Adam12 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Leworg wygląda istotnie dobrze. Wspólnie z innymi państwami staramy się przekonać FHI , aby stał się dostępny w Europie ( wstępny plan był tylko na Japonię ). Info z innego wątku. Trzymamy kciuki. no to mamy mniej więcej jasną sytuację. Levorg w EU nie wcześniej niż w MY15 lub wcale. Wielka szkoda. Zwłaszcza, że nowego Legacy prawdopodobnie również nie będzie w 2014. Z jednej strony trzymam kciuki a z drugiej nie jestem naiwny i jestem raczej pewien ,że skosni zrobią i tak po swojemu. niestety masz pełną racje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łotr Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 No to ciekawie się to wszystko zapowiada. Subaru Ameryka podaje, że nadchodząca generacja Outbacka... będzie zbudowana na podstawie Levorga. Czyżby Subaru chciało zrobić z Legacy tylko limuzynę?? http://wot.motortrend.com/1311_subaru_levorg_concept_previews_next_outback.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 No to ciekawie się to wszystko zapowiada. Subaru Ameryka podaje, że nadchodząca generacja Outbacka... będzie zbudowana na podstawie Levorga. Czyżby Subaru chciało zrobić z Legacy tylko limuzynę?? http://wot.motortren...xt_outback.html W tym artykule to jendak nie SOA tylko autor spekuluje w jakiej formie Levorg moglby pojawic sie na rynku US. Czy w ogole bedzie on sprzedawany w US to juz zupelnie inna historia. Legacy kombi nie wystepuje w US od lat, a niejako jego miejsce zajmuje Outback. Prawda jest taka ze w US Subaru swoja oferte ustawia tak, by mialo to dla nich sens ze wzgledu na poziom spalania - W US sa inne poziomy spalania dla samochodow osobowych it tzw light trucks - do ktorych na przyklad zalicza sie XV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łotr Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 No to ciekawie się to wszystko zapowiada. Subaru Ameryka podaje, że nadchodząca generacja Outbacka... będzie zbudowana na podstawie Levorga. Czyżby Subaru chciało zrobić z Legacy tylko limuzynę?? http://wot.motortren...xt_outback.html W tym artykule to jendak nie SOA tylko autor spekuluje w jakiej formie Levorg moglby pojawic sie na rynku US. Czy w ogole bedzie on sprzedawany w US to juz zupelnie inna historia. Legacy kombi nie wystepuje w US od lat, a niejako jego miejsce zajmuje Outback. Prawda jest taka ze w US Subaru swoja oferte ustawia tak, by mialo to dla nich sens ze wzgledu na poziom spalania - W US sa inne poziomy spalania dla samochodow osobowych it tzw light trucks - do ktorych na przyklad zalicza sie XV. Nie, nie. Kluczowe dla mnie były ostatnie słowa: "Source: Subaru". Przeszperałem bodajże 6 innych artykułów jakie ukazały się w przeciągu tamtych paru godzin na amerykańskich stronach internetowych i w niczym się nie różniły, wyglądało więc to jakby notka prasowa rozesłana przez Subaru Ameryka. Jeśli się jednak mylę, to przepraszam za wprowadzenie w błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 (edytowane) Tak czy siak, dla mnie LEVORG to bardzo ciekawy projekt. Mi osobiście bardzo się podoba a jako że w 2015 będę zmieniał OBK na coś innego to z tym modelem było by mi bardzo "po drodze". Pytań oczywiście jest kilka - czy w ogóle do Europy trafi, jaka będzie oferta silnikowa, czy będzie inna skrzynia - manual (jakoś nie umiem zaufać tym wynalazkom opartym o CVT), jak będzie skalkulowana cena ... Ale póki co koncept bardzo mi się podoba Edytowane 25 Listopada 2013 przez MForbi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Ale póki co koncept bardzo mi się podoba mimo, że było to już kilka razy... To nie jest koncert tyko finalna wersja, którą można będzie zamawiać w JDM od stycznia. czy w ogóle do Europy trafi, jaka będzie oferta silnikowa jeżeli trafi to 1.6 i 2.0 DIT. czy będzie inna skrzynia - manual (jakoś nie umiem zaufać tym wynalazkom opartym o CVT) z tego co piszą to nie, tylko CVT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 http://www.torquenews.com/1084/2015-wrx-axed-japan-and-europe-new-performance-wagon Z tego artykułu,z mojego bardzo pobieżnego tłumaczenia wynika,że levorg został specjalnie zaprojektowany na rynki japoński i europejski. Nie bardzo tylko rozumiem,co oznacza,że levorg ma w 2015 roku zastąpić na tych rynkach WRXa Wklejam raz jeszcze ,bo ciekawy jestem waszych komentarzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Według Dyrekcji był Levorg został przygotowany tylko pod JDM. Trwają rozmowy o rozszerzeniu rynków sprzedaży co oznacza, że dużo wody upłynie w Wiśle zanim Levorg trafi do nas. Jeżeli trafi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Jestem zaskoczoy, że trzeba na kolanach walić do Japończyków o Levorga! Czy Oni do końca zgłupieli olejwając rynek europejski: nie będzie WRX, nie będzie Imprezy, nie będzie STI, nie będzie Legacy... Wiem, że na Europie kokosów nie zarabiają ale jeśli będą patrzeć tylko przez pryzmat finansowy na każdy rynek to za dwa lata okaże się, że nigdzie im się nie opłaca sprzedawać aut bo USA zaraz też zacznie chronić swój rynek. Nie będę ukrywał, że jako niepoprawny, ślepo zapatrzony fanatyk Subaru czuję się lekko wydymany i zniechęcony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Poczekajcie, spokojnie, pomału ... Jestem raczej pewien że tak dramatycznie to nie będzie Pewnie będą jakieś modele wyłącznie JDM, tak jak jest i dzisiaj, ale nie sądzę aby generalnie zrezygnowali z większości modeli dzisiaj obecnych . Na pewno nie będzie tak że pozostaną tylko z Foresterem, XV i Imprezą w podstawowych wersjach. Europa jaka by nie była, ale jednak jakieś wyniki im przynosi ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Ja straciłem na nadzieję na możliwość jakiegolwiek wyboru oprócz Forka, XV i OBK no i BRZ. STI i Legacy to sprzedażowe trupy. WRX byłby fajna alternatywą ale nie za 160 tys zł. Więc też go nie będzie bo importerzy do biznesu nie dopłacą - też potrafią liczyć kasę. Anglicy już ze STI zrezygnowali, w Holandii jest taki dopis podatkowy do STI, że tam też umarł. Podobnie Szwajcarzy sobie postępują. Więc STI umiera w Europie. Czuję, że też będzie trzeba pójść w końcu po rozum do głowy i uczucie oraz sentyment zostawić w toalecie. P.S. Zły jestem jak cholera... :angry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 nie będzie Legacy. no Legacy to akurat będzie. Tyle, że tylko w wersji powiększonego sedana. Przynajmniej tak sugeruje koncept. Może FHI chce przeszczepić pomysł z US gdzie Legacy kombi nie ma od lat. Anglicy już ze STI zrezygnowali, w Holandii jest taki dopis podatkowy do STI, że tam też umarł. na to Japończycy wpływu nie mają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Mają: silnik 2.0. Na Japonię można, na Europę im się nie opłaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 No ale w artykule przytoczonym przeze mnie wyraźnie autor pisze,że levorg jest szykowany pod rynki Japoński i Europejski i ubolewa ,że nie będzie go w USA.Chyba,że coś pokręciłem,dlatego chciałem żebyście to przeczytali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 ... Ale zobaczymy co będzie. Póki co to plotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 No ale w artykule przytoczonym przeze mnie wyraźnie autor pisze,że levorg jest szykowany pod rynki Japoński i Europejski i ubolewa ,że nie będzie go w USA.Chyba,że coś pokręciłem,dlatego chciałem żebyście to przeczytali. jak myślisz kto wie lepiej / jest bliżej ? Gdyby Levorg był szykowany na Europę to powstałaby również wersja pokazowa z kierownicą po lewej stronie a takowej nie ma. Mają: silnik 2.0. Na Japonię można, na Europę im się nie opłaca. 2.0DIT to stosunkowo nowa konstrukcja i może z tego powodu był dostępny tylko w JDM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 (edytowane) Zanim był DIT, STI w Japonii miały 2.0 od 2008r. Tak samo z Legacy: u nas pojawiły 2,5 turbo, a w Japonii były 2.0 turbo. I tak samo w Australii. Nie wiem jak Chiny i Indie. Nie da się ukryć, że rynek europejksi jest malutki dla Subaru. Nawet nie wiem czy jeszcze jest prestiżowy. Być może z punktu widzenia emisji CO2 i walki o uzyskanie Euro 5 czy 6 czy jakie tam teraz wchodzi. Chociaż będąc w zeszłym roku w Australii to tam jeszcze nie słyszeli o DPF Edytowane 25 Listopada 2013 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 bardziej chodziło mi o obawy pod katem serwisu nowej generacji silników DIT. Legacy miało jakie pierwsze prawie dwa lata temu ale tylko w JDM. Potem trafił do Forka. Mogą tak zrobić z 1.6. Przetestują lokalnie w Levorg'u a potem pójdzie do XV i innych modeli sprzedawanych w EU. W każdym razie Levorg trafi do sprzedaży w Japonii od stycznia 2014 a reszta świata jeszcze trochę poczeka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Bardzo ciekawy jestem 1.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 przejedź się obecnym OBK 2.5 z CVT. Osiągi będą pewnie zbliżone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Eee tam,takie gadanie 1.6 będzie brał z dołu,to będzie inaczej wyglądało,tak myślę.Boksery naprawdę fajnie chodzą z turbo.Mam nadzieję,że niebawem dowiemy się czegoś więcej.Miałem nadzieję,że Dyrekcja dokona jakiegoś szpiegowskiego zdjęcia "zakazanych" na razie danych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Według Dyrekcji był Levorg został przygotowany tylko pod JDM. Trwają rozmowy o rozszerzeniu rynków sprzedaży co oznacza, że dużo wody upłynie w Wiśle zanim Levorg trafi do nas. Jeżeli trafi.... Kłóci się to z ogólnie pojętą prostą zasadą ekonomii: jeżeli jest popyt, to dlaczego ograniczać podaż, lub wogóle jej zaprzestać ( Europa ) ? A popyt, patrząc tylko na nasze posty - już jest. Jeden szkolny błąd Subaru już zrobiło - wprowadziło Forestera XT, na którego trzeba było miesiącami czekać. Pora oprzytomnieć i zacząć słuchać i obserwować potencjalny rynek. Jeżeli ludzie chcą takiego właśnie auta - to największą głupotą byłoby niedostarczenie im go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 (edytowane) apisany Dzisiaj, 13:36 Zobacz postAdam12, o 25 listopad 2013 - 09:38, powiedział: Według Dyrekcji był Levorg został przygotowany tylko pod JDM. Trwają rozmowy o rozszerzeniu rynków sprzedaży co oznacza, że dużo wody upłynie w Wiśle zanim Levorg trafi do nas. Jeżeli trafi.... Kłóci się to z ogólnie pojętą prostą zasadą ekonomii: jeżeli jest popyt, to dlaczego ograniczać podaż, lub wogóle jej zaprzestać ( Europa ) ? A popyt, patrząc tylko na nasze posty - już jest. to jest Twój / nasz punkt widzenia. Wystarczy spojrzeć w przeszłość. Oni naprawdę myślą odmiennymi kategoriami. 1.6 będzie brał z dołu,to będzie inaczej wyglądało,tak myślę.Boksery naprawdę fajnie chodzą z turbo 1.6T z dołu ? Trzymam kciuki. Edytowane 25 Listopada 2013 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Przecież każde turbo osiąga maksymalną moc i moment przy niskich obrotach A twin-scrolle i DIT w boxerze to chyba zgrana para? Znam silnik z MINI 1.6 T-- miód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Znam silnik z MINI 1.6 T-- miód ale mini jest prawie dwa razy mniejszy i lżejszy od Levorga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się