Witek Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Porsche jest do jazdy, a Ferrari do lansu (i psuje się jak każdy Fiat). :razz: Btw, ale wy się podniecacie tymi końmi tych linkowanych aut. Jak by to normalnie była "wasza wielkość", a nie dane techniczne auta. Kiedyś 600 KM wystarczyło do jazdy 400, a obecnie 1000 ledwo starcza. Opór powietrza się zwększył czy co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Porsche jest do jazdy, a Ferrari do lansu (i psuje się jak każdy Fiat). :razz: a ile kilometrow ferrarka przejechales, ze tak twierdzisz :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 0 dlatego patrzę na wyniki różnych badań i opinie innych. Jakoś dziwnym trafem Porsche jest bardzo często na czołowych miejscach wśród bezawaryjnych aut im starszych tym wyżej. Ferrari tam ani razu nie widziałam, ciekawe dlaczego... :roll: Dobrze, że Ty zrobiłeś tysiące w Ferrari i wiesz jak jest naprawdę i zaraz nas będziesz "oświecał". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Zachodzi przy skręcie dwa razy częściej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 0 dlatego patrzę na wyniki różnych badań i opinie innych. Jakoś dziwnym trafem Porsche jest bardzo często na czołowych miejscach wśród bezawaryjnych aut im starszych tym wyżej. Ferrari tam ani razu nie widziałam, ciekawe dlaczego... :roll: Dobrze, że Ty zrobiłeś tysiące w Ferrari i wiesz jak jest naprawdę i zaraz nas będziesz "oświecał". nie bede oswiecal, tyle ze ferrari nie jezdzi sie na codzien i nie jest to auto to codziennej eksploatacji, KIA tez dobrze wypada w testach bezawaryjnosci :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 26 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Kiedyś 600 KM wystarczyło do jazdy 400, a obecnie 1000 ledwo starcza. W Arielu Atom wystarcza 220 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 MIKKI najlepije jest miec oba w garazu, ale sadze ze GT3 RS to jest mniej cywilne auto niz ferrari Dwa to też mało. Ja chcę jeszcze EVO... może być X, albo niech już będzie ten typ dwudziesty piąty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 W Arielu Atom wystarcza 220 KM A w Lotusie 180 KM, od Toyoty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 26 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Racja, tylko Lotus nie jest tak szybki jak Ferrari (tak, wiem - zależy jakie ;-)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 (tak, wiem - zależy jakie ;-) ) No właśnie. Ale na pewno nie ma podgrzewanych foteli! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 0 dlatego patrzę na wyniki różnych badań i opinie innych. Jakoś dziwnym trafem Porsche jest bardzo często na czołowych miejscach wśród bezawaryjnych aut im starszych tym wyżej. Ferrari tam ani razu nie widziałam, ciekawe dlaczego... :roll: Dobrze, że Ty zrobiłeś tysiące w Ferrari i wiesz jak jest naprawdę i zaraz nas będziesz "oświecał". nie bede oswiecal, tyle ze ferrari nie jezdzi sie na codzien i nie jest to auto to codziennej eksploatacji, KIA tez dobrze wypada w testach bezawaryjnosci :roll: dobrze mówisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 26 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Ale emocji tyle, że i tak się pot po dupie leje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Ale emocji tyle, że i tak się pot po dupie leje ale do tego wystarczy zwykły wóz + kierowca dający do pieca na maxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 WRC fan, owoc666, ale te auta nie rozpędzają się do 400 km/h :roll: adamusmax, dlaczego Ferrari nie można jeździć na co dzień? Chyba tylko dlatego, że się psuje. Nie rozumiem tego podejścia. Porsche można (chociaż nie we wszystkich krajach/miastach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 WRC fan, owoc666, ale te auta nie rozpędzają się do 400 km/h :roll: adamusmax, dlaczego Ferrari nie można jeździć na co dzień? Chyba tylko dlatego, że się psuje. Nie rozumiem tego podejścia. Porsche można (chociaż nie we wszystkich krajach/miastach). niestety w Polsce Ferrari to meczarnia (nasze cudne drogi) - silniki "podobno" tez sie psuja, ale i tak wolalbym Ferrari od Prosiaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Witek "dla chcacego nic trudnego" jak ktos ma kase to nawet do sklepu po bulki moze jezdzic ferrari co do niezawodnosci ferrari sie nie wypowiem bo nigdy nie jezdzilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 gr1zly, a co ja napisałem? Pomyliłeś moje wypowiedzi z tymi adamusa :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 WRC fan, owoc666, ale te auta nie rozpędzają się do 400 km/h :roll: adamusmax, dlaczego Ferrari nie można jeździć na co dzień? Chyba tylko dlatego, że się psuje. Nie rozumiem tego podejścia. Porsche można (chociaż nie we wszystkich krajach/miastach). niestety w Polsce Ferrari to meczarnia (nasze cudne drogi) - silniki "podobno" tez sie psuja, ale i tak wolalbym Ferrari od Prosiaka Moje 0,03 PLN w tej kwestii i wcześniejszej a propos rankingów bezawaryjności - Ferrari cały czas pozostaje pojazdem bardziej ekskluzywnym niż Porsche, a więc sprzedaje się ich zdecydowanie mniej, przez co tak lubiane u nas raporty TUV tudzież ADAC ( niemieckie - a tam stężenie Porsche na km/2 pewnie największe, mało tego, pewnie Poorsche często jest traktowane jako wóz do codziennej eksploatacji - patrz przebiegi w ogłoszeniach - raczej niespotykane w Ferrari) nie obejmują chyba w ogóle danych o Ferrari. Moje następne 0,03 PLN - mamy już 0,06 - to kilka luźnych uwag znajomych ( ze względu, że nigdy miłośnikem Ferrari nie byłem tematu nie drążyłem) użytkowników włoszczyzny nie wskazywało na jakąś wielką awaryjność, ale fakt faktem koszty eksploatacji do małych nie należą, z tego co pamiętam koszt amortyzatorów w F612Scaglietti, nie wytrzymały zbyt dużo kilometrów po Warszawie i okolicach, to 8500 Euro :!: . Od razu mi się polepszyło, mój jeden rozwalony Bilstein chyba wyjdzie trochę taniej niż 2125Euro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Czekam, czekam i nie tracę wiary że zawita do EU http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... n_gtr.html , chyba godny następca mojego rodzinnego kombi - jeśli zgodnie z przeciekami nie przekroczy 60-70% ceny 997Turbo. BTW, ciekaw jestem testu porównawczego GTR vs 997Turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 30 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Jak widać, niektórzy właściciele Evo VIII nie mogą się już doczekać na EvoX Shodan - reflektujesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 jak kazde EVO po VI - paskudne - psie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 30 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 adamusmax, ale to jest jakaś kawiorowa nakładka na przód zwykłego EvoVIII, a nie nowy model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 adamusmax, ale to jest jakaś kawiorowa nakładka na przód zwykłego EvoVIII, a nie nowy model wiem ze nie jest to nowy model - az tak gupi jeszcze nie jestem , tylko zkwitowalem ten wiestjuning a'la ciechanow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 adamusmax, ale to jest jakaś kawiorowa nakładka na przód zwykłego EvoVIII, a nie nowy model kawiorowa czy nie kawiorowa nakladka nie ma to znaczenia kicha i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Taka drobna ciekawostka ----> http://gielda.onet.pl/14,1382245,,3254,ft.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się