Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

W Subaru trzeba obchodzić się z hamulcami dość brutalnie. Wiem to z Forka XT: jak dostaną temperatury to są bardzo skuteczne. Zresztą podobnie mam z klockami ds2500 w bugu: na początku dzieje się słabo ale potem jestem zaskoczony ich efektywnością hamowania. I to za każdym razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli sąsiedni wątek o wyższości Skody nad Subaru mozna uznać za zamknięty ;):P:biglol: przynajmniej w kontekscie Forek vs Yeti :)

obecny Forek to SUV, Yeti - podwyzszobe kombi... wiec porownanie jablek i gruszek ;):P

zaczekajmy na nowego SUV'a od Skody, ma sie niedlugo pojawic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli sąsiedni wątek o wyższości Skody nad Subaru mozna uznać za zamknięty ;):P:biglol: przynajmniej w kontekscie Forek vs Yeti :) obecny Forek to SUV, Yeti - podwyzszobe kombi... wiec porownanie jablek i gruszek ;):P

Ja o tym wiem więc nie udzielałem sie w dyskusji, ale parę osób chyba o tym zapomniało ;):P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli będzie Tiguana a la Skoda z pomyjami z Audi.

bedzie raczej bazowal na Crossblue, czyli bedzie sporo wiekszy od Tiguana

 

 

 

p.s. Twoje slownictwo powala... jak i ton Twoich ostatnich wypowiedzi, juz pisalem ;):rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, a czy w naszych Forkach można wyjąć foremki z bagażnika by powiększyć jego ładowność? Tzn, czy wykładzina będzie miała na czym leżeć, wiem że będzie kosztem np: schowka na rolete. Będę mógł sam to sprawdzić jutro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s. Twoje slownictwo powala... jak i ton Twoich ostatnich wypowiedzi, juz pisalem

 

Dziękuję bardzo za zwrócenie ponowne uwagi i postaram się podtrzymać poziom moich wypowiedzi, które jak widać stanowią dla Ciebie istotny element estetyczny w wątkach ;):) . Niestety umiejętności krasomówcze nie są moją domena, jak to już zauważyłeś, stąd notoryczne nadużywanie takich elementów jak: "że", "uważam", "gdyż", "ponieważ" itp. może z czasem moje wypowiedzi pozbawić barwy i świeżości :P;):biglol:

 

Acha, moja wypowiedź dotyczyła wątku o Skodzie, który uważam za głupi bo szkodliwy biorąc pod uwagę jego wydźwięk jako rywalizację marek.

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, a czy w naszych Forkach można wyjąć foremki z bagażnika by powiększyć jego ładowność?
Cześć! Ja nie sprawdzałem, ale myślę, że ta wytłoczka z pianki jest dość funkcjonalna. Wyjmując ją uzyskamy troche głębszy bagażnik, jednak powiększenie pojemności osiągniemy prościej ładujac wyżej, korzystając z tego, że wysokość bagażnika jest spora. Podanie pojemności bagażnika jedynie do poziomu rolety wg. mnie nie jest miarodajne - np. codziennie przewożę wózek dziecięcy, który sięga wyżej niż roleta, a demontaż rolety mnie nie przeszkadza. Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do testu w motorze,to przejedzicie się cx5 w 175km dieslu i automacie,to [Moderator czuwa] auto. [Moderator czuwa] naprawdę.I ja bym kupił ,gdyby nie jego babskość.W/g mnie pasuje wyłącznie kobiecie.Facet wygląda w tym śmiesznie.Podobnie jak w cla amg -do czego staram się przekonać mego kolegę z Volvo.Choć zaliczke już wpłacił ,to chyba za pózno.No ,ale 4.6s do setki ma.Noi podpis na silniku też.210tys po rabacie 13.5%

Natomiast chciałbym poweidzieć ,że coraz bardziej mi się z wyglądu podoba mój Outback.Ale musi być taki jak mój - tylko czarny,lekko ciemna szybka do połowy i dostaweczka na przednim zderzaku.Miodzio

Prośba do Subaru - unowocześnijcie trochę bryłę ,zachowajcie charakter podniesionego kombi,ale dodajcie troszkę smaczków off-roadowych lub do wyboru sportowych ,dajcie nie rysujące się te sreberka w środku ,bo kobietę dotykam bardziej intensywnie niż te sreberka w obawie ,żeby nie porysować,dajcie wzmocnienie wykładziny pod pedałami i jakąś inną ,żeby była łatwiejsza w utrzymaniu czystości i MOCY,MOCY więcej i kupię nowy model jak się pokaże

Edytowane przez Urabus
Treści niezgodne z regulaminem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do foremek. To masz rację, mają swoje plusy. Wydaje mi się, że wszystko co pragnę wozić zmieściły bym w koło zapasowe.

Co do bagażnika to nie patrzyłbym na niego bez krytycznie. Ma plusy ma minusy.

Osobiście jestem zwolennikiem pakowania do wysokości foteli, do rolety. 20 cm na powierzchni całego bagażnika to niezła przestrzeń. Sprawdzę kiedyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos sie orientuje czy w nowym Forku mozna jakos regulowac wysokosc podnoszenia klapy bagaznika? Chcial bym aby sie WYŻEJ podnosila bo przy wzroscie ponad 180cm juz przydzwonilem w nia glowa :angry: Moze jakas regulacja jest albo cos takiego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos sie orientuje czy w nowym Forku mozna jakos regulowac wysokosc podnoszenia klapy bagaznika? Chcial bym aby sie WYŻEJ podnosila bo przy wzroscie ponad 180cm juz przydzwonilem w nia glowa :angry: Moze jakas regulacja jest albo cos takiego ?

 

A ten przycisk "MEMORY HEIGHT" nie jest od zapamiętywania wysokości otwierania klapy ? .... zgaduję, bo jeszcze nie mam Forka i nie mam pewności ;-)

Subaru-Forester_2014_800x600_wallpaper_56.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jak najbardziej do regulacji wysokości, w zakresie jaki przewidział producent. ;)

A że auto jest japońskie, to dla niektórych europejczyków ów zakres może być "za wąski". :unsure:

Ja już się nauczyłem "podchodzić" do klapy, natomiast jak już stoję pod nią to się mieszczę (mam 185cm wzrostu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do użytkowników 2.0i z CVT jak to jest faktycznie z przyśpieszeniem auta do tych 100 km/h ?

Skoro 2.0i MT ma fabrycznie 10.6 s a testy dziennikarskie wykazują 9.7/9.8 s

to w przypadku CVT też jest lepiej niż fabryka podaje ?

bo wynik 11.8 s do 100 km/h nie wygląda zbyt zachęcająco.

Edytowane przez Kristofuros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jak najbardziej do regulacji wysokości, w zakresie jaki przewidział producent. ;)

A że auto jest japońskie, to dla niektórych europejczyków ów zakres może być "za wąski". :unsure:

Ja już się nauczyłem "podchodzić" do klapy, natomiast jak już stoję pod nią to się mieszczę (mam 185cm wzrostu).

 

Po srodku tez sie mieszcze tak ze szoruje wlosami po klapie ale juz z boku klapy jest duuzo nizej ze wzgledu na wyprofilowanie wewnetrznego "plastiku" Wlasnie tam przydzwonilem. A co do przycisku to tylko w wersji platinum z automatycznym podnoszeniem klapy w exlusive tego nie ma to raz a dwa to co najwyzej mozna sobie zaprogramowac zeby sie otwierala nie na pelna wysokosc wiec nie tedy droga. No coz mialem nadzieje ze moze jest jakis sposob na podniesienie wieksze klapy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...