Krzysiek_WAWA Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 U mnie nie jak został sprowadzony samochód to juz był po jakimś remapie. Tak stwierdził Kornecki po tym jak się nim przejechał. Żadnego MBC nie znalazłem, elektronicznego kontrolera też nie mam, więc podejżewam że info powinno być zaszyte gdzieś w ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Prawdopodobnie masz wymienioną zwężke w przewodzie od wastegate'u. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Masz zmienioną kryze. Co do temp. EGT, ważne jest gdzie masz zamontowany czujnik- czy w uppipe czy za turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniolek Opublikowano 4 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Dokładnie teraz jest strojone pewne GT z Bydgoszczy na SMT6 i narazie jest 1,5bara i bedzie wiecej,na chwile obecna jest mały problem z chwilowym przeładowaniem,ale ma byc docelowoo w piku 1,6 i do konca obrotow 1,5bara.Zobaczymy jak to sie skonczy dam znac,jesli bedzie smochod latał jak trzeba pewnie taz załoze SMT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Mam nadzieje że silnik ma odpowiednio przygotowany pod 1.6 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.Kossakowski Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 zalozyc smt to nie rpblem lecz osobe ktora to dobrze wystroi znlesc nie jest latwo podobno sporo osob juz stroi smt .. ja byłem w kreatorze i powiedzieli ze smt bedzie u mnie działało wiec chcą mnie naciagnac czy co wrescie? dziwne troche to ale osoba ktora powiedziała ze smt bedzie działało u mnie to nie jest obca osoba... wiec dziwne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.Kossakowski Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 zalozyc smt to nie problem lecz osobe ktora to dobrze wystroi znlesc nie jest latwo podobno sporo osob juz stroi smt .. ja byłem w kreatorze i powiedzieli ze smt bedzie u mnie działało wiec chcą mnie naciagnac czy co wrescie? dziwne troche to ale osoba ktora powiedziała ze smt bedzie działało u mnie to nie jest obca osoba... wiec dziwne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Prawdopodobnie masz wymienioną zwężke w przewodzie od wastegate'u. Mati to jak będe na spocie to spojżysz czy tak jest, bo ja nie wiem gdzie mam tego szukać. Masz zmienioną kryze. Co do temp. EGT, ważne jest gdzie masz zamontowany czujnik- czy w uppipe czy za turbo. Czy jest kryza... tego nie wiem.... EGT mam jakies 3-4 cm od wyjścia z 4 cylindra, więc można powiedzieć z najcieplejszego miejsca które najczęściej ulega awarii Wykres prawie serii u mnie wygląda tak, pomiar był robiony na 3 biegu do odcięcia, na początku kwietnia. Co ciekawe na 1,2,3 biegu wskazania na wskaźniku doładowania mam ~1bar, natomiast na 4,5 ~1,15 bara, jak wkońcu uda mi się zrobić wydech i natrysk to pojadę na remap do ecuteka. Teraz to bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Zwężka o której mowi Mati nazywa się kryzą. Znajduje się wewnątrz tego wezyka o którym wspomniał Mati. Jak ją zlokalizować, albo na owym wezyku jest zgrubienie, albo zacząć powoli ściskać palcami ten wezyk. Kiedy napotkasz na coś twardszego- jak pestka to będzie to. Pełny sukces Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 G.Kossakowski, zapytaj sie swojego znajomego co ma zamiar zrobic z opuznieniem wystepujacym przy przejsciu z closed loop do open loop (moment kiedy komputer do sterowania paliwem przechodzi z odczytow sondy lambda do odczytow z przeplywomierza). W zmodyfikowanych samochodach, w niektorych sytuacjach, takie opoznienie moze trwac nawet i 2 sekundy. Wtedy silnik pracuje z uboga mieszanka (w okolicach lambda) i przy maksymalnym cisnieniu doladowania, co jest bardzo zla kombinacja. Jesli nie bedzie wiedzial co to jest, to uciekaj z tamtad najdalej jak sie tylko da. Ty potrzebujesz osoby, ktora umie stroic samochody Subaru a nie piggibacki SMT. Jak kolega bedzie wiedzial o co chodzi, to mu powiedz zeby zapoznal sie z oprogramowaniem ze strony http://www.openecu.org/ i niech nauczy sie jego obslugi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.Kossakowski Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 czyli pozamiatane ogolnie no to trzeba sprzedac smt i sprobowac czegos innego... ale ta sama osoba stroiła prosiaqowi jeszcze jak miał subaru i było dobrze.... ale z tego co wiem to z smt jest podobno problem ze doladowanie idzie wraz z obrotami ktos mi cos takiego tlumaczył ale nie do konca niestety juz pamietam.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 jest sens zwiekszania doaldowania i dodawania paliwa bez ruszania zaplonu ? mozna by fmu jakies zalozyc wtedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 jest sens zwiekszania doaldowania i dodawania paliwa bez ruszania zaplonu ? Mniesię osobiście wydaje że w XXI wieku już nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 z powodu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Jak już koniecznie upierasz się przy śwince, to proponuję tą A tak na poważnie, to ja bym SMT odpuścił, bo nic dobrego o nim nie słyszałem. Jeżeli koniecznie świnka to jednak Unichip. A najlepiej remap. Ja mam kolejne juz auto po remapie i jestem mega zadowolony. W WRX sensowne doładowanie na seryjnej turbinie, seryjnych gratach i prawidłowym zestrojeniu to 1.20-1.30 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 tylko ze remap jest 3 razy drozszy od smt6 ze strojeniem dlatego pytam czy jest sens zwiekszac doladowanie i dodac paliwa bez ruszania zaplonu, z ktorym to swinki maja problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 To jest mit, że remap jest 3 razy droższy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 wg www mapteku remap gt 99 to 3660 pln smt6 nowe ze strjojeniem oferowano mi za 1200 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniolek Opublikowano 5 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 To jest mit, że remap jest 3 razy droższy. To może podasz jakieś namiary na osobę która robi to taniej,tak sie składa ze nie długo chcę zrobic pare konkretnych modów wiec bez zmiany oprogramowania sie nie obejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 smt6 nowe ze strjojeniem oferowano mi za 1200 pln Pytanie to to stroi jak stroi itp. Strojenie strojeniu nie równe. Np. w tym roku w zimie przeszła przez wawę fala nie odpalających dłubanych SUbaraków (i nie tylko Subaraków), po prostu rzuciły palenie i już, i co z tego że mają 270KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Aniolek :arrow: www.nie-ASO.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.Kossakowski Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 To jest mit, że remap jest 3 razy droższy. no to co polecasz w takim razie zeby zrobic w wrx? jezeli to jest mit podaj jakas firme godna zaufania..i ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Nie wiem co ci poleci Marcin, ale ja polecam nie-ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 wg www mapteku remap gt 99 to 3660 pln Ale netto jest już 3000, a nie każdemu jest potrzebna faktura. A te 3000 to tez jest do małych negocjacji smt6 nowe ze strjojeniem oferowano mi za 1200 pln A na ile wyceniasz swój święty spokój? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 A na ile wyceniasz swój święty spokój No wlasnie to chyba jest bezcenne. Co komu po powiedzmy 320KM dostepnych pare razy w roku a reszta jazdy to same problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi