sebachon Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 150 za dwa węże i 10 za oring U mnie Piotrek wymienił jedną rurkę (350PLN) i oring (50PLN) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 9 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 150 za dwa węże i 10 za oring U mnie Piotrek wymienił jedną rurkę (350PLN) i oring (50PLN) Pomogło? Ty masz H6 bo w avatarze impreza? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 (edytowane) Pomogło? Ty masz H6 bo w avatarze impreza? Impreza. 2.5T Dzisiaj zaraz po wymianie od razu zniknął efekt drżenia /przeskoków kierownicy przy skręcaniu na rozgrzanym silniku. Jutro sprawdzę czy wszystko ok na zimno. Ale wydaje mi się, że problem zażegany. Edytowane 9 Lutego 2017 przez sebachon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 10 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Swoją drogą ładna różnica w cenie części pomiędzy H6 i 2.5T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Dzisiaj rano na mrozie - pompa "cacuszko"! Pracuje cicho i płynnie jak nówka. Dołączam się do sugestii msi- jeżeli pompa zaczyna hałasować, zaczynajcie od wymiany oringu i rurek. No i zmieniajcie regularnie olej - w moim modelu - co 60 tys. km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yARO_81 Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 zaczynajcie od wymiany oringu i rurek Hej. Mozesz podpowiedziec, ktore rurki spowodowaly u Ciebie "usterke"? Wezy w ukladzie wspomagania jest troche. Co do o-ringu temat jest jasny. Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Mozesz podpowiedziec, ktore rurki spowodowaly u Ciebie "usterke"? To była jedna gumowa rurka dolotowa, bo wylotowa jest metalowa i tej nie trzeba wymieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Mozesz podpowiedziec, ktore rurki spowodowaly u Ciebie "usterke"? To była jedna gumowa rurka dolotowa, bo wylotowa jest metalowa i tej nie trzeba wymieniać. Doprecyzujmy, że tak jest w imprezie 2,5T W H6 obie są gumowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raci Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Tak, ale na hałas pompy ma wpływ zasysane powietrze, czyli sensownym byłoby uszczelnienie na odcinku zbiorniczek-pompa. Przynajmniej tak mi się wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaiM Opublikowano 14 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 (edytowane) ja się dopisuję do tych uratowanych przed kupnem nowej pompy przez uszczelkę. Tylko u mnie miedziana pod wylotową metalową rurką była do wymiany. Oring za 33 grosze też poszedł nowy, no i olej do wspomagania - jak szaleć to szaleć. I jest ciszaaaa Edytowane 14 Lutego 2017 przez KaiM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian Górski Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Ja chciałem tylko dodać takiego screena z instrukcji . Aczkolwiek mam nadzieje ze rzeczony o ring i rurka i mnie trochę pomogą. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek.kalisz Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 Ma ktoś może spisane wymiary oringu i uszczelek ? Z chęcią wymienię podczas zmiany płynu wspomagania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaiM Opublikowano 15 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 (edytowane) Wg moich notatek: W pompie wspomagania kierownicy na wejściu oring: śr wew 10mm śr zew. 15mm grubość 2,5mm oringi z natury są rozciągliwe więc nie musi być idealnie taki sam Edytowane 15 Listopada 2017 przez KaiM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 6 godzin temu, KaiM napisał: Wg moich notatek: W pompie wspomagania kierownicy na wejściu oring: śr wew 10mm śr zew. 15mm grubość 2,5mm oringi z natury są rozciągliwe więc nie musi być idealnie taki sam Popraw notatki. Podawałem wymiary oryginału np tutaj: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volo Opublikowano 19 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 Dla potomnych Legacy 2,0R. Oring zakupiony w ASO 34439AE020 jest w przekroju "jajowaty" od środka jest płaski jak pierścień i ciężko go dostać. Manual podaje, że zamiennikiem jest 34439AE021, który jest zwykłym oringiem "okrągłym" o dokładnych wymiarach 13,5x1,9 (osobiście zmierzone). Ja kupiłem OEM bo polecany 14x2 przy dwóch próbach przyciąłem przy wkręcaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alec Trevelian Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 Dziękuję panowie za ten post. Oszczędził mi sporo kasy. W moim Legacy H6 byłem pogodzony z koniecznością wymiany pompy aż znalazłem te porady. Wąż gumowy + oring i kierownica chodzi jak nowa, bez wycia, leciutko, bez tego nieprzyjemnego "ząbkowania". Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGregor Opublikowano 23 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2021 Odgrzeję kotleta. Jako że, ostatnio głowę zawraca mi H6'stka, to i "doszkalam" się w zakresie wszelkich uległości i przypadłości, tegoż silnika. Na jednym z wielu filmików pochodzących od użytkowników z Rosji, jeden z nich powiedział wprost jak cię stać na oryginalną pompę wspomagania do H6 to oczywiście że ją sobie kup, ale jeżeli jednak liczysz się z kasą, to kup sobie pompę od 2.5 i zamień tylko na swoje z H6 koło pasowe, i już. A różnica w cenie jest i to nie mała. To taka porada, jakby Ktoś nie wiedział. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się