GRAF Posted August 7, 2006 Share Posted August 7, 2006 Witam czy ktos wie do czego sluzy ten komin na lewo od IC? znajduje sie nad turbina, pierwszy raz cos takiego widze, to silnik GTeka z 95. 2 pytanie Mozliwe zeby auto (na serii wydechu) kopa mialo dopiero w okoliach 4tys? czy cos jest nie tak? 4-7tys szlo ladnie do przodu, choc cicho. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted August 7, 2006 Share Posted August 7, 2006 1. komin słuzy do chłodzenia turbo powietrzem, pochodzi prosto z auta grupy A 2. tak stare GT mają mega laga i reakcję na gaz jak okręt wojenny z I wś. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRAF Posted August 7, 2006 Author Share Posted August 7, 2006 bo wlasnie sobie takiego sprawilem, czy przelotowy wydech zmniejszy troche laga? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted August 7, 2006 Share Posted August 7, 2006 Gratuluję. Kwiatek twierdzi ze różnica jest spora u niego po wydechu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRAF Posted August 7, 2006 Author Share Posted August 7, 2006 Dzieki:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted August 7, 2006 Share Posted August 7, 2006 Spoko :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 GRAF, widzę, że Twoja stajnia się powiększa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRAF Posted August 8, 2006 Author Share Posted August 8, 2006 trzeba bedzie cos sprzedac bo juz sie sasiedzi dziwnie patrza Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 trzeba bedzie cos sprzedac bo juz sie sasiedzi dziwnie patrza Jezeli masz sedana to masz TD05 czyli mega lag, ale jak masz kombi to jest TD04 fabrycznie i calkiem fajnie jezdzi.Wymiana wydechu duzo pomoze(fabrycznie sa dwa katalizatory ktore zapychaja caly uklad) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek :) Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 GRAF gratuluję to się nazywa przywiązanie do marki jeszcze tlkyo brakuje żeby za pare tygodni STI doszło do Twojej kolekcji wtedy to dopiero sasiedzi zaczną się dziwnie patrzeć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 reakcję na gaz jak okręt wojenny z I wś. Dooobre PS. Wiem, że off-topiczę, ale problem techniczny zgłoszony w tym wątku został rozwiązany i można sobie spokojnie podryfować 8). Link to comment Share on other sites More sharing options...
man111 Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 PS. Wiem, że off-topiczę, ale problem techniczny zgłoszony w tym wątku został rozwiązany i można sobie spokojnie podryfować 8). Nie musisz przepraszać za to, do czego wszyscy już przywykli i czego tak nam ostatnio brakowało :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 trzeba bedzie cos sprzedac bo juz sie sasiedzi dziwnie patrza Jezeli masz sedana to masz TD05 czyli mega lag, ale jak masz kombi to jest TD04 fabrycznie i calkiem fajnie jezdzi.Wymiana wydechu duzo pomoze(fabrycznie sa dwa katalizatory ktore zapychaja caly uklad) Naprawdę jest róznica między sedanem i kombi? Coś mi się wierzyć nie chce, nigdy się z takim info nie spotkałem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 trzeba bedzie cos sprzedac bo juz sie sasiedzi dziwnie patrza Jezeli masz sedana to masz TD05 czyli mega lag, ale jak masz kombi to jest TD04 fabrycznie i calkiem fajnie jezdzi.Wymiana wydechu duzo pomoze(fabrycznie sa dwa katalizatory ktore zapychaja caly uklad) Naprawdę jest róznica między sedanem i kombi? Coś mi się wierzyć nie chce, nigdy się z takim info nie spotkałem. Naprawde:) tylko classic GT/WRX byl robiony na HS.Zreszta ja mam GT 95 kombi i mam TD04. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 komancz ma racje : Ver 1 (92/93/94) TD05 on tghe sedans TD04 on Wagons Ver 2 (95/96) TD05 on sedans and STi TD04 on Wagon Ver 3 (96/97) TD05 and (VF22 JDM) VF23 on STis TD04 Wagons Ver 4 (97/98) TD05 and VF22 JDM) VF24 on STis TD04 on Wagons Ver 5 (98/99) TD04 WRX and VF28 on STi Ver 6 (99/00) TD04 WRX and VF34/29 on STis Depend on spec from JAPAN Same on wagons Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 wow - człowiek się uczy całe życie :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
man111 Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Yyyy... Ja się tam niczego nie uczę bo niz z tego nie rozumiem :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 To oznaczenia symbolu turbiny. Chyba Link to comment Share on other sites More sharing options...
so_what Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Yyyy... Ja się tam niczego nie uczę bo niz z tego nie rozumiem :roll: To jest nas dwóch Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Yyyy... Ja się tam niczego nie uczę bo niz z tego nie rozumiem :roll: To jest nas dwóch Trzech Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRAF Posted August 8, 2006 Author Share Posted August 8, 2006 Sprzedawca dolozył jakis wydech, na ktorym nie mozna smigac w Szwajcarii po ulicach, nie wiem jaki bo auto kupowalem wracajac juz do Polski, a podczas jazdy probnej byla seria tylko koncowy inny. To lepiej ze mam turbinke TD05 ?? (poza mega wielkim lagiem) bo nie wiem nic w tym temacie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Turbo ma duży potencjał i mniej grzeje powietrze, inny IC, wtryski i elektronika i można mieć ponad 300KM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 To dla tych trzech i reszty, ktora chce wiedziec... w najwiekszym skrocie: TD to turbiny na lozyskach slizgowych, nr oznacza wielkosc danej turbiny i tym samym jej wydajnosc, wiadomo ze im wieksza tym wiekszy lag, ale potencjal wiekszy(dluzej utrzymuje stale cisnienie) Podobnie jest z turbinami IHI z tym ze te turbiny maja wirnik osadzony na lozyskach kulkowych lub waleczkowych(wieksze odpowiedniki) lub podwojnych kulkowch(jeszcze wieksze ) Sa dwie szkoly, jedni twierdza, ze lepsze i dajace lepsze mozliwosci sa turbiny TD(np w UK wiekszosc przechodzi z IHI na TD) i ich hybrydy(polaczenie dwoch turbin o roznej wielkosci) sa tez tacy ktorzy zachwalaja IHI i na takich jezdza. Ale co do tego musialby sie wypowiedziec ktos kto jezdzil na takich i takich (np.Marcin?) Pozdrowienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Ja zmieniłem z TD04 na VF23, IMHO VF23 jest dużo lepsza, mniejszy lag i moc ok. 30 koni więcej przy takim samy ładowaniu (0.9 bara). Link to comment Share on other sites More sharing options...
man111 Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 To dla tych trzech i reszty, ktora chce wiedziec... w najwiekszym skrocie:Pozdrowienia Dzięks... Od teraz mogę już moderować na technicznym 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts