gr1zly Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 ja bym chyba wolal BMW 320d, w bielsku wyciskaja z niego kolo 215km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Ja bym wolał Legacy :-) RWD się trochę boję a wspomagaczy nienawidzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Legasia raczej do 3 nie mozna porownywac bardziej do 5, niestety legas nie ma diesla dlatego w tym wypadku A4 diesel jest na czele (aczkolwiek nowa buda mi sie wogole nie podoba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Przejedz sie zwyklym IS220d i IS220d Sport. Poza tym pamietaj o subiektywnym wrazeniu. 2.0 TDI jest beznadziejne zestrojone, przez co nagly wzrost doladowania, a co za tym idzie wyrwanie do przodu odczuwasz duzo bardziej niz plynna prace silnik D4D 180, czy 2.2 i-CTDi Hondy. Ciekawe rzeczy mówisz, bo pan w salonie raczył mnie poinformować, że w dieselu taka wersja (z twardszym zawieszeniem) nie występuje... :roll: Po czym wreczyl Ci cennik z automatem Podaj mi prosze nazwe salonu, bo dzis dzwonilem do "gory" w Toyocie i sie zdziwili, ze IS 220d wystepuje z automatem. Ty, no może mi się powaliło. Ale cennik gdzieś jest i pojadę po jeszcze jeden, gdzie jak byk stało, że w A/T też jest dostępny! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Legasia do 5-ki porównywać? Nawet nowa trójka jest od niego większa. Legaś tylko wydaje się taki duży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Legasia do 5-ki porównywać? Nawet nowa trójka jest od niego większa. Legaś tylko wydaje się taki duży. Nowa Trójka nie jest większa. Jest mniej-więcej taka sama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Większa jest. A dokładnie - szersza. I to sporo. A dokładnie: Legacy Sedan: długość 4665, szerokość (bez lusterek) 1730, rozstaw osi 2670 BMW 3 (nowe): długość 4520, szerokość (bez lusterek) 1817, rozstaw osi 2760 Przewaga legasia na długość wynika wyłącznie z dużych zwisów z przodu O bagażniku nawet nie wspomnę. Legacy ma teoretycznie 433 litry (bmw ma 460), ale archaiczne mocowanie klapy bagażnika subcia skutecznie redukuje przestrzeń z góry. Nie wspomnę nawet o olbrzymiej osłonce ochraniającej trzeci pas bezpieczeństwa. Nie zmienia to faktu, że mam Legasia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Azrael, po z lewej? Nie lepiej wykorzystac wrodzone zdolnosci Mini do zarzucania dupka z ujecia? Azrael, niektorzy zas nie lubia "lewej". He he - marudzisz na Wroobla, a zupełnie niechcący przyznałeś się właśnie do wyznawania jego szkoły jazdy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Przemeq, nie zupełnie, sam Wróbel dość dużo hamuje lewą, chyba że w tej kwestii tez się zmienił ostatnio. Za to on zdaje się coraz miej lubi jakiekolwiek "rzucanie" i stawia na płynność, tak bardziej ...wyścigowo. Czyż nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norveg Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Za to on zdaje się coraz miej lubi jakiekolwiek "rzucanie" i stawia na płynność, tak bardziej ...wyścigowo. Czyż nie? to zależy co mu powiesz przed jazdą Jak mu powiem że dzisiaj boki to nawet stopera nie włącza tylko z niepokojem na pacholki spogląda czy mu ich nie rozwalę. A jak wjeżdżasz bez zapowiedzi to jest "wyścigowo". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Azrael, po z lewej? Nie lepiej wykorzystac wrodzone zdolnosci Mini do zarzucania dupka z ujecia? Azrael, niektorzy zas nie lubia "lewej". He he - marudzisz na Wroobla, a zupełnie niechcący przyznałeś się właśnie do wyznawania jego szkoły jazdy . Nie marudze. Ja go po prostu nie lubie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 13 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Uwielbiam jak wątki ewoluują. Napiszcie chłopaki jeszcze coś o EVO i będzie na prawdę "GIT" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Uwielbiam jak wątki ewoluują. Napiszcie chłopaki jeszcze coś o EVO i będzie na prawdę "GIT" EVO bojkotujemy przecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 No to wracając do prawie głównego wątku czyli BMW, widziałem dzisiaj nowe M5 mieszkające chwilowo w rowie przy katowickiej (okolice Janek) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 marcinJ, jaki kolor i numery? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 michal, numery - nie mam pojęcia. Kolor b. jasnobłękitny metalic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Aha, wyglądało to dosyć nie groźne. Siedział w poprzek w rowie, maska podniesiona. Wyglądało raczej na nie dużą prędkość :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 A wracając do tematu czyli a6 tdi to mamy własnie taki model i oczywiscie zaraz po zakupie okazało się że samochód wymaga poważnych napraw (sama wymiana paska rozrządu wymaga demontarzu całaego przodu auta lub wyjęcia silnika o cenach części nie wspominajac). Poprzedni właściciel nie pamiętał zbytnio o wymianie oleju a to pociągneło za soba kilka uszkodzeń więc przy zakupie warto sprawdzić czy samochód był systematycznie serwisowany. Mamy go za krutko bym mógł opisać jakieś konkretne mankamenty to to co pierwsze rzuciło mi się w oczy to: -strasznie krutka skrzynia - np. na 2 do 40km/h bo powyżej już jest głośno i czerwona skala:-) -wielka kierownica - to audi też robi cięzarówki???? -kuszące elementy na parkingach- w pierwszy dzień podpipszyli mi halogeny i przednie kratki A jako ciekawostke podam to do czego nie udało mi sięprzyzwyczaić to to że dzwięk turbiny przypomina koguta karetki lub policji więc jadąc przez miasto cały czas lukasz w lusterko i myslisz musze zjechać..... Furke w sumie bym polecił jezdzi ładnie trzyma się dobrze kopyto ma jeżeli przyzwyczaisz się do ciągłaj zmiany biegów pali na o połowe mniej niż subarki i potrafi ładnie wyglądać!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 17 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 dzwięk turbiny przypomina koguta karetki lub policji :shock: Jeździłem sporo w sobote takim autem i niczego takiego nie zarejestrowałem... Skrzynia faktycznie krótka, szczególnie 2 pierwsze biegi. Za to przy mojej jeździe komputer zeznawał zużycie 14,5 l/100 km :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
man111 Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Uwielbiam jak wątki ewoluują. Napiszcie chłopaki jeszcze coś o EVO i będzie na prawdę "GIT" Any time ... EVO sucks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
man111 Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 upppsss wyszedł dublet a to już trochę za wiele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Lucek podziel się doświadczeniami z tymi A6 chwaliłeś sie ze pare obejrzałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 19 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 No cóż, takie 180 konne jeździ nieźle, ale pali jak smok (przy lekkim upalaniu wychodziło 14,5l/100). Prowadzi się neutralnie, jest bardzo komfortowo i bardzo cicho. niestety większość egzemplarzy na rynku to tzw. "okazje" od handlarzy. Przy kupnie należy zwrócić uwagę na typ silnika, powinien to być conajmniej AKN, AKE lub nowszy po 2003r. : BFH. Rozrząd kosztuje 3500 PLN i zalecany jest tylko oryginalny. Nie wolno kupować żadnych tip-troników ani multitronikó bo są felerne i multi jest w PL nienaprawialny. Oglądałem tez piękny egz. z udokumentowanym przebiegiem 128 kkm, ale ciągał przyczepę i silnik trząsł się jak w febrze, a 2 i 5 bieg w skrzyni trzeba było "wbijać" a i tak wchodziły ze zgrzytem. Nie potrafiłem tez uruchomić TV w żadnym egz., obsługa tej całej elektroniki jest conajmniej upierdliwa ;-). Na razie zawiedziony jestem na maxa tym co rynek oferuje :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się