GRAF Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 dzieki za info:) nie moge sie doczekaz juz kiedy sobie nim troche pojezdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Ja sie nie dziwie.Przewidywane spaleanie przez pierwszych pare dni ....20 up Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Dziękować Teraz już kumam o co Wam biegało Wcześniej myślałem, że jesteście w innym Matrixie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin555 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Ja sie nie dziwie.Przewidywane spaleanie przez pierwszych pare dni ....20 up Znalem jedna GT kombi'94. Bylbym sklonny sie zalozyc, ze miala TD05. A co do spalania, to w zimie udalo sie na takim lodowym torze uzyskac ciut ponad 80l/100km ;-) Na codzien 17l, ale driver byl nalogowcem i jak sobie dziennie nie zakrecil baka na kostce, to sie zle czul :-) Za to transmisja byla bardzo trwala i wytrzymala ponad 200.000km (w tym 80.000km ponadprzecietnego katowania). Leszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Ja sie nie dziwie.Przewidywane spaleanie przez pierwszych pare dni ....20 up Znalem jedna GT kombi'94. Bylbym sklonny sie zalozyc, ze miala TD05. A co do spalania, to w zimie udalo sie na takim lodowym torze uzyskac ciut ponad 80l/100km ;-) Na codzien 17l, ale driver byl nalogowcem i jak sobie dziennie nie zakrecil baka na kostce, to sie zle czul :-) Za to transmisja byla bardzo trwala i wytrzymala ponad 200.000km (w tym 80.000km ponadprzecietnego katowania). Leszek Kto wie moze ktos zrobil takiego szczepa Pin555 masz PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 ja mialem antyka turbo (kombi) z td05 (wyglada na to, ze oryginalnie). pozniej dzieki marcin@ wyladowalem na td04 z wydechem, pompa i mbc... inne auto . a jaka jest minimalnie wieksza turbina od serii (tdo4 ?) w gt my00 - wlasnie ta legacowa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 W GT00 jest troszke nowsza odmiana TD04. Ja jeździłem z różnymi turbami i uważam, że najfajniejsze są vf23, vf34, TD0520G - w kolejności generowanej mocy maksymalnej (odpowiednio ok. 300, 330 i 360KM). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 vf23 mozna bez rzezby wlozyc w miejsce serii (mowa jedynie o mechanice) ? pytam o turbine, poniewaz na stronie mapteku ciekawie wyglada stage 2 dla gt. wieksze turbo (i kilka detali), dol ma jak na malym wiatraczku, za to bogatszy srodek, no i trzyma niemal do konca wysokie wartosci momentu. marcin@, czy dla bezpieczesntwa seryjnego silnik wieksze znaczenie ma maks doladowanie czy maksymalna moc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 VF23 pasuje bez rzeźby, bolt-on. IMHO dla seryjnego silnika maks doładowanie wynosi 1,2 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 wiem, ze 1.2 przerysowywujac sytuacje. bezpieczniej 260ps z malej turbiny przy 1.2, czy 300ps z duzej przy 1.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Raczej 300 z dużej przy1.0, mimo wiekszego laga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 To zależy od zbyt wielu czynników, aby dało się w prosty sposób odpowiedzieć. Często niemal jednakowe silniki różnie reagują na wzrost doładowania czy przyspieszenie zapłonu o pojedyncze stopnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 czyli tak jak myslalem... przede wszystkim zdrowy rozsadek :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Podepnę się pod pytanie: Czy ten komin coś daje? Myślałem, ze jest to standard a tu Azrael o A grupowych autach coś pisze :shock: Miałem taki w legacy 94' ale jak mi Szczepan wymienił turbinę to juz go nie założył. Mam robić aferę? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Podepnę się pod pytanie: Czy ten komin coś daje? Myślałem, ze jest to standard a tu Azrael o A grupowych autach coś pisze :shock: Miałem taki w legacy 94' ale jak mi Szczepan wymienił turbinę to juz go nie założył. Mam robić aferę? :wink: Nie rob afery Komin jest dodatkowo do chlodzenia turbiny powietrzem i jest to typowo homologacyjny gadget-daje napewno cos, ale raczej nie az tak duzo zeby byl konieczny Poza tym czasami brzeczy, wpada w rezonans i psuje radosc z jazdy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 poza tym szczepan by ci go zalozyl, jakby bylo to mozliwe bez dopasowywania. tak nie jest, wiec wyladowal pewnie w bagazniku. moj wyleguje sie na strychu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Podepnę się pod pytanie: Czy ten komin coś daje? Myślałem, ze jest to standard a tu Azrael o A grupowych autach coś pisze :shock: Miałem taki w legacy 94' ale jak mi Szczepan wymienił turbinę to juz go nie założył. Mam robić aferę? :wink: Jak ktoś napisał masz to dlatego że auto to homologation special, w drogowym reaczej bez znaczenia większego, poza tym jak ABT zauważył pasuje tylko do TD-05. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Dziękuję za wyczerpujące wyjaśnienia Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Podepnę się pod pytanie: Czy ten komin coś daje? Myślałem, ze jest to standard a tu Azrael o A grupowych autach coś pisze :shock: Miałem taki w legacy 94' ale jak mi Szczepan wymienił turbinę to juz go nie założył. Mam robić aferę? :wink: Jak ktoś napisał masz to dlatego że auto to homologation special, w drogowym reaczej bez znaczenia większego, poza tym jak ABT zauważył pasuje tylko do TD-05. Do TD04 tez pasuje(wszystko kwestia wspornika ktory przykrecany jest do Turbiny i DP) taki komin jest tez w Legacy Turbo, ktore fabrycznie maja sprezarke IHI VF12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Może inaczej - pasuje tam gdzie pasuje, nie pasuje tam gdzie nie pasuje ;-) W cywilu przy chlodzeniu wodnym turbo nie gra większej roli. CHyba że jeździsz pełnym ogniem autostrada godzinami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Hubeeert myślę, że wymieniając nazwę Mitsubishi nie będzie tragedii na tym jakże tolerancyjnym forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Pośród fanatyków potrzebny jest klin zdroworozsądkowy, myślę, że taki akcent z pod diamentów, czy też wyrazy niezadowolenia z zakupionych aut niektórych forumowiczów sprawiają, że to forum jest nieco bardziej autentyczne i nie zionie miłością i szczęśliwością rodem z "Roku 1984". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KWIATEK Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Turbo ma duży potencjał i mniej grzeje powietrze, inny IC, wtryski i elektronika i można mieć ponad 300KM. Kubuś wszystko się zgadza ale o co chodzi z tą elektroniką to nie kumam. Przecież z tym moim ECU to kanał. Chyba, że mówisz o jakimś stend elołnem. Po uwolnieniu wydechu pojawia się trochę dołu. Tak więc autko zaczyna jakoś jechać tak gdzieś około 3,5 tyś. Generalnie baaardzo polecam. Warto jeszcze zainwestować w hamulce-czterotłoczkowe z GT 99 + fajne tarcze i klocki i jest o niebo lepiej. Nie wiem jak u kolegi ale ja gdybym nie zflokował deski to pewnie w jakiś słoneczny dzień bym się rozwalił. Gratuluję Autka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 DOkładnie mam na mysli jakis mądry mod elektroniki. Stand alone, moze jakaś świnia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi