MikeZorro Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Dzięki za info, mój kolega regenerował w imprezie gt i dało radę. Myślałem, że w OBK też można. Trzeba w takim razie szukać używki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 @@MikeZorro, zależy od stanu, czasami regeneracja pomaga, czasami to jak umarłemu kadzidło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Dzięki za info, mój kolega regenerował w imprezie gt i dało radę. Myślałem, że w OBK też można. Trzeba w takim razie szukać używki... Spróbuj jeszcze wymienić uszczelekę na wlocie pompy. Mój problem polegał na tym, że do oleju dostawało się powietrze - przestało się dostawać po wymianie uszczeleki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikeZorro Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Ok, sprawdzę. W czasie jazdy pompy prawie nie słychać, ale podczas manewrów parkingowych lub dodając gazu i kręcąc kierownicą wyje. A ewentualnie szukając używanej patrzeć tylko od OBK 2.5 czy mogą być też legacy np 2.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Masz H6? To tylko od H6. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Jest w Kielcach magik od pomp, ale nie robi "wysylkowo" - trzeba pojechac do niego i on ja demontuje, regeneruje i montuje ponownie. Kiedys mozna bylo wylac, ale mial akcje, ze ludziska montowali je niezgodnie ze sztuka i zaraz zacierali. Pan Slawek bodaj sie zwie. Zaraz zerkne dokladnie. Mam: tel kom: 691 259 258 Warsztat Samochodowo-Ślusarski Sławomir Węgrzyn Uratowal pompe w Outbacku II H6 forumowicza wil3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.lessman Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Kupiłem o ring do H6 z 2001. Koszt 10 pln .... Nr seryjny na opakowaniu 34439AE020 ( europa ) Czy wie ktoś może jaki płyn będzie najlepszy ??? Na YT jest nawet filmik - Bardzo proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.lessman Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Panowie !!! Nie regenerować !!!! Wymieniłem oring i jest jak nowa !!!!! Płyn wymieniłem trzy razy ( 30 pln Mobil ) Pierwszy oring na zamówienie - Uciąłem przy wymianie - Brak doświadczenia i chęć udowodnienia sobie ,że też mogę być mechanikiem - cena 10 pln plus przesyłka 5 pln. Wsadziłem stary i nie mogłem nawet ruszyć kierownicą . Kupiłem dziś nowy oring w zwykłym sklepie - Minimalnie mniejszy i minimalnie grubszy od oryginału - koszt 1 pln. Po raz kolejny sam się wziąłem za wymianę tym razem już nieco delikatniej z gumą - wiecie jak jest ... Całkowity koszt to 46 pln i mam pompę jak nową - Polecam !!!!! Jestem tak zadowolony że mogę nawet taki oring wysłać wszystkim potrzebującym !!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 O-ring w ASO kosztował 15 PLN i pasował bez kombinacji ale cieszymy się razem z Tobą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) Poszukując przyczyny hałasu w okolicach pompy postanowiłem sprawdzić ww. o-ring, niestety chyba trochę za mocno dokręciłem łącznik węża i zrobiłem sobie kuku... Sprawa jest pilna, bo samochód uziemiony. Czy ktoś ma coś takiego na sprzedaż, albo może wiecie gdzie to najszybciej dostać (aktualnie przebywam w okolicy Rzeszowa)? Na schematach ta część ma nr 34431 (nie wiem, czy to na 100% taka pompa, jak u mnie, ale wygląda tak samo): Przy okazji poszukuję oczywiście tego o-ringu i zastanawiam się nad wymianą całego węża, bo ten jest strasznie zesztywniały i widać że na obu jego końcach spod pierścieni zaciskających wysącza się olej. Edytowane 27 Grudnia 2014 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.lessman Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Też mi to pękło - nie wiedziałem że to aluminium i przesadziłem z dokręceniem. Dzwoń do Space Car z Łodzi - gość ma wszystko a jak nie to w kilka dni załatwi. Podaję tel :516-280-516 Dzwoń do oporu bo czasem nie odbiera. Kiedyś nawet sam do niego pojechałem Jak zobaczyłem magazyn .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Poszukując przyczyny hałasu w okolicach pompy postanowiłem sprawdzić ww. o-ring, niestety chyba trochę za mocno dokręciłem łącznik węża i zrobiłem sobie kuku... Sprawa jest pilna, bo samochód uziemiony. Czy ktoś ma coś takiego na sprzedaż, albo może wiecie gdzie to najszybciej dostać (aktualnie przebywam w okolicy Rzeszowa)? Na schematach ta część ma nr 34431 (nie wiem, czy to na 100% taka pompa, jak u mnie, ale wygląda tak samo): image_348_4.gif 20141227_150127.jpg 20141227_150103.jpg Przy okazji poszukuję oczywiście tego o-ringu i zastanawiam się nad wymianą całego węża, bo ten jest strasznie zesztywniały i widać że na obu jego końcach spod pierścieni zaciskających wysącza się olej. Wąż zasilający pompę, jak gdzieś już pisałem, 130 zł ASO Koper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 (edytowane) Dzięki, będę dzwonił i szukał, bo za oknem biało, a samochód stoi... A tak przy okazji nim zepsułem ten łącznik, nagrałem filmik, rzućcie proszę okiem, czy to hałasuje pompa, czy może jakieś łożysko (rolka, alternator?). Pierwszy "hałas", to dodanie gazu, drugi, to kręcenie kierownicą. Sorry, za nadmierną ruchliwość kamery... Edytowane 28 Grudnia 2014 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BazaN Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 A nie będzie to któreś z łożysk na pasku- hałasujących pod obciążeniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.lessman Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Możliwe,- ale zacznij pd oringu i węży - najszybciej i najtaniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBAROMA Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Do "Kambol" : halasuje na 100% pompa wspomagania!!...wymienic uszczelke na dolocie i bedzie git!! Objawy mialem takie same.Dzisiaj wymienilem o-ring i nic nie slychac,praktycznie jak nowa!!! "m.lessman" ma racje,nie kupowac uzywki/nowej i nie regenerowac!!...wymienic uszczelke i cieszyc sie zaoszczedzonymi pieniedzmi :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Sprawa już dawno załatwiona - wymieniłem element który pękł (kupiłem używany) i rzeczony o-ring (ASO), dolałem płynu i po dobrych kilku dniach (podobno długo się odpowietrza) pompa ucichła. Aktualnie trochę wyje tylko w skrajnych położeniach, ale to już chyba tttm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sosnarczi Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Podpinam się pod temat bo mam podobne objawy. U mnie najbardziej podejrzany jest króciec "fajkowy" wprowadzający płyn do pompy. Co ciekawe jest on zrobiony z tworzywa, a nie z aluminium i widać, że był już klejony/spawany. Czy możecie podpowiedzieć czy króćce te są takie same - tzn. czy aluminiowy będzie pasował do mojej pompy w której oryginalnie założyli plastikowy ? Niestety nie mam możliwości sprawdzenia tego w mojej okolicy - brak ofert sprzedaży używanych pomp. Mam Outbacka 2,5 2006 USA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.lessman Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Też mi to pękło - nie wiedziałem że to aluminium i przesadziłem z dokręceniem. Dzwoń do Space Car z Łodzi - gość ma wszystko a jak nie to w kilka dni załatwi. Podaję tel :516-280-516 Dzwoń do oporu bo czasem nie odbiera. Kiedyś nawet sam do niego pojechałem Jak zobaczyłem magazyn ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yARO_81 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 U mnie tez pompa halasuje (EJ204). Przy okazji zakupow w ASO chce kupic rzeczona uszczelke. Pan z dzialu czesci podrzucil mi screen'a, z ktorego mam wybrac potrzebny element. Tylko, ze ja na nim wspomnianej uszczelki nie widze :/ https://drive.google.com/file/d/0B0rndiqUxoVbZ3YtZ2J2MmYyMjA/view?usp=sharing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 @@yARO_81, ta uszczelka ? http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b13/type_27/steering/oil_pump/illustration_2/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yARO_81 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2015 leon, Ty pytasz czy stwierdzasz? Poki co zielony jeszcze jestem w Subarowych tematach za to obcykany z Accordzie i-ctdi wiec szukam pomocy tutaj. No i na Twoim screen'ie jest wiecej niz na tym z ASO Ale porownujac oba rysunki to potrzeba mi uszczelki, ktora wchodzi pod element FIG.348? Warto od razu zamowic waz, ktory wchodzi w ten krociec? Pozdro i dzieki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.lessman Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Ja już wszystko w tym temacie Wam zapodałem ..... Oring można kupić za 50 groszy ... Nr też podałem i film jak to zrobić ..... Więc po co szukacie i kombinujecie ???? Do dzieła Subaraki !!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 leon, Ty pytasz czy stwierdzasz? Poki co zielony jeszcze jestem w Subarowych tematach za to obcykany z Accordzie i-ctdi wiec szukam pomocy tutaj. No i na Twoim screen'ie jest wiecej niz na tym z ASO Ale porownujac oba rysunki to potrzeba mi uszczelki, ktora wchodzi pod element FIG.348? Warto od razu zamowic waz, ktory wchodzi w ten krociec? Pozdro i dzieki! Czekaj, czekaj. Faktycznie gdzieś już widziałem tą uśmiechniętą gębę - http://www.accordklubpolska.pl ? Może to wyjaśni: http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/82853-iv-legacy-i-pompy-wspomagania/page-2#entry2334422 http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/82853-iv-legacy-i-pompy-wspomagania/page-2#entry2334649 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yARO_81 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 (edytowane) Czekaj, czekaj. Faktycznie gdzieś już widziałem tą uśmiechniętą gębę - http://www.accordklubpolska.pl ? Yep Edytowane 3 Grudnia 2015 przez yARO_81 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się