Jump to content

Pytanie:)


GRAF
 Share

Recommended Posts

Witam czy ktos wie do czego sluzy ten komin na lewo od IC? znajduje sie nad turbina, pierwszy raz cos takiego widze, to silnik GTeka z 95. 2 pytanie Mozliwe zeby auto (na serii wydechu) kopa mialo dopiero w okoliach 4tys? czy cos jest nie tak? 4-7tys szlo ladnie do przodu, choc cicho.

 

p1010334vr7.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

trzeba bedzie cos sprzedac bo juz sie sasiedzi dziwnie patrza

 

Jezeli masz sedana to masz TD05 czyli mega lag, ale jak masz kombi to jest TD04 fabrycznie i calkiem fajnie jezdzi.Wymiana wydechu duzo pomoze(fabrycznie sa dwa katalizatory ktore zapychaja caly uklad)

Link to comment
Share on other sites

reakcję na gaz jak okręt wojenny z I wś.

 

Dooobre :mrgreen:

 

 

 

PS. Wiem, że off-topiczę, ale problem techniczny zgłoszony w tym wątku został rozwiązany i można sobie spokojnie podryfować 8).

Link to comment
Share on other sites

PS. Wiem, że off-topiczę, ale problem techniczny zgłoszony w tym wątku został rozwiązany i można sobie spokojnie podryfować 8).

 

Nie musisz przepraszać za to, do czego wszyscy już przywykli i czego tak nam ostatnio brakowało :roll: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

trzeba bedzie cos sprzedac bo juz sie sasiedzi dziwnie patrza

 

Jezeli masz sedana to masz TD05 czyli mega lag, ale jak masz kombi to jest TD04 fabrycznie i calkiem fajnie jezdzi.Wymiana wydechu duzo pomoze(fabrycznie sa dwa katalizatory ktore zapychaja caly uklad)

 

 

 

Naprawdę jest róznica między sedanem i kombi? Coś mi się wierzyć nie chce, nigdy się z takim info nie spotkałem.

Link to comment
Share on other sites

trzeba bedzie cos sprzedac bo juz sie sasiedzi dziwnie patrza

 

Jezeli masz sedana to masz TD05 czyli mega lag, ale jak masz kombi to jest TD04 fabrycznie i calkiem fajnie jezdzi.Wymiana wydechu duzo pomoze(fabrycznie sa dwa katalizatory ktore zapychaja caly uklad)

 

 

 

Naprawdę jest róznica między sedanem i kombi? Coś mi się wierzyć nie chce, nigdy się z takim info nie spotkałem.

 

Naprawde:) tylko classic GT/WRX byl robiony na HS.Zreszta ja mam GT 95 kombi i mam TD04.

Link to comment
Share on other sites

komancz ma racje :mrgreen: :

 

Ver 1 (92/93/94) TD05 on tghe sedans

TD04 on Wagons

 

Ver 2 (95/96) TD05 on sedans and STi

TD04 on Wagon

 

Ver 3 (96/97) TD05 and (VF22 JDM) VF23 on STis

TD04 Wagons

 

Ver 4 (97/98) TD05 and VF22 JDM) VF24 on STis

TD04 on Wagons

 

Ver 5 (98/99) TD04 WRX and VF28 on STi

 

Ver 6 (99/00) TD04 WRX and VF34/29 on STis Depend on spec from JAPAN

Same on wagons

Link to comment
Share on other sites

Sprzedawca dolozył jakis wydech, na ktorym nie mozna smigac w Szwajcarii po ulicach, nie wiem jaki bo auto kupowalem wracajac juz do Polski, a podczas jazdy probnej byla seria tylko koncowy inny. To lepiej ze mam turbinke TD05 ?? (poza mega wielkim lagiem) bo nie wiem nic w tym temacie.

Link to comment
Share on other sites

To dla tych trzech :) i reszty, ktora chce wiedziec... w najwiekszym skrocie:

 

TD to turbiny na lozyskach slizgowych, nr oznacza wielkosc danej turbiny i tym samym jej wydajnosc, wiadomo ze im wieksza tym wiekszy lag, ale potencjal wiekszy(dluzej utrzymuje stale cisnienie)

Podobnie jest z turbinami IHI z tym ze te turbiny maja wirnik osadzony na lozyskach kulkowych lub waleczkowych(wieksze odpowiedniki) lub podwojnych kulkowch(jeszcze wieksze :) )

 

Sa dwie szkoly, jedni twierdza, ze lepsze i dajace lepsze mozliwosci sa turbiny TD(np w UK wiekszosc przechodzi z IHI na TD) i ich hybrydy(polaczenie dwoch turbin o roznej wielkosci) sa tez tacy ktorzy zachwalaja IHI i na takich jezdza. Ale co do tego musialby sie wypowiedziec ktos kto jezdzil na takich i takich (np.Marcin?)

 

Pozdrowienia

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...