Jump to content

Subaru XV automat czy manual


Kacper Ciesielski
 Share

Recommended Posts

Witam,

Mam zamiar kupić XV i zastanawim się co lepsze automat czy manual jak z awaryjnością i obsługą skrzyń automatycznych czy są dużo droższe w uczymaniu. Auto będzie służyło do użytkowania praca dom zakupy czasami jakiś wypad raczej nie będę jeździł w ciężkim terenie.

 

z góry dziękuję za odpowiedź

Link to comment
Share on other sites

A jakieś komentarze w stylu nie kupuj automatu bo dużo bierze paliwa są z nim problemy? a Przedewszystkim coś w stylu skrzynia rozsypała się po 60 tyś km. i Naprawa kosztowała 20 tyś zł. Czy to jest nie możliwe i jedyny koszt to różnica przy zakupie samochodu. Plus nieco większe spalanie paliwa.

Link to comment
Share on other sites

Nigdy ? :o

 

mozna tak powiedzieć.... :rolleyes:

 

Ale to dlatego, że producent nie przewiduje (jak niegdyś w Fordach), czy że skrzynie są tak słabe że wymienia się je razem z olejem ?

 

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Plus nieco większe spalanie paliwa.

 

ECVT chyba mniejsze...

 

Czyli mam rozumieć ze skrzynia może się rozsypać po 90 tyś ? A raczej jest to prawdopodobne ? I czy mówią to ludzie którzy mieli taki wypadek czy ludzie któży wolą machać prawą ręką.

 

ktos umiescił na forum zdjecia Subaru ECVT do sprzedania z US z przebiegami +-280 tys mil czy jakos tak.....poszukaj

 

ps. nie mam zadnego interesu w tym zebys kupil AT a nie MT., kup co chcesz....wiem jedno , ze wystarczy tydzień jezdzenia AT/ECVT i człowiek wyleczony jest z MT... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

tylko manual bo:

- potem auta z CVT nie odsprzedaż albo oddasz za grosze

- jak bedziesz jezdzić długo i ci przyjdzie serwisowac po gwarancji skrzynie (wymiana koł stożkowych czy pasa trasmisyjnego) to sie pewnie nie wypłacisz

- CVT ma do dupy rozwiazany naped z dolaczana tylna osią jak w VW

 

dziwi mnie fakt że jeszcze nie tak dawno wyśmiewano naped 4x4 VW oparty na sprzegle Haldex a teraz przedstwiciele SIP wciskaja to rozwiazanie klientom jako coś wspaniałego wiem że pieniadze i zyski firmy są ważne ale forumowicze pownni być ważniejsi

Edited by GRAF
Link to comment
Share on other sites

W tej chwili cvt jest coraz więcej i podobnych wynalazków, więc można przyjąć ze przy odsprzedaży ta kwestia będzie już marginalna. Będzie to swego rodzaju normą.

Co do rozwiązania napędu, to chyba wszystkie AT od zawsze w subaru mają takie rozwiązanie.

 

Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2

Edited by luki266
Link to comment
Share on other sites

....wiem jedno , ze wystarczy tydzień jezdzenia AT/ECVT i człowiek wyleczony jest z MT... :rolleyes:

 

Panie Andrzeju prosze nie szerzyć herezji, za chwilę się pewnie okaże ze STI tez powinno mieć skrzynie CVT :)

 

W tej chwili cvt jest coraz więcej i podobnych wynalazków, więc można przyjąć ze przy odsprzedaży ta kwestia będzie już marginalna. Będzie to swego rodzaju normą.

Co do rozwiązania napędu, to chyba wszystkie AT od zawsze w subaru mają takie rozwiązanie.

 

Wysyłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk 2

 

jak jest coraz wiecej??? raczej mniej tylko Subaru na siłe wciska ludziom to rozwiazanie, a cały świat używa skrzyn dwusprzegłowych DSG, prosze zorientować się w kosztach napraw tego typu urządzeń, za kilka lat sie okaże ze auto z manualem jest warte 30tys PLN a z CVT 15 :o a doświadczenia z rynku amerykańskiego można sobie wsadzić wiadomo gdzie bo kto tam był to doskonale wie ze styl jazdy jest diametralnie inny niż u nas

Link to comment
Share on other sites

Witam,

Mam zamiar kupić XV i zastanawim się co lepsze automat czy manual jak z awaryjnością i obsługą skrzyń automatycznych czy są dużo droższe w uczymaniu. Auto będzie służyło do użytkowania praca dom zakupy czasami jakiś wypad raczej nie będę jeździł w ciężkim terenie.

 

z góry dziękuję za odpowiedź

 

Trzeba pojeździć jednym i drugim porównać i wybrać. Czy awaryjne to czas pokaże jeszcze za wcześnie to miarodajną ocenę na forum.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...