Herostrates Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Zgadzam się, że jeśli trasy to Legacy i OBK są lepsze, ale do miasta moim zdaniem Forek bardziej się sprawdza. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Zgadzam się, że jeśli trasy to Legacy i OBK są lepsze, ale do miasta moim zdaniem Forek bardziej się sprawdza. +1 Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basmanek Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 No własnie, zależy ile trasy i jak często, a ile miasta i jak bardzo zatkanego btw, wyszło na to ze forek jest autem miejskim i co ciekawsze, obserwując ulice Warszawy, teza ta nie jest bezpodstawna :DDD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Większość "terenówek" w polsce to auta miejskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 No własnie, zależy ile trasy i jak często, a ile miasta i jak bardzo zatkanego btw, wyszło na to ze forek jest autem miejskim i co ciekawsze, obserwując ulice Warszawy, teza ta nie jest bezpodstawna :DDD Mówiąc trasy mam na myśli dystans >500 km Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 ... wyszło na to ze forek jest autem miejskim No tak, wjazdy na wysokie krawężniki, parkowanie na błotnistych trawnikach, to domena Forka.. Ja bym doradzał tak: - do miasta i na drogi różne, także gruntowe - tylko Forester; - na autostrady i inne drogi, gdzie jeździ się szybko - pozostałe Subara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszPLublin Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Czyil >99% dróg w Polsce należy do Forka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy_001 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 jest jeszcze outback który pojedzie żwirówką i autostradą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgadzam się z przedmówcami krótkie przełożenia w forku mnie strasznie drażnią latam trochę po trasach i 6mt było by zbawieniem. W cięższym terenie S-turbo nie radzi sobie aż tak dobrze jak wolny ssak z reduktorem. Co do spalania 120-140 + korki przedwczorajsza trasa Łódź -Bielsko 12L LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Tam gdzie mieszkam (podlaskie) niestety drogi w większości są kiepskie. Zanim je przebudują, to mój Forek pójdzie na zasłużoną emeryturę i wtedy może przyjdzie czas na Legacy BTW i tak zwykle w trasie szybciej niż 140-150 km/h z rodziną na pokładzie nie jeżdżę, więc nie mam problemów z nadmierną głośnością i spalaniem (średnio 14 lpg/100km). Forek spełnia wszystkie moje oczekiwania i nie chcę innego auta. Idealny na kiepskie drogi, wysokie krawężniki i nieodśnieżone parkingi itp. a i ostro przyspieszyć jak trzeba też potrafi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Ja stałem dwa lata temu przed dylematem czy GT czy forek turbo i właśnie z racji lekko terenowych zdolności na nasze polskie drogi wybrałem forka i nie żałuje chociaż bebechy z GT kiedyś założę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enrico Palazzo Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Forester 125koni pali u mnie, przy realnych - z GPS - stałych 130km/h (około 140km/h licznikowo), +- 13l-13,5 l lpg. Komfort akustyczny można bardzo znacząco poprawić inwestując około 500zł w porządne maty wraz z ich montażem. Różnica w przyjemności z jazdy po tej inwestycji była dla mnie bardzo duża. A gdzie byś polecił zrobić takie wygłuszenie? Robię głównie długie trasy i nie przekraczam tych 140 własnie z powodu hałasu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Komfort akustyczny można bardzo znacząco poprawić inwestując około 500zł w porządne maty Możesz podpowiedzieć, które części warto wygłuszyć? Póki co mam tylko przednie drzwi ze względu ma głośniki. Co jeszcze? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Ja mam przednie i tylne drzwi, podłogę bagażnika, podłogę pod tylną kanapą, tylne nadkola, niektórzy robią jeszcze klapę bagażnika, przednie nadkola i generalnie całą podłogę (ale to już więcej roboty). Poprawa u mnie jest znaczna, choć pewnie jeszcze można byłoby poprawić - jednak najwięcej hałasu dają szyby a tego się nie wyeliminuje tak więc ja nie jeżdżę dłużej niż 140 km/h bo to nie jest przyjemne. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 (edytowane) Sredniaq ,no na pewno całą podłogę i bagażnik herostrates a ile kg przez to wszystko doszło? Edytowane 12 Lutego 2014 przez kubabb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 (edytowane) A jakieś przykłady materiałów, które się nadają do takiej operacji? Dynamat Xtreme, mam w drzwiach, ale drogi, żeby całe auto robić? Jakieś pianki, albo coś innego? Edytowane 12 Lutego 2014 przez sredniaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 to zobacz sobie jeszcze na maty GMS na pewno tańsze od Dynamat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Najlepiej kilku warstwowo np. ja mam (matami GMS 05 http://www.bitmat.pl...TECHNOLOGIA/202 a na to GMS01 http://www.bitmat.pl...ODOODPORNA/145.) Ile kilo tego weszło nie wiem nie liczyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamaryn Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Ja u siebie zastosowałem STP GOLD. Tanie specjalnie nie są ale różnica kolosalna w środku. Dynamat świetny jest ale trochę chyba przereklamowany. Drzwi przód podstawa ew nadkola tył i podłoga z przodu po koniec tunelu. To taki kompromis. Wiadomo efekt idealny daje całość dach drzwi tylne podłoga bagażu itp. Ale zależy co będzie grało bo ostatnio wygłuszałem passata cc na dynamat extreme tylko drzwi przód bo facet mówi że kasy nie ma..OK za tydzień dzwoni z focal utopia be i resztą zabawek za 20kpln i pyta czy będzie grało....żenada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 A gdzie byś polecił zrobić takie wygłuszenie? W Rzeszowie polecam firmę ESSA. Nie jest tanio, ale za to montaż tapicerki po wygłuszaniu jest lepszy, niż fabryczny. A poza tym to chyba większość firm zajmujących się "nagłaśnianiem" samochodów wykonuje również wygłuszanie - to w sumie jest warunek dobrego brzmienia muzyki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enrico Palazzo Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Dziękuję za odpowiedź. Do Rzeszowa mi nie po drodze, wolałbym Poznań albo Kraków. Kiedyś montowałem maty Boll, jedne z tańszych z tego co pamiętam. Ale teraz i czasu brak, i auto "trudniejsze" i garażu obecnie brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Masz rację; to nie sztuka rozedrzeć pół autka, pourywać zapinki itp. i potem przez trzy tygodnie montować z powrotem. Lepiej dać to fachowcom. Ja nie żałuję (tzn. żałuję, że nie wygłuszyłem jeszcze od razu podłogi ), komfort jazdy jak w limuzynie z wyższej półki. Dałem wygłuszyć ścianę silnika, słupki, czworo drzwi, bagażnik (boki, podłogę i klapę). Panowie wykleili też przestrzeń po bokach ściany przedniej - są tam takie jakby wnęki, sięgające aż do drzwi przednich. One właśnie odpowiedzialne są za lotniczy szumogwizd w Foresterze III. Warto było. A miny znajomych po przejażdżce - bezcenne. Choć w porównaniu z Tribecą Zięcia to i tak jest głośno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonda Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 (edytowane) ... Dałem wygłuszyć ścianę silnika, słupki, czworo drzwi, bagażnik (boki, podłogę i klapę). Panowie wykleili też przestrzeń po bokach ściany przedniej - są tam takie jakby wnęki, sięgające aż do drzwi przednich. ... Poważny zakres prac - ile Cię to kosztowało - jeśli to nie tajemnica ? Edytowane 14 Lutego 2014 przez vonda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Ja śmigam forkiem turbo. Włożyłem twardsze amortyzatory i w zakrętach trzyma się dużo lepiej niż na seryjnym zawiasie, jedyny mankament teraz jest taki że jest dużo twardziej, co odczuwa się głównie na nierównościach terenu ale generalnie z modu jestem zadowolony. Tak jak koledzy wcześniej powiedzieli minusem jest to że przy dużych prędkościach jest głośno, jednakże nie jest to nic takiego co by skreslalo ten samochód. Mam też założone lpg spalanie wynosi około 13 litrów na 100 kilometrów więc na stacji jest banan. Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 15 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 (edytowane) Ja śmigam forkiem turbo. Włożyłem twardsze amortyzatory i w zakrętach trzyma się dużo lepiej niż na seryjnym zawiasie, jedyny mankament teraz jest taki że jest dużo twardziej, co odczuwa się głównie na nierównościach terenu ale generalnie z modu jestem zadowolony. Tak jak koledzy wcześniej powiedzieli minusem jest to że przy dużych prędkościach jest głośno, jednakże nie jest to nic takiego co by skreslalo ten samochód. Mam też założone lpg spalanie wynosi około 13 litrów na 100 kilometrów więc na stacji jest banan. Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka to jak pali 13cie LPG tzn że Turbo nie używasz alb masz za mała dawkę gazu ustawioną Edytowane 15 Lutego 2014 przez kubabb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się