Lukasz123 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 (edytowane) Dobry wieczór, kiedyś już rejestrowałem się na forum, jednak chyba z powodu długiej nieobecności mój login został usunięty. Pominę więc kwestię przedstawiania się. Zastanawiam się nad zakupem nowego Forestera XT. Przy okazji serwisowania mojego obecnego autka w nie-autoryzowanym serwisie (jednak z ex-autoryzowaną obsługą - byli pracownicy ASO Zdanowicz) powiedziano mi, że było już kilka przypadków pęknięcia tłoka w tych silnikach. Czy ktoś może potwierdzić te plotki? Źródło informacji to serwisanci ASO. Pozdrawiam, Maciek Kupuj i sie w ogóle nie zastanawiał. Nie słuchaj negatywnych wypowiedzi na temat nowego XT. To bardzo dobre auta a w tej cenie bezkonkurencyjne. Edytowane 2 Stycznia 2015 przez Lukasz123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek2000 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Dobry wieczór, kiedyś już rejestrowałem się na forum, jednak chyba z powodu długiej nieobecności mój login został usunięty. Pominę więc kwestię przedstawiania się. Zastanawiam się nad zakupem nowego Forestera XT. Przy okazji serwisowania mojego obecnego autka w nie-autoryzowanym serwisie (jednak z ex-autoryzowaną obsługą - byli pracownicy ASO Zdanowicz) powiedziano mi, że było już kilka przypadków pęknięcia tłoka w tych silnikach. Czy ktoś może potwierdzić te plotki? Źródło informacji to serwisanci ASO. Pozdrawiam, Maciek Kupuj i sie w ogóle nie zastanawiał. Nie słuchaj negatywnych wypowiedzi na temat nowego XT. To bardzo dobre auta a w tej cenie bezkonkurencyjne. No tak ale przesiadając się z Outbacka to jest mega przeskok np. w jakości wnętrza w dół. Dodatkowo ten mały plastikowy bagażnik ale za to silnik i skrzynia - petarda. Czy już ktoś zna ceny XT platinum na 2015r? Czy będzie drożej jak te 37 tys. EUR z chwili obecnej? Odnośnie jeszcze info nt. pękających tłoków to podobno było już kilka przypadków w Gdańsku, no ale może mnie okłamali, chociaż serwisu nie zamierzam zmieniać bo Outback zostaje u mnie czy kupię tego XT czy nie. Jak gra audio HK? I jak obsługa tego dotykowego radia w wersji platinum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 (edytowane) Juz nie przesadzaj z tym wykończeniem...żadne Subaru nie jest wykonane jak Audi, rowniez OBK i z tym nie ma dyskusji. Macalem dokladnie swoje XT jak i obecne OBK - w tym drugim jest ciut lepiej, ale szału nadal nie ma. Za te pieniadze - mozecie na mnie psioczyc - moglo byc jednak lepiej. Na szczescie XT daje frajde gdzie indziej. Byleby te plastiki po dluzszej jezdzie nie skrzypialy, lizac ich w sumie nie bede. Edytowane 2 Stycznia 2015 przez Nowicjusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 2 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Na forum coś było o wymianie silnika http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/71311-assistance-subaru-brawo/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Kurde po przeczytaniu tego chyba wiem co mnie czeka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 (edytowane) EJJ !!! Doczytajcie panowie wątek a nie siejcie zamętu ! awaria dotyczyła Forestera My12 - Poza tym wpadka z 1 silnikiem może się zdarzyć ... to nie plastikowa słomka żeby się nie psuła i zawsze była identyczna. Silnik wymieniony i po temacie ... Edytowane 2 Stycznia 2015 przez Fortis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 @Fortis doczytaj dokładnie że tematy tyczy się samochodu MY13 wyprodukowanego pod koniec 2012 - model IV. Silnik wymieniony był w wersji DIT 240KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Dobry wieczór, kiedyś już rejestrowałem się na forum, jednak chyba z powodu długiej nieobecności mój login został usunięty. Pominę więc kwestię przedstawiania się. Zastanawiam się nad zakupem nowego Forestera XT. Przy okazji serwisowania mojego obecnego autka w nie-autoryzowanym serwisie (jednak z ex-autoryzowaną obsługą - byli pracownicy ASO Zdanowicz) powiedziano mi, że było już kilka przypadków pęknięcia tłoka w tych silnikach. Czy ktoś może potwierdzić te plotki? Źródło informacji to serwisanci ASO. Pozdrawiam, Maciek Kupuj i sie w ogóle nie zastanawiał. Nie słuchaj negatywnych wypowiedzi na temat nowego XT. To bardzo dobre auta a w tej cenie bezkonkurencyjne. No tak ale przesiadając się z Outbacka to jest mega przeskok np. w jakości wnętrza w dół. Dodatkowo ten mały plastikowy bagażnik ale za to silnik i skrzynia - petarda. Czy już ktoś zna ceny XT platinum na 2015r? Czy będzie drożej jak te 37 tys. EUR z chwili obecnej? Odnośnie jeszcze info nt. pękających tłoków to podobno było już kilka przypadków w Gdańsku, no ale może mnie okłamali, chociaż serwisu nie zamierzam zmieniać bo Outback zostaje u mnie czy kupię tego XT czy nie. Jak gra audio HK? I jak obsługa tego dotykowego radia w wersji platinum? To może nowy OBK? Rownież jest zacny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Dobra, czytanie wszystkich wątpliwości to za duży wysiłek intelektualny dziś dla mnie. Powiem krótko - nie kupij FXT bo wpadniesz w depresję. Każdy dzień później będzie Ci uzmysławiał ile straciłeś z życia nie podejmując decyzji wcześniej. Przejeździłem róźnymi samochodami prawie 3 mln km ( w tym Ścierka Cosi), ale tak pozytywnie zaskoczony nie byłem żadnym, pomimo tego, że uważam CVT za "samozło". Więc jeszcze raz apeluję do wszystkich, którzy się zastanawiają - NIE KUPUJCIE - w ten sposób będę miał auto lepsze niż Wy Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promil_one Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Dobra, czytanie wszystkich wątpliwości to za duży wysiłek intelektualny dziś dla mnie. Powiem krótko - nie kupij FXT bo wpadniesz w depresję. Każdy dzień później będzie Ci uzmysławiał ile straciłeś z życia nie podejmując decyzji wcześniej. Przejeździłem róźnymi samochodami prawie 3 mln km ( w tym Ścierka Cosi), ale tak pozytywnie zaskoczony nie byłem żadnym, pomimo tego, że uważam CVT za "samozło". Więc jeszcze raz apeluję do wszystkich, którzy się zastanawiają - NIE KUPUJCIE - w ten sposób będę miał auto lepsze niż Wy Jestem za. Naprawdę to zły samochód jest. Za te pieniądze zbyt zaskakuje mimo ze wyglada jak wyglada . Miło tak z stanąć na światłach z BMW 5 i ja wychaczyc bez mydła jak się chce. W sumie to nie w moim stylu bo to trochę wstyd skoro i tak spotkamy się na kolejnych światłach. Aczkolwiek mam znajomków którzy mówią mi bym na to nie zważał bo zapierdzielac fajnie jest. Ja nie rozumiem ale jak wsiadam do fxt jakoś to do mnie przemawia jego Mac. Inna sprawa jak zwykle jestem promil minimum two mimo ze nazwa wskazuje one. Wiec raz jeszcze nie kupujcie tego złego samochodu bo już ja się nim mecze na światłach i w innych okolicznościach a na dodatek identyczny bialas stacjonuje dwie przecznice ode mnie. Niech już dojada te wszystkie śmieszne bliku bliki bym się od niego bardziej różnił. Pozdrawiam, promil_one Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Ja przesiadłem się z OBK 2010 na FXT 14 i nie odczuwam abym jakiś upadek zaliczył. Wnętrze moim zdaniem gorsze nie jest , audio HK bije na głowę to w OBK , może wygoda foteli nieco gorsza. Moja lepsza połówka narzeka że fotel pasażera ma komfort kuchennego taboretu ale ja na nim nie jeżdżę :-) ogólnie - po przrsiadce zdecydowanie więcej "+" niż "-" a jeszcze nie wspomniałem o frajdzie z jazdy :-) Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Ja przesiadłem się z OBK 2010 na FXT 14 i nie odczuwam abym jakiś upadek zaliczył. Wnętrze moim zdaniem gorsze nie jest , audio HK bije na głowę to w OBK , może wygoda foteli nieco gorsza. Moja lepsza połówka narzeka że fotel pasażera ma komfort kuchennego taboretu ale ja na nim nie jeżdżę :-) ogólnie - po przrsiadce zdecydowanie więcej "+" niż "-" a jeszcze nie wspomniałem o frajdzie z jazdy :-) Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Ja właśnie z Forestera za pare lat przesiądę sie chyba na OBK. Zobaczymy. Edytowane 3 Stycznia 2015 przez Lukasz123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Ten w przyszłości ma mały prześwit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz123 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Ten w przyszłości ma mały prześwit To nie OBK. Bliżej mu do imprezy levrog. OBK musi mieć duży prześwit - co innego legacy, który mnie nie interesuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Wiem ... żartowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) napisz więcej o wrażeniach, przede wszystkim jak ma się nowy XT do starego To tak naprawdę dwa światy , nowy XT wyraźnie urósł i na zewnatrz i wewnątrz, prowadzi sie bardzo dobrze , jest zdecydowanie ciszej w środku , i jest większy komfort. O wypoosażeniu w wersji Platinium nie wspomnę bo jest nie mal kompletne . Brakuje kilku detali , ale nie ma auta idealnego . Dla mnie jest fenomenalny , STI stoi z firmie praktycznie nie odpalany przez dwa tygodnie , jezdze cały czas FXT. Stary FXT ma jednak taką dusze i bardziej przypomina siermiężne, niezniszczalne Subaru , a nowy FXT to dla mnie inna epoka Subaru, dostosowana do owczesnych czasów i konkurencji . Z pewnosćia stary FXT jest szybszy ( szczególnie mój ) ale nowy prowadzi sie lepiej . Koledzy tu sie rozpisywali na temat zuzycia paliwa ...... no niestety póki co ich słów nie mogę poprzeć , 100km trasa , 150 km miasto , średnia równe 18l/100 i naprawdę go nie pałuje , ale faktem jest , nigdy nie byłem mistrzem jazdy o kropelce Edytowane 3 Stycznia 2015 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) @carfit spalanie zdecydowanie spadnie po ~ 5000km. Mi ustabilizowało się na ~13l/100 i moim zdaniem to jest normalne przy jeździe po mieście. Teraz jak zimno i skoczyło do ~15l/100 Edytowane 3 Stycznia 2015 przez bukmacerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 @carfit spalanie zdecydowanie spadnie po ~ 5000km Uuuu czyli za mniej wiecej rok Aaaa i dziś sprawdziłem jedna rzecz i byłem w szoku, w opcji sport sharp , w trybie manual nie przerzuca biegów do góry , szacun !!! to bardzo dobra opcja , prawie jak DSG czy PDK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promil_one Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 @carfit spalanie zdecydowanie spadnie po ~ 5000km Uuuu czyli za mniej wiecej rok Aaaa i dziś sprawdziłem jedna rzecz i byłem w szoku, w opcji sport sharp , w trybie manual nie przerzuca biegów do góry , szacun !!! to bardzo dobra opcja , prawie jak DSG czy PDK Ale ze jak? Jak jak przez chwile pojadę nie dodając gazuzmienia mi na wyższy mimo ze chciałbym trzymać w pogotowiu obroty. Jak włączyłeś tryb manual? W wersji eu nie ma opcji stricte manual tylko jest uniwersalny. Ty masz us? Pozdrawiam, promil_one Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) @carfit spalanie zdecydowanie spadnie po ~ 5000km Uuuu czyli za mniej wiecej rok Aaaa i dziś sprawdziłem jedna rzecz i byłem w szoku, w opcji sport sharp , w trybie manual nie przerzuca biegów do góry , szacun !!! to bardzo dobra opcja , prawie jak DSG czy PDK Ale ze jak? Jak jak przez chwile pojadę nie dodając gazuzmienia mi na wyższy mimo ze chciałbym trzymać w pogotowiu obroty. Jak włączyłeś tryb manual? W wersji eu nie ma opcji stricte manual tylko jest uniwersalny. Ty masz us? Pozdrawiam, promil_one Jak masz na D dajesz dźwignię skrzyni w lewo i masz manual Edytowane 3 Stycznia 2015 przez bukmacerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 U mnie jest tak jak pisze Carfit. Po przesunięciu dźwigni w lewo w trybie sport sharp można dokręcić do ogranicznika, skrzynia nie wrzuca wyższego biegu. W pozostałych trybach w ostatnim momencie sama zmienia. Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 U mnie jest tak jak pisze Carfit. Po przesunięciu dźwigni w lewo w trybie sport sharp można dokręcić do ogranicznika, skrzynia nie wrzuca wyższego biegu. W pozostałych trybach w ostatnim momencie sama zmienia. Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka dokladnie tak jest , dzwignia w lewo i ogień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Uwielbiam się bawić łopatkami w S# i cenie właśnie za to że nie zmienia sam biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 A nie jest Wam za wiele tych biegów (8)? Do bardziej sportowej jazdy pewnie nie, bo pewnie starczy pierwszych 5, ale jak się jedzie spokojnie i pragnie zrywu to redukcja z 8 na 3 to sporo klikania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 @carfit spalanie zdecydowanie spadnie po ~ 5000km Uuuu czyli za mniej wiecej rok Aaaa i dziś sprawdziłem jedna rzecz i byłem w szoku, w opcji sport sharp , w trybie manual nie przerzuca biegów do góry , szacun !!! to bardzo dobra opcja , prawie jak DSG czy PDK Akurat DSG zmienia sama, niezależnie w jakim trybie - zawsze jest "mądrzejsza" od Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się