aki001 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Przegladalem twojego motostata, widac ze dbasz o samochod ale sprowadzanie go z Bahrajnu do Polski to wyczyn niemalze ekstremalny ee... w dzisiejszych czasach nieróżniący się wiele od ściągnięcia auta ze Szwajcarii... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgan9 Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Co myslicie ? http://otomoto.pl/subaru-impreza-wrx-sti-305km-C31415505.html Niestety z komisu ale musze przyspieszyc zakup zeby zdazyc na pierwszy snieg... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Szukanie po komisach to trochę jak kupowanie kota w worku, chodź nie przeczę że ten egzemplarz może być w porządku. A bierzesz może pod uwagę "tłustego" Forestera, który jeździ zdecydowanie lepiej niż nie jedno STI?? Pytam ponieważ na forum jest wystawiony mocno doinwestowany forek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 A bierzesz może pod uwagę "tłustego" Forestera, który jeździ zdecydowanie lepiej niż nie jedno STI?? Tu trochę pojechałeś z tym stwierdzeniem. Forek może być szybki,nawet szybszy na prostej,ale nigdy nie dorówna STi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 A bierzesz może pod uwagę "tłustego" Forestera, który jeździ zdecydowanie lepiej niż nie jedno STI?? Tu trochę pojechałeś z tym stwierdzeniem. Forek może być szybki,nawet szybszy na prostej,ale nigdy nie dorówna STi. Jeśli taki forek nigdy nie dorówna STI http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/65221-black-forester-25-sti-6mt-dccd-jedyny/ To sorry że tak pojechałem..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 @@Guzik3 ano nie dorówna nawet WRX-owi na lekkich sterydach. Pogadaj z właścicielem o wrażeniach z Kielc. Niemniej,ten akurat jest bardzo,bardzo fajny,ale nie pojedzie nigdy tak jak STi czy WRX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Ekonomiuk Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Witam, podepnę sie pod temat bo tez stoję przed podobnym dylematem, a mianowicie STI czy EVO? znam różnych ludzi którzy mają to i to wiem, że Evo do codziennej jazdy z jednej strony się nadaje a z drugiej nie, bo mianowicie działa na zasadzie "wszystko albo nic" podobno wolno się nim nie da jechać, a jak juz jedziesz to jest jakaś masakra (wypowiedź kolegi który ma Evo) a do upalania jak najbardziej, z kolei STI bez zakucia to wiadoma sprawa... znajomy (były kierowca PORSCHE CUP) miał EVO (bardzo chwalił) sprzedał i jeździ teraz tylko PORSCHE (ale to inna bajka) na temat GTRa wypowiada sie bardzo krytycznie, wręcz zniechęcajaco. Ale moje główne pytanie EVO czy STI? Byłbym wdzięczny za racjonalne odpowiedzi. Auto powiedzmy miejsko-torowe, z naciskiem na to drugie. Bo do codziennej jazdy mam WRXa.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sose Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Jakbym ja miał jedno subaru i szukał auta nr 2, to wziąłbym evo, zeby mieć jedno i drugie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgan9 Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 (edytowane) Witam, podepnę sie pod temat bo tez stoję przed podobnym dylematem, a mianowicie STI czy EVO? znam różnych ludzi którzy mają to i to wiem, że Evo do codziennej jazdy z jednej strony się nadaje a z drugiej nie, bo mianowicie działa na zasadzie "wszystko albo nic" podobno wolno się nim nie da jechać, a jak juz jedziesz to jest jakaś masakra (wypowiedź kolegi który ma Evo) a do upalania jak najbardziej, z kolei STI bez zakucia to wiadoma sprawa... znajomy (były kierowca PORSCHE CUP) miał EVO (bardzo chwalił) sprzedał i jeździ teraz tylko PORSCHE (ale to inna bajka) na temat GTRa wypowiada sie bardzo krytycznie, wręcz zniechęcajaco. Ale moje główne pytanie EVO czy STI? Byłbym wdzięczny za racjonalne odpowiedzi. Auto powiedzmy miejsko-torowe, z naciskiem na to drugie. Bo do codziennej jazdy mam WRXa.Pozdrawiam Ja tez juz sam nie wiem, czytam caly czas o tych tlokach w subaru itd. Najnowszy sedan STI odpada, jak dla mnie zle wyglada. Szukam na allegro zadbanej imprezy a tu cos takiego http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=3748446091 Jak wyglada eksploatacja EVO ? Tez trzeba miec milion dolarow na utrzymanie...? Edytowane 29 Listopada 2013 przez Morgan9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 EVO jest mniej awaryjne, silnik bardziej podatny na modyfikacje. Ten egzemplarz ktory wkleiles byl dobrze traktowany. Kupujac taki woz mysle, ze dlugo nie zajrzysz do serwisu. Psuja sie tylko te egzemplarze, ktore sa mocno upalanie. To normalne, a auto nie ma 100 czy 200KM a ponad 2krotnie wiecej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Ekonomiuk Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 EVO jest mniej awaryjne, silnik bardziej podatny na modyfikacje. Ten egzemplarz ktory wkleiles byl dobrze traktowany. Kupujac taki woz mysle, ze dlugo nie zajrzysz do serwisu. Psuja sie tylko te egzemplarze, ktore sa mocno upalanie. To normalne, a auto nie ma 100 czy 200KM a ponad 2krotnie wiecej. no właśnie Evo jakoś mnie kusi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 EVO jest mniej awaryjne, Może i rzadsze są poważniejsze awarie silnika,ale psują się również. Psuja sie tylko te egzemplarze, ktore sa mocno upalanie. Oj nie tylko. Kupujac taki woz mysle, ze dlugo nie zajrzysz do serwisu. Moc 400KM i rzadkie wizyty w serwisie?Chyba żartujesz. Obojętne czy STi czy Evo z taką mocą,nie są to auta bezobsługowe,raczej wizyty w serwisie dość częste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Morgan9,Ile chcesz wydać za STi? Pytam,bo może jednak sprzedam mojego Lanosa MY08 z nowozakutym silnikiem... ( 93 km przebiegu ! ) Salon PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 (edytowane) Nie powiedzialem, ze EVO jest bezawaryjne, prosze mi tego tutaj nie sugerowac. Dlaczego mialbym zartowac, jest duzo mocnych aut w serii i jezdza. 400KM to nie seria - badzmy precyzyjni. Chodzi mi o nieotwierany silnik w dobrym stanie. Jak nie bedziesz non stop wykorzystywal mozliwosci silnika i napedow nic sie nie wydarzy. A jesli juz to beda to drobne naprawy. Wiadomo, ze budzet ekspoatacyjny jest zupelnie inny niz dla przecietnego benzyniaka 1.6 ale nie ma co demonizowac. Edytowane 29 Listopada 2013 przez ponton500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Panowie Evo IX był ostatnim Lancerem Evolution posiadającym silnik 4G63. W aktualnie oferowanym przez Mitsubishi Evo X znajdziemy już nowy motor o oznaczeniu 4B11 i on juz nie jest taki dobry koledzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Ekonomiuk Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 Panowie Evo IX był ostatnim Lancerem Evolution posiadającym silnik 4G63. W aktualnie oferowanym przez Mitsubishi Evo X znajdziemy już nowy motor o oznaczeniu 4B11 i on juz nie jest taki dobry koledzy dokladnie to samo słyszałem od wielu ludzi, dla mnie Evo tak naprawde konczy sie na IX i właśnie w taki model celuję, albo klasyk EVO VI te dwa modele mnie interesują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Poza silnikiem EVO psuje się znacznie częściej niż STI.Kupisz- zobaczysz ile razy i za ile będziesz naprawiał skrzynię [szczególnie dwusprzęgłową],dyfry,półosie,różne pompy,przednie zawieszenie itd, itd. W STI zrobisz motor i jak nie jesteś idiotą to masz względny spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 To odpowiedz na pytanie czego wiecej ludzi upala EVO niz STi? Bo to pierwsze jest po prostu...lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 To odpowiedz na pytanie czego wiecej ludzi upala EVO niz STi? Bo to pierwsze jest po prostu...lepsze. Zawsze?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Ekonomiuk Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Przed chwilą jeździłem STI kumpla (które chce sprzedac) jest w jego posiadaniu 6 lat i regularnie serwisuje itp... jedyna wada nie jest zakutu... hmm chyba jednak sie zdecyduję na to STI. Sprzęgło zmienione, wszystko porobione. No trudno bedą chyba dwie Imprezy w garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 i dobry wybór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vtec Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 EVO czy STi, żadnego z nich z poza forum bym nie kupił forum zawsze prawdę powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponton500 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 (edytowane) Daj znac jak wrazenia z uzytkowania po czasie. Cybel - moze slepy strzal, ale czy czasami nie bywasz w Kielcach? ;-) Wiesz jak sie tam jezdzi, EVO daje rade. Zeby byla jasnosc, ja bym bral STi (dzwiek,klimat) gdyby nie silnik, na razie nie mam tego dylematu, ale byc moze wiedzialbym gdzie go rozwiazac. Jest taka firma w Malopolskim na C, ktora ma dobre opinie. Jesli od nich uslyszalbym, ze po wlozeniu Xpln i odpowiednim traktowaniu bedzie dobrze, decyzja bylaby jasna. Pozdrawiam. Edytowane 1 Grudnia 2013 przez ponton500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 moze slepy strzal, ale czy czasami nie bywasz w Kielcach? Bywam regularnie i często.Fakt Evo na suchym rządzi,wtedy Subaru już musi być grubo zrobione i kierownik bardzo ogarnięty,żeby było porównywalnie.Ale jak jest mokro albo śnieg,wtedy już Evo tak nie błyszczy. A jeśli chodzi o awarie,to na Kielcowie,chyba widziałem więcej awarii Evo niż Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sole3 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Jesli od nich uslyszalbym, ze po wlozeniu Xpln i odpowiednim traktowaniu bedzie dobrze, decyzja bylaby jasna. Pozdrawiam. Tak nikt na trzeźwo nie powie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się