Than_Junior Opublikowano 22 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2003 Ludzie, ja przepraszam, ze znowu pisze, wiem ostatnio mnie tu troche duzo, ale walsnie zauwazylem, ze roznica w dynamice samochodu pomiedzy automatyczna skrzyni a manualem jest KOLOSALNA. Przed chwila pojhechalem wyscig 103/111, przy ktorym sie wczoraj z automatem meczylem poltorej godziny i nie moglem go szafnac. Sluchajcie, od samego poczatku prowadzilem przez wszystkie okrazenia i wygralem za pierwszym podjesciem. Jesli mnie ktorys wyprzedzil, to tylko na chwilke i tylko dlatego ze zrobilem glupi blad i wjechalem w slup :!: WYPROBUJCIE TO! :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 22 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2003 Jesli mnie ktorys wyprzedzil, to tylko na chwilke i tylko dlatego ze zrobilem glupi blad i wjechalem w slup :!: To zupełnie tak jak w normalnym życiu. Wjeżdżasz w słup i wszyscy cie na chwilke wyprzedzajo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 22 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2003 ze roznica w dynamice samochodu pomiedzy automatyczna skrzyni a manualem jest KOLOSALNA. Thanie Ju: Jakoże jesteś miłośnikiem samochodów oraz wszystkiego co z nimi związane trudno przypuszczać że mógłbyś jeździć z automatem w NFS. Trochę mnie to dziwi że do tej pory jeździłeś z automatem. Jestem w stanie zrozumieć że klawitura jest przekleństwem w grach ale myślę że obsługa dwóch klawiszy więcej jest nie trudna. Wystarczy się tylko przyzwyczaić od samego początku. Ja tak zrobiłem. Zwykle byłem leniem i wgrach jeździłem na automacie. Jednak jak zobaczyłem różnicę pomiędzy nimi to zmieniłem na manualne skrzynie. Cóż uczymy się na błędach ale myślę że od teraz będziesz używał manuala nie tylko w NFS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2003 Bosz, dobra, do przyszlego roku bedzie to moj ostatni post Spoko, Tommi, chodzi o to, ze do tej pory nigdy nie spotkalem sie z gra, w ktorej ta roznica jest az tak widoczna. Zwykle mozna bylo sobie spokojnie poradzic z automatem. Ale teraz juz zapierniczam tylko jeszcze z manualem Swoja droga skonczylem gre Wesolych Swiad i szczesliwego drapiacego kroku! do napisania 1 I 2004 TJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 22 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2003 Co fakt to fakt. W niektórych grach manual był tylko dlla formalności i po to żeby gra dostała lepszą ocene za "realizm". Nikt się tutaj nie gniewa. Przynajmniej wnosisz coś do tematu. W tej odpowiedzi uzyskałem 555 postów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 24 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2003 A to mój nowy Skyline: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 Tak wogóle to niby Subaru w grze jest tylnio-napędowe ale na tylnej szybie jest wyraźny napis AWD. Jak to wszystko interpretować...?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 Zdecydowanie NIE JEST tylnonapedowe. Widac to przede wszystkim na starcie, kiedy modele jak Impreza, Skyline i chyba Eclipse zostawiaja pozostale bryki w tyle. Potem rowniez na zakretach lepiej sie zachowuje. jest definitywnie AWD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 Trochę sie z tym nie moge zgodzić. Po pierwsze to ja Golfem też wszystkich z tyłu zostawiałem. To zależy od operowania gazem. A po drugie na starcie tył lubi wyprzedzać przód. Podobne zjawisko jest czasem w zakrętach. Wyraźnie widac że tył chce być szybszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 Pocykaj troche drift challenge. Tam nawierzchnia jest niby polana olejenm i widac ewidentna roznice pomiedzy napedami. Jak zacisniesz reczny przy RWD, to sie wkoncu zatrzyma mimo dodawania gazu. Przy FWD mozna bezproblemowo trzymac, przy AWD na chwilke tylko, to efekt jest najlepszy, a jak sie juz trzyma caly czas to widac z boku jak przod dalej drapie TJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 No muszę ci powiedzieć TJ że jesteś bardzo bystry i pomysłowy. To z Driftem to naprawdę ciekawe spostrzeżenie. Rzeczywiście Subaru ma AWD. Tylko dlaczego trochę się to nie zgadza w innych trybach. No cóż nie ma rzeczy doskonałych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 No muszę ci powiedzieć TJ że jesteś bardzo bystry i pomysłowy. Bez przesady z ta wazelina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 Wazelinka dobra rzecz ale ja nie żartuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 24 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2004 I wrescie ja dorwalem NFS:U (pewnie juz wiekszosc o tym zapomniala, ale co tam) yeeeaaah i przy okazji pochwale sie my SI... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 24 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2004 Ja cały czas gram sobie ale nic ciekawego nie udało mi się wykonać. A Ty chopie to naucz się jeździć :wink: :wink: . Czemu na tym drugim zdjęciu te samochody tak latają - taka rzeźnia. Jak Ty traktujesz STi'ka ?? :wink: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 24 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2004 Ja tam nie wiem ..., ja tylko troszkie bokiem wpadlem na hope 8) ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 25 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2004 Ja tam nie wiem "Piłeś?? Nie jedź!!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2004 W dzisiejszym odcinku Czas Tuninku przedstawiamy Panstwu rarytas: GReddy Impreza WRX Pierwotnie byla to amerykanska wersja Subaru Imprezy WRX z silnikiem 2.5l, 165KM (bez turbo!). Po ingerencji inzynierow firmy GReddy samochod ma...... duzo wiecej. Oficjalnie ojcowie tego samochodu nie podaja ani osiagow, ani dokladnych danych technicznych - ale kogo to obchodzi w trakcie jazdy? Pod maska zmienione zostalo niemal wszystko: zabudowano turbo kit (stage 3), filtr stozkowy i intercooler - wszystko, oczywiscie, firmy GReddy. Sa ta jednak tylko niektore zmiany. Pozostale ciekawostki: :arrow: zawieszenie nie - sportowe, nie - semi-wyscigowe, ale 100% wyscigowa wersja zawiasow Bilstein :arrow: ECU (brak dokladnych danych) :arrow: zestaw wyscigowych hamulcow Brembo :arrow: zestaw wtrysku podtlenku azotu NOS (juz bez niego samochod jest piekielnie szybki) :arrow: skrzynia opanowujaca kilkaset kucy (rowniez brak dokladniejszych danych) Dane techniczne i osiagi(szacowane): Moc w KM: 800 przyspieszenie 0-100km/h: 3 sek (?) Vmax: ok. 340km/h Szkoda gadac o osiagach, wystarczy powiedziec, ze ten samochod jest uznawany przez znawcow z calego swiata za prawdziwy majstersztyk - czego dowodem jest caly zbior magazynow, na ktorych stronie tytulowej widnieje wlasnie ten samochod. TJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 25 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2004 Ehhh nie ma co...najwiekszy bug w NFS:U jest to, ze Impra nie posiada standardowego wlotu na masce :roll: ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2004 Może dlatego że to wolnossący RS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 25 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2004 A tu takie małe conieco, paczta i podziwiajta: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2004 Szczerze? Mnie sie nie podobaja. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 26 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2004 No Ty zapewne wiesz jak to jest wykonane ale są tacy co mogliby się zdziwić. A zreszta ja nie mówię że mi się podobają. Wole sobie sam coś pokombinować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 30 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2004 uff jak dawno nie pisałem Miatka do ślizgania RX do ścigania W tej grze chyba Mazdy najlepiej wyszły... aaa, właśnie mam pytanie, wie może ktoś, jak nazywa się drift na 200000 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 30 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2004 Witamy spowrotem . Gdzies sie tak dlugo podziewal? Wlasnie to, ze Mazdy sa najlepsze, mi sie w tej grze najbardziej nie podoba. :? Dlatego w drifcie jestem wierny mojej GReddyImprezce, a w drag'u mojemu Skylineowi z Underground mode. Na trasach uzywam se tam co popadnie, bardziej sie tu licza umiejetnosci 8) Wiedzieliscie, ze najszybsi goscie jezdza glownie albo nawet tylko w jednej dyscyplinie i specjalnie pod katem tej jednej dyscypliny wybieraja unique parts w underground mode? A Tobie, Wojtku, zycze wiecej polotu i fantazji przy robieniu vinyli, bo te unique'i ma kazdy :wink: TJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się