Skocz do zawartości

AUDI A6 quattro 2,5 TDI - opinie


Loucyphre

Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że interesuje mnie w/w temat, to proszę tych z Was, którzy mieli "okoliczność" z takowym pojazdem o opinie i trwałości napędu, typowych usterkach, zaletach i wadach zastosowanych w nim rozwiązań i na co szczególnie zwrócić uwagę przy "oglądaniu". Za wszystkie merytoryczne wypowiedzi z góry dziękuję ;-)

 

 

P.S. Dotyczy roczników '97-'02

 

P.S2. Głupie odpowiedzi typu: zwrócić uwagę na kolor, blachy, przebieg itp., możecie sobie darować ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 97
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

słabe strony : pompa wtryskowa, zawieszenie przód ( wielowahaczowe aluminiowe) na polskich drogach nie daje rady :twisted: zalet ma dużo więcej :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezawodność bardzo wysoka, prawie jak Subaru J Wersja A4 2,5 TDI Quattro był moim marzeniem, ale niestety przejechałem się twoim Lucek Subaru i marzenie prysło jak bańka mydlana :)

Ceny serwisu w ASO jak Subaru, napęd 4x4 jak w Subaru. Mało pali jak to diesel zawirusowana fura w trasie daje rade :) natomiast w zakrętach nie da się jej ustawiać za bardzo :( Ten diesel z przodu kupę wazy i mega strasznie pluje przodem :(

 

P.S. Użytkowo będziesz zadowolony natomiast z upalania nici :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. Użytkowo będziesz zadowolony natomiast z upalania nici :(

 

Eee no to ma być fajny dupowóz, a nie do upalania ;-)

 

W sumie 4x4 to ci się tylko zima przyda, wiec biorąc pod uwagę że tam u Ciebie jest zima 9 miesięcy w roku to może to być dobry wybór :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2.5 TDI do 99 roku, była montowana pompa wtryskowa która jest dosyć wadliwa, po 99 jest lepiej, a zawieszenie niestety w całości alumniowe wahacze jest ich 4 szt, na jędna stronę + łącznik razem 10 elementów często wymienialnych :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michal jakie tam jest rozwiązanie przeniesianie napędu w quattro ? Co sie tam może upsuć ?

 

A6 ma torsena. Jest O.K. Co prawda zadnych szper, wiec zbytnio poszalec sie nie da.

 

Aaa no zapomniałbym...czy da sie wyłączyć całkowicie kontrole trakcji ? ;-)

 

Zalezy od rocznika. Starsze w ogole nie mialy :) W nowszych mozesz oglupic ESP i latac boczurami dosc ostro. Sam tak starlem komplet opon na Bemowie. Nie da sie w pelni wylaczyc ESP, ale poszalec mozna. W Allroadzie nieco gorzej, bo tam ESP nawet oglupione jest znacznie bardziej czule na wyhyly.

 

Co do aluminiowych elementow racja. Ostro sie sypia i to nie tylko w A6 :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako, że interesuje mnie w/w temat

 

A miał być estiajek... :cry:

Jak tak dalej pójdzie, to od Gala będziesz musiał na zimę fotel bujany i kocyk na kolanka pożyczyć! Bo kominek to już musisz sobie sam zapewnić! :twisted:

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aflinta - a da się. nawet specjalny guzior w tym celu zainstalowali :D

 

Ale czy działa?

W części marek jest tak, że przycisk do ściągania kagańca niby jest, ale jak przyjdzie co do czego i elektronika wykryje jakiś poślizg to i tak elektroniczna uzda zostanie zaciągnięta. A jak jest w tym przypadku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...