Skocz do zawartości

Robert Kubica w rajdach


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

To,że A-style nie ma DSa dziś o niczym nie przesądza. Jak mają kapuchę to tak jak można sprzedać tak i można kupić.  Włącznie z tym,że DSa mogła by podstawić fabryka. Ale wtedy nie chodzi już tylko o pieniędze ale i o politykę.

 

 

Naiwnie liczę na jakąś niespodziankę bo to co się dzieje jest po prostu bardzo przykre. Kierowcy z którymi RK ścigał się w WRC2 dziś mają dużo lepsze auta i Robert będzie musiał wyczyniać cuda aby się do nich zbliżyć. A co najbardziej przykre to to,że w zeszłym sezonie RK wygrał bodajże 5 OSów a w takim układzie wątpię aby był w stanie zrobić to w 2015 choćby Astyle stawał na głowie.

Nie wiem co palisz , ale musi być mocne ........ ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacky WRC to biznes tu nic niestety nie dzieje sie bez przypadku i zazwyczaj ten kto ma grubsza portfel stoi na wygranej pozycji z tym który jest szybszy na oesach.Cieszmy sie z tego co mamy itraktujmy to jako inwestycje w przyszłość a paradoksalnie moze sie okazać ze ten sezon sportowo bedzie lepszy mimo ze w teoretycznie gorszym samochodzie.

original.jpg

Ha ha dobre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To,że A-style nie ma DSa dziś o niczym nie przesądza. Jak mają kapuchę to tak jak można sprzedać tak i można kupić.  Włącznie z tym,że DSa mogła by podstawić fabryka. Ale wtedy nie chodzi już tylko o pieniędze ale i o politykę.

 

 

Naiwnie liczę na jakąś niespodziankę bo to co się dzieje jest po prostu bardzo przykre. Kierowcy z którymi RK ścigał się w WRC2 dziś mają dużo lepsze auta i Robert będzie musiał wyczyniać cuda aby się do nich zbliżyć. A co najbardziej przykre to to,że w zeszłym sezonie RK wygrał bodajże 5 OSów a w takim układzie wątpię aby był w stanie zrobić to w 2015 choćby Astyle stawał na głowie.

Nie wiem co palisz , ale musi być mocne ........ ;)

 

Ja przynajmniej nie mam urojeń w stylu: kupujcie WRC+ , będzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę nie skomentuje tego , bo nie mam sił do Ciebie , Ty masz swój " świat wayne'a " żyj sobie w nim .

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

To,że A-style nie ma DSa dziś o niczym nie przesądza. Jak mają kapuchę to tak jak można sprzedać tak i można kupić.  Włącznie z tym,że DSa mogła by podstawić fabryka. Ale wtedy nie chodzi już tylko o pieniędze ale i o politykę.

 

 

Naiwnie liczę na jakąś niespodziankę bo to co się dzieje jest po prostu bardzo przykre. Kierowcy z którymi RK ścigał się w WRC2 dziś mają dużo lepsze auta i Robert będzie musiał wyczyniać cuda aby się do nich zbliżyć. A co najbardziej przykre to to,że w zeszłym sezonie RK wygrał bodajże 5 OSów a w takim układzie wątpię aby był w stanie zrobić to w 2015 choćby Astyle stawał na głowie.

 

Nie wiem co palisz , ale musi być mocne ........ ;)

Ja przynajmniej nie mam urojeń w stylu: kupujcie WRC+ , będzie dobrze.

A kto powiedział ze nie bedzie ?

Naprawdę nie skomentuje tego , bo nie mam sił do Ciebie , Ty masz swój " świat wayn-a" i żyj sobie w nim .

Szkoda twojego czasu ja juz dawno zrezygnowałem......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacky Ile Ty masz lat chłopczyku? Czytam to forum systematycznie i stwierdzam, że Twoje wypowiedzi są infantylne. Zarzucasz coś Carfitowi? Zastanów się co i do kogo piszesz. Zauważyłem, że ogólny poziom dyskusji zbliżył się do Onetu, bo niektórzy nie wytrzymują ciśnienia. Chłopy mamy Roba w WRC! Cieszmy się i radujmy! Coś czuję, że nie raz miło nas zaskoczy.

Edytowane przez ejcz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, Fiesta nie będzie zła, sprawdzona konstrukcja, szkoda że nie z M-Sport - jednak oni mają zawsze pierwsi modyfikacje. Z drugiej strony, Robert narzekał głównie na system zmiany biegów, to na nim najwięcej tracił. Nowa Fiesta nie będzie miała tego problemu ( nie wiem czy od MC czy od 4 eliminacji bo i takie info się pojawiło). Szkoda ostrej krytyki Roberta wobec M-Sportu, chociaż mnie osobiście podoba się bezkompromisowość Roberta, ale cas pokazuje że politycznie lepiej było milczeć, samochód się nie poprawił w trakcie sezonu, a teraz ewidentnie Malcolm gra obrażonego!!! Dla mnie największym handicapem w tym roku będą opony, koniec roku pokazał super osiągi Pirelli, może to być klucz do dobrych czasów odcinków, a może i rajdów. Wierzę w to, że po dobrym wyniku Roberta w MC Malcolm wróci do niego z propozycją drugiego teamu M-Sportu.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak w ogóle to ktoś wie czy u Roba szwankował system łopatek, czy problem był w tym "opóźniaczu"?. Może jest tak, że jak zdejmą "kaganiec" to i w Fordzie będzie działać?

Edytowane przez bukmacerek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak w ogóle to ktoś wie czy u Roba szwankował system łopatek, czy problem był w tym "opóźniaczu"?. Może jest tak, że jak zdejmą "kaganiec" to i w Fordzie będzie działać?

Problem był w systemie pneumatycznym , gdzie inni np. Citroen miał hydrauliczny , ktory owszem tez nie był początkowo idealny , bo był jeden obwód z ręcznym i sie przegrzewał ( rajd Portugalii ) ale pod koniec roku citroen potrafił nad tym zapanować , Ford nie . Łącznie z tym Żr na testach dwa razy wajcha od ręcznego sie złamała :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak w ogóle to ktoś wie czy u Roba szwankował system łopatek, czy problem był w tym "opóźniaczu"?. Może jest tak, że jak zdejmą "kaganiec" to i w Fordzie będzie działać?

Robert mówił ,że cisnienie w tym układzie było niżesz 15-20% od ciśnienia w analogicznym systemie z Focusa WRC. Jeśli zatem słynne "opóźnienie" było spowodowane zbyt niskim ciśnieniem (ustalonym wczesniej z FIA), to spora szansa ze system teraz będzie działać ok. Myślę, że to całkiem logiczne bo skoro były gotowe rozwiązania na rynku to pewnie tym ciśnieniem je dostosowali pod wymogi FIA, a nie projektowali systemu od nowa pod Roberta. Szczególnie, że RK się odnosił z nim do Focusa - może to był z niego zaadoptowany system ? Myślę, że jeśli ktokolwiek coś wie w tej kwestii i może coś wyjaśnić to Edwin.

 

Ktoś napisał, że lepiej by było jeździć w M-Sporcie bo pierwsi mają poprawki. Owszem, ale jako kierowca fabryczny, a nie jako klient. Czy to klient czy kliencki zespół (A-Style) dostaną te same graty i mogą zapomnieć o poprawkach czy totalnie topowych częściach niestety  - w zeszłym roku Robert nie doczekał się nawet nowego przodu nie wspominając o półośkach z plasteliny :D Różnica prawdopodobnie będzie taka, że A-Style zanim Robert wyjedzie z serwisu sprawdzi każdą śrubkę,a jak było w M-Sporcie każdy wie - z resztą są filmiki na YT :) Czemu sądzę, że A-Style może się bardziej przykładać ? Wiadomo, M-Sport auta klienckie to kasa- wynik liczy się dla aut pierwszego teamu. W przypadku A-Style to auto Roberta jest najważniejsze :)

 

Nie ma co biadolić - chłopaki jadą dalej i będą kolejne zwycięstwa nie mam co do tego wątpliwości :) RK to taki kierowca co i na drzwiach od stodoły zrobi wynik :)

Edytowane przez Jumpman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale to co w nadchodzacym sezonie bedzie ? Robert bedzie musial jezdzic w tym fordzie z tym pneumatycznym systemem ? Czy -astyle moze zmajstrowac lub kupic jakis hydrauliczny , czy musi polegac na zakupie systemu od m-sportu ?

Szczerze nie wiem do końca , ale moim zdaniem system będzie na początek sezonu dalej kulawy .... Nie było mnie ostatnio trochę w kraju i mam braki w wiedzy ;) wiec tylko przypuszczam .

Co drugiej czesci pytania , oczywiscie AS moze miec nowy system pod warunkiem homologacji MS to jest naturalne , tylko z tym pewnie trzeba poczekać , podobnie jak z nowym silnikiem forda ... Ktory juz notabene powstał , ale .....;)

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przez pampersa było więcej niż 0,2spkm ;)

 

Nie ma co biadolic, ważne że jedzie ważne że nie odszedł z wrc.

Jeśli tylko chłopaki z A-style się przyłożą, a mamy podstawy przypuszczać że będzie im się chciało - to będzie dobrze.

Robert nie miał i w mshicie nie miałby nigdy topowego sprzętu.

Więc jak już napisano wyżej - powiedzmy że podobne auto ale przypilnowane i starannie przygotowane zrobi różnicę...

 

Rob jest prawdziwie twardym typem i wywalczy swoje, jestem nawet przekonany że nie raz będziemy w euforii co potrafi zdziałać słabszym sprzętem.

Dodatkowo sam Robert mówił nie raz że na szuter fiesta lepsza niż cytryna.

Jeśli po prostu Auto będzie działać a nie przeszkadzać i się rozpadać na dojeździe to będzie już ogromny plus i poprawa.

Byłoby lepiej w fabryce, ale nie jest - jeszcze teraz.

Robert i tak zrobi z tego użytek taki że nam serce urośnie a niektórym będzie wstyd.

 

Trzymajmy kciuki i kibicujmy, będzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też się oczywiście cieszę że Robert zostaje w WRC i również cieszę się ze względu na A-Style ;) będzie super, emocji nie zabraknie i tak jak wyżej pisaliście może być tak, że auto Roberta będzie ich wypieszczonym autkiem i będą się starać wszystko robić na tip-top bo także dzięki Robertowi A-Style może się pokazać na Świecie i wypłynąć na szerokie wody ;) Może być tak, że za 2-3 lata to A-Style będzie prywatnym topem w WRC :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super,ze Robson zostaje w WRC powinnismy sie cieszyc ,ze mamy naszego czlowieka w tak doskonalej stawce oczywiscie ,ze Robert i my chcielibysmy aby to byl VW bo poprostu na chwile obecna maja sprzet doskonaly ale wierze w Roberta to czarodziej i cos z tej Fordziny wycisnie a jak do tego jeszcze bedzie kasa to i czesci moga byc lepsze,natomiast mechanicy napewno sie bardziej przyloza niz olewacze z M-sportu,bedzie dobrze i tylko kibiscowac Robertowi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy w związku z nowym układem, Robert zmieni nieco taktykę w nowym sezonie. Walka o punkty nadal na drugim miejscu czy jednak będzie się starał w pewnych sytuacjach po prostu dojechać, kosztem zdobywania doświadczenia?

 

nie ma co sie czarować przy obecnej sytuacji musi zrobić kilka dobrych wyników, co jak pisałem wyżej może nie być takie łatwe tym samochodem vs ulepszone samochody fabryczne......

 

Robert to talent i ma kosmiczne umiejętności, ale jak samochód okaze sie kompletnie niekonkurencyjny od A-style to nic nie poradzi

Edytowane przez Domso
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co martwić sie za wczasu.najwazniejsze ze jedzie.Jezeli ktoś tu myślał ze bedzie fabryczne polo czy citroen to znaczy ze miał chyba troche za wysokie oczekiwania.

Bądźmy realistami 15 min. Ma drugim miejscu w MC i cała reszta nieskończonych rajdów to troche za duże i drogdzie ryzyko.

Ja nie mam złudzeń ze i tak oczy fabryk bedą podglądali jego poczynania a moze sie okazać ze sezon w aucie które bedzie musiał szanować przyniesie ta jakże ważna regularność.jezeli o coś sie mam martwić to tylko o doświadczenie A-style zwłaszcza jezeli chodzi om ustawienia do poszczególnych rajdów.umowmy sie ale nawet Msport ma pewnie cała encyklopedie możliwych ustawień które kierować musi tylko finalnie dopasować żeby mieć dobrzy feeling a przy braku doswiadzczenia i kierowcy z małym doświadczeniem w rajdach moze to być trudne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...