Skocz do zawartości

Need for Speed Underground


bartek@klubsubaru.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Ludzie, ja przepraszam, ze znowu pisze, wiem ostatnio mnie tu troche duzo, ale walsnie zauwazylem, ze roznica w dynamice samochodu pomiedzy automatyczna skrzyni a manualem jest KOLOSALNA. Przed chwila pojhechalem wyscig 103/111, przy ktorym sie wczoraj z automatem meczylem poltorej godziny i nie moglem go szafnac. Sluchajcie, od samego poczatku prowadzilem przez wszystkie okrazenia i wygralem za pierwszym podjesciem. Jesli mnie ktorys wyprzedzil, to tylko na chwilke i tylko dlatego ze zrobilem glupi blad i wjechalem w slup :!:

 

WYPROBUJCIE TO! :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 178
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Jesli mnie ktorys wyprzedzil, to tylko na chwilke i tylko dlatego ze zrobilem glupi blad i wjechalem w slup :!:

 

To zupełnie tak jak w normalnym życiu. Wjeżdżasz w słup i wszyscy cie na chwilke wyprzedzajo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze roznica w dynamice samochodu pomiedzy automatyczna skrzyni a manualem jest KOLOSALNA.

 

Thanie Ju: Jakoże jesteś miłośnikiem samochodów oraz wszystkiego co z nimi związane trudno przypuszczać że mógłbyś jeździć z automatem w NFS. Trochę mnie to dziwi że do tej pory jeździłeś z automatem. Jestem w stanie zrozumieć że klawitura jest przekleństwem w grach ale myślę że obsługa dwóch klawiszy więcej jest nie trudna. Wystarczy się tylko przyzwyczaić od samego początku. Ja tak zrobiłem. Zwykle byłem leniem i wgrach jeździłem na automacie. Jednak jak zobaczyłem różnicę pomiędzy nimi to zmieniłem na manualne skrzynie. Cóż uczymy się na błędach ale myślę że od teraz będziesz używał manuala nie tylko w NFS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bosz, dobra, do przyszlego roku bedzie to moj ostatni post :lol:

 

Spoko, Tommi, chodzi o to, ze do tej pory nigdy nie spotkalem sie z gra, w ktorej ta roznica jest az tak widoczna. Zwykle mozna bylo sobie spokojnie poradzic z automatem. Ale teraz juz zapierniczam tylko jeszcze z manualem :lol: Swoja droga skonczylem gre :D

 

Wesolych Swiad i szczesliwego drapiacego kroku! do napisania 1 I 2004 :lol:

 

TJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę sie z tym nie moge zgodzić. Po pierwsze to ja Golfem też wszystkich z tyłu zostawiałem. To zależy od operowania gazem. A po drugie na starcie tył lubi wyprzedzać przód. Podobne zjawisko jest czasem w zakrętach. Wyraźnie widac że tył chce być szybszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pocykaj troche drift challenge. Tam nawierzchnia jest niby polana olejenm i widac ewidentna roznice pomiedzy napedami. Jak zacisniesz reczny przy RWD, to sie wkoncu zatrzyma mimo dodawania gazu. Przy FWD mozna bezproblemowo trzymac, przy AWD na chwilke tylko, to efekt jest najlepszy, a jak sie juz trzyma caly czas to widac z boku jak przod dalej drapie

 

TJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

W dzisiejszym odcinku Czas Tuninku przedstawiamy Panstwu rarytas:

 

GReddy Impreza WRX

 

Pierwotnie byla to amerykanska wersja Subaru Imprezy WRX z silnikiem 2.5l, 165KM (bez turbo!). Po ingerencji inzynierow firmy GReddy samochod ma...... duzo wiecej. Oficjalnie ojcowie tego samochodu nie podaja ani osiagow, ani dokladnych danych technicznych - ale kogo to obchodzi w trakcie jazdy?

Pod maska zmienione zostalo niemal wszystko: zabudowano turbo kit (stage 3), filtr stozkowy i intercooler - wszystko, oczywiscie, firmy GReddy. Sa ta jednak tylko niektore zmiany.

Pozostale ciekawostki:

:arrow: zawieszenie nie - sportowe, nie - semi-wyscigowe, ale 100% wyscigowa wersja zawiasow Bilstein

:arrow: ECU (brak dokladnych danych)

:arrow: zestaw wyscigowych hamulcow Brembo

:arrow: zestaw wtrysku podtlenku azotu NOS (juz bez niego samochod jest piekielnie szybki)

:arrow: skrzynia opanowujaca kilkaset kucy (rowniez brak dokladniejszych danych)

 

Dane techniczne i osiagi(szacowane):

Moc w KM: 800

przyspieszenie 0-100km/h: 3 sek (?)

Vmax: ok. 340km/h

 

Szkoda gadac o osiagach, wystarczy powiedziec, ze ten samochod jest uznawany przez znawcow z calego swiata za prawdziwy majstersztyk - czego dowodem jest caly zbior magazynow, na ktorych stronie tytulowej widnieje wlasnie ten samochod.

 

TJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy spowrotem :D. Gdzies sie tak dlugo podziewal?

 

Wlasnie to, ze Mazdy sa najlepsze, mi sie w tej grze najbardziej nie podoba. :?

 

Dlatego w drifcie jestem wierny mojej GReddyImprezce, a w drag'u mojemu Skylineowi z Underground mode. Na trasach uzywam se tam co popadnie, bardziej sie tu licza umiejetnosci 8)

 

Wiedzieliscie, ze najszybsi goscie jezdza glownie albo nawet tylko w jednej dyscyplinie i specjalnie pod katem tej jednej dyscypliny wybieraja unique parts w underground mode?

 

A Tobie, Wojtku, zycze wiecej polotu i fantazji przy robieniu vinyli, bo te unique'i ma kazdy :wink:

 

TJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...