Ayu Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Jeśli jesteś skłonny zapłacić 24 k EUR za coś niepewnego z Italii to ja jestem skłonny sprzedać swojego pewnego za 21 k EUR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgan9 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Przykladowo podalem, przeciez nie kupie go przez telefon. Jakie przebiegi te silniki wytrzymuja? z ciekawosci pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skarbnik Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Kupiłem takiego jak znalazłeś na ogłoszeniu ponad rok temu za 64 tys zł, z przebiegiem 30 tys km. Zaraz po pierwszej pojeżdzawce musiałem robić silnik (UPG) więc poszła kucizna plus parę dodatków typu smok oleju i inne i od tego czasu mam spokój a prawe każdy weekend staram się pojeździć na jakimś KJS albo treningu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraszana Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Samochod bedzie uzywany na codzien tzn jazda po miescie max 150 km/h jakis tetris miedzy autami generalnie wyprzedzanie wszystkiego co sie da jednak wszystko w granicach rozsadku. Witaj kolego Pisze gdyz nie potrafie zrozumiec tego zdania , moglbys przyblizyc jasniej w jaki sposob bedziesz robil tetrisy po miescie 150km/h w granicach rozsadku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 witaj szukaj STI zakutej jezeli chodzi o motor 2,5 choc mój ma nalatane ponad 130tys i dalej smiga ok,lepiej wydac troszke wiecej na poczatek bo potem samochód stoi miesiacami u mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Jakie przebiegi te silniki wytrzymuja? z ciekawosci pytam Generalnie zaciekawieni są też obecni użytkownicy tych silników. W tym przypadku nie ma reguł.Znane są przypadki awarii po kilku czy kilkunastu tysiącach przebiegu,jak i przebiegi przekraczające sporo 100 tys.km i jeżdżące dalej. Pytanie jest czy wystarczy Ci seryjna moc czy raczej ciut większa będzie bardziej odpowiednia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgan9 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 (edytowane) Jakie przebiegi te silniki wytrzymuja? z ciekawosci pytam Generalnie Pytanie jest czy wystarczy Ci seryjna moc czy raczej ciut większa będzie bardziej odpowiednia. Mapa, wydech i kucizna. Taki zestaw mi wystarczy (mam nadzieje).Juz pisalem wczesniej ale nadal nie rozumiem, silnik 2.5 w hatchbacku tez wypada zakuc? Ogladalem dzisiaj archiwalny zakup kontrolowany wlasnie z lanosem i Pan Adam zachwalal ze bardziej cywilizowany od poprzedniej wersji dopracowany itd Edytowane 6 Listopada 2013 przez Morgan9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 (edytowane) Juz pisalem wczesniej ale nadal nie rozumiem, silnik 2.5 w hatchbacku tez wypada zakuc? Blok silnika jest taki sam,lekkie zmiany są w głowicach,mało znaczące dla bolączek i ułomności tego motoru. Zamiar "kucia" silnika warto dobrze przemyśleć,kucizna ma szereg zalet ale również kilka wad.Jeśli planujesz regularne wypady na tor i upalanie,podniesienie mocy do okolic 350KM+,to tak-opłaca się zakuć. Natomiast jeśli plan co do mocy jest na 320-330KM i okazjonalne upalanko,to wystarcza poprawiona seria,czyli wymiana UPG w dobrym warsztacie,który poprawi trochę fabrykę i zrobi porządną mapę. ;)Oczywiście mowa o zdrowym seryjnym silniku. Edytowane 6 Listopada 2013 przez cybel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Jakie przebiegi te silniki wytrzymuja? z ciekawosci pytam Generalnie Pytanie jest czy wystarczy Ci seryjna moc czy raczej ciut większa będzie bardziej odpowiednia. Mapa, wydech i kucizna. Taki zestaw mi wystarczy (mam nadzieje).Juz pisalem wczesniej ale nadal nie rozumiem, silnik 2.5 w hatchbacku tez wypada zakuc? Ogladalem dzisiaj archiwalny zakup kontrolowany wlasnie z lanosem i Pan Adam zachwalal ze bardziej cywilizowany od poprzedniej wersji dopracowany itd moim zdaniem subaru impreza konczy sie na roczniku 2005 nowsze wersje sa juz wykastrowanie i nie maja tego czegos!!!!!!!!!!!ale moze ja sie nie znam i jestem za stary 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 A co takiego wykastrowanego jest w Hawk-u? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 (edytowane) Ponawiam prosbe o pomoc w wyborze silnika. Z gory dziekuje i przepraszam na zapas. Przyjedź dziś na SPOT pod Halą Targową o 19 to pozwolę Ci pomacać moje STI ...a może i co nieco opowiem... . Edytowane 7 Listopada 2013 przez Ken Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgan9 Opublikowano 7 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 http://otomoto.pl/su...-C31140090.html Co myslicie o tym? Cena zachecajaca. Albo to http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=3666860526 Juz sam nie wiem ktore lepsze. Mial ktos na forum obydwa modele? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 Każde z autek jest interesujące.Może obejrzyj oba auta,przejedź się i zobacz co bardziej Ci pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 A czy w JDM-ach jest ta sama dwulitrówka co w EU do 2005 roku? @@Morgan9, jeśłi tak to ja bym brał JDM'a, nie koniecznie tego z ogłoszenia, można samemu sobie jakiegoś Spec'a ściągnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 A czy w JDM-ach jest ta sama dwulitrówka co w EU do 2005 roku? Chyba parę różnic jest.Głowice,turbo,co do bloku pewien nie jestem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 (edytowane) Moim zdaniem jak jest kasa zawsze warto wziac mlodszy rocznik. Z wiadomych wzgledow...Motor wybralbym 2.5T no i jest on niestety awaryjny, nie wiem jak w nowych STi. Zostaje albo remont w swoim zakresie albo kupic juz zrobiony od osoby ktora wie po co taki remont zrobila. Wtedy jest swiety spokoj. Jak niektorzy wspominali seria tez moze dac rade, moze ale nie masz komfortu psychicznego. Ja bym nie mial. Stopien awarii rosnie wprost proporcjonalnie do upalania. Powodzenia w szukaniu, pozdrawiam. Edytowane 7 Listopada 2013 przez ponton500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 bo trza brac klasyka i to najlepiej jdm-a ;-) 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 (edytowane) Właśnie! Bierz 22B i respekt na forum masz jak ludziska z milionem postw Edytowane 7 Listopada 2013 przez gryka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 (edytowane) A co takiego wykastrowanego jest w Hawk-u? wiec dla mnie do 2005 roku subaru swieciło sukcesy Hawk-u jeszcze próbował sie bronic w rajdach ale statek subaru juz tonoł bo trza brac klasyka i to najlepiej jdm-a ;-) i to jest dobry kierunek Właśnie! Bierz 22B i respekt na forum masz jak ludziska z milionem postw słuszna droga i zacny sprzet obstawiam ze kolega Morgan9 zakupiHawk-u lub lanosa.......... Edytowane 8 Listopada 2013 przez kubasti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDIE Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 (edytowane) Ja bym na pewno brał STI 2005. Ilość padających uszczelek w 2.5T jest niestety bardzo dużo co w 2,0T nie miało miejsca. A jak budżet pozwala, to tego białego Lanosa z ogłoszenia Edytowane 8 Listopada 2013 przez EDDIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Lanosy maja wiekszy zbiornik paliwa od poprzednikow, i sa obszerniejsze w srodku, kierujac to auto czuc ze nie jest tak skrojone na miare jap poprzednicy, ale ma inne walory, ktore przemawiaja za Lanosem. Jakies tam historie rajdowe - to fajna historia ktora sie nie przeklada na auta drogowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Jakies tam historie rajdowe Historia rajdowa Imprezy skończyła się na blobie tylko właściciele nowszych modeli nie potrafią się z tym pogodzić 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Jakies tam historie rajdowe Historia rajdowa Imprezy skończyła się na blobie tylko właściciele nowszych modeli nie potrafią się z tym pogodzić powiązanie ze sobą tych przesłanek i konkluzji,z racji i następstw jest rozumowaniem w sensie logicznym. inaczej: wniosek :zgadzam sie w 100% z raison pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 (edytowane) . Edytowane 8 Listopada 2013 przez ponton500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Jakies tam historie rajdowe Historia rajdowa Imprezy skończyła się na blobie tylko właściciele nowszych modeli nie potrafią się z tym pogodzić powiązanie ze sobą tych przesłanek i konkluzji,z racji i następstw jest rozumowaniem w sensie logicznym. inaczej: wniosek :zgadzam sie w 100% z raison pzdr. podpisuje sie dwiema łapami to znaczy czterema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się