lapiej pasowal :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoją drogą dalej myślę o kupieniu Nivy. Jak jadę na ryby to takie auto jest mistrzostwo świata.

 

ja bym wogole Forka na nia wymienil , bedziesz do niej zdecydowaniel lapiej pasowal :)

A dres do Lady pozyczysz :)

Nie ale dam ci łopatke i wiaderko mojej corki zebys sie pobawil w piaskownicy , bo taki poziom reprezentujesz..........

 

ALE CZAAAADDDD!!! :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...