sebachon Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 wczoraj chwaliłem sie kolegą a dzisiaj pękł mu wał Zaraz ktoś napisze, że pewnie niewłaściwie się obchodził z urządzeniem.... nie każdy jest tak czujny jak Ty No chyba tez bym miał problem, bo odpowiedniej kontrolki nie ma.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 (edytowane) tak za bardzo się nie ciesz, bo 1 ostrzeżenie o panwece już miałeś a Tak bardziej poważnie, to niezależnie, czy to 60 tys. km, czy 200tys km czy 400 tys km. uważam, że coś takiego jak pęknięcie wału nie jest normalne, a tym bardziej eksploatacyjne. Edytowane 6 Listopada 2013 przez jaceksu79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 tak za bardzo się nie ciesz, bo 1 ostrzeżenie o panwece już miałeś Ten sam mechanik, który rzekomo ją usłyszał, niedawno ponownie długo nasłuchiwał na wolnych obrotach i stwierdził, że jest idealnie. Sam przyznał, że wtedy mógł to być dźwięk wydawany przez pęknięty smok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Ten sam mechanik, który rzekomo ją usłyszał, czytał forum?? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo76 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 dzisiaj tak sie złożyło że byłem na przeglądzie samochodem żony a w moim mieście jeden diler prowadzi kia i subaru, więc na gorąco w serwisie miałem okazję porozmawiać z pracownikiem serwisuu o tej konkretnej sytuacji bo auto kolegi właśnie tam wczoraj trafiło. jakież było moje zdziwienie jak z rozbrajającą szczerością człowiek mówił "ale o co chodzi przecież cztery razy okrążył kulę ziemską-to mało? a rekord w moim mieście zanim padł diesel to 246tyś km. i jescze gadka o niewłaściwym użytkowaniu bo pan jechał kiedyś na trasie za takim subaru z dieslem i wyprzedził je przy 160km/h to jak taki motor ma wytrzymać takie obciążenia?przecież to diesel i tym się tak szybko nie jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 i jescze gadka o niewłaściwym użytkowaniu A nie mówiłem?.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 (edytowane) A może wał to część eksploatacyjna Edytowane 6 Listopada 2013 przez owad 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 A może wał to część eksploatacyjna Poczekajcie, sprawdzę w instrukcji ... ... stoi jak byk wymiana co 105 tyś. lub 7 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maric1 Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 ... stoi jak byk wymiana co 105 tyś. lub 7 lat Cos Ci się pomyliło - wymiana co 5 lat* *pod warunkiem jazdy po autostradzie, w innym przypadku co 3 lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 6 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2013 Cos Ci się pomyliło - wymiana co 5 lat* Ano racja, mea culpa ... to ten poprawiony jest co 7 lat, natomiast ten stary, to znaczy prototyp, co 5 lat, ale jak ktoś ma nowy "soft"... bo na starym to co 3 lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2013 wczoraj widziałem bardzo ładnego legasia boxer diesiel, aż zarzałem do środka, i co widzę, gała od 6MT. i miał taki fajny wydeszek schowany w zderzak: Załączone miniaturki to jest wersja Legacy SBD Sport MY10-12. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 (edytowane) Rocznik 2010, nowy model, wymieniony silnik: http://otomoto.pl/su...-C31082091.html Edytowane 11 Listopada 2013 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 A miał być poprawiony od 2010, mimo że SIP i przedstawiciele starają się bagatelizować problem coś za dużo tych nowych przypadków pękających wałów. U mnie wał na razie cały, ale jakbym miał kupowac diesla to już nie kupiłbym SBD, nie wiadomo co się będzie działo jak podobno poprawione, nowsze roczniki osiagną odpowiednio duże przebiegi, problemów z 2.5 T, który jest produkowany od lat chyba też do końca nie usunęli. Teraz przymierzam się do mocniejszej benzyny i chyba tez nie bedzie to subaru -bo co mam kupic 2.5 T z UPG, panewkami itd lub kolejną nowość w forku 2.0T . Z| kupowania nowości po nabyciu SBD się wyleczyłem, chce mieć święty spokój, więc cyba niestety pożegnam się z marką subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 A miał być poprawiony od 2010, mimo że SIP i przedstawiciele starają się bagatelizować problem coś za dużo tych nowych przypadków pękających wałów. U mnie wał na razie cały, ale jakbym miał kupowac diesla to już nie kupiłbym SBD, nie wiadomo co się będzie działo jak podobno poprawione, nowsze roczniki osiagną odpowiednio duże przebiegi, problemów z 2.5 T, który jest produkowany od lat chyba też do końca nie usunęli. Teraz przymierzam się do mocniejszej benzyny i chyba tez nie bedzie to subaru -bo co mam kupic 2.5 T z UPG, panewkami itd lub kolejną nowość w forku 2.0T . Z| kupowania nowości po nabyciu SBD się wyleczyłem, chce mieć święty spokój, więc cyba niestety pożegnam się z marką subaru Chyba nie tylko ty masz takie przemyślenia, że trzeba będzie zmienić markę. Podobno BD od 2010 był poprawiony. Jak mówi moja 4 letnia córka " Podobno był kot w butach" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Może to jest modelowy My10 ale wyprodukowany w 2009. Daty przeglądów wskazują, że auto zostało zarejestrowane w listopadzie 2009. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maric1 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Może to jest modelowy My10 ale wyprodukowany w 2009. Ale to by jednoznacznie wskazywało, że silniki z początków produkcji miały wadę fabryczną i powinny być wymienione (naprawione) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Może to jest modelowy My10 ale wyprodukowany w 2009. Ale to by jednoznacznie wskazywało, że silniki z początków produkcji miały wadę fabryczną i powinny być wymienione (naprawione) to jakim cudem wiele z nich robi przebiegi po 150 - 200k km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maric1 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 I uważasz, że to jest duży przebieg? (mój ma 130tys) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lembke Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 A miał być poprawiony od 2010, mimo że SIP i przedstawiciele starają się bagatelizować problem coś za dużo tych nowych przypadków pękających wałów. U mnie wał na razie cały, ale jakbym miał kupowac diesla to już nie kupiłbym SBD, nie wiadomo co się będzie działo jak podobno poprawione, nowsze roczniki osiagną odpowiednio duże przebiegi, problemów z 2.5 T, który jest produkowany od lat chyba też do końca nie usunęli. Teraz przymierzam się do mocniejszej benzyny i chyba tez nie bedzie to subaru -bo co mam kupic 2.5 T z UPG, panewkami itd lub kolejną nowość w forku 2.0T . Z| kupowania nowości po nabyciu SBD się wyleczyłem, chce mieć święty spokój, więc cyba niestety pożegnam się z marką subaru Ale wyleczyles sie bo czytales forum, czy masz takie zle doswiadczenia. PS jaki masz przebieg i co naprawiales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 I uważasz, że to jest duży przebieg? (mój ma 130tys) tego nie napisałem. SBD są w sprzedaży od niecałych 5 lat i trudno oczekiwać przebiegów po 500k km. Abstrahując od faktu, że takich silników obecnie chyba już nikt nie robi........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 A miał być poprawiony od 2010, mimo że SIP i przedstawiciele starają się bagatelizować problem coś za dużo tych nowych przypadków pękających wałów. Niektórzy są bardzo sceptyczni co do tej poprawki od MY10. Na dodatek to osoby mocno 'siedzące w temacie' Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 tak, najczęściej Ci co nie użytkują SBD. "Oficjalne" zmiany związane z EURO 5 są dokładnie opisane i znane. Generalnie wiadomo, że diesel to zło ale niestety dla niektórych konieczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Ale wyleczyles sie bo czytales forum, czy masz takie zle doswiadczenia. PS jaki masz przebieg i co naprawiales? przebieg cos około 118 kkm i wsyzstko gra, nic nie było naprawiane, sprzeglo od nowości, nic mi sie nie popsuło. Choruje na wało-fobie bo czytam forum ale też osobiście rozmawiałem z dwiema osobami, którym padł SBD. Wyleczyłem się chyba z nowości, wcześniej miałem jeden z pierwszych FSI, i za każdym razem obiecuje sobie że kupie auto ze sprawdzonym silnikiem tzn. taki co jest w produkcji od kilku lat i ma dobrą opinie a nie ryzyko chorób dziecięcych w pakiecie. Teraz chcę coś mocniejszego więc SBD i tak odpada, chodzi mi pogłowie forek XT ale to też nowy produkt, 2.5 T stary ale nie jest tajemnicą że bezawaryjny to on nie jest. W evo są chyba w miarę bezawaryjne jednostki ale brak bagażnika, i mam trudności z przekonaniem żony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 2.5 T stary ale nie jest tajemnicą że bezawaryjny to on nie jest. kupić i odpowiednio przygotować żeby spać spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 kupić i odpowiednio przygotować żeby spać spokojnie. wolałbym żeby w FHI przygotowali, bo silnik już tyle lat na rynku że mogliby coś z nim zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się