mati Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Ciekawa dyskusja :wink: Ci Anglicy to mają problemy: http://bbs.scoobynet.co.uk/showthread.php?t=444311 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Zdecydowanie rozsądniejsi niż większość właścicieli Fordów :-/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milek Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 arno zalozyl wielkie skrzydlo??? Ps. Nie jestem kierowca Subaru wiec nie moge odpowiedziec na pytanie glownego tematu Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartek@klubsubaru.pl Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Co kierowcy Subaru myślą o Cossie myślą, że to fajny samochód, bo moderator takim jeździ . p.s. absolutnie się nie podlizuję, absolutnie! :wink: :wink: :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
vert Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 arno zalozyl wielkie skrzydlo??? Ps. Nie jestem kierowca Subaru wiec nie moge odpowiedziec na pytanie glownego tematu Miluniu nie Arno ma nalesnika w swoim nowym STI koloru majtek pieknej ladacznicy Link to comment Share on other sites More sharing options...
vert Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Cossi kiedys obiekt marzen dzis niestety brzydkie ruiny. wiem pewnie dostane bana od AZRALA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Będziesz się musiał bardziej postarać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Jeszcze nie mialem okazji zostac przejechanym Cossiarka, dlatego wstrzymuje sie od oceny Evo zostalo przeze mnie juz ocenione jako "fajne", moze Cossi dostanie cos wiecej? Link to comment Share on other sites More sharing options...