Skocz do zawartości

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

Porsche jest do jazdy, a Ferrari do lansu (i psuje się jak każdy Fiat). :razz:

 

Btw, ale wy się podniecacie tymi końmi tych linkowanych aut. Jak by to normalnie była "wasza wielkość", a nie dane techniczne auta. Kiedyś 600 KM wystarczyło do jazdy 400, a obecnie 1000 ledwo starcza. Opór powietrza się zwększył czy co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 dlatego patrzę na wyniki różnych badań i opinie innych. Jakoś dziwnym trafem Porsche jest bardzo często na czołowych miejscach wśród bezawaryjnych aut im starszych tym wyżej. Ferrari tam ani razu nie widziałam, ciekawe dlaczego... :roll:

 

Dobrze, że Ty zrobiłeś tysiące w Ferrari i wiesz jak jest naprawdę i zaraz nas będziesz "oświecał".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 dlatego patrzę na wyniki różnych badań i opinie innych. Jakoś dziwnym trafem Porsche jest bardzo często na czołowych miejscach wśród bezawaryjnych aut im starszych tym wyżej. Ferrari tam ani razu nie widziałam, ciekawe dlaczego... :roll:

 

Dobrze, że Ty zrobiłeś tysiące w Ferrari i wiesz jak jest naprawdę i zaraz nas będziesz "oświecał".

 

nie bede oswiecal, tyle ze ferrari nie jezdzi sie na codzien i nie jest to auto to codziennej eksploatacji, KIA tez dobrze wypada w testach bezawaryjnosci :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0 dlatego patrzę na wyniki różnych badań i opinie innych. Jakoś dziwnym trafem Porsche jest bardzo często na czołowych miejscach wśród bezawaryjnych aut im starszych tym wyżej. Ferrari tam ani razu nie widziałam, ciekawe dlaczego... :roll:

 

Dobrze, że Ty zrobiłeś tysiące w Ferrari i wiesz jak jest naprawdę i zaraz nas będziesz "oświecał".

 

nie bede oswiecal, tyle ze ferrari nie jezdzi sie na codzien i nie jest to auto to codziennej eksploatacji, KIA tez dobrze wypada w testach bezawaryjnosci :roll:

 

dobrze mówisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRC fan, owoc666, ale te auta nie rozpędzają się do 400 km/h :roll:

 

 

adamusmax, dlaczego Ferrari nie można jeździć na co dzień? Chyba tylko dlatego, że się psuje. Nie rozumiem tego podejścia. Porsche można (chociaż nie we wszystkich krajach/miastach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRC fan, owoc666, ale te auta nie rozpędzają się do 400 km/h :roll:

 

 

adamusmax, dlaczego Ferrari nie można jeździć na co dzień? Chyba tylko dlatego, że się psuje. Nie rozumiem tego podejścia. Porsche można (chociaż nie we wszystkich krajach/miastach).

 

niestety w Polsce Ferrari to meczarnia (nasze cudne drogi) - silniki "podobno" tez sie psuja, ale i tak wolalbym Ferrari od Prosiaka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRC fan, owoc666, ale te auta nie rozpędzają się do 400 km/h :roll:

 

 

adamusmax, dlaczego Ferrari nie można jeździć na co dzień? Chyba tylko dlatego, że się psuje. Nie rozumiem tego podejścia. Porsche można (chociaż nie we wszystkich krajach/miastach).

 

niestety w Polsce Ferrari to meczarnia (nasze cudne drogi) - silniki "podobno" tez sie psuja, ale i tak wolalbym Ferrari od Prosiaka

 

Moje 0,03 PLN w tej kwestii i wcześniejszej a propos rankingów bezawaryjności - Ferrari cały czas pozostaje pojazdem bardziej ekskluzywnym niż Porsche, a więc sprzedaje się ich zdecydowanie mniej, przez co tak lubiane u nas raporty TUV tudzież ADAC ( niemieckie - a tam stężenie Porsche na km/2 pewnie największe, mało tego, pewnie Poorsche często jest traktowane jako wóz do codziennej eksploatacji - patrz przebiegi w ogłoszeniach - raczej niespotykane w Ferrari) nie obejmują chyba w ogóle danych o Ferrari. Moje następne 0,03 PLN - mamy już 0,06 - to kilka luźnych uwag znajomych ( ze względu, że nigdy miłośnikem Ferrari nie byłem tematu nie drążyłem) użytkowników włoszczyzny nie wskazywało na jakąś wielką awaryjność, ale fakt faktem koszty eksploatacji do małych nie należą, z tego co pamiętam koszt amortyzatorów w F612Scaglietti, nie wytrzymały zbyt dużo kilometrów po Warszawie i okolicach, to 8500 Euro :!: . Od razu mi się polepszyło, mój jeden rozwalony Bilstein chyba wyjdzie trochę taniej niż 2125Euro :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam, czekam i nie tracę wiary że zawita do EU http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... n_gtr.html , chyba godny następca mojego rodzinnego kombi - jeśli zgodnie z przeciekami nie przekroczy 60-70% ceny 997Turbo. BTW, ciekaw jestem testu porównawczego GTR vs 997Turbo :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...