Skocz do zawartości

Impreza Sti, które wybrać?


Morgan9

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem takiego jak znalazłeś na ogłoszeniu ponad rok temu za 64 tys zł, z przebiegiem 30 tys km. Zaraz po pierwszej pojeżdzawce musiałem robić silnik (UPG) więc poszła kucizna plus parę dodatków typu smok oleju i inne i od tego czasu mam spokój a prawe każdy weekend staram się pojeździć na jakimś KJS albo treningu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochod bedzie uzywany na codzien tzn jazda po miescie max 150 km/h jakis tetris miedzy autami generalnie wyprzedzanie wszystkiego co sie da jednak wszystko w granicach rozsadku.

 

Witaj kolego

Pisze gdyz nie potrafie zrozumiec tego zdania , moglbys przyblizyc jasniej w jaki sposob bedziesz robil tetrisy po miescie 150km/h w granicach rozsadku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie przebiegi te silniki wytrzymuja? z ciekawosci pytam

Generalnie zaciekawieni są też obecni użytkownicy tych silników. :P;):biglol:

W tym przypadku nie ma reguł.Znane są przypadki awarii po kilku czy kilkunastu tysiącach przebiegu,jak i przebiegi przekraczające sporo 100 tys.km i jeżdżące dalej.

Pytanie jest czy wystarczy Ci seryjna moc czy raczej ciut większa będzie bardziej odpowiednia. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie przebiegi te silniki wytrzymuja? z ciekawosci pytam

Generalnie

Pytanie jest czy wystarczy Ci seryjna moc czy raczej ciut większa będzie bardziej odpowiednia. ;)

Mapa, wydech i kucizna. Taki zestaw mi wystarczy (mam nadzieje).

Juz pisalem wczesniej ale nadal nie rozumiem, silnik 2.5 w hatchbacku tez wypada zakuc?

Ogladalem dzisiaj archiwalny zakup kontrolowany wlasnie z lanosem i Pan Adam zachwalal ze bardziej cywilizowany od poprzedniej wersji dopracowany itd

Edytowane przez Morgan9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz pisalem wczesniej ale nadal nie rozumiem, silnik 2.5 w hatchbacku tez wypada zakuc?

Blok silnika jest taki sam,lekkie zmiany są w głowicach,mało znaczące dla bolączek i ułomności tego motoru. ;)

Zamiar "kucia" silnika warto dobrze przemyśleć,kucizna ma szereg zalet ale również kilka wad.Jeśli planujesz regularne wypady na tor i upalanie,podniesienie mocy do okolic 350KM+,to tak-opłaca się zakuć.

Natomiast jeśli plan co do mocy jest na 320-330KM i okazjonalne upalanko,to wystarcza poprawiona seria,czyli wymiana UPG w dobrym warsztacie,który poprawi trochę fabrykę i zrobi porządną mapę. ;)Oczywiście mowa o zdrowym seryjnym silniku.

Edytowane przez cybel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie przebiegi te silniki wytrzymuja? z ciekawosci pytam

Generalnie

Pytanie jest czy wystarczy Ci seryjna moc czy raczej ciut większa będzie bardziej odpowiednia. ;)

Mapa, wydech i kucizna. Taki zestaw mi wystarczy (mam nadzieje).

Juz pisalem wczesniej ale nadal nie rozumiem, silnik 2.5 w hatchbacku tez wypada zakuc?

Ogladalem dzisiaj archiwalny zakup kontrolowany wlasnie z lanosem i Pan Adam zachwalal ze bardziej cywilizowany od poprzedniej wersji dopracowany itd

moim zdaniem subaru impreza konczy sie na roczniku 2005 nowsze wersje sa juz wykastrowanie i nie maja tego czegos!!!!!!!!!!!ale moze ja sie nie znam i jestem za stary ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam prosbe o pomoc w wyborze silnika.

 

Z gory dziekuje i przepraszam na zapas.

 

Przyjedź dziś na SPOT pod Halą Targową o 19 to pozwolę Ci pomacać moje STI :D ...a może i co nieco opowiem...

 

 

.

Edytowane przez Ken
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem jak jest kasa zawsze warto wziac mlodszy rocznik. Z wiadomych wzgledow...Motor wybralbym 2.5T no i jest on niestety awaryjny, nie wiem jak w nowych STi. Zostaje albo remont w swoim zakresie albo kupic juz zrobiony od osoby ktora wie po co taki remont zrobila. Wtedy jest swiety spokoj. Jak niektorzy wspominali seria tez moze dac rade, moze ale nie masz komfortu psychicznego. Ja bym nie mial. Stopien awarii rosnie wprost proporcjonalnie do upalania. Powodzenia w szukaniu, pozdrawiam.

Edytowane przez ponton500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co takiego wykastrowanego jest w Hawk-u?

 

wiec dla mnie do 2005 roku subaru swieciło sukcesy Hawk-u jeszcze próbował sie bronic w rajdach ale statek subaru juz tonoł :(

 

bo trza brac klasyka i to najlepiej jdm-a B) ;-)

 

i to jest dobry kierunek ;)

 

Właśnie! Bierz 22B i respekt na forum masz jak ludziska z milionem postw ;)

 

słuszna droga i zacny sprzet

 

 

 

obstawiam ze kolega Morgan9 zakupiHawk-u lub lanosa..........

Edytowane przez kubasti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lanosy maja wiekszy zbiornik paliwa od poprzednikow, i sa obszerniejsze w srodku, kierujac to auto czuc ze nie jest tak skrojone na miare jap poprzednicy, ale ma inne walory, ktore przemawiaja za Lanosem. Jakies tam historie rajdowe - to fajna historia ktora sie nie przeklada na auta drogowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakies tam historie rajdowe

 

Historia rajdowa Imprezy skończyła się na blobie tylko właściciele nowszych modeli nie potrafią się z tym pogodzić ;)

 

powiązanie ze sobą tych przesłanek i konkluzji,z racji i następstw jest rozumowaniem w sensie logicznym. inaczej: wniosek :zgadzam sie w 100% z raison pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakies tam historie rajdowe

 

Historia rajdowa Imprezy skończyła się na blobie tylko właściciele nowszych modeli nie potrafią się z tym pogodzić ;)

 

powiązanie ze sobą tych przesłanek i konkluzji,z racji i następstw jest rozumowaniem w sensie logicznym. inaczej: wniosek :zgadzam sie w 100% z raison pzdr.

 

podpisuje sie dwiema łapami to znaczy czterema :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...