Knurek1111 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Jeśli z wtryskami wszystko ok. to nie powinna. Gdyby wszystko było w porządku to chyba nie dostałyby korekt powyżej 0.2 Podejrzewałbym, że wrócą do tych wartości. U mnie dzień lub dwa po kalibracji wymuszonej zawsze następowała kalibracja "spontaniczna". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Podejrzewałbym, że wrócą do tych wartości. U mnie dzień lub dwa po kalibracji wymuszonej zawsze następowała kalibracja "spontaniczna". To miałeś coś nie tak. Kalibracja wtrysków następuje co ok.500km,jeśli jest częściej,to oznacza kłopot z wtryskami lub inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Kalibracja wtrysków następuje co ok.500km,jeśli jest częściej,to oznacza kłopot z wtryskami lub inny. Uuu, grubo pojechałeś Mnie ASO zawsze przekonywało, że nie ma czegoś takiego jak zbyt częsta kalibracja Teraz za to kalibruje się co 1500 - 2000km ale - tylko przy temp. otoczenia powyżej 10stC - tylko na lekko niedogrzanym silniku (ciut przed "temp. ustaloną") Też tak masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Teraz za to kalibruje się co 1500 - 2000km Mniej więcej. ASO jak nie zna przyczyny lub jej nie widzi,to............. tylko przy temp. otoczenia powyżej 10stC - tylko na lekko niedogrzanym silniku (ciut przed "temp. ustaloną" Przy kalibracji ważna jest jeszcze temperatura powietrza w dolocie,nie może być zbyt niska,temperatura DPF-u i parę innych parametrów. A ten niedogrzany silnik,to skąd takie przypuszczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 A ten niedogrzany silnik,to skąd takie przypuszczenie? Z położenia wskaźnika temperatury? BTW wymieniłem właśnie wczoraj czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym. Nabrałem słusznych podejrzeń, że stary jakiś nadmiernie refleksyjny był Nie wiesz czy ten czujnik (22627AA430) nie mierzy też temp. powietrza w dolocie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Pewien nie jestem,ale chyba też mierzy temperaturę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Czyli co teraz jak bede slyszal ze sie kalibruje to dac lekko gazu zeby kalibracja sie nie odbyla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 A mozecie napisac co to jest to 0,22 czy 0,03 ? Chodzi mi o nazwe parametru czy jednostki. Na poprzednich przegladach nikt mi nic nie wspominal o wtryskach itp. Nawet nie wiem czy je sprawdzali. A teraz jak bede wiedzial to sie zapytam o to. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 A mozecie napisac co to jest to 0,22 czy 0,03 ? Chodzi mi o nazwe parametru czy jednostki. Na poprzednich przegladach nikt mi nic nie wspominal o wtryskach itp. Nawet nie wiem czy je sprawdzali. To wartości korekty wtrysku. Może ktoś mądrzejszy napisze w jakiej jednostce wyrażone (w przypadku SBD). Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Te jednostki to ms=milisekundy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 (edytowane) Wyniki pomiarów korekt wtryskiwaczy w moim OBK po 45 000 km Edytowane 6 Lutego 2014 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 gdzie taki badanie się robi i za ile ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Ciekawe jak w ASO z tym, warto by sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 gdzie taki badanie się robi i za ile ? podpięcie laptopa +diagnostyka + wydruk w ASO kosztuje ok. 150pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 gdzie taki badanie się robi i za ile ? W ASO w ramach przeglądu bez dodatkowych kosztów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Proszę o odpowiedź na pytanie: Czy ktoś przejechał forkiem dieslem ponad 200 kkm bez wymiany silnika ? (bloku wraz z tlokami i wałem ) Ponoć zdarzają sie tylko pojedyncze sztuki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lembke Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Nie mam forka diesla ale legacy dieslem przejechałem już ponad 200kkm. A dlaczego pytasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 6 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 W ASO w ramach przeglądu bez dodatkowych kosztów. dzieki, ja nigdy czegoś takiego nie dostałem, następnym razem poproszę o wydruk Nie mam forka diesla ale legacy dieslem przejechałem już ponad 200kkm. A dlaczego pytasz? no to gratulację, czyli można ,myślałem że tylko Slesz z forum przekroczył 200 kkm, jaki konkretnie masz przebieg ? u mnie 123 kkm i odpukać nic w samochodzie nie robione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lembke Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 (edytowane) U mnie 234 kkm. W silniku wymieniałem tylko napinacz paska i sprzęgło z dwumasą po 150kkm. Natomiast na 3 plejadach wywaliło mi wiskozę i to była grubsza naprawa bo pierścień zabezpieczający wkręcił się w przekładnię i wyłamało 2 zęby. Ale najgorsza dla mnie awaria była wtedy gdy padły mi wycieraczki przednie w trasie, ledwo dowlokłem się do domu(padał śnieg i breja na drodze). Chyba w którymś wątku opiszę co się zepsuło po takim przebiegu bo moja lista napraw trochę odstaje od forumowych wyobrażeń. Edytowane 7 Lutego 2014 przez lembke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się