obk_user Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Witam, Samochód ma 3,5 roku. Wzdłuż całej górnej krawędzi przedniej szyby z pod uszczelki wyłazi rdza. Ostatni raz widziałem takie zjawisko na moim ŚP maluchu 25 lat temu. Od tego czasu żaden z moich francuskich, japońskich czy niemieckich samochodów nie zaczął rdzewieć po tak krótkim czasie. Czy to jest normalne w Subaru? To mój pierwszy samochód tej marki. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Jeżeli auto jest z SIP to masz gwarację na perforację blacharki. Podjedź do serwisu i reklamacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obk_user Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Samochód zakupiony w SIP (Frey, Kraków). Dokupiłem nawet 5-letnią gwarancję. Wszystkie przeglądy/naprawy wykonuję tylko w ASO. SIP twierdzi , że to nie jest uszkodzenie perforacji tylko uszkodzenie lakieru na który gwarancja jest 3 lata. Samochód kupiłem w październiku 2009. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 wstaw fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Subaru nie rdzewieje. Subaru łączy się z naturą 1 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 (edytowane) od kiedy rdza to uszkodzenie lakieru ? Jak puchnie od spodu to jest ruda a uszkodzenie lakieru idzie z zewnątrz. Pójdę zobaczyć jak to u mnie wygląda. Mój jest z tego samego okresu. U mnie gładko bez żadnych śladów uszkodzeń lakieru lub parchów. Edytowane 13 Sierpnia 2013 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 od kiedy rdza to uszkodzenie lakieru ? Było tutaj. Będzie dziura, będzie naprawa w ramach gwarancji perforacyjnej (perforacja = dziura). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 wszytko fajnie ale kolega pisze, że ruda wychodzi spod lakieru a tamtym przypadku były przetarcia krawędzi klapy. Jak kolega wstawi fotki wszystko będzie jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Wzdłuż całej górnej krawędzi przedniej szyby z pod uszczelki wyłazi rdza. szybę ktos wymieniał...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 wszytko fajnie ale kolega pisze, że ruda wychodzi spod lakieru a tamtym przypadku były przetarcia krawędzi klapy. Jak kolega wstawi fotki wszystko będzie jasne. Jeżeli dokupiona 5-letnia gwarancja nie obejmuje lakieru (a z wpisu autora tak wynika), to pozostaje jedynie gwarancja perforacyjna, a ta ma zastosowanie jak napisano powyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 a ta ma zastosowanie jak napisano powyżej nawet jak lakier puchnie od spodu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 a ta ma zastosowanie jak napisano powyżej nawet jak lakier puchnie od spodu ? http://www.forum.sub...50#entry1868728 Perforacja to jest korozja z ogniskiem po wewnętrznej stronie blachy i ujściem na zewnątrz. W przekroju i powiększeniu stożek szeroki po wewnętrznej stronie i z wierzchołkiem na zewnątrz blachy. Mówiąc prostym językiem, po prostu dziura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obk_user Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Wzdłuż całej górnej krawędzi przedniej szyby z pod uszczelki wyłazi rdza. szybę ktos wymieniał...? Nie, szyba nie była wymieniana. wszytko fajnie ale kolega pisze, że ruda wychodzi spod lakieru a tamtym przypadku były przetarcia krawędzi klapy. Jak kolega wstawi fotki wszystko będzie jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 masakra 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 (edytowane) To pewnie od zbyt szybkiej jazdy Blach w nowszych Subaru to jakiś żart. Jak nie klapa to dach. Edytowane 13 Sierpnia 2013 przez elmo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Wzdłuż całej górnej krawędzi przedniej szyby z pod uszczelki wyłazi rdza. szybę ktos wymieniał...? Nie, szyba nie była wymieniana. wszytko fajnie ale kolega pisze, że ruda wychodzi spod lakieru a tamtym przypadku były przetarcia krawędzi klapy. Jak kolega wstawi fotki wszystko będzie jasne. Faktycznie.... uszkodzenia lakieru ewidentne 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 SIP twierdzi , że to nie jest uszkodzenie perforacji tylko uszkodzenie lakieru na który gwarancja jest 3 lata. masakra do kwadratu. Jak dla mnie to kompromitacja dla SIP'u. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Jak dla mnie to kompromitacja dla SIP'u. ponieważ nie spotkałem się w z takim przypadkiem , nawet w o wiele starszych autach , to z tą "kompromitacją " bym się wstrzymał..tym bardziej , że z dnia na dzień to nie skorodowało.....trzeba wyciąć szybę i zobaczyć...o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 to z tą "kompromitacją " bym się wstrzymał. z informacji wynika że decyzja /opinia jest jednoznaczna. SIP nie zaproponował wyjęcia szyby i sprawdzenia co tak naprawdę się wydarzyło. że z dnia na dzień to nie skorodowało. tym bardziej. Na przeglądach gwarancyjnych ( również perforacji ) nikt tego nie zauważył ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Jest orzeczenie SN, w który wyjaśniono, że jeżeli wada była do stwierdzenia w czasie przeglądu gwarancyjnego, to należy uznać, iż doszło do zgłoszenia wady w terminie obowiązywania gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 W moim 2005 było podobnie ,tylko w bardziej zaawansowanym stadium .Szyba też nie była wymieniana ,a rdza masakryczna.Przy wycinaniu szyby i zdjęciu plastikowego podszybia ,zauważyłem podobne kwiatki w okolicy wlotu powietrza do dmuchawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Skoro to taka rzadkosc, to jaki problem dla tak duzego koncernu bylo naprawic, przybic piatke klientowi i zachowac dobre wrazenie na przyszlosc? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Skoro to taka rzadkosc, to jaki problem dla tak duzego koncernu bylo naprawic, przybic piatke klientowi i zachowac dobre wrazenie na przyszlosc? widocznie jest jakas przyczyna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 nawet jak lakier puchnie od spodu ? To jest cały absurd tej gwarancji na perforację... Można się tylko śmiać albo płakać.... To jest trochę tak jak by dawano gwarancję na "całkowite spalenie auta" i nie honorowano jej kiedy na przykład przepala się jedna instalacja. Trzeba czekać aż auto pójdzie z dymem. Problem dyskutowany na wielu forach motoryzacyjnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się