Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Z ciekawości, czemu w eurokołchozie, nie montują 2.5i do forka tylko słabsze 2.0. Jeśli Outback z takim się sprzedaje, to i forek powinien. Dla mnie to dziwne jest.

 

W piątek jazda próbna, zobaczę czy zrobili postęp od 99 roku :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości, czemu w eurokołchozie, nie montują 2.5i do forka tylko słabsze 2.0. Jeśli Outback z takim się sprzedaje, to i forek powinien. Dla mnie to dziwne jest.

 

W piątek jazda próbna, zobaczę czy zrobili postęp od 99 roku :biglol:

Też mnie to irytuje od samego początku. Myślę, że tajemnicą poliszynela jest to, że osłabiłby sprzedaż XT.

Oficjalnie - wyższa akcyza za pojemności powyżej 2.0 litra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ciekawe jak działa napęd po takim zabiegu ... :) Szkoda by było jak by się okazało że mamy FWD

 

tak sie zachowuja :yahoo: :

 

 

A bez wyciągania bezpiecznika tak się nie da jeździć?

Tzn przy wyłączeniu ESP przyciskiem?

Pytam bo w legacy MY08 nie ma z tym problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W Foresterze od 2013 - Nie da się :( Kontrola pozwala na "uślizgi" ale minimalny ruch kierownicy momentalnie wzbudza elektronicznego mordulca fun'u

 

to niestety prawda miałem legaca z 2008 sbd i nowy forek to inna bajka - dać się pewnie da bokami pojeździć ale nie jest to takie łatwe  :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@jaszyn, Przeczytaj kilka postów powyżej... bo już jest na to lekarstwo :)

To jest półśrodek a nie lekarstwo :idea:

Wyjęcie bezpiecznika ABS to oczywiście wyłaczenie ESP, ale przy okazji pozbywamy się kilku innych ważnych elementów. Po pierwsze traci korektor siły hamowania (przód-tył) bo w autach z ABS to włąsnie ten system nad tym czuwa. Poza tym Forek nie posiada szper mechanicznych a jedynie elektroniczne - brak ABS= brak szperowania. No i sterowanie sprzęgłem rozdzielajacym napęd też nie dostaje odpowiednich informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Poza tym Forek nie posiada szper mechanicznych
W Forkach z manualem jest.

 

Piszesz o tym centralnym-słąbowitym wisko ? Prosze Cię. Ale co do zasady to masz rację - manual ma ;)

Tylko ze mi głównie chodziło o szpery poprzeczne, bo te mają najwiecej do roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wszelkie "troski" i "problemy" z Forkiem polecam Subariadę, a zwłaszczą do Rumunii. A tu http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/76595-subariadowa-maj%C3%B3wka-w-rumunii-jest-kto%C5%9B-ch%C4%99tny/page-2 właśnie się taką szykuje. Nie jest daleko, mniejszy stres, fajne miejsca do objechania i można zaprzyajżnić się z autem poznając jego wszystkie dobre i złe strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A właśnie. A propos Subariady i skrzypienia Forestera.

 

Po powrocie z Armenii i Gruzji w naszym aucie skrzypiało i trzeszczało dosłownie wszystko. Jednak wystarczyło umyć i przesmarować uszczelki we wszystkich drzwiach i przy klapie bagażnika i .... cisza jak makiem zasiał. :D

 

Natomiast też zmagałem się, a właściwie ASO, ze stukami dochodzącymi z okolic osłon przednich głośników. Za trzecim razem podkleili je jakąś taśmą piankową i też już ich nie słychać. :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno nie pisałem.

Co do foteli mi pasują.

Skrzypienie - przód prawa strona przy podpodszybiu. Skrzypi plastik przy szyberdachu, ten który się wysuwa i rozbija wiatr. Plastik gdy jest schowany stuka o metal. Łatwo to będzie naprawić.

Co do parowania. U mnie parują tylne lampy. Głównie prawa. Para odparowywuje i po pewnym czasie jest już ok. Woda nie stoji. Taka jest opinia ASO.

Edytowane przez wilkor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A właśnie. A propos Subariady i skrzypienia Forestera.

Natomiast też zmagałem się, a właściwie ASO, ze stukami dochodzącymi z okolic osłon przednich głośników. Za trzecim razem podkleili je jakąś taśmą piankową i też już ich nie słychać.  :)

 

Też mam takie samie stuki z okolic osłon przedniego głośnika ze strony kierownicy! Ciekaw jestem co ASO powie na to za tydzień mam pierwszy przegląd.  

 

Co do parowania. U mnie parują tylne lampy. Głównie prawa. Para odparowywuje i po pewnym czasie jest już ok. Woda nie stoji. Taka jest opinia ASO.

 

Obie tylne lampy parują! Jak się umówiłem na przegląd Pan z ASO my powiedział że odparują! :) Tylko że jak dla mnie jest gdzież nieszczelność w lampach i jak na nowy samochód trochę dziwne! Plus klapa bagażnika jak jest zamknięta są duże luzy po lewą stroną. Zrobią fotki i wrzucą!

 

 

Oprócz tego XT się spisuję bardzo dobrze! :)

Edytowane przez T1sh0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi nic nie stuka, nie skrzypi, nie paruje...34tkm,dobrze gada, nie opóźnia startu i wszystko pico bello .

To samo u mnie - skrzypienia ani stukania nie ma, światła nie parują - 32 tys km. :)

Zauważyłem zeszłego lata, że jak się jedzie po takich naprawdę solidnych wertepach z otwartym oknem dachowym - słychać stukanie, ale to jestem w stanie wybaczyć - we w miarę normalnych warunkach cisza.

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...