Knurek1111 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 (edytowane) Na przykład BG 244 Na przykład. Choć ja mam lepsze doświadczenia z AR6400 i AMSOil Diesel Injector Clean (w tej kolejności). No i (jak się komuś chce) AR6200 do każdego tankowania (lub AMSOil profilaktycznie). Pozdr. Edytowane 21 Stycznia 2014 przez Knurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 SIP poleca i stosuje jeszcze coś innego. Firma i chemia o nazwie Tunap,zarówno do czyszczenia wtrysków w ASO i jako dodatek do paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 SIP poleca i stosuje jeszcze coś innego. Firma i chemia o nazwie Tunap,zarówno do czyszczenia wtrysków w ASO i jako dodatek do paliwa. Święte słowa.Choć jeszcze dwa lata temu SIP polecał lać "czyste" paliwo i na samo wspomnienie o dodatkach dostawało się reprymendę Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatek6178 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 I SIP doszło do wniosku że lepiej zapobiegać jak leczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 SIP poleca i stosuje jeszcze coś innego. Firma i chemia o nazwie Tunap,zarówno do czyszczenia wtrysków w ASO i jako dodatek do paliwa. jakiś czas temu mój SBD profilaktycznie przeszedł operację czyszczenia tunapem. Efekt był zaskakująco dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 (edytowane) jakiś czas temu mój SBD profilaktycznie przeszedł operację czyszczenia tunapem. Efekt był zaskakująco dobry. Bo dobre dodatki naprawdę działają. Problem w tym, że 90% dodatków dostępnych na rynku to dziadostwo, które co najwyżej nie zaszkodzi. Pozdr. Edytowane 22 Stycznia 2014 przez Knurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferster Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 My tu sobie gwarzymy a samochód już kupiony! Mam nadzieję że, dobry, bo planuję sporo wypraw. Mile jestem zaskoczony spalaniem oraz ilością miejsca a także miękkim zawieszeniem. Jazda dieslem trochę jak traktorem! Jakość plastików i skór słaba. Klekocze przy wchodzeniu na obroty ale tylko na zimnym silniku - też tak macie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Klekocze przy wchodzeniu na obroty ale tylko na zimnym silniku - też tak macie! Zastanów się nad czyszczeniem wtrysków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 No ja własnie na zimnym nie zauważyłem klekotania. Ale może to dlatego ze mam garaż? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 U mnie właśnie stówka pękła. Nie miałem zadnych awarii. Właśnie uświadomiłem sobie, że dieselek oszczędził mój portfel na 2 kPLN za wymianę rozrządu jak jest to w benzynach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 BG 244 zalewalem 3 razy przy przebiegu 100, 102 i 110 tys km, przy przebiegu 115 tys km czyscilem wtryski w ASO i pozniej czyscilem je przy 120 tys km w ASO. Przy obu wizytach w ASO czyscili tzw "pompka" oraz srodek do baku. Troche pomoglo ale 4 wtrysk na zimno na 0,26 po 10min ma 0,22 wiec raczej do wymiany. 2 wtysk odpowiednio 0,17 i 0,12 a pozostale dwa sa ok bo jakos 0,06. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 @@najman ale wiesz ile kosztują wtryski do SBD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Troche pomoglo ale 4 wtrysk na zimno na 0,26 po 10min ma 0,22 wiec raczej do wymiany. 2 wtysk odpowiednio 0,17 i 0,12 a pozostale dwa sa ok bo jakos 0,06. maksymalna norma odchylenia to 0.05. Niestety raczej do wymiany..... @najman ale wiesz ile kosztują wtryski do SBD? trzeba sprawdzić, która wersja wtrysków ale tanio nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 ....Można próbować lać tzw. paliwa premium i uważać, że problem jest rozwiązany ale... prędzej czy później rzeczywistość Cię dopadnie Dokładnie odwrotnie.Lejąc paliwa premium zmniejszysz mu żywot. Ten syf z doddatków jak został rozpuszczony tak się może wytrącić i zamulić aparaturę. Najlepszy to były czysty czyściutki diesel ......ale o takiego trudno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 fajna teoria.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Dokładnie odwrotnie.Lejąc paliwa premium zmniejszysz mu żywot. Ten syf z doddatków jak został rozpuszczony tak się może wytrącić i zamulić aparaturę. Najlepszy to były czysty czyściutki diesel ......ale o takiego trudno. Trochę mętna teoria, zupełnie pomijająca istnienie dodatków np. poprawiających właściwości smarne ON (a z tym są problemy zwłaszcza w 'czyściutkim dieslu'). Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Dokładnie odwrotnie.Lejąc paliwa premium zmniejszysz mu żywot. Ten syf z doddatków jak został rozpuszczony tak się może wytrącić i zamulić aparaturę. Najlepszy to były czysty czyściutki diesel ......ale o takiego trudno. Trochę mętna teoria, zupełnie pomijająca istnienie dodatków np. poprawiających właściwości smarne ON (a z tym są problemy zwłaszcza w 'czyściutkim dieslu'). Pozdr. Tzn. co ? zwykłe ON ma niewystarczające własności smarne? Dlaczego więc go produkują i sprzedają jako paliwo zgodne z normami i zaleceniami producentów? Wg. mnie te dodatki to czysty marketing i wyciąganie pieniędzy klientom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 (edytowane) się zaczyna robić wątek olejowy bis zaraz się kolega Włyszkow wypowie i inni spece od chemii ja jako laik, dodam, że mam przejechane SBD 122 kkm i tylko na premium z czego znaczna wiekszość myśle że 99 % na Vpower diesel i na razie mi sie nic się nie wytrąciło, a przynajmniej o tym nie wiem. W ASO przy przeglądzie na 120 powiedzieli że wszystko OK. Edytowane 23 Stycznia 2014 przez jaszyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Zwykły ON ma lepsze właściwości smarne niż te z grupy Premium. Tylko zwykły ON musi zawierać biododatki,grupa Premium już niekoniecznie. http://maciejmikula.pl/2013/04/porownanie-arktycznego-i-standardowego-zimowego-oleju-napedowego/#more-454 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Tzn. co ? zwykłe ON ma niewystarczające własności smarne? Dlaczego więc go produkują i sprzedają jako paliwo zgodne z normami i zaleceniami producentów? Wg. mnie te dodatki to czysty marketing i wyciąganie pieniędzy klientom. Przejechałem 75tys km bez żadnych dodatków. Później przejechałem 65kkm z dodatkami i jeżdżę dalej.Ja już mam wyrobioną opinię a Ty zrobisz jak zechcesz Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najman Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Ja to sie wlasnie dziwie czemu mi w ASO powiedzieli, ze wszystko ok z wtryskami. Pytalem ich dwa razy. Jak dla mnie i wielu innych osob 0,22 to do wymiany, ale producent podobno okresil norme na 0,25. Jak mi sie silnik zatrze, albo cos walnie to im przypomne, ze mowili "jest OK". Teraz bylem w innym serwisie i gosciu sie za glowe zlapal dlaczego mi nie skorygowali wtryskow komputerem, po korekcie mam na jednym max 0,03 :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Teraz bylem w innym serwisie i gosciu sie za glowe zlapal dlaczego mi nie skorygowali wtryskow komputerem, po korekcie mam na jednym max 0,03 :] Hmm, ciekawe ile będziesz miał po pierwszej kalibracji Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Ale to korygowanie komputerem,to nic innego jak wymuszenie kalibracji wtrysków na kompie auta,tylko w trybie serwisowym. Odbywa się trochę inaczej niż normalna kalibracja na wolnych obrotach,jest tam jeszcze kalibrowanie wtrysków przy obrotach silnika, bodaj ok.1200. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Ale to korygowanie komputerem,to nic innego jak wymuszenie kalibracji wtrysków na kompie auta,tylko w trybie serwisowym. I kalibracja "standardowa" nie nadpisze tych nastaw? Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 I kalibracja "standardowa" nie nadpisze tych nastaw? Jeśli z wtryskami wszystko ok. to nie powinna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się