Skocz do zawartości

Impreza Sti, które wybrać?


Morgan9

Rekomendowane odpowiedzi

STi 2,5 zrobione na ok.370KM i okolice 550 Nm,będzie bardzo fajnie jeździło z dobrze dobraną i zestrojoną turbiną. ;)

Będzie to jeszcze TMIC-u i lekko poprawionym dolocie,czyli bardzo blisko serii.Masz wtedy mocne i mało obsługowe auto.Dobry zawias i hamulec,jest uzupełnieniem ale koniecznym,aby być konkurencyjnym.

Okolice 400KM w motorze 2,5,to już pójście w FMIC,zmiana jeszcze paru rzeczy,ale i tak wyżej niż 560-570Nm na tym bloku się nie pójdzie.A robi się wtedy autko bardzo obsługowe. :(

Potem to już tylko dobry stroker 2,35,ale to już są kwoty 2 razy większe niż dobry,mocny silnik 2,5l. ;)

Choć i tak nie napompujesz w "porobionym" Subaru tyle ile w Evo,bezpieczna granica to 1,5-1,6 bara,Evo znosi sporo więcej. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamulce są dobre,przy zastosowaniu dobrej tarczy,odpowiednich klocków i płynu hamulcowego,uzyska się sporą poprawę w stosunku do serii. ;) Lubią tyko dość szybko sie przegrzać,ugotować płyn itp.

Ale są zestawy hamulcowe,które robią kolosalne wrażenie,w odniesieniu do złotych Brembo i odporność termiczną mają dużo większą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co się stało z tą kierownica, ktoś zjadł jej dół? To chyba o tym aucie piszą na Mptek i wykorzystaniu hybrydowej td04l, ciekawe jak to jeździ

Jest taka firma w Polce, niedaleko Poznania która potrafi tak zmodyfikować koło kierownicy. Kwestia gustu, zalatuje VAG-iem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co się stało z tą kierownica, ktoś zjadł jej dół? To chyba o tym aucie piszą na Mptek i wykorzystaniu hybrydowej td04l, ciekawe jak to jeździ

Jest taka firma w Polce, niedaleko Poznania która potrafi tak zmodyfikować koło kierownicy. Kwestia gustu, zalatuje VAG-iem.

a moze to nie kwestia gustu, tylko musu? np. ja w Lanosie STI sie nie mieszcze normalnie, kolanami podpieram kiere, nawet jak fotel jest max. do dolu, a kiera max. do gory... byc moze komus i w tym aucie, siedzialo sie niewygodnie, nawet w nieoryginalnym fotelu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupuj STI bo potem bedzie niesmak i dalej modernizacje WRX skrzynia półosie itd......... tak na koncu po wydaniu worka kasy i tak nie bedzie to Sti ale kto bogatemu zabroni..............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli faktycznie brak 6MT,to koszty eksploatacji mogą ulec znacznemu podwyższeniu,szczególnie jeśli podana moc jest prawdziwa. ;)

Co do tego wrxa, jak wyglada eksploatacja takiego auta? Koszty wieksze od seryjnego STI?

W codziennym turlaniu WRX wyjdzie taniej.

 

Ale seryjny. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...