cOijN Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Generalnie jak ze wszystkim - wszystko można co nie można, byle z wolna i z ostrożna sorry za OT, ale to jest hasło dnia!! dzięki ci! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) Ciekawe jak działa napęd po takim zabiegu ... Szkoda by było jak by się okazało że mamy FWD Edytowane 17 Lutego 2015 przez Fortis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Hm, myślę, że to już temat do nielegala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logicsys Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Z ciekawości, czemu w eurokołchozie, nie montują 2.5i do forka tylko słabsze 2.0. Jeśli Outback z takim się sprzedaje, to i forek powinien. Dla mnie to dziwne jest. W piątek jazda próbna, zobaczę czy zrobili postęp od 99 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Z ciekawości, czemu w eurokołchozie, nie montują 2.5i do forka tylko słabsze 2.0. Jeśli Outback z takim się sprzedaje, to i forek powinien. Dla mnie to dziwne jest. W piątek jazda próbna, zobaczę czy zrobili postęp od 99 roku Też mnie to irytuje od samego początku. Myślę, że tajemnicą poliszynela jest to, że osłabiłby sprzedaż XT. Oficjalnie - wyższa akcyza za pojemności powyżej 2.0 litra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Ciekawe jak działa napęd po takim zabiegu ... Szkoda by było jak by się okazało że mamy FWD tak sie zachowuja : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 No to który bezpiecznik wyciągnąć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Ciekawe czy da się zamówić nową zaślepkę przy lewarku ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lembke Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Ciekawe jak działa napęd po takim zabiegu ... Szkoda by było jak by się okazało że mamy FWD tak sie zachowuja : A bez wyciągania bezpiecznika tak się nie da jeździć? Tzn przy wyłączeniu ESP przyciskiem? Pytam bo w legacy MY08 nie ma z tym problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) W Foresterze od 2013 - Nie da się Kontrola pozwala na "uślizgi" ale minimalny ruch kierownicy momentalnie wzbudza elektronicznego mordulca fun'u Edytowane 18 Lutego 2015 przez Fortis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 W Foresterze od 2013 - Nie da się Kontrola pozwala na "uślizgi" ale minimalny ruch kierownicy momentalnie wzbudza elektronicznego mordulca fun'u to niestety prawda miałem legaca z 2008 sbd i nowy forek to inna bajka - dać się pewnie da bokami pojeździć ale nie jest to takie łatwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 @@jaszyn, Przeczytaj kilka postów powyżej... bo już jest na to lekarstwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 @@jaszyn, Przeczytaj kilka postów powyżej... bo już jest na to lekarstwo To jest półśrodek a nie lekarstwo Wyjęcie bezpiecznika ABS to oczywiście wyłaczenie ESP, ale przy okazji pozbywamy się kilku innych ważnych elementów. Po pierwsze traci korektor siły hamowania (przód-tył) bo w autach z ABS to włąsnie ten system nad tym czuwa. Poza tym Forek nie posiada szper mechanicznych a jedynie elektroniczne - brak ABS= brak szperowania. No i sterowanie sprzęgłem rozdzielajacym napęd też nie dostaje odpowiednich informacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Poza tym Forek nie posiada szper mechanicznych W Forkach z manualem jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Poza tym Forek nie posiada szper mechanicznychW Forkach z manualem jest. Piszesz o tym centralnym-słąbowitym wisko ? Prosze Cię. Ale co do zasady to masz rację - manual ma Tylko ze mi głównie chodziło o szpery poprzeczne, bo te mają najwiecej do roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Na wszelkie "troski" i "problemy" z Forkiem polecam Subariadę, a zwłaszczą do Rumunii. A tu http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/76595-subariadowa-maj%C3%B3wka-w-rumunii-jest-kto%C5%9B-ch%C4%99tny/page-2 właśnie się taką szykuje. Nie jest daleko, mniejszy stres, fajne miejsca do objechania i można zaprzyajżnić się z autem poznając jego wszystkie dobre i złe strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 A właśnie. A propos Subariady i skrzypienia Forestera. Po powrocie z Armenii i Gruzji w naszym aucie skrzypiało i trzeszczało dosłownie wszystko. Jednak wystarczyło umyć i przesmarować uszczelki we wszystkich drzwiach i przy klapie bagażnika i .... cisza jak makiem zasiał. Natomiast też zmagałem się, a właściwie ASO, ze stukami dochodzącymi z okolic osłon przednich głośników. Za trzecim razem podkleili je jakąś taśmą piankową i też już ich nie słychać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 @@lukass,- Prawdopodobnie identycznie jest rozwiązanie napędu w XV - a sądząc po filmiku powyżej wszystko działa na tyle aby można było się w zimie pobawić... Dla mnie ta opcja jest wystarczająca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkor Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) Dawno nie pisałem. Co do foteli mi pasują. Skrzypienie - przód prawa strona przy podpodszybiu. Skrzypi plastik przy szyberdachu, ten który się wysuwa i rozbija wiatr. Plastik gdy jest schowany stuka o metal. Łatwo to będzie naprawić. Co do parowania. U mnie parują tylne lampy. Głównie prawa. Para odparowywuje i po pewnym czasie jest już ok. Woda nie stoji. Taka jest opinia ASO. Edytowane 19 Lutego 2015 przez wilkor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Tzn.. jaka jest opinia ? Skoro odparowuje to jest OK ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkor Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Tak,skoro woda nie stoji tylko zbiera się para, która odparowywuje to według obsługi ASO wszystko jest w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Sadze ze moze zostać zabrany dowód rejestracyjny za taką awarię... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkow Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Mi nic nie stuka, nie skrzypi, nie paruje...34tkm,dobrze gada, nie opóźnia startu i wszystko pico bello . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1sh0 Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 (edytowane) A właśnie. A propos Subariady i skrzypienia Forestera. Natomiast też zmagałem się, a właściwie ASO, ze stukami dochodzącymi z okolic osłon przednich głośników. Za trzecim razem podkleili je jakąś taśmą piankową i też już ich nie słychać. Też mam takie samie stuki z okolic osłon przedniego głośnika ze strony kierownicy! Ciekaw jestem co ASO powie na to za tydzień mam pierwszy przegląd. Co do parowania. U mnie parują tylne lampy. Głównie prawa. Para odparowywuje i po pewnym czasie jest już ok. Woda nie stoji. Taka jest opinia ASO. Obie tylne lampy parują! Jak się umówiłem na przegląd Pan z ASO my powiedział że odparują! Tylko że jak dla mnie jest gdzież nieszczelność w lampach i jak na nowy samochód trochę dziwne! Plus klapa bagażnika jak jest zamknięta są duże luzy po lewą stroną. Zrobią fotki i wrzucą! Oprócz tego XT się spisuję bardzo dobrze! Edytowane 20 Lutego 2015 przez T1sh0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 (edytowane) Mi nic nie stuka, nie skrzypi, nie paruje...34tkm,dobrze gada, nie opóźnia startu i wszystko pico bello . To samo u mnie - skrzypienia ani stukania nie ma, światła nie parują - 32 tys km. Zauważyłem zeszłego lata, że jak się jedzie po takich naprawdę solidnych wertepach z otwartym oknem dachowym - słychać stukanie, ale to jestem w stanie wybaczyć - we w miarę normalnych warunkach cisza. Edytowane 20 Lutego 2015 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się