Skocz do zawartości

16.11.2013 - Tor Jastrząb - Trening otwarty


Harvester

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 89
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W imieniu Pro Rally School chciałbym Wam wszystkim serdecznie podziękować za przybycie :) Miło widzieć tyle zadowolonych znajomych twarzy :) Oczywiście, dziękuję też chłopakom od Piotrka F. oraz Simonowi za pro machanie flagą.

 

Jak to się mówi, pierwsze koty za płoty, kilka rzeczy byśmy zmienili, ale wiemy to dopiero teraz :D Mimo to, uważamy, że taka forma treningu to jest to czego my i pewnie Wy chcecie i nie będziemy robić nic, jeśli nie będziemy mieli możliwości zrobić tego na podobnym poziomie, ale póki co rokowania są dobre :)

 

Warto wspomnieć, że o pyszną kawę zadbała firma Amaro Coffee, a katering serwował motel/restauracja ballaton.pl (polecam noclegi, bardzo blisko toru, dla przyjezdnych z daleka).

 

Dziękuję fotografom, pasażerom i innym osobom mniej lub bardziej zaangażowanym w trening, bo im nas więcej tym lepiej :D

Edytowane przez Harvester
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze dzięki za super dzień dla organizatorów i wszystkich których spotkałem. Dużo się dowiedziałem i mam nadzieję nauczyłem.

Mimo niedomagań fizycznych udało się przejechać parę kółek podczas pierwszej w życiu wizyty na torze.

 

Przyznawać się kogo w STI objechałem suzuki swiftem?

 

Nie Ty jeden, spokojnie wyprzedzały mnie też wszystkie inne auta obecne na torze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bandę z opon systematycznie przestawiałem

 

... leciałem tuż za Tobą. Też bym je skasował bo obaj chyba zasugerowaliśmy się późnym hamowaniem Evo, które było przed nami. Wszystko jest nagrane ;)

 

ja kilka razy zrobiłem 1:30. szybciej nie umiałem a po wizycie Dario na prawym wiem, że się da :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że pojawiły się wyniki "wydanie II, poprawione". Można uznać, że to już finalne?

 

Te wyglądają dla mnie już całkiem fajnie ;) (potwierdza się, że tylko Mini było szybsze). Co nie zmienia faktu, że nie wierzę, że pojechałem "tak dobrze", że 1:30-1:28 nie powinno być celem. :twisted: (choć 1:28 jak sądzę osiągalne tylko, jeśli dobierając odpowiednio ciśnienia dałoby się zmusić opony do lepszej pracy; i oczywiście zanim byłyby tak wyżarte jak na końcu ;))

 

Nadal uważam, że zdecydowanie za mocno "rzucam" autem - prowadzę je zbyt niespokojnie. Prawdę mówiąc najbardziej zadowolony z płynności przejazdu, toru na wyjściu i utrzymania prędkości w zakręcie byłem na tym prawym z 10-12 sekundy filmiku poglądowego, choć i tu czuję, że odpowiednim torem na wejściu (i - m.in. dzięki temu - lepszym hamowaniem) coś dałoby się ugrać.

 

Uważam, że na razie jednak przeszkadzam samochodowi w jeździe. ;)

Edytowane przez jpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozdrawiam wszystkich zespotowanych :) super dzień, super zabawa, super organizacja :)

 

Ja niestety straciłem w połowie treningu oponę i zimówek nie chciałem niszczyć :( mam niedosyt bo mogłem zejść poniżej tej 1:40 :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak wyniki nie są finalne. :twisted:

 

Przy założeniu, że cząstkowe są ok. - 1:33,x mam w przejeździe 28 i 35, a w generalce tylko raz.

 

 

Dehnel, wypatrywaliśmy Cię z Pawłem na torze widząc w wynikach (były nawet dobrane odpowiednio do mocy samochodu, co podnosiło ich wiarygodność ;)) i nie mogliśmy znaleźć... Dopiero później Harvester potwierdził, że Ciebie nie ma i nie było. Szkoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajna impreza, szoda tylko, ze kamienie tak blisko toru i mozna narobic klopotu - mysle ze wlasciciela trzeba o to cisnac regularnie. Troche szkolenia (jak juz ktos gdzies wspomnial) na temat regul na torze, choc mysle ze z tym problemu nie bylo duzego, to widac ze pod koniec pewnosc uzytkownikow rosla mocno :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby z treningu wyciągnąć jeszcze jakieś wnioski - w końcu po to jest trening, w odróżnieniu od pojeżdżafffki ;), to podpytam Was o ciśnienia (na gorąco). Jakie stosujecie w tego typu jazdach (czyli kręcenie się w kółko po torze)?

Opony normalne - drogowe (w przypadku mojego Clio Firestone SZ90μ w rozmiarze 195/50R15)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bandę z opon systematycznie przestawiałem

 

... leciałem tuż za Tobą. Też bym je skasował bo obaj chyba zasugerowaliśmy się późnym hamowaniem Evo, które było przed nami. Wszystko jest nagrane ;)

 

Dawaj filmik-chętnie obejrzę.

Heh różnica moich pięciu najlepszych czasów mieści się w 0,8 sec, chyba nie dało się więcej tego dnia z Legaca wyciągnąć.

jpol ja bym gumy na R888 zmienił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym gumy na R888 zmienił.

 

Na coś pewnie zmienię, bo te zużyłem. ;)

 

Czy na R888, to nie wiem - raczej nie mieszczą się w moim założonym pasztetowym budżecie (nie widzę ich poniżej 500-kilkadziesiąt, a to drogo). Do nauki jazdy też raczej nie mają sensu, bo nie wykorzystam ich możliwości, a zużyję błyskawicznie (bloki, niekontrolowane slajdy itd.)

 

Z cywili zastanawiam się nad Bridgestone RE002, bo w obecnych cenach są tylko kilka złotych droższe od tego Firestone (obie niewiele ponad 200zł). Obecne SZ90 kupowałem (nowe) za niecałe 160zł, jak pamiętam - i to była dobra cena za oponę do zabawy i nauki - i do tego celu wydają się dawać radę.

 

Z mniej cywilnych przyglądam się i rozważam Hankook R-S2 Z212, Yokohama PARADA Spec 2, Federal 595RS-R lub slicki Profila. One jakoś zmieszczą się w budżecie.

 

Ale to i tak na przyszły sezon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...