viking1232 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 mam forestera 2009 umnie tez pojawily sie na dachu ogniska rdzy pod lakierem bylem w servisie powiedzieli ze nie uznaja gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Dobrze ,że nie mam auta na gwarancji .Po takiej odpowiedzi ASO ,dach na pewno byłby do wymiany ale AC ,bo pogniótł by się od głowy udzielającego takiej odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Dobrze ,że nie mam auta na gwarancji .Po takiej odpowiedzi ASO ,dach na pewno byłby do wymiany ale AC ,bo pogniótł by się od głowy udzielającego takiej odpowiedzi @@ferdek, jest szansa, że jednak naprawa byłaby z gwarancji. Jakbyś się przyłożył to doprowadziłbyś do perforacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Jakbyś się przyłożył to doprowadziłbyś do perforacji Nie tędy droga do perforacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Cos sie ruszylo w temacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Pewnie rdza ................... w kierunku tylnej klapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obk_user Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Cos sie ruszylo w temacie? Pierwszą odmowę naprawy otrzymałem z ASO które zasłania się decyzją SIP. Napisałem więc bezpośrednio (centrala@subaru.pl) i czekam grzecznie od 14-go sierpnia przez ustawowe dwa tygodnie na odpowiedź ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 ustawowe dwa tygodnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxam Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Czesc, Mamy to samo w 2006 :-) Tylko mój jest po dwóch dzwonach w przód (i jednym w tył) i myślałem że to od tego pryszczy nad szybą ... Osobiście nie robie nic - czekam aż zacznie wyłazić bo to i tak szyba do wyjecia i szpachla. A może sie coś trafi to z OC sprawcy bo szyba też w nienajlepszym stanie ... Gwarancja to tutaj raczej nie zadziała - bardzo duże koszty + utrata wartości auta. Zresztą nie wiem czy chciałbym żeby robili mi coś takiego na gwarancji (czyli bo bandzie) - bo sie skończy jak z moim silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 @@xxxam, ale trafiles egzemplarz.. Wspolczucia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 ale trafiles egzemplarz.. albo egzemplarz...był trafiany..... ps. faktem jest , że w OBK/Legacy w poprzedniej karoserii warto sprawdzać miejsce nad uszczelką i ewentualne odpryski zabezpieczyć. W nowszych tego nie zauwazylem , może inna uszczelka szyby powoduje , ze to miejsce (nad szybą) jest mniej narazone na..."trafienia"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obk_user Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 ale trafiles egzemplarz.. albo egzemplarz...był trafiany..... Oglądnołem dokładnie cały smochód. Wszelkie zakamarki. Nigdzie nie ma najmniejszego nawet śladu ogniska rdzy. Tylko wzdłuż całej długości górnej krawędzi przedniej szyby. Uszkodzenie mechaniczne na takim odcinku jest wykluczone. No może w myjni automatycznej ale samochód takowej "nie widział". Widać, że nie jest to przypadek wyjątkowy. ASO nic przy przeglądach nie znalazło. SIP milczy. Pozostaje wizyta u lakiernika na własny koszt. I trzeba przeprosić się z Haldexem. PS Pewnym ułatwieniem jest tylko fakt, że w nowym outbacku nie ma ręcznego, ESP nie daje się całkowicie wyłączyć, zawieszenie jest twardsze niż w WRX '09 a okno dachowe ma wielkość lufcika . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 strasznie dziwne miejsce.. ja bym chyba tak tego nie zostawil.. dzwoniles do centrali SIPu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Widać, że nie jest to przypadek wyjątkowy. proszę mi wierzyć...wyjątkowy , jeżeli nie ma przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxam Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 a ofszem nie tylko trafiłem ale i trafiałem go własnoręcznie. W moim przypadku jakieś wytłumaczenie jest, natomiast w niebitym samochodzie, pierwszego właściciela taki wyprysk bez perforacji nie powinien być żadnym przedmiotem sporu gwarancyjnego. Gwarant powinien tylko grzecznie podziękować, że klient godzi się na naprawę a nie wymianę samochodu. Pamiętajmy że rozmawiamy o samochodach >100 tys ... Współczucia wyrazy dziękuję ale nie potrzebnie :-) To jak jeździ wynagradza niedogodności - szczególnie w zimie. Mam wersję bez eletroniki (ABS wyłaczony) i kiepskie zimówki - zabawa jest przednia :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viking1232 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 (edytowane) pisalem wczesniej o punktach rdzy na dachu ,pismie dostalem od subaru ze nie uznaja gwarancji bo musial by przejsc na wylot ,a jak by przeszla to napewno napisali ze nie dopilnowalem tego i nie zabezpieczylem co to za gwarancja na lakier Edytowane 27 Sierpnia 2013 przez viking1232 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 to ja troszke z innej beczki... jak juz niektorzy wiedza, jakis miesac temu nabylem miasto-woz, Honde Civic '08 na dachu jeszcze nawet nie ma "prawdziwej" korozji, ale ASO, w ramach gwarancji, prewencyjnie naprawi mi dach (bo producent wie, ze to jest slabe miesjce i idzie na spotkanie swym klientom, nie czekajac, az "rdza zezre" auto, o! ) w chwili obecnej to wyglada tak: uprzedzajac pytania - szyba oryginalna, wymieniana nie byla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Brawo dla Hondy za zachowanie. Swoją drogą, jak oni robią teraz te auta Miałem dwie Hondy (Civic'97 i Accord'97) i żadna z nich poza tylnymi nadkolami nie rdzewiała, a były to auta 10-13 letnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 (edytowane) Brawo dla Hondy za zachowanie. Swoją drogą, jak oni robią teraz te auta bardzo lubie powiedzenie o producentach aut, ktore imho dosc trafnie odzwierciedla obecna sytuacje: they used to be in the business of making cars, now they're in business of making money a pewny moj znajomy uparcie twierdzi, ze prawdziwe auta skonczyly sie wtedy, kiedy przednie lampy przestaly byc ze szkla Edytowane 29 Sierpnia 2013 przez eddie_gt4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Brawo dla Hondy za zachowanie. Swoją drogą, jak oni robią teraz te auta bardzo lubie powiedzenie o producentach aut, ktore imho dosc trafnie odzwierciedla obecna sytuacje: they used to be in the business of making cars, now they're in business of making money a pewny moj znajomy uparcie twierdzi, ze prawdziwe auta skonczyly sie wtedy, kiedy przednie lampy przestaly byc ze szkla i dlatego nie planuje zmiany mojego 21-letniego Antyka na "nowszy model" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmwas Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Cześć! Jestem tu nowy, bo tak szukam informacji o rdzewiejących blachach nowych Subaru, żeby sprawdzić, czy to ja mam pecha, czy Subaru problem z blachami... Mamy (bo w zasadzie to nie mój) Imprezę hatchbacka, 5-letnią. Po niecałych 4 latach pojawił się bąbel tuz przy uszczelce tylnej szyby, na klapie bagażnika. W serwisie "naprawili" to na gwarancji i było OK, po czym włąśnie bąbel pojawił się na nowo. Mało tego, doszły dwa kolejne ogniska ewidentnej korozji na kantach przy srebrnej listwie między światłami. teraz tak czytam to Forum i... wygląda na to, ze problem nie jest odosobniony. Do tego dochodzi znany już problem z tarczami hamulcowymi - Imprezka miała wymieniony komplet po jakichś 35.000km bez żadnej obiektywnej przyczyny awarii, przednie sioę niby przegrzały, a tylne... zeżarła rdza... . Zresztą - przecież te tarcze jak auto postoi 2 tygodnie nieużywane sa całe brązowe... Czy Subaru ma jakiś kłopot ze stalą??? Moze należałoby się przyjrzeć, bo wygląda na to, że jest coś "nie halo" ... Szkoda, bo auto jest, zwłaszcza pod względem właściwopści jezdnych - kapitalne, tylko jakość niektórych elementów marna, a przecież ta marka słynęła z jakości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Mojego rdza nie bierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimiasty Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 proszę mi wierzyć...wyjątkowy , jeżeli nie ma przyczyny. W moim tez wylazla rdzerdza nad przednia szyba... ale juz to zrobilem, caly dach trzeba bylo malowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lokus Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 (edytowane) Witam wszystkich Mam taki sam problem. Zajrzałem na forum by coś więcej dowiedzieś się o gwarancji na perforację (warunki, okres i tp.) by temat szybko załatwić w ASO. I jakie było moje zdziwienie i zdenerwowanie gdy przeczytałem ten post i jemu podobne, że sprawa oczywista taką może wcale nie być. Nie bedę wchodził w dywagacje na temat czy to wewnętrzna czy zewnętrzna strona blachy czy może jest to wina powłoki lakierniczej, a może warunków atmosferycznych czy faktu, że samochód jeździ ;-) itd. Wiem jedno, że użytkując auto którego wartość zakupu to ok.140 tys.zł nie sądziłem, że po 4 latach zobaczę na nim rdzę!!! To się nie dzieje!! Sam nie mogę jeszcze w to uwierzyć, że spotkało to właśnie mnie. Zagorzałego sympatyka Subaru, który przekonywał innych do tej marki. Tym bardziej, że planuję zakup tego samego modelu po lifcie w automacie. Teraz już nie wiem co na ten temat sądzić. Mój Outback to rocznik 2009 (rok modelowy 2010), diesel kupiony z SIP, garażowany, serwisowany cały czas w ASO (obecnie ma 180 tys.km) nie miał wymienianej szyby etc. a lakier i tak puchnie!!. I to nie jest tylko problem jednego miejsca. Sprawa dotyczy jeszcze maski i lewego słupka. Niezaleznie od tego czy SIP uzna reklamację czy nie, jedno jest pewne, że przy sprzedaży spotkam sie z dużą utratą jego wartości z powodu lakierowania tych elementów lub z powodu rdzy na dachu. A to nie powinno mieć miejsca. Sami osądzicie. Ciekaw jestem waszej opini. Wcześniej zrobiłem 320 tys.Toyotą Avensis i nic podobnego nie miało miejsca. Co tu porównywać z Toyotą, wcześniej był też Fiat i Daewoo i pierwszy raz się spotkałem z taką rdzą po 4 latach użytkowania auta. Pierwsze dwa zdjęcia dot. 2 z 3 ognisk rdzy na dachu przy przedniej szybie tak jak u kolegi. Trzecie zdjęcie to maska a czwarte to lewy słupek Edytowane 30 Października 2013 przez Lokus 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Ja mam podobny problem w Mercedesie MLu z 2007 roku. Bąbel wyszedł na klapie z tyłu. Napiszę tutaj info jak się do tego odniesie ASO Mercedesa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się