Pucu Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Sam mówi, że popełnił błąd, bo tego nie przewidział Nie dajmy się zwariować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Robert popełnił dość duży błąd myślę że nikt tutaj nie ma takiej wiedzy i umiejętności żeby mieć "papiery" do wytykania "błędów" Robertowi... więc skupmy się lepiej na kibicowaniu... Właśnie - to kiedy ta Portugalia? Trza doładowanie do karty se zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
canmaker Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Jeszcze jeden filmik.... http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LyJzH9pRakw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x_maly_x Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Sam mówi - i myślę że to właściwa osoba do wypowiadania się na temat tego co zrobił dobrze a co źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serweryn Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Robert Kubica: Niestety, i nie jest to wymówka, na szybkich sekcjach brakowało mi przyczepności tyłu, zwłaszcza na zjazdach. Powinienem był wziąć to pod uwagę. Nie zrobiłem tak, a powinienem był hamować wcześniej. Byłem w szybkim zakręcie w dół, z łatwością przejeżdżanym pełnym gazem. Potem było mocne hamowanie do trójkowego zakrętu. Kiedy wcisnąłem hamulec, straciłem przyczepność tyłu – zwolniłem więc nacisk [na pedał]. Gdybym tak nie zrobił, obróciłbym się – a droga była wąska. Auto zaczęło jechać bokiem przed zakrętem. Próbowałem się zmieścić, ale uderzyłem w barierę. Nie mogłem zmniejszyć prędkości i uderzyłem lewym tyłem, potem przodem. Jechaliśmy swoim tempem, nie atakowaliśmy. To doświadczenie, to nie powinno się zdarzyć – ale może. Nawet najmniejszy błąd jest w rajdach kosztowny. To był dla nas dobry weekend, testowanie dobrze nam szło – nawet na pierwszym porannym odcinku było dobrze, nie cisnęliśmy. Musimy wykorzystać doświadczenia, także te negatywne. Takie są rajdy. Od jutra skupiamy się na Portugalii i idziemy do przodu. Zajebiaszcza wypowiedź -- merytoryczna, wyważona. I to skupienie na przyszłości biorąc doświadczenie z przeszłości. Cyborg nie człowiek, pokłony za pełen profesjonalizm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
canmaker Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Kolejne porównanie Kubica/Kopecky http://www.fiaerc.com/videogallery/detail/id_event/3/id/73/t/ERC-CANARIAS-different-tyres-for-Kopecky-and-Kubica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciaas Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 na myśl przychodzą mi tylko słowa jednego z forumowiczów: "prędkość była dobra, tylko zakręt za ciasny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 na myśl przychodzą mi tylko słowa jednego z forumowiczów: "prędkość była dobra, tylko zakręt za ciasny" Jeśli zapisałes sie na nasze forum , tylko po to aby takie merytoryczne mądrości wkleic , to bardzo proszę o popisywanie sie swoją inteligencja na onet.pl Dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 A ja tak sobie myślę że być może właśnie że nie jechali na 100%, tylko wiedzieli że maja przewagę troszkę odpuścili ze swojego tempa i troszkę koncentracja uciekła. Czasem jest trudniej jechać na 95% niż na 110%. No ale Portugalia już wkrótce :superhero: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Przecież to w formie żartu jest, nie spinajcie sie tak... ,a sens tego zdania jest tylko taki ,że było za szybko i tyle, z resztą to chyba Kubica sam powiedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 carfit wielkie dzięki za relację na żywo :thumbup: czekam na kolejną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Pojawiły się nowe onboardy od Roberta, oprócz wczorajszego SS1 jest porównanie Kopeckyego i Kubicy i jeszcze jeden podpisany ERC CANARIAS spain loves rally http://www.fiaerc.com/videogallery/list/id/3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 O co cała dyskusja? Robert sam powiedział w czym był problem. Auto postawiło na dohamowaniu, musiał odpuścić hamulec co spowodowało za dużą prędkość w następnym zakręcie... To tylko pokazuje na jakim limicie jedzie skoro jedno popsute hamowanie stwarza taki problem. On jedzie jak na torze w bolidzie. Hamowanie na raz - bez marginesu błędu. W tych opóźnionych hamowaniach tkwi sekret jego prędkości w stosunku do "regularnych" kierowców rajdowych. Ale jestem o niego spokojny. Dajmy mu trochę czasu i będzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 O co cała dyskusja? nie przyzwyczaiłeś się jeszcze? Eksperckie pitolenie dla samego pitolenia. Bo niektórzy byli na rajdzie i widzieli jak się jeździ, więc wiedzą, że pojechaliby lepiej/szybciej/mądrzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucu Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 (edytowane) Wywiad z Robertem http://sport.tvp.pl/...-rally-canarias Edytowane 23 Marca 2013 przez Pucu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Ale jestem o niego spokojny. Dajmy mu trochę czasu i będzie dobrze właśnie to mi przyszło do głowy, przecież Robert dopiero wsiadł do tego auta... niech DeSa pozna ustawi pod siebie, nauczy sie go i zobaczycie co sie bedzie działo, ja jestem spokojny Z jego wypowiedzi wywnioskować mozna, że w 100% wiedział co robi, że się po prostu uczy tego auta, mówił o tym przed rajdem, w jego trakcie wczoraj i po dzwonie dzisiaj. Czekam na Portugalię i jestem pewien, ze nie jednego wurca zleje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 To tylko pokazuje na jakim limicie jedzie skoro jedno popsute hamowanie stwarza taki problem. On jedzie jak na torze w bolidzie. Hamowanie na raz - bez marginesu błędu. W tych opóźnionych hamowaniach tkwi sekret jego prędkości w stosunku do "regularnych" kierowców rajdowych. i mamy minutę przewagi z pierwszego dnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 http://rallynews.pl/lang.en/no/pnews/6878 Kubica otrzymał trofeum Colina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
canmaker Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Robert z Wysp Kanaryjskich nie wyjedzie z pustymi rękami. Otrzymał nagrodę Colina McRae !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 I to jest najlepsze podsumowanie startu Kubicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 A teraz chwila refleksji. Zakończył rajd jak zakonczyl, ale.... sadze, ze prawdziwi kibice pokochaja go za fenomenalna i widowiskową jazde.... podobnie jak Colina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Tak może wtrącę ale z 7 lat temu jak mocno się zaangażowałem w grę Richard Burns Rally to jeździł gość o nicku KopeckyFan i lał Nką Wurce a co najmniej z nimi mocno konkurował i co się okazało to pod tym nickiem jeździł wirtualnie w rajdach Robert K. Czasy kręcił z kosmosu a kto grał w tą grę to wie, że to nie byle gierka tylko prawdziwe super realistycznie odwzorowane zachowanie auta. Widać czego się Robert nie dotknie to musi wygrywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 (edytowane) Na RBR-World Włochów też równo lał Edytowane 23 Marca 2013 przez Domso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 @@Wełniacz, na naszą obronę powiem, że wtedy eNki w WRSMP były sporo szybsze niż dzisiaj Ale i tak robił z nami (i całą resztą virtualnych rajdowców) to samo co dzisiaj robi z Loixem i Kopeckym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 @Wełniacz, na naszą obronę powiem, że wtedy eNki w WRSMP były sporo szybsze niż dzisiaj uffffff Kurde dawno w to nie grałem a boję się zaczynać bo się skończy zakupem G25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się