Skocz do zawartości

Subaru vs reszta Świata


stach1111

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Wniosek jest więc jeden... taki babski troche... bryki jak buty, trzeba odpowiednio dobierać do okazji

Zgadza się. Jakbym miał tyle kasy, żeby kupić sobie auto na każda okazję to i parę Subaraków bym miał w garazu z bugiem STi na czele. Ba nawet bym przyjął nowego sedana STi z uśmiechem na twarzy mimo tego że trochę już odjechał od dawnej legendy. Niemniej jednak póki az tyle kasy nie mam, to musze kalkulowac jak jednym czy dwoma autami pogodzić te wszystkie okazje i zapłącić za to tyle żeby mi starczyło i niestety Subaru ze swoja ofertą/cena na razie mi się w te plany nie wpisuje :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli przechodzimy do tematu "stajnia marzeń"; gdyby można jedynie 4 to ja biorę(na ten moment ;) ):

 

 

 

3 lata temu napisałem na tym forum posta z listą marzeń typów pojazdów, napędów i zastosowania.

 

Spełniło się :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TUR to mnie się kojarzy z produktem spożywczym

 

 

Spożywczym? :blink:

 

Produkt płynny, łatwopalny, o dużej zawartości siarki, spirytusu i landrynek dla zmiany koloru to tak :twisted:

 

Taki bardziej kolekcjonerski, jak to się teraz tłumaczy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jakoś nie rozumiem idei tuningowania do normalnej codziennej jazdy. Każda przeróbka ma wpływ na auto i napewno jego trwałość nie poprawia. Jeśli juz tuningować to właśnie dla zabawy i frajdy z jazdy. Tunning zeby jeżdzic tylko na hamownie a potem z kolegami podniecać się wydrukami o mocy itd. to mi troszkę jakimś zboczeniem zalatuje :)

 

 

Ocztwiscie ze tak ale sam program to poprawa i osiagow i bezpieczenstwa.Superba podalem jako przyklad bo przyrost mocy o 100% z zachowaniem bezawaryjnosci jest wart uwagi z tego co wiem jest juz kilka czy kilkanascie samochodow z takim setupem ktore bezawaryjnie pokonaly kilksdziesiat tys. km.

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@turdziGT w koncernie VAG'a to i bez tunningu kilkadziesiąt tys. bez awarii to rzadkość, a co dopiero po takim "podkrecaniu".

pierdoly opowiadasz i tyle , oczywiscie ma pare silnikow wtopy ale wez pod uwage ze ma ich w ofercie z 30 roznych typow.Nie ma w tej chwili producenta ktory nie mial by nieuadnej konstrukcji w ofercie , od Vaga przez Mercedesa , BMW niezawodne Toyoty itp. itd.W pogoni za rynkiem i kientem pragnacym nowsci nie ma czasu na porzedne sprawdzenie.Przeduza zsie za to gwarnacje zamiast robic dobre silniki , troche to przyke ale niestety prawdziwe.

Aaa no i jak juz mowisz o niezawodnosci to nie zapomnij o subarowskim 2.5T bo ten to seryjny w niektorych przypadkach do pierwszego przegladu nie chce dojezdzic ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjnym Paskiem na gwarancji 4 razy na lawecie jechałem bo auto podczas jazdy poprostu gasło. Moja wypowiedz była troszkę sarkastyczna bo mam bardzo złe zdanie o tym koncernie, a wmawianie ludziom ze auto podkrecanio do 300KM jest bezawaryjne to czysta herezja. Z ciekawości wszedłem na stronę tego " tunera" i nawet nie ma wzmianki o poprawkach w Haldexie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to jest jak sie kupuje gowniany samochod a jeszcze jak go miales z 2.0 TDI na PD to juz wogle :rolleyes:

Rozumie ze opierasz swoja wypowiedz w oparciu o przynajmniej 10 lat doswiadczenia w tej branzy dlubania w ECU i mechanice :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, ale min 15lat zbierania opini od znajomych którzy przy rożnych autach bawili się w tunning u różnego rodzaju domoroslych "tunerow" ( ja swoje zdanie na ten temat mam więc nigdy mnie to nie bawiło ) Niezależnie od marki każdy podkreślał spadek bezawaryjnosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@turdziGT w koncernie VAG'a to i bez tunningu kilkadziesiąt tys. bez awarii to rzadkość, a co dopiero po takim "podkrecaniu".

, oczywiscie ma pare silnikow wtopy ale wez pod uwage ze ma ich w ofercie z 30 roznych typow.

 

Wydaje mi się jednak że przy ujęciu ilościowym to nie ma znaczenia,bo w takim razie oznaczałoby to że są jedne linie silnikowe zupełnie bezawaryjne a inne wręcz do do wymiany.Z drugiej zaś strony jeżeli w tym samym ujęciu ilościowym weżmiemy np. tylko jeden silnik to przy zwiększonej ilości wręcz rośnie prawdopodobieństwo defektu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, ale min 15lat zbierania opini od znajomych którzy przy rożnych autach bawili się w tunning u różnego rodzaju domoroslych "tunerow" ( ja swoje zdanie na ten temat mam więc nigdy mnie to nie bawiło ) Niezależnie od marki każdy podkreślał spadek bezawaryjnosci.

no widzisz sam napisales domoroslych wiec to troche wyjasnia.Jezeli pojedzieszdo sprawdzonego tunera i nie bedziesz za bardzo wymyslal z modyfikacjami i ograniczysz sie do samego przeprogramowania ecu a takze masz troche oleju w glowie to niezawodnosc pozostanie na niezmienionym poziomie.Od kiedy jezdze autami z doladowaniem kazde moje auto ma zrobiony program ,dwa Subaru i obecna A4 bedxie to trzecie Audi przejechalem tymi samochodami tys. Kilometrow i w zadnym nie mialem zadnego problemu.Takich ludzi jak ja jest bardzo duzo wiec jezeli ktos z twoich znsjomych ma inne doswiadczenia to albo stan samochodu pozodtawial do zyczenia albo kozystali z domoroslego tunera lub nie maja wyobrazni jak uzywac ivtraktowac motor wiec dadza rade wszystkiemu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TurdziGT - pełna zgoda ( sam zrobiłem 45k km zawirusowanym WRX'em ) ale... kurna nie z silnikiem o dwukrotnie zwiększonej mocy. W sumie to trudno uwieżyć, że to tylko program ale nie mam czasu grzebać w tym temacie. Po za tym po co komu 300KM w aucie "bez" hamulców i zawieszenia ? No chyba, że ktoś samobójcą jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam do tego motoru CS oferuje stage 3 a wiec jest to wydech turbo od S3 i IC samym programem robia na 220 w kazdym raze imponyjace jest to ze motor przyjmuje dwukrony wzrost mocy bez wymiany zanego glownego komponentu silnika.Oczywiscie zgadzam sie ato dalej nie ma hamowania zawieszenia itp. wiec podalem to w ramch

ciekawostki.

Ja GTekiem zrobilem 50k po programie dzisiaj ma on juz 70k i dalej jezdxi bo ma go obecnie znajomy , STI ma zrobione 70k po programie a A4 kami z dyszlem zrobilem w sumie ponad 100k i to okrzyknietym sla slawa 2.0 PD

ponad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@turdziGT czyli ty zrobiłeś to w miarę z sensem. Ja może użyłem "mocny skrót myślowy" ale chodziło mi że podniesienie mocy o ~100% musi skutkować jakimiś awariami. Oni nie wymieniają głównego komponentu silnika bo i tak za parę tys km klient będzie zmuszony to zrobić na własny koszt ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CS robi kilka czy kilkanascie TSI/TFSI w tygodniu w roznych konfiguracjach wiec jezeli by oferowali cos co by bylo niesprawdzone to byl by strzal w kolano bo na polskiej scenie tuningowej fuckupy szybko wyplywaja.Do 1.8 to praktycxnie 2.0 z innym skokiem tloka i inna mniejsza turbina wiec wytrzymalosc jest podobna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...