Hogi Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 rozumiem, że to do mnie. puki co jestem bardzo zadowolony. zrobiłem na razie coś ponad 3k km i jestem po jednej regulacji i przeglądzie. najpierw osiągi. nie ma absolutnie żadnej różnicy między PB a LPG. spalanie - w mieście 12 - 13 litrów (benzyny 11- 13), w trasie 10 - 11 w zależności od stylu jazdy (benzyna ok 8) kultura pracy - gdyby nie kontrolka to nie wiedziałbym na czym jade. jest tylko jedna róznica w pracy na wolnych obrotach. czasami potrafią spaść obroty o jakieś 100/min ale winny jest najprawdopodobniej jeden z przewodów WN. Ok. Dzięki. Jak zakupię auto to zakładam gaz. Może już za kilka dni...... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leopard Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Witam. Mam problem w swoim subaru 1.8 z 95 r., 100 KM. Zamontowana jest tam instalacja gazowa (nie wiem kto i gdzie instalowal) firmy stefanelli. Problem wygląda następująco. Gdy silnik jest zimny (gdy np. rano chce gdzies jechac) auto ladnie odpala, przelacza sie na gaz, dojezdzam do skrzyzowania, hamulec, sprzeglo i auto gasnie... Gdy juz sie rozgrzeje i dojezdzam do skrzyowania, hamulec, sprzeglo i wskakuje mu natychmiast 1500-2000 obrotow, i tak caly czas wyje. Gdy wrzuce na luz to musze czekac okolo 2 minut aby zszedl do 1000 obrotow. Dzieje sie tak tylko na gazie, na benzynie ladnie chodzi w granicahc 500 obrotow. Silniczek krokowy był czyszczony, sonda lambda sprawdzana. Czy mozliwe iz jest to wina reduktora? Podobno jest tam zalozony za slaby i pasowalby do tego auta 100 W (do 140 KM). Mial ktos podobny problem? Jesli tak to co pomoglo? ECU wykazuje blad 32. No i spalanie... 20 litrow, to chyba cos nie tak, a jezdze spokojnie Z gory dziekuje za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Dzieje sie tak tylko na gazie, na benzynie ladnie chodzi w granicahc 500 obrotow. Silniczek krokowy był czyszczony, sonda lambda sprawdzana. Skoro na benzynie chodzą to raczej są sprawne. Czy mozliwe iz jest to wina reduktora? Podobno jest tam zalozony za slaby i pasowalby do tego auta 100 W (do 140 KM). Mial ktos podobny problem? Jesli tak to co pomoglo? ECU wykazuje blad 32. No i spalanie... 20 litrow, to chyba cos nie tak, a jezdze spokojnie Z gory dziekuje za odpowiedzi. Kiedy miałeś ostatnio regulowaną instalację? Kiedy ostatni raz zmieniałeś filtry gazu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Witam. Mam problem w swoim subaru 1.8 z 95 r., 100 KM. Zamontowana jest tam instalacja gazowa (nie wiem kto i gdzie instalowal) firmy stefanelli. Problem wygląda następująco.Gdy silnik jest zimny (gdy np. rano chce gdzies jechac) auto ladnie odpala, przelacza sie na gaz, dojezdzam do skrzyzowania, hamulec, sprzeglo i auto gasnie... Stefanelli to ostatnie scierwo, natomiast co do objawow, to doszukiwalbym sie peknietej membrany w reduktorze - ktory tak czy inaczej nalezaloby wymienic na cokolwiek przyzwoitego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Co do swiec w samochodach zasilanych LPG ... Mam w firmie dwie zagazowane od nowości Skody z przebiegiem ponad 600 tyś km. "Nie ma bolca we wsi" co 30 tyś wypalone świece lądują w koszu. Fakt faktem że Skody chodzą na Friskach a to nic specjalnego... Swiece , filtry ,wizyty w servisie LPG i droższy przegląd to niestety mały minus instalacji gazowej ale gdy policzę ile zostało w kieszeni ( 1.200.000 km)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leopard Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Subarynke dostalem na urodziny, poprzedni wlascieciel powiedzial iz gaz jest do regulacji. Odrazu pojechalem no i zaczely sie klopoty bo wlasnie nie dalo sie jej ustawic. I tak juz od 2 tygodni jezdze co 2-3 dni i gosc proboje wszystkiego po kolei i wczoraj powiedzial ze ostatnim jego pomyslem jest wymiana reduktora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 jak zaleca wymiane parownika to jedź do innego. wystarczy wymienić membrany (koszt 80 - 150 pln) i regulacja będzie możliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leopard Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Reduktor zostal wymieniony na nowy (na zasadzie jesli sie sprawdzi to zostanie, jesli bedzie chodzic tak samo to zamontuje stary i nie wezmie kasy). Auto nadal tak chodzi... Zadzwonilem do poprzedniego wlasciciela (ma pare imprez) i wykrecilismy silniczek krokowy z takiego samego modelu i przykrecilismy do mojego. Poczatkowo (2 minuty) chodzil bdb, odrazu spadal z obrotow do 500. Przejechalem 1 km, dojezdzam do skrzyzowania i znowu 2 tysiace obrotow. Juz nie mam sil... Co tu jeszcze mozna wymienic aby normalnie chodzil? Dodam iz filtr jest sportowy, mozliwe iz daje on za duzo powietrza i sie tak dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Filtra bym z tym nie laczyl - skad jestes? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leopard Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Nowy Sącz/małopolska Dzwonilem do jakiego Pana z Czestochowy, powiedzal aby zrobic bypassa (nie wiem jak sie to pisze, chodzi o obejscie) z reduktora (membrany) do dolotu powietrza. Co myslicie o takim rozwiazaniu ? Dodal jeszcze iz moze byc to wina przewodow od silniczka krokowego lub jakis przewodow podpietych do komputera... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter77 Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Wstaw blos-a, zregeneruj parownik, problemy się skończą na zawsze i do tego samochód ci zacznie jechać, nie bedziesz czuł różnicy miezy gazem a benzyną. Jak nie stać cię na sekwencję to tylko blos ci zostaje, genialne urządzenie. Subarki bardzo ładnie chodzą na tym wynalazku. Dużo lepiej jak na tych wszystkich pseudo komputerkowych registrach. Dużo lepsza reakcja na gaz, nic nie tłumi ci dolotu, równiutkie wolne obroty.Lepsza jest tylko sekwencja. Załorzyć można samemu. Najważniejsza zasada blos ma być ustawiony jak najbardziej pionowo. Rura doprowadzająca gaz jak najkrotsza, bez zwężek i łączeń. Blos zamontowany w połowie odległości między przepustnicą a przepływką, może być trochę bliżej przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 To zadzwon tutaj: 018 440 46 15 a wczesniej odezwij sie do mnie na PW, powiem Ci co i jak i na kogo sie powolac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawo Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Jak nie stać cię na sekwencję to tylko blos ci zostaje, Juz bez przesadyzmu. Wbrew wielu opiniom instalacje tzw. II generacji bardzo dobrze sie sprawdzaja w starszych subarakach. Moje wszystkie problemy z LPG byly zwiazane z jakoscia servisu. Dobral sie do tego Jako i wszystko jest ok. Moim zdaniem do poki przyczyna usterki nie jest znana, zabawa w modernizacje i przerobki moze skonczyc sie strata kasy i czasu. Pozdrawiam, Slawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Mam dokladnie to samo zdanie. Najpierw porzadny serwis, potem zabawki - i to tylko w przypadku jezeli ma sie za duzo czasu i pieniedzy. A jezeli to ostatnie - to po co gaz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leopard Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Bypass zrobiony - nic nie dalo. Blos byl zakladany - rowniez to nic nie dalo... Powiedziano mi tez, ze nawet zmiana calej instalacji nic nie da... Jakie macie zdanie na ten temat? Jesli tak faktycznie jest to bede musial sie rozstac z autkiem Piszcie jesli znacie kogos kto bdb zna sie na instalacjach gazowych lub ma komputer pod ktory mozna podpiac Stefanelli Telgas 5000 Simplex N/A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Leopard, jeżeli auto działa poprawnie na benzynie to nie widzę powodu by nie miało działać na gazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Bypass zrobiony - nic nie dalo. Blos byl zakladany - rowniez to nic nie dalo... Powiedziano mi tez, ze nawet zmiana calej instalacji nic nie da... Jakie macie zdanie na ten temat? Jesli tak faktycznie jest to bede musial sie rozstac z autkiem Piszcie jesli znacie kogos kto bdb zna sie na instalacjach gazowych lub ma komputer pod ktory mozna podpiac Stefanelli Telgas 5000 Simplex N/A. Pozostaje Ci przyjazd do Wawy po wczesniejszym kontakcie z forumowiczem Jako - jezeli on nie pomoze, to najprawdopodobniej nikt nie pomoze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawo Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Bypass zrobiony - nic nie dalo. Blos byl zakladany - rowniez to nic nie dalo... Powiedziano mi tez, ze nawet zmiana calej instalacji nic nie da... Jakie macie zdanie na ten temat? Jesli tak faktycznie jest to bede musial sie rozstac z autkiem Piszcie jesli znacie kogos kto bdb zna sie na instalacjach gazowych lub ma komputer pod ktory mozna podpiac Stefanelli Telgas 5000 Simplex N/A. Spokojnie :-) Nie rozumiem dlaczego nie moznaby na nowo zagazowac sprawnego auta? A moze jednak przyczyna lezy zupelnie gdzie indziej. Wiesz ile pali na benzynie? Czy wiesz, ze tylko ladnie na niej jezdzi? Generalnie moze sie okazac, ze naprawa tajemniczej usterki wcale nie bedzie bardzo kosztowna. Jezeli nie znajdziesz nikogo bardzo dobrego od gazu w okolicy, to i ja polecam Jako. A i wycieczka moze sie przydac na skolatane nerwy. Pozdrawiam, Slawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Zbliża się II przegląd gazowy, po 30 kkm; mam BRC Sequent24. Pytanie - co wymieniają albo co powinni wymienić/sprawdzić/wyregulować ? Instalacja już po gwarancji, spisuje się bezproblemowo i się zastanawiam czy nie zmienić serwis bo Wrocław rozkopany a oni na 2 końcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 masz książke gwarancyjną? tam jest wymienione co powinno się wymienić przy tym przeglądzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Grzegorz, prawdopodobnie filtry Ci wymienią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leopard Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Czy ktoś ma zagazowaną impreze 1.8 +-95r? Jeśli tak to ile pali mu gazu na 100km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Leopard, w ciemno można założyć, że jakieś 10l w trasie i 12-14l w mieście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ice1 Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Bypass zrobiony - nic nie dalo. Blos byl zakladany - rowniez to nic nie dalo... Powiedziano mi tez, ze nawet zmiana calej instalacji nic nie da... Jakie macie zdanie na ten temat? Jesli tak faktycznie jest to bede musial sie rozstac z autkiem Piszcie jesli znacie kogos kto bdb zna sie na instalacjach gazowych lub ma komputer pod ktory mozna podpiac Stefanelli Telgas 5000 Simplex N/A. Pozostaje Ci przyjazd do Wawy po wczesniejszym kontakcie z forumowiczem Jako - jezeli on nie pomoze, to najprawdopodobniej nikt nie pomoze. panowie bez ceregieli - te samochody wyprodukowane do jazdy na benzynie , jeżeli montaż instalacji był spartaczony to nie wróże najlepiej, a czy jest jakiś desparat co zagazował STI :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 ice1, osobny wątek jest założony po to, by nie rozważać, czy coś jest skonstruowane do jazdy na benzynie czy nie, skupiamy się tutaj raczej na rozwiązywaniu problemów lub dyskusjach nad konkretnymi rozwiązaniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się