Skocz do zawartości

Hałasująca pompa wspomagania - H6


msi

Rekomendowane odpowiedzi

Pomogło? Ty masz H6 bo w avatarze impreza?

Impreza. 2.5T  :) ​Dzisiaj zaraz po wymianie od razu zniknął efekt drżenia /przeskoków kierownicy przy skręcaniu na rozgrzanym silniku. Jutro sprawdzę czy wszystko ok na zimno. Ale wydaje mi się, że problem zażegany.

Edytowane przez sebachon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano na mrozie - pompa "cacuszko"! :yahoo: Pracuje cicho i płynnie jak nówka. Dołączam się do sugestii msi- jeżeli pompa zaczyna hałasować, zaczynajcie od wymiany oringu i rurek. No i zmieniajcie regularnie olej - w moim modelu - co 60 tys. km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mozesz podpowiedziec, ktore rurki spowodowaly u Ciebie "usterke"?

To była jedna gumowa rurka dolotowa, bo wylotowa jest metalowa i tej nie trzeba wymieniać.

Doprecyzujmy, że tak jest w imprezie 2,5T W H6 obie są gumowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się dopisuję do tych uratowanych przed kupnem nowej pompy przez uszczelkę.

 

Tylko u mnie miedziana pod wylotową metalową rurką była do wymiany. Oring za 33 grosze też poszedł nowy, no i olej do wspomagania - jak szaleć to szaleć. I jest ciszaaaa  :)

Edytowane przez KaiM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...

Wg moich notatek:

 

W pompie wspomagania kierownicy na wejściu oring:

śr wew 10mm

śr zew. 15mm

grubość 2,5mm

 

oringi z natury są rozciągliwe więc nie musi być idealnie taki sam

Edytowane przez KaiM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, KaiM napisał:

Wg moich notatek:

 

W pompie wspomagania kierownicy na wejściu oring:

śr wew 10mm

śr zew. 15mm

grubość 2,5mm

 

oringi z natury są rozciągliwe więc nie musi być idealnie taki sam

Popraw notatki. :D

Podawałem wymiary oryginału np tutaj:

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dla potomnych Legacy 2,0R.

Oring zakupiony w ASO 34439AE020 jest w przekroju "jajowaty" od środka jest płaski jak pierścień i ciężko go dostać.

Manual podaje, że zamiennikiem jest 34439AE021, który jest zwykłym oringiem "okrągłym" o dokładnych wymiarach 13,5x1,9 (osobiście zmierzone).

Ja kupiłem OEM bo polecany 14x2 przy dwóch próbach przyciąłem przy wkręcaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Dziękuję panowie za ten post. Oszczędził mi sporo kasy. W moim Legacy H6 byłem pogodzony z koniecznością wymiany pompy aż znalazłem te porady. Wąż gumowy + oring i kierownica chodzi jak nowa, bez wycia, leciutko, bez tego nieprzyjemnego "ząbkowania".

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odgrzeję kotleta.

Jako że, ostatnio głowę zawraca mi H6'stka, to i "doszkalam" się w zakresie wszelkich uległości i przypadłości, tegoż silnika.

Na jednym z wielu filmików pochodzących od użytkowników z Rosji, jeden z nich powiedział wprost jak cię stać na oryginalną pompę wspomagania do H6 to oczywiście że ją sobie kup, ale jeżeli jednak liczysz się z kasą, to kup sobie pompę od 2.5 i zamień tylko na swoje z H6 koło pasowe, i już. A różnica w cenie jest i to nie mała.

To taka porada, jakby Ktoś nie wiedział.

  • Dzięki! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...