komancz Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Możliwe jest aby łożyska buczały tylko podczas hamowania? czasem jak tarcza jest juz troche zjechana to buczy przy hamowaniu, zwlaszcza jak klocki sa nagrzane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Ja tam zwykłych tarcz brembo nie polecam. :roll: Założyłem u siebie takie. Montaż odpowiedni, dodatkowo wyczyszczone tłoczki, zmienione uszczelniacze. Klocki oem, zestaw ułożony odpowiednio. Byłem z nich zadowolony przez pierwsze 1 tkm do pierwszego awaryjnego hamowania z 140 do 60. Teraz każde kolejne to bicie na kierownicy. :roll: Gratis dostałem cały czas drgania na kierownicy, co chwile smród po hamowaniu i to buczenie :roll: Ja na zwykłych Brembo + DS2500 zrobiłem już ok 30 tys. km (na jednym zestawie). Awaryjne ze 150+ do blisko zera też już miałem parę razy. Mogę powiedzieć, że zero zastrzeżeń, zarówno do klocków jak i tarcz. Inna sprawa - samochód jeżdżony tylko i wyłącznie cywilnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 no i piękna opinia! Poproszę o pomuka dla kolegi socko, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 czasem jak tarcza jest juz troche zjechana to buczy przy hamowaniu, zwlaszcza jak klocki sa nagrzane. Tarcze nowe, klocki też i buczy przy hamowaniu z wyższych prędkości jak na poprzednim zestawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 edit pomylka nie ten dzial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 http://allegro.pl/przewody-hamulcowe-he ... 25431.html Te będą dobre do Forestera S-Turbo 98 r. :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Ja na zwykłych Brembo + DS2500 zrobiłem już ok 30 tys. km (na jednym zestawie). Awaryjne ze 150+ do blisko zera też już miałem parę razy. Mogę powiedzieć, że zero zastrzeżeń, zarówno do klocków jak i tarcz. Inna sprawa - samochód jeżdżony tylko i wyłącznie cywilnie... Jaką masz średnice tarczy u siebie? Średnica jak przy standardowym WRXowym zacisku 4-tłoczkowym, czyli chyba 294 mm (poprawcie mnie, jeżeli się mylę). Słyszałem natomiast, że taki zestaw nie nadaje się do upalania, bo rzeczywiście przy mocnym obciążeniu cieplnym tarcza się szubko wichruje. Ja przy codziennym użytkowaniu nie mogę powiedzieć złego słowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olenka Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Olenka: czego oczekujesz od hamulca? PZDR Bodek Oczekuej, żeby hamnował szukam klocków jakiś lepszych, żebym nie musiala wymieniać co 15000 km. Niektórzy odradzają Bremo i ebc do legacy, a z tego co wiem to są to dobre firmy, ostatnio polecają oem właśnie więc juz sama nie wiem... a Wy jako doświadczeni kierowcy moze polecicie coś dobrego Pozdrawiam Oleńka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alunetik Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Moim zdaniem tarcza oem lub brembo i klocek ferodo. W ebc bym się nie bawił. PZDR BOdek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Czerwone ebc odradzam, po prostu się palą. Jeśli ebc, to żółte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olenka Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Dziękuję za info. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Czy ktoś może mi przybliżyć ofertę Pagid i Mintex. Pagid: seria race (http://www.braketechnology.com/) seria sport z oznaczenie T (http://www.braketechnology.com/) Seria RS4 (carbon) (http://www.pagid-brake-pads.co.uk/) Seria ceramic (http://www.pagid-brake-pads.co.uk/) Mintex: zwykły MDB seria Xtreme racing: M1144 M1155 M1166 M1177 Czy http://www.pagid.de/ = http://www.pagid-brake-pads.co.uk/ = http://www.braketechnology.com/ ? Bo się w tym trochę gubię. Obydwie markie należą do tej samej firmy tmdfriction. Czy one się czymś różnią? EDIT: Pytam z ciekawości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alunetik Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Wszystko super, ale po co? Po co wyważać otwarte drzwi? Masz ferodo, CL i np winmaxa. Po co szukać czegoś innego? Pagid na dzień dzisiejszy to tylko kultywacja brandu. Firma mieści się w 4 pokojach Mintex, chyba w PL ktoś tym handluje. Tylko jeszcze raz się pytam: PO CO? PZDR BOdek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Mam pytanie za 100 punktów 8) Chcę niedługo wsadzić do Forka S-Turbo 98 r. zestaw z WRX 01 na przód i tył. Planuję też wymianę przewodów na oplot stalowy. Pyt: Czy w momencie, kiedy zestaw hamulcowy będzie od innego modelu, to przewody mam kupić do Forka czy WRX :?: Pytam, bo przewody chcę wymienić już a zestaw założę za miesiąc albo dwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Mam pytanie za 100 punktów 8) Chcę niedługo wsadzić do Forka S-Turbo 98 r. zestaw z WRX 01 na przód i tył. Planuję też wymianę przewodów na oplot stalowy. Pyt: Czy w momencie, kiedy zestaw hamulcowy będzie od innego modelu, to przewody mam kupić do Forka czy WRX :?: Pytam, bo przewody chcę wymienić już a zestaw założę za miesiąc albo dwa. przewody powinny byc te same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Nie pamiętam, żebyśmy mieli jakiś problem z przewodami jak montowaliśmy moje WRXowe zaciski w forku tzd. Przychylam się do zdania przedmówcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Przód tak jak pisze mzy bez problemów. Przewody w oplocie na przód pasują np. tylne od WRX, jeśli ktoś ma i nie założył, może mu zalegają. Tył to nie wiem, nie zakładaliśmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Ja już kupiłem zestaw HEL do swojego Forka. W pon zakładam go na Bajecznej i zalewam RBF660. Dam znać jak różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Subaru_Forester, też mnie to czeka daj znać jaka różnica Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 AdaSch...oczywiście dam znać, ale myślę, że po takiej wymianie jaką Ty sobie zafundowałeś, to już dużo lepiej być nie może BTW, mam namiar na fajnego gościa, który handluje sprzętem hamulcowym w dobrej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 co do różnicy hamowania Niewielka prędkość przed wjazdem go garage i pełny hebel - koła tył tak mocno hamują Nie do zrobienia na seryjnym zacisku, gdzie tarcza ma koroduje w oczach i nie ma szans porządnie hamować Jestem zwolennikiem dobrego tyłu, i jestem zadowolony z setupu od WRX Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alunetik Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 A co się dzieje jak wciśniesz mocno hamulec w zakręcie? PZDR Bodek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 (...) Nie do zrobienia na seryjnym zacisku, gdzie tarcza ma koroduje w oczach i nie ma szans porządnie hamować (...) to zalezy (najbardziej od obciazenia tylu auta) masz Forek najczesciej jezdzi z dwoma pasazerami z tylu, i powiem Ci, ze tylne hamulce pracuja jak nalezy - tarcze blyszcza, nie ma zadnej korozji... ba, dodam nawet, ze tylne klocki sa nawet bardziej zuzyte niz przednie... p.s. u mnie w XT jest GT'ekowy setup - z przodu sa zaciski 4-tloczkowe, a ztylu zacisk 1-tloczkowy + wentylowane tarcze (266mm) wraz z wiosenna wymiana ogumienia wywalam zuzyte DS2500 i zakladam CL RC5+, zobacze, jaka bedzie roznica (tarcze pozostana OEM, pomierze obecne tarcze i bedzie jasne, czy zostawiam te, co sa teraz, czy zaloze inne) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Ja już kupiłem zestaw HEL do swojego Forka. W pon zakładam go na Bajecznej i zalewam RBF660. Dam znać jak różnica. U mine, wraz z zalaniem RBF660, nawet bez robienia oplotu, hamulec zrobił sie wyraźnie twardszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się