Wiatrak Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 (edytowane) Był w pamięci, daje się skasować ale pojawia się co kilka miesięcy. Na razie nie wywaliło checka... Edytowane 18 Listopada 2013 przez Wiatrak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Czy przy tym samym błędzie, z tym że Forester SG 2004 125KM sonda będzie miała oznaczenie dox-0307? Bo takie informacje znajduje wszędzie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camel00 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2018 2 godziny temu, yaroz napisał: Czy przy tym samym błędzie, z tym że Forester SG 2004 125KM sonda będzie miała oznaczenie dox-0307? Bo takie informacje znajduje wszędzie. Wychodzi, że 22641AA280 czyli Denso DOX-0307 Zresztą, sprawdź po kolei: opposedforces > Forester > (tutaj wybieracz wersje silnikową, napęd, skrzynia) > Exhaust system > Exhaust > Exhaust & muffler > (z tego co widzę, symbol 11 na obrazku) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 19 godzin temu, yaroz napisał: Czy przy tym samym błędzie, z tym że Forester SG 2004 125KM sonda będzie miała oznaczenie dox-0307? Bo takie informacje znajduje wszędzie. Tak dox 307 Ten sam motor mam w legacy i taka była tam. Po wymianie brak checka i mniejsze spalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 18 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 (edytowane) A nr klucza do tej sondy to 22. Edytowane 21 Maja 2018 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskisu Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 Hej, podpinam się, mam taki odczyt z komputera (załącznik). Potrafi ktoś konkretnie wskazać część do wymiany. Dodam, że błąd wyskakuje kiedy silnik jest na wolnych obrotach podczas postoju, po pewnym czasie znika. Dzięki za informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 (edytowane) Pierwsza sonda do wymiany, ta przed katalizatorem. Ja już jestem po wymianie pierwszej sondy. Sondę odkręcałem po zdjęciu koła. Moim zdaniem lepszy dostęp niż odkręcanie od góry, nie mniej maskę trzeba otworzyć żeby wypiąć kostkę i na sam koniec dociągnąć sondę kluczem. Sonda była zapieczona, trochę ja popsikalen WD 40 jednak nie chciała puścić więc odpaliłem silnik na 20sekund i puściła. Nową wkładałem też od strony koła tylko trzeba uważać aby nie ubrudzić końcówki sondy bo jest ciasno. Po wymianie silnik na LPG nie szarpie podczas dodawania gazu oraz nie jest mułowaty w dolnych partiach obrotów. Sonde kupiłem Denso dox-0307 za 402zł. Na alledrogo można już je kupić za ok 380zł z wysyłką ale nie ma sprzedawcy, który nie miałby negatywnych komentarzy więc wolałem nie ryzykować i kupiłem w sklepie. Stara sonda była firmy Hitachi z żółtym kablem i była owinięta folią aluminiową, czy ktoś wie czemu ten patent miał służyć??? Edytowane 26 Maja 2018 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskisu Opublikowano 31 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2018 Dziękuję yaroz, jakie klucze potrzebne do odkręcenia i przykręcenia sondy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 10 godzin temu, Oskisu napisał: Dziękuję yaroz, jakie klucze potrzebne do odkręcenia i przykręcenia sondy? 22 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 2 godziny temu, niebieskiultras napisał: 22 Ja miałem 2 klucze płaskie, jeden normalnej długości do popuszczenia sondy, a drugi krótki do odkręcania bo tym długim trochę mało miejsca było a palcami nie dało się, bo czasem blokowała się sonda, bo trochę syfu na gwincie było, więc żeby oczyścić gwint raz wkręcałem a raz odkręcałem sondę tym krótkim kluczem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 Sondę zdecydowanie łatwiej od góry tylko nasadka do odkrecania (22 z wyciętym rowkiem). Wymiana zajmuje nie więcej niż 10 min.Sondom owijalo się kable "zeby na temperaturę były odporne" - mit i bajdurzenie- mają izolację z jakiegoś kryptonitu i to daje radę.Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 Z góry jest spoko dostęp. (Przynajmniej w legacy) u mnie nawet nie trzeba było użyć siły by odkręcić. Dobrze mieć taką nasadke do sond (mniejsze ryzyko uszkodzenia łba sondy przy demontażu ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Dla mnie łatwiej było od strony koła bo sonde widać jak na dłoni, od góry tej sondy nawet nie widać bo półoś zasłania. Lubię widzieć czy klucz wszedł dobrze na nakrętkę i czy nie objedzie krawędzi przy odkręcaniu albo łap nie poobdziera jak zeskoczy z nakretki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 To druga! Pierwsza po zdjęciu dolotu ma trudność wymiany porównywalna z dodaniem płynu do spryskiwaczy Dla mnie łatwiej było od strony koła bo sonde widać jak na dłoni, od góry tej sondy nawet nie widać bo półoś zasłania. Lubię widzieć czy klucz wszedł dobrze na nakrętkę i czy nie objedzie krawędzi przy odkręcaniu albo łap nie poobdziera jak zeskoczy z nakretki. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 Jaka druga?? Pierwsza, stojąc z przodu auta, ta przed katem (dox-0307), chyba wiem co wymieniałem ;). U mnie tak jak napisałem wcześniej, od strony silnika, z góry, po podniesieniu maski jej nie widać bo jest pod półosią, a dokładnie pod przegubem wewnętrznym przy skrzyni biegów. Łatwiejszy dostęp miałem od strony koła. Forester SG 2.0 125KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daymanek Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 U mnie byla wyciagna od dolu, tylko ze tak sie zapiekla ze wyciagnieta zostala razem z gwintem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpilmar Opublikowano 3 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2018 (edytowane) Dziś wymieniłem sondę o której mowa w Forku 125KM. Pierwsze próbowałem odkręcić od góry po otwarciu maski ale jest ciasno i nie chciało puścić. Zdjąłem koło według waszej podpowiedźi i poszło bez problemu. Jest dostęp aby włożyć płaski klucz 22 i się zaprzeć by puściło. Po poluzowaniu trzeba odpiąć spinkę na środku przewodu i dalej wtyczkę. Jest do nich łatwiejszy dostęp po odpięciu rury idącej do filtra powietrza. Jak odepniemy wtyczkę wtedy w miarę swobodnie odkręcamy sondę. Nowa sonda denso jest trochę na dłuższym przewodzie, ale wszystko raczej pasuje. Błąd skasowałem i powinno wszystko być dobrze. Poniżej kilka fotek, może komuś się przyda :-) Różnica długości Widok od strony zdjętego koła Widok z góry, odpięta spinka ..i odpięta wtyczka A tu już założona nowa sonda Edytowane 3 Października 2018 przez szpilmar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 9 godzin temu, szpilmar napisał: Błąd skasowałem i powinno wszystko być dobrze. Będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane66 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 Dzień dobry wszystkim, P0030 mi wyskakuje, pierwsza sonda wymieniona jakiś czas temu na DENSO odpowiednią (stara była padnięta, nie dawała pełnego zakresu odczytów), sama sonda sprawna w zakresie napięcia który podaje oraz oporności. Jakie mogą być inne przyczyny P0030 ? Zarówno na LPG jak i benzynie. Nie wiem czy 100% ale wydaje mi się że problem się wzmocnił jak spadły temperatury zewnętrzne (cześciej błąd). Pomysły ? Forester SH 2011 2.5 n/a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 (edytowane) 2 godziny temu, Kane66 napisał: Dzień dobry wszystkim, P0030 mi wyskakuje, pierwsza sonda wymieniona jakiś czas temu na DENSO odpowiednią (stara była padnięta, nie dawała pełnego zakresu odczytów), sama sonda sprawna w zakresie napięcia który podaje oraz oporności. Jakie mogą być inne przyczyny P0030 ? Zarówno na LPG jak i benzynie. Nie wiem czy 100% ale wydaje mi się że problem się wzmocnił jak spadły temperatury zewnętrzne (cześciej błąd). Pomysły ? Forester SH 2011 2.5 n/a Temat niżej w dziale masz całkiem świeże rozważania na ten temat. Edytowane 4 Stycznia 2020 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane66 Opublikowano 4 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2020 thx, nie zauważyłem, sprawdzę wiązkę tak jak tam radzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolini2721 Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2021 Odgrzeje temat. Po zmianie pieca(+ ECU) z EJ161 na EJ201 zaczęły wyskakiwać mi błędy P0030 i P0037. Czy jest możliwe, że dwie sondy na raz padły? Czy katalizator zarośnięty? Subaru jeździ na gazie, gaz stroiłem po wymianie silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się