raison Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Za to później jak wjechałeś w tą "breję" ładnie się ostudziły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 raison, ale cała trasa była w takich warunkach - breja co chwilę. A wcześniej straciłem hamowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 JA miałem dwa razy CL i się posypały, odp fr że nie wyczyściłem tarczy było za 1 razem, za drugim podobnie tarcza była nowa i ponad 2 tys w dupę ... słabe podejście ... Bodek nic Ci nie ujmując Ty nie wywiązałeś się odp z felg w moim przypadku, tylko odesłałeś dalej gdzie zapłaciłem normalną cenę , czyli twój bon rabatowy 4000zł był warty tyle co funt kłaków i nigdy nic nie zobaczyłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niXon Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Panowie opanujcie sie... spam za spamem, ten wątek o hamulcach ma 27 stron, jakby wyciąć ten spam (czego mody nie robią nie wiem czemu), to zostałoby treści może z 5 stron, jestem czytelnikiem, chcę się coś dowiedzieć z doświadczeń i wiedzy userów, a 80% postów to spam i czat przez który się cieżko przebić do wartościowych treści.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Panowie opanujcie sie...spam za spamem, ten wątek o hamulcach ma 27 stron, jakby wyciąć ten spam (czego mody nie robią nie wiem czemu), to zostałoby treści może z 5 stron, jestem czytelnikiem, chcę się coś dowiedzieć z doświadczeń i wiedzy userów, a 80% postów to spam i czat przez który się cieżko przebić do wartościowych treści.. Oo dobrze prawi :!: Spamerom śmierć :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 No dobrze, mam konkretne pytanie czy OEM tarcza hamulcowa wytrzyma współpracę z DS2000. To samo pytanie dot tylnej tarczy. hamulec to zacisk z WRX 4pot i 2 pot Pozdrawiam -- 13 gru 2010, 12:17 -- w necie znalazłem taki test jednak co ferodo DS to ferodo DS EBC, też super źródło http://tuningmania.pl/tuning&serwis/por ... naczej.htm Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 No dobrze, mam konkretne pytanie czy OEM tarcza hamulcowa wytrzyma współpracę z DS2000. To samo pytanie dot tylnej tarczy. hamulec to zacisk z WRX 4pot i 2 pot Pozdrawiam OEM tarcze b. dobrze wytrzymuja nawet DS2500 (lekkie pojezdzawki oraz dynamiczna jazda "cywilna" ) w obu Subarakach mam taki zestaw i imho jest to calkiem dobre rozwiazanie... tarcze cale, nic sie z nimi nie dzieje, a hamuje jak dla mnie calkiem niezle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Dzięki eddie_gt4, Poproszę o przyznanie pomuka Pozdrawiam -- 13 gru 2010, 12:35 -- a tutaj zachwalają OEM juridy :shock: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Wytrzymają spokojnie. Ja po oemowych klockach Jurid zapodałem DS Performance (czyli dawne DS2000) i specjalnie różnicy nie było (może minimalnie na korzyść Ferodo). Później kupiłem OMP Road&Sport i były wyraźnie gorsze przy hamowaniu z wyższych prędkości. Teraz poginam na CL RC5+ i jest mega 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Teraz poginam na CL RC5+ i jest mega http://www.seriouslylotus.com/index.php ... ipers.html takie coś? na zwykłych tarczach? a po oemowych klockach Jurid zapodałem DS Performance (czyli dawne DS2000) i specjalnie różnicy nie było martwisz mnie :| jaki zacisk? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STi Robert Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Teraz poginam na CL RC5+ i jest mega http://www.seriouslylotus.com/index.php ... ipers.html takie coś? na zwykłych tarczach? Tak, takie coś Ja mam do tego zwykłe tarcze 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 http://www.seriouslylotus.com/index.php ... ipers.htmltakie coś? na zwykłych tarczach? Tak, takie coś Tarcze Brembo gładkie w STi. martwisz mnie :| jaki zacisk? Złoty zacisk w STi. Nie ma się co martwić Może jakiś bardziej doświadczony/wyczulony kierowca zauważy większą różnicę, ale wg mnie w normalniej jeździe jest tak jak napisałem wyżej. Pomiarów co do drogi hamowania nie robiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 JJacek: miałem OMP Road&Sport w STi i.......więcej ich mieć nie będę dla mnie to pomyłka w takim aucie, chyba że ktoś nie przekracza 60-70km/h.Do budżetowego auta o niskiej masie może bym zaryzykował, zależy też jak jeździsz - skoro w takim autku masz 140KM to pewnie już jakoś się odpycha Dzięki za info. Na razie zostały zamówione, najwyżej szybko się skończą. Po R&S jest jeszcze 971C Racing Brake Pads i one kosztują ~380 zł przy obecnym kursie funta. Brak wykresu, tylko taki opis: Friction coefficient: very high (0.48). Friction stability: uniform throughout a wide temperature range (100° to 800° C). Poczytałem na forach w UK, tam wszyscy jeżdżą na DS3000 z przodu i na standardzie z tyłu, no ale to już zupełnie inna półka cenowa. No i taki komentarz znalazłem odnośnie road legal DS3000: I can't see the cops taking your wheel off "Ello ello whats all this then? Have you got DS3000 pads in here-you're nicked you slaaaagg!!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Tyle, że DS3000 trzeba mocniej rozgrzać i tarcze podobno znikają w oczach I can't see the cops taking your wheel off "Ello ello whats all this then? Have you got DS3000 pads in here-you're nicked you slaaaagg!!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 o, NOWOŚCI: Pojawiły się długo oczekiwane sportowe klocki Ferodo DS2500 do Subaru (zacisk 2-tłoczkowy) Forester/Legacy/Impreza (bez WRX) prod. po 2002 r. http://hamulce.net A ja założę jednak Ferodo 2.11 zamiast CLi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Pojawiły się długo oczekiwane sportowe klocki Ferodo DS2500 teraz niech się pałują po to kupiłem cały setup zacisków 4pot + 2pot z wrx aby mieć spory wybór. mam nadzieję, że to zniweluje lag pomiędzy depnięciem a rozpoczęciem hamowania, u mnie trwa to wieki w sobotę będzie założony nowy setup plu s dotarcie i zobaczymy co z tego wyjdzie Co do ds 3000 to też sluszłem że to pilnik na tarcze Leszek mówi że nie widać specjalnej rożnicy pomiędzy ds2000 a DS 2500 a podobno już DS2500 lubi podgryzać tarczę Co do teorii apropos "tył olac" to się nie mogę zgodzić. Przy ciężkiej pracy przodu uślizgują się opony i całą skuteczność zabija ABS. Aby odciążyć przód, tył mógłby pomóc :| Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Co do teorii apropos "tył olac" to się nie mogę zgodzić. Przy ciężkiej pracy przodu uślizgują się opony i całą skuteczność zabija ABS. Aby odciążyć przód, tył mógłby pomóc :| Pozdrawiam Nie wiem czy to akurat odnośnie mojego postu, ale ja pisałem w kontekście mojego auta czyli małego kompakta FWD ważącego ~980kg. Podejrzewam, że rozkład masy przód/tył jest gorszy niż w Subaru, dlatego tył w takim aucie nie pracuje tak mocno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 tył ma chyba bardziej zadanie stabilizować hamowanie niż zatrzymywać auto. DS 2.11 ponoc nie żrą tak tarczy jak klasyczne mieszanki, Panie Leszku, jak to jest ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 mam nadzieję, że to zniweluje lag pomiędzy depnięciem a rozpoczęciem hamowania, u mnie trwa to wieki Adaś, przewody hamulcowe zostawiłeś seryjne, gumowe ? Jeżeli tak, to zmień na oplot, lag zniknie. Sam jeżdżę na identycznym setupie hamulcowym i na opóźnienia w reakcji hamulca nie narzekam. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 i dobry płyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Grzesiek_67, jadę po całości peny komplet goodcośtam w oplocie przód i tył, tarcze przód od ferodo i tył te które dostałem z zaciskami (minimalny rant) plus ds2000 przód i tył. założyłem od Leszka: brembo tarcze i klocki ds2000 do darmowozu i się diagnosta na badaniu hamulców prawie zabił. Śmiechu co nie miara ale facet był poważnie poobijany. Przed DS miałem oem. Różnica na korzyść DS2000 jest katastrofalna. Nie da się tego opisać - trzeba poczuć chciałbym aby forek chociaż trochę szybciej reagował na depnięcie hamulca w trybie "awaryjnym" oczywiście w obu autach rbf660 pozdrawiam offtop Diagnosta wziął mały rozpęd aby sprawdzić skuteczność hamulców na płytach, oczywiście bez pasa. Przyspieszył depnął, stilo stanęło dęba plus śliska skóra na siedzeniach i facet się dupskiem ześlizgnął i zarył głową w kierownicę. Potem miał pretensje co to za hamulce i czy są legalne -- 14 gru 2010, 10:59 -- aha, zakładam żelastwo w sobotę z niumenem. Jak będzie wszystko pasować (chyba mam problem z adapterem tył) to wtedy wymiana tarcz, klocków i przewodów. kupiłem takie coś 1600pln za całość. Świeżo ściągnięte z auta, stan tłoczków i gumek super. wada i nie wada - kolor nie wada - żonie się podoba wada - rzucają się w oczy Pozdrawiam dzięki za zainteresowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 1600pln za całość. Świeżo ściągnięte z auta, stan tłoczków i gumek super. Mega okazja (cena :shock: ), gratuluję zakupu i gustu małżonki - kolor jest bardzo w porządku, mam identyczne :wink: Pozdrawiam Grzegorz PS. Goodcośtam są również bardzo w porządku, moim zdaniem różnica w porównaniu z serią powinna być znaczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 wada - rzucają się w oczy Boisz się, że ktoś sobie "pożyczy"? Czerwone zaciski, w przeciwieństwie do czerwonych bębnów , moim zdaniem wyglądają fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 moim zdaniem wyglądają fajnie wyglądają fajnie, ale odstraszają potencjalnych klientów do skopania już tłumik prodrive bardzo wysudził wszelkich zapaleńców :| moje auto jest czarniuteńkie więc w ogóle powinno pasować kolorystycznie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 klocki ds2000 Wróciły do oferty, czy to jakieś przejęzyczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się