Morgan9 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Witam Od zawsze chcialem miec w swoim garazu impreze STI jednak rozsadek nie pozwalal mi na spelnienie marzen. Tydzien temu jezdzilem po raz pierwszy tym autem (sedan 2011) i wiem jedno, musze kupic tego sk........ Samochod bedzie uzywany na codzien tzn jazda po miescie max 150 km/h jakis tetris miedzy autami generalnie wyprzedzanie wszystkiego co sie da jednak wszystko w granicach rozsadku. zadna jazda do odciecia, strzaly ze sprzegla itd Chce zeby samochod mial nie seryjny wydech, zrobiona mape ewentualnie intercooler. W tym momencie zaczyna sie moj dylemat, generalnie interesuja mnie wszystkie STI od 2003r. Z tego co sie dowiedzialem : Silnik 2.0 T niezniszczalny, mozna zakuc dla swietego spokoju ale generalnie bezproblemowy. Silnik 2.5T 2007 wiekszy zapas momentu, elastycznosc ale trzeba zakuc obowiazkowo albo kupic juz po takiej kuracji. Silnik 2.5t 2008 Lanos i tutaj nie wiem nic, czy silnik jest ten sam co w roczniku 2007, trzeba kuc? Jakie ten samochod ma wady poza dyskusyjnym wygladem. Zapewne bylo mnostwo tego typu tematow ale pewnie wielu z was kupuje te auta glownie do zabawy . Ja tak jak napisalem codzienna jazda po miescie a w weekend czasem cruising po podkrakowskich wsiach, roczny przebieg max 20tys km. Nie interesuje mnie ktory jest 20% szybszy w zakrecie itd bo i tak tego nie wyczuje, po prostu chce kupic sti i pojezdzic chociaz dwa lata bez wiekszych problemow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 jazda po miescie max 150 km/h jakis tetris miedzy autami generalnie wyprzedzanie wszystkiego co sie da To się zaraz zacznie... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 jazda po miescie max 150 km/h jakis tetris miedzy autami generalnie wyprzedzanie wszystkiego co sie da To się zaraz zacznie... i bardzo dobrze 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Cinquecento do brawurowej jazdy po miescie sobie kup. Tylko nie zapomnij zakuc dla swietego spokoju. 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Cinquecento do brawurowej jazdy po miescie sobie kup. Tylko nie zapomnij zakuc dla swietego spokoju. :biglol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 (...) Samochod bedzie uzywany na codzien tzn jazda po miescie max 150 km/h jakis tetris miedzy autami generalnie wyprzedzanie wszystkiego co sie da (...) po prostu chce kupic sti i pojezdzic chociaz dwa lata bez wiekszych problemow. skoro taki tryb jazdy, to nie patrz na to, ktory silnik trwalszy, patrz na to, w ktorym STI blacharka tansza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgan9 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Panowie nie jestem drogowym debilem, chcialem tylko opisac sytuacje najmocniejszej eksploatacji w moim wykonaniu. Czasem mi sie zdarza tak jezdzic oczywiscie na bezpiecznych szerokich drogach i tyle wiadomo ze nie wsiadam do auta o 7 rano i but w podloge. Zle mnie odebraliscie chociaz przyznaje ze zle to napisalem. Sory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Panowie nie jestem drogowym debilem, bedzie uzywany na codzien tzn jazda po miescie max 150 km/h jakis tetris miedzy autami generalnie wyprzedzanie wszystkiego co sie da Zle mnie odebraliscie chociaz przyznaje ze zle to napisalem. Sory no i gitara. jak kupisz, nabierzesz pokory, parę razy się porządnie wystraszysz - dojdziesz do tego że "tetris" pomiędzy autami, to nie jest akurat target docelowy dla użytkowania tego auta 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgan9 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Ponawiam prosbe o pomoc w wyborze silnika. Z gory dziekuje i przepraszam na zapas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Skoro już doszedłeś do wniosku, że chcesz kupić STi to teraz, zgodnie z tradycją forumową, należałoby rzec: "Kup Evo" 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 (edytowane) parę razy się porządnie wystraszysz nabierzesz pokory, ma poczatek styka ci samo STi i nie ma znaczenia 2,0 czy 2,5 do jazdy po miescie Edytowane 6 Listopada 2013 przez badyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 najlepiej jakby sie wypowiedzial ktos, kto osobiscie uzytkowal czy czesto serwisuje STI 2.0 i 2.5... 2.0 tez ma swoje bolaczki - np. pekajace glowice przy swiecach osobiscie chyba szukalbym auta w jak najlepszym stanie technicznym i klarowna historia, a 2.0 czy 2.5 to juz kwestia drugorzedna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mavvverick Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Skoro już doszedłeś do wniosku, że chcesz kupić STi to teraz, zgodnie z tradycją forumową, należałoby rzec: "Kup Evo" właśnie miałem to zaproponować w dodatku my nie jeździmy tak jak EVOKI - jakieś tetrisy czy inne popisy to dla hondziarzy i evoków xD 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 hondziarzy e e e , 5 lat śmigałem type-rem i żadnych tetrisów nie wyczyniałaem. ....byłem miszczem prostej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgan9 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 EVO odpada, nie wiem dlaczego. Rozumiem ze silnik 2,5 jest taki sam w roczniku 2007 i 2008...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Rozumiem ze silnik 2,5 jest taki sam w roczniku 2007 i 2008...? Może nie tak do końca,ale bolączki te same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 ... a prosiak się nie nadaje? Kup po prostu 2.5 T - rocznik od MY2006 wzwyż bez znaczenia. Jak śpiewają "wszystko się może zdarzyć" i zobaczysz orła cień Jeśli masz odpowiedni budżet dasz sobie radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgan9 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 http://www.mobile.de/pl/marka/subaru/model/impreza/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:subaru,mdl:impreza,mld:sti,frn:2006-01,frx:2008-12/pg:vipcar/183675631.html Znalazlem takiego hawka, generalnie po wymianie korbowodow, panewek, tlokow, szpilek mysle ze bedzie ok z tego co sie dowiedzialem. Samochod ma byc urozmaiceniem dnia codziennego jednak wole wczesniej wszystko wyremontowac niz pozniej sie z tym bawic. Co myslicie o tym ogloszeniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 (edytowane) ...pierwszy rok użytkowania 2.5 to wydatek od 25 do 50 kPLN - w zależności od tego, na ile poniesie Cię wyobraźnia, ale minimum za kuciznę i robotę trzeba wyłożyć. Standardowa eksploatacja też do najtańszych nie należy (klocki co 10kkm, tarcze co 20, paliwo minimum 15l po mieście), do tego gadżety, ubezpieczenie, opony, wydech, mapa1, doloty, kolektory, mapa2, opony, mapa3, olej co 5kkm itd. Zajrzyj do mojego motostata to zobaczysz jak często się coś "sra" przy normalnej jeździe. Edytowane 6 Listopada 2013 przez aki001 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 A gdzie masz tam napisane że wymienili korbowody,panewki, itd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgan9 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 A gdzie masz tam napisane że wymienili korbowody,panewki, itd? Ja mam zamiar to zrobic. ...pierwszy rok użytkowania 2.5 to wydatek od 25 do 50 kPLN - w zależności od tego, na ile poniesie Cię wyobraźnia, ale minimum za kuciznę i robotę trzeba wyłożyć. Standardowa eksploatacja też do najtańszych nie należy (klocki co 10kkm, tarcze co 20, paliwo minimum 15l po mieście), do tego gadżety, ubezpieczenie, opony, wydech, mapa1, doloty, kolektory, mapa2, opony, mapa3, olej co 5kkm itd. Zajrzyj do mojego motostata to zobaczysz jak często się coś "sra" przy normalnej jeździe. Do czestych wymian tarcz i klockow juz sie przyzwyczailem ale mysle ze troche przesadziles z tym rocznym wydatkiem. Co rozumiesz przez stwierdzenie ze to zalezy od tego na ile mnie poniesie wyobraznia? Ja chce tylko zeby silnik sie nie grzal i dzialal tak jak powinien. 50kpln to chyba jednak przesada, z tego co wiem w 15kpln mozna sie zmiescic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 w 15kpln mozna sie zmiescic Na początek myślę, że da się zmieścić, szczególnie nie przesadzając z oczekiwaniami mocowo-momentowymi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 z tego co wiem w 15kpln mozna sie zmiescic na forum znajdziesz dużo dobrych rad. A prawda jest taka, że subaru pożre wszystko, co masz, więc trzeba się hamować. Porządne zrobienie samego dołu silnika to cała kwota - a gdzie mapa, gdzie ubezpieczenie (silnik 2.5 - akcyza), gdzie paliwo, opony? Po zakuciu silnika będzie swędziało, żeby większe turbo, później wtryski, FMIC, pompa, znów mapa... W ogóle najfajniej jak masz warsztat w domu, gdzie możesz niektóre rzeczy samemu zrobić. W przeciwnym razie musisz polegać na innych, a to nie zawsze do najtańszych należy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgan9 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 (edytowane) Aki001 Nie chce robic z tego auta rakiety, takze zadne wieksze turbo, wtryskiwacze itd Tak jak napisalem wczesniej mapa, wydech, jak z 280koni osiagne 330 to bede zadowolony. Obecnie jezdze duzo mocniejszym autem seryjnym i mi to w zupelnosci wystarczy a subaru chce dlubnac dla zasady i dzwieku. Przy zmianie turbo, wtryskiwaczy, map itd jestem w stanie w te 50kpln uwierzyc ale takie mody to juz nie moja bajka, nie wierze takim wynalazkom. Edytowane 6 Listopada 2013 przez Morgan9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Tak jak napisalem wczesniej mapa, wydech, jak z 280koni osiagne 330 to bede zadowolony. jeżdze 2 miechy i juz mi mało....... mor power Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się