Skocz do zawartości

Subaru vs reszta Świata


stach1111

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Dokladnie - juz wiem czym bede w najblizszym czasie sie poruszał - auto bliskie ideału , trudno mu cokolwiek zarzucic , prowadzenie perfekt, silnik perfekt, skrzynia perfekt, wykonanie perfekt , naped perfekt , wyglad kwestią indywidualnych upodoban ale dla mnie perfekt. Spalanie bardzo perfekt , jadac spokojnie trasą z Zakopca do Krk wczoraj o 23 czyli bardzo maly ruch , czas 1h20min (100km) czyli dosc spokojnie, w 2 osoby z bagazami i sprzetem narciarskim wyszlo spalanie 5.5l

 

Ile kosztuje takie cudo nie w bieda wersji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie - juz wiem czym bede w najblizszym czasie sie poruszał - auto bliskie ideału , trudno mu cokolwiek zarzucic , prowadzenie perfekt, silnik perfekt, skrzynia perfekt, wykonanie perfekt , naped perfekt , wyglad kwestią indywidualnych upodoban ale dla mnie perfekt. Spalanie bardzo perfekt , jadac spokojnie trasą z Zakopca do Krk wczoraj o 23 czyli bardzo maly ruch , czas 1h20min (100km) czyli dosc spokojnie, w 2 osoby z bagazami i sprzetem narciarskim wyszlo spalanie 5.5l

 

Ile kosztuje takie cudo nie w bieda wersji?

 

 

bmw.pl podaje, że od 230k pln w górę......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie - juz wiem czym bede w najblizszym czasie sie poruszał - auto bliskie ideału , trudno mu cokolwiek zarzucic , prowadzenie perfekt, silnik perfekt, skrzynia perfekt, wykonanie perfekt , naped perfekt , wyglad kwestią indywidualnych upodoban ale dla mnie perfekt. Spalanie bardzo perfekt , jadac spokojnie trasą z Zakopca do Krk wczoraj o 23 czyli bardzo maly ruch , czas 1h20min (100km) czyli dosc spokojnie, w 2 osoby z bagazami i sprzetem narciarskim wyszlo spalanie 5.5l

 

Ile kosztuje takie cudo nie w bieda wersji?

Ta wersja po rabacie wyszla 250 a ma : elektronicznie sterowane zawieszenie , felgi 19" , fotele elektrycznie regulowane , skóra , navi profiesional BMW , wyswietlacz head up . W zasadzie to full bez szklanego dachu . Dobrze wyposazona 2.0D 184 konie z 8biegowym at wychodzi kolo 210.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeździłeś kiedyś takim X3 z silnikiem diesla 3.0 ? :)

Dokladnie, diesle poszly bardzo do przodu , ten 3litrowy to majstersztyk :P , szczerze powiedziawszy jezdzilem na jezdzie testowej x3 2.0D 184konie konie z automatem 8 biegowym i jesli ktos nie potrzebuje 6.1 do 100 i zadowoli sie 8.5sec do 100 to 2.0 jest wporządku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę jednak że nowy forek XT będzie jakąś cenową alternatywą dla X1/X3 dla tych którzy cenią sobie pewność jazdy po śniegu i na sliskim,napewno Xdrive jest lepszą opcją niż haldex a kto wie czy to nie rozwiązanie idealne bo np. na łuku przy nagłym dodaniu gazu nie zawinie tyłkiem tylko wręcz przeciwnie wyciągnie przodem a przy dużej prędkości preferuje tył.

Czy się to komuś podoba czy nie to diesel będzie się nadal rozwijał a to co robi BMW nawet w silniku mniejszym czyli D184Km jest świetne!! wiem bo dość często mam okazje jeżdzić takim X3 mojego kolegi(również z auto)

Bardzo ciekawy jestem czy Subaru nie prześpi tego momentu i zrobi jakieś 2,5 lub 3,0D,byłoby naprawdę ciekawie bo diesel z boxerem to naprawdę dobra para pomimo że ta technologia dopiero raczkuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już wiem dlaczego nowy Forek ma aż 8 udawanych biegów .

Pewnie dlatego , że BMW ma 8 prawdziwych :D

 

Forek ma nieskończoną liczbę biegów więc jest nieskończenie lepszy :P :P

 

A te 8 to żeby BMW nie było smutne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeździłeś kiedyś takim X3 z silnikiem diesla 3.0 ? :)

Dokladnie, diesle poszly bardzo do przodu , ten 3litrowy to majstersztyk :P , szczerze powiedziawszy jezdzilem na jezdzie testowej x3 2.0D 184konie konie z automatem 8 biegowym i jesli ktos nie potrzebuje 6.1 do 100 i zadowoli sie 8.5sec do 100 to 2.0 jest wporządku :)

X3 3.0D nie, ale X6 3.5D i 535D jak najbardziej. Ok mają moc, mega moment obrotowy ale dalej wady dieseli DPF plus reszta ekologi :) Jeśli ktoś jeździ głównie po mieście i od czasu do czasu w dłuższe trasy to żaden nowy diesel się nie nadaje. No a spalanie nowych benz z turbo jest tylko troszkę wyższe więc nie ma co dyskutować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo kto ma dłuższego bo widzę do tego sprowadza sue tutaj dyskusja

 

no tak juz jest mezczyzni zawsze beda sie porownywac TTTM. Tez moglbys jezdzic Skoda bo przeciez taka fajna a Haldex IV i tak 99.9999 % kierowcow nie poczuje :P

kezeli Octavia RS miala by haldexa lub Superb występował by jako 2.0TSi 4x4 z jakimś pakietem sport bardzo niewykluczone ze jeździł bym Skoda.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeździłeś kiedyś takim X3 z silnikiem diesla 3.0 ? :)

Dokladnie, diesle poszly bardzo do przodu , ten 3litrowy to majstersztyk :P , szczerze powiedziawszy jezdzilem na jezdzie testowej x3 2.0D 184konie konie z automatem 8 biegowym i jesli ktos nie potrzebuje 6.1 do 100 i zadowoli sie 8.5sec do 100 to 2.0 jest wporządku :)

X3 3.0D nie, ale X6 3.5D i 535D jak najbardziej. Ok mają moc, mega moment obrotowy ale dalej wady dieseli DPF plus reszta ekologi :) Jeśli ktoś jeździ głównie po mieście i od czasu do czasu w dłuższe trasy to żaden nowy diesel się nie nadaje. No a spalanie nowych benz z turbo jest tylko troszkę wyższe więc nie ma co dyskutować.

To jest jedna strona medalu a druga jest taka ze do auta typu suv bardziej pasuje charakterystyks silnika diesla, ktory ma ogromny moment w dolnym zakresie. pozatym w przypadku X3 duzego wyboru nie masz. Mozna kupic 3.0biturbo ktory ma 306koni, tyle ze na jezdzie testowej spalał 2 razy tyle co 3.0D...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem skrzynia cvt to jest krok w tył . Audi stosowalo to juz 10lat temu. Teraz wiekszosc producentow zaczyna stosowac 2sprzeglowe automaty...

 

W stosunku do 4AT jest to milowy krok w przód:)

Chyba inne Japońskie marki też mają CVT (Nissan?) Czy się mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś jeździ głównie po mieście i od czasu do czasu w dłuższe trasy to żaden nowy diesel się nie nadaje.

To oczywista oczywistość,ale jeśli ktoś jak ja dojeżdża spoza miasta ok 15-20 km. to diesel jest dużo lepszy.

No a spalanie nowych benz z turbo jest tylko troszkę wyższe więc nie ma co dyskutować.

To włóż między bajki,o tym już dyskutowaliśmy,przy ostrzejszym (czyli normalnym ;) )traktowaniu turbo benz. wszystkiego typu robią wir w baku,takie małe spalania to jedynie na papierze bo w życiu to jest niepowtarzalne.TD nawet jak masz ołowianą nogę nie zwiększy znacząco spalania.

 

, jadac spokojnie trasą z Zakopca do Krk wczoraj o 23 czyli bardzo maly ruch , czas 1h20min (100km) czyli dosc spokojnie, w 2 osoby z bagazami i sprzetem narciarskim wyszlo spalanie 5.5l

to ciekawe co piszesz.Kiedy wracaliśmy ze znajomymi z Frankfurtu do Polski grzejąc 140-200km/h mnie legac spalał ok 7.0/100 a kumplowi ponad 8.0/100(X3D184KM aut.) i niestety musiał częściej tankować niż ja :) .Zwykle podróżowaliśmy wspólnie ja Hondą FRV on Mondek 2.0D więc na jego jedno tankowanie były moje dwa(dodatkowo dużo mniejszy bak w hondzie),teraz się odmieniło :D:yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem skrzynia cvt to jest krok w tył . Audi stosowalo to juz 10lat temu. Teraz wiekszosc producentow zaczyna stosowac 2sprzeglowe automaty...

 

W stosunku do 4AT jest to milowy krok w przód:)

Chyba inne Japońskie marki też mają CVT (Nissan?) Czy się mylę?

Lexus tez... Japonczycy albo po prostu nie nadazaja za dwu-sprzeglowym trendem, albo maja swoj motoryzacyjny punkt widzenia :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam wolę płacić za benze i spać spokojnie. Ja aktualnie robię około 15tys/rok i to głównie po mieście więc może jestem skrzywiony ale jeśli benza spali mi x2 tego co diesel to raczej nie zbankrutuję, no ale przy walniętym DPF to już może szarpnąć po kieszeni. We wspomnianych BMW koszt DPF min 14000PLN i oczywiście nie podlega gwarancji ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest ustosunkowane troche kulturowo Japonczycy luba harmonijne oddawanie mocy. W krajach azjatyckich trend idzie w kierunku CVT w europie w kierunku DSG.

Moim zdaniem jezeli biegi sa dobrze symulowane i silnik ma odpowiednia moc to i CVT moze byc ok. Jezdzilem Passatem z DSG i to jedyna skrzynia AT ktora mi odpowiadala OBK 2,5 CVT byl taki sobie.

X3 3D fajne auto mi jedna taki 525 D Touring X-Drive bardziej pasuje. Spalnie pewnie o 20 % lepsze, Vmax i wiecej miejsca.

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Bukmacerek, lub remap + DPF out za jakies 2k :) No ale mozna to oczywiście uznać za tzw. druciarstwo :)

Mimo wszystko uważam podobnie - 15k rocznie i to po mieście, więc pomysł na diesla mocno średni.

Edytowane przez Amstaff23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś jeździ głównie po mieście i od czasu do czasu w dłuższe trasy to żaden nowy diesel się nie nadaje.

To oczywista oczywistość,ale jeśli ktoś jak ja dojeżdża spoza miasta ok 15-20 km. to diesel jest dużo lepszy.

No a spalanie nowych benz z turbo jest tylko troszkę wyższe więc nie ma co dyskutować.

To włóż między bajki,o tym już dyskutowaliśmy,przy ostrzejszym (czyli normalnym ;) )traktowaniu turbo benz. wszystkiego typu robią wir w baku,takie małe spalania to jedynie na papierze bo w życiu to jest niepowtarzalne.TD nawet jak masz ołowianą nogę nie zwiększy znacząco spalania.

 

, jadac spokojnie trasą z Zakopca do Krk wczoraj o 23 czyli bardzo maly ruch , czas 1h20min (100km) czyli dosc spokojnie, w 2 osoby z bagazami i sprzetem narciarskim wyszlo spalanie 5.5l

to ciekawe co piszesz.Kiedy wracaliśmy ze znajomymi z Frankfurtu do Polski grzejąc 140-200km/h mnie legac spalał ok 7.0/100 a kumplowi ponad 8.0/100(X3D184KM aut.) i niestety musiał częściej tankować niż ja :) .Zwykle podróżowaliśmy wspólnie ja Hondą FRV on Mondek 2.0D więc na jego jedno tankowanie były moje dwa(dodatkowo dużo mniejszy bak w hondzie),teraz się odmieniło :D:yahoo:

a ja ci powiem g.... prawda :-) mialem dwa TDI jezdze czasem X5 w dyszlu i roznymi innymi TDI z wypozyczalni i jak mocno zaczniesz deptać TDI to zrobisz taki sam wir jak w turbo benzynie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

X3 3.0D przy na prawde mocnym deptaniu po miescie czyli caly czas FUL TROTIL :) wychodzi max 20l/100km - podobny mocowo Golf R 2.0TSI przy takim samym deptaniu potrafi pokazac ponad 30 :) a jest sporo lzejszy :)

 

Diesel dlatego ze rocznie bedzie to auto robic 40tyś km bardzo duzo w trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...