Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Raczej nie, ja od dwóch lat użytkuje system (w różnych autach) , parkuje na parkingach przy lotniskach, podziemnych itd. Jeszcze nie było telefonu z Keratronika.

Jak mialem ISR zarejestrowany w Securitas to panowie potrafili dzwonic co sobote wieczorem, ze nie moga namierzyc auta czy przez przypadek nie jest gdzies w garazu. Jak sie pytalem co i jak to odpowiadali mi, ze w sobote wieczorem namierzaja auta i sprawdzaja pozycjonowanie - tak system mieli ustawiony. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego kilkuletniego doswiadczenia moge powiedziec, ze jak wstawiasz samochod do garazu - nawet na poziomie ziemi - to pozycjonowania juz nie bylo.

 

nie wszędzie. Doświadczyłem telefonu alarmowego kiedy auto było na wymianie kół na poziomie - 1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie, ja od dwóch lat użytkuje system (w różnych autach) , parkuje na parkingach przy lotniskach, podziemnych itd. Jeszcze nie było telefonu z Keratronika.

Jak mialem ISR zarejestrowany w Securitas to panowie potrafili dzwonic co sobote wieczorem, ze nie moga namierzyc auta czy przez przypadek nie jest gdzies w garazu. Jak sie pytalem co i jak to odpowiadali mi, ze w sobote wieczorem namierzaja auta i sprawdzaja pozycjonowanie - tak system mieli ustawiony. :)

 

I właśnie takie sytuacje mnie zniechęcają do tego systemu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jadąc do kochanki trzeba parkować w garażu, żeby żona nie mogła sprawdzić

 

Kochanka Kochanką :), ale jak zareaguje TU jak będziesz miał " dzwona" podczas upalania (do tego Subaru przecież jest przeznaczone) ? A większość z nas użytkuje auto zgodnie z przeznaczeniem nie tylko na Plejadach - trasa Tur-Szos. :D A czy wszyscy ubezpieczają auto od przygód podczas "upalania" ?

Ok, koniec - off topic - ten wątek jest o Nowym Foresterze, z którego jestem więcej niż bardzo zadowolony. Jest rewelacyjny pod wieloma względami. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wszędzie. Doświadczyłem telefonu alarmowego kiedy auto było na wymianie kół na poziomie - 1.

 

nie wiem jak dokładnie system jest skonstruowany, ale możliwe że czujniki przechyłowe, przeciążeniowe, napięciowe działają na GSM a samo pozycjonowanie na GPS.

 

Czy powiedzieli panowie, gdzie jest auto czy tylko, że coś się dzieje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Adam12, właśnie to nie do końca jest to jasne dla mnie. Normalnie pozycję podają w kilka sekund, a czasem mają duże problemy ze zlokalizowaniem auta. Wiedzą co się z autem dzieje, ale nie wiedzą gdzie. Tak na pewno było z ISR pierwszej generacji. Kiedyś zadzwonili, że auto jest przechylone i pytają dlaczego, a jak zapytałem o pozycję to podali mi że ostatnie położenie zarejestrowane to Gdańsk a byłem od kilku godzin w ....... Poznaniu. Ale to był ISR pierwszej generacji w drugiej generacji takiego przypadku nie miałem. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Odnośnie ISR :

To nie uszczęśliwianie, to biznes.

Widzę, że zostałem rozszyfrowany :)

Istotnie - zgodnie z badaniami EU ( e-call :czyli system kopatybilny z ISR ) jestw stanie ocalić na terenie Unii ok. 2.500 ludzi ( http://pr.euractiv.c...ves-lives-96924 ).

Wprawdzie Subaru ( o tym już było wielokrotnie pisane ) należą do najbezpieczniejszych samochodów, lecz nie ma aut w 100% odpornych na zdarzenia drogowe.

Czyli sam fakt, że zwiększamy szanse na przeżycie naszych p.t. Klientów jest w sposób oczywisty działaniem czysto merkantylnym - nieżywym nie możemy sprzedać następnego samochodu :idea:

Permanentna inwigilacja.

System przekazuje lokalizuję samochodu tylko wtedy, gdy następuje alarm ( także związany z ew. kradzieżą ). Stąd w przypadku kontaktu ( np. na skutek przechylenie auta sugerującego ew. próbę kradzieży ) centrum istotnie wie, gdzie auto jest ( podobnie, gdy nastąpi sygnał wypadku, czy też sami aktywnie wezwiemy pomoc dla siebie, czy innego uczestnika ruchu drogowego ).

Tak więc "inwigilacja" nie jest permanentna, lecz niestety tylko dorywcza ( czyli inaczej, niż w przypadku np. telefonu komórkowego, gdzie nasza sieć zawsze "wie" gdzie jesteśmy ).

Za permanentną inwigilację ( monitoring ) trzeba niestety dopłacić.

 

Pozdrowienia

Edytowane przez Dyrekcja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze ja doleję oliwy.

Jak miałem kolizję w poprzednim aucie (jechałem prosto przez skrzyżowanie, a kierowca z naprzeciwka wymusił pierwszeństwo skręcając w lewo, a ponieważ było to Renault to u mnie poduszki nie wystrzeliły, a u niego tak :lol:. Po odbiciu się od niego puknąłem jeszcze jedno auto jadące za nim (ale lekko ;) ) i "wjechałem" lewym kołem na krawężnik niszcząc felgę).

 

Z tego wszystkiego zapomniałem o ISR.

 

Securitas skontaktował się ze mną dopiero jak auto było wciągane na lawetę :facepalm: .

 

Twierdzili, że nie mieli żadnych odczytów z czujników zderzeniowych, a ja wyrwałem w Kangoo przednie zawieszenie.

Nie wiem jak to działa - uderzenie było solidne, co prawda nie wystrzeliły mi poduszki i silnik nie zgasł, ale skoro czujniki działają przy pochyleniu/podnoszeniu auta to przy takim uderzeniu też powinny zareagować.

 

System przekazuje lokalizuję samochodu tylko wtedy, gdy następuje alarm ( także związany z ew. kradzieżą ). Stąd w przypadku kontaktu ( np. na skutek przechylenie auta sugerującego ew. próbę kradzieży ) centrum istotnie wie, gdzie auto jest ( podobnie, gdy nastąpi sygnał wypadku, czy też sami aktywnie wezwiemy pomoc dla siebie, czy innego uczestnika ruchu drogowego ).

Tak więc "inwigilacja" nie jest permanentna, lecz niestety tylko dorywcza ( czyli inaczej, niż w przypadku np. telefonu komórkowego, gdzie nasza sieć zawsze "wie" gdzie jesteśmy ).

Za permanentną inwigilację ( monitoring ) trzeba niestety dopłacić.

 

Pozdrowienia

 

Mam więc pytanie, skoro system ISR pełni częściowo funkcję alarmu przy kradzieży (wspomniany czujnik przechyłu), to czy nie dałoby się go rozbudować o autoalarm. Technicznie chyba nie byłby to duży problem, a auto byłoby "bebeszone" do montażu tylko raz a nie dwa razy. Koszt chyba też byłby nieduży biorąc pod uwagę to, że nie jest to usługa jednostkowa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ISR ma chronić przed kradzieżą.A po co złodzieje kradną samochody? Może z myślą o takich jak ja, którzy sprawdzili ile kosztuje malutki halogenik i zaraz zaświtała im myśl by kupić część używaną? Co kosztuje w takiej durnej lampce 950 pln ja się pytam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Securitas skontaktował się ze mną dopiero jak auto było wciągane na lawetę .

Mieliśmy istotnie sygnały o niewłaściwym działaniu Securitas. Stąd nastąpiła zmiana.

Mam więc pytanie, skoro system ISR pełni częściowo funkcję alarmu przy kradzieży (wspomniany czujnik przechyłu), to czy nie dałoby się go rozbudować o autoalarm. Technicznie chyba nie byłby to duży problem, a auto byłoby "bebeszone" do montażu tylko raz a nie dwa razy

Keratronik nie produkuje alarmów, więc nie jest to możliwe.

Ponadto ISR został zestandaryzowany ze względu na bezpieczeństwo - to było i pozostaja dla nas absolutnym priorytetem.

Na temat alarmów ( coraz częściej już niewymaganych przez ubezpiecznia ) nawet w tym wątku przeczytaliśmy już - generalnie - bardzo wiele krytycznych uwag. Sadzę, że taka standaryzacja spowodowałaby jeszcze znacznie więcej głosów krytycznych...

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem cenę nowego reflektora przeciwmgłowego prawego (bo mi szybka pękła). 950 pln. :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol::yahoo:

Standard i pewnie jeszcze trza czekać na niego 2 miesiące,ale przecież masz napęd :yahoo:

To jedna z rzeczy,która mnie powstrzymuje przed Subaru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem cenę nowego reflektora przeciwmgłowego prawego (bo mi szybka pękła). 950 pln. :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol: :biglol::yahoo:

Standard i pewnie jeszcze trza czekać na niego 2 miesiące,ale przecież masz napęd :yahoo:

To jedna z rzeczy,która mnie powstrzymuje przed Subaru

 

Przez ten okres narzekania i szukania dziury w całym już by byl :)

 

Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niżej obiecana fotka. Listopad już wkrótce Mechanik, na osłodę dostaniesz pewnie zimówki w gratisie. Ja będę polował na SIP promocje opony+felgi, w serwisie zapewniali, że będą.

 

Ale już widzę, że nie da się ładnie sfotografować tego koloru. (Fakt, że robione komórką) Opalizuje, zmienia się zależnie od oświetlenia od ciemnej kawy z mlekiem, do delikatnego beżu.

 

Na żywo super.

 

Autko super :D

 

To zauroczenie na pewno minie, ale na razie błogość :)

 

post-2295-0-16133300-1378144153_thumb.jpg

 

Na podglądzie posta widzę, że jakieś małe te fotki mi się wklejają, niezależnie od przykrawania w paint'cie, jak można zwiększyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.@ Madox masz całkowitą rację. Części są drogie i trzeba na nie długo czekać. Gdy wymieniałem tylne amortyzatory w starym XT to musiałem czekać coś ze trzy misiące, bo fabryka musiała uruchomić produkcję, a żadnych zamienników nie ma do tego modelu. A więc subaru nie dla Ciebie...A ja lubię się umartwiać, więc męczę się w swoim forku xt który pali mi w dalszym ciągu 8.8l, co przyprawia mnie o drżenie rąk na kierownicy mazdy 2(auto małżonki), bo ona jeżdżąc tylko w mieście ma średnie 6.3l.No i fakt, że musiałem wymieniać te amotryzatory świadczy dobitnie o tym że subaru to nic nadzwyczajnego, więcej , to zły samochód jest...Nie kupuj subaru!!!!

 

Niżej obiecana fotka. Listopad już wkrótce Mechanik, na osłodę dostaniesz pewnie zimówki w gratisie. Ja będę polował na SIP promocje opony+felgi, w serwisie zapewniali, że będą.

 

Ale już widzę, że nie da się ładnie sfotografować tego koloru. (Fakt, że robione komórką) Opalizuje, zmienia się zależnie od oświetlenia od ciemnej kawy z mlekiem, do delikatnego beżu.

 

Na żywo super.

 

Autko super :D

 

To zauroczenie na pewno minie, ale na razie błogość :)

 

post-2295-0-16133300-1378144153_thumb.jpg

 

Na podglądzie posta widzę, że jakieś małe te fotki mi się wklejają, niezależnie od przykrawania w paint'cie, jak można zwiększyć?

Myślę że zauroczenie nie minie. To wbrew pozorom fajne auto jest. Ja przesiadając się ze starego XT byłem na początku jakby trochę rozczarowany, ale z czasem to autko coraz bardziej daje się kochać. Jest zdecydowanie inne od poprzednika i raczej do upalania(jak to ktoś wcześniej określił) się nie nadaje.Jest stateczne ,pewne i daje się świetnie wyczuć...jazda po piachu ...super!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A klosz do przeciwmgłowego w nowym Civicu to 904 pln plus 160 montaż w ASO. Bolączka większości nowych aut. Albo inaczej, funkcjonowanie producenta, serwisów, sieci dealerskiej nie jest do utrzymania ze sprzedaży nowych samochodów i okresowych gwarancyjnych przeglądów. Stąd koszt szkiełka jest większy niż samo szkiełko pewnie na prawdę kosztuje. Nie do uniknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem ,płacą wam za pisanie takich głupot czy jak?8.8litra ,to to pali z góry na luzie.Jezdziłem tym i wiem ile to pali

Proszę mnie nie obrażać. Ja mam ten samochód, a ty go nie masz, więc chyba ja lepiej wiem ile on pali. Jeśli nie umiesz jeżdzić to nie zabieraj głosu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...