Skocz do zawartości

Robert Kubica w rajdach


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

RK nie jezdzi w 1. teamie M-Sport, wiec w tym przypadku punkt ogrom pracy całego zespołu nie działa. Oni dostają pieniadze za przygotowanie i obsluge sprzetu. Wynik to jedynie moze byc słodki dodatek na koniec.

 

Z takim podejściem nie ma za bardzo co dyskutować. Nie ważne czy jest to team fabryczny, czy nie, wraz z RK w czasie rajdu działa zespół ludzi, w tym pilot, mechanicy, kordynator i wiele wiele innych osób, to jest zespół, który podobnie jak RK pracuję przez cały rajd. W większości przypadków są to ludzie z pasją, dla których nie liczą się tylko pieniądze...

 

 

 

A widzisz mówi mówi, a mało tego wręcz bredzi - "z filmu wnioskuję że Robert przeprasza Macka że wypadł, widać tutaj że mieli dwa różne cele, Maciek chciał dojechać zaś Robert chciał wygrać i moim zdaniem jechał za szybko na pałę" mniej więcej tak mówi Kościuszko - toż to bredzenie głupot, analiza filmów co on jest krytyk filmowy, bądźmy poważni. Skąd takie wnioski, gość odnosi się do czegoś co nie ma znaczenia i jeszcze tworzy teorie spiskowe - tak się wypowiada gość co jest związany z rajdami czy ktoś kto szuka taniej sensacji i koniecznie chce zrobić szum w koło siebie i załogi która miała wypadek. Czy trzeba jechać na pałę aby wypaść z trasy? Oceniać można to co widać, a nie analizować to co nam się wydaje. 

Co z tego że Kościuszko nie ukończył tylko 25% ? skoro regularnie lali go wszyscy łącznie z samochodami z niższej kategorii ! jakie to ma znaczenia, będziemy oceniać kierowców po ilości ukończonych rajdów czy osiągnięć ? Ukończyłem 100% jako ostatnio, ukończyłem 30% z czego wygrałem 4 odcinki specjalne i pozostałe ? Co wybieramy, walkę o cele czy ogon i zabawę w rajdy bez szans na sukces kiedykolwiek? 

 

 

 

Ani raz nie usłyszałem, aby mówił coś, że RK jechał na pałę, mówił o tym, że być może mieli inne cele. Nie jest to dziwne, mogło tak być, a słowo przepraszam, wbrew pozorom bardzo często przewija się w samochodach rajdowych, wielokrotnie właśnie z takiego powodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jeśli się nie mylę, to Kubica wystartował w 19 rajdach WRC z czego 6 nieukończył (ok 31%)    (to są nieukończone rajdy, nie mylić z Rally2 - dawne SupeRally ) Kościuszko wystartował w 52 rajdach WRC z czego nie ukończył 13 (ok 25%).

To teraz jeszcze porównajmy tempo obu kierowców. ;)

Gdyby RK jechał tempem MK,to śmiem twierdzić,że dojechał by do mety wszystkie rajdy.Czy o to chodzi i to jest celem RK?Raczej nie. ;)

Dojeżdżanie do mety rajdu gdzieś w ogonie,tempem odbiegającym znacznie od czołówki,to nie jest specjalny wyczyn i kompletnie nic nie daje zespołowi,sponsorom,kibicom a i kierowca się nie uczy limitów.Taktyka i strategia?Globalna? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

RK nie jezdzi w 1. teamie M-Sport, wiec w tym przypadku punkt ogrom pracy całego zespołu nie działa. Oni dostają pieniadze za przygotowanie i obsluge sprzetu. Wynik to jedynie moze byc słodki dodatek na koniec.

 

Z takim podejściem nie ma za bardzo co dyskutować. Nie ważne czy jest to team fabryczny, czy nie, wraz z RK w czasie rajdu działa zespół ludzi, w tym pilot, mechanicy, kordynator i wiele wiele innych osób, to jest zespół, który podobnie jak RK pracuję przez cały rajd. W większości przypadków są to ludzie z pasją, dla których nie liczą się tylko pieniądze...

 

 

 

A widzisz mówi mówi, a mało tego wręcz bredzi - "z filmu wnioskuję że Robert przeprasza Macka że wypadł, widać tutaj że mieli dwa różne cele, Maciek chciał dojechać zaś Robert chciał wygrać i moim zdaniem jechał za szybko na pałę" mniej więcej tak mówi Kościuszko - toż to bredzenie głupot, analiza filmów co on jest krytyk filmowy, bądźmy poważni. Skąd takie wnioski, gość odnosi się do czegoś co nie ma znaczenia i jeszcze tworzy teorie spiskowe - tak się wypowiada gość co jest związany z rajdami czy ktoś kto szuka taniej sensacji i koniecznie chce zrobić szum w koło siebie i załogi która miała wypadek. Czy trzeba jechać na pałę aby wypaść z trasy? Oceniać można to co widać, a nie analizować to co nam się wydaje. 

Co z tego że Kościuszko nie ukończył tylko 25% ? skoro regularnie lali go wszyscy łącznie z samochodami z niższej kategorii ! jakie to ma znaczenia, będziemy oceniać kierowców po ilości ukończonych rajdów czy osiągnięć ? Ukończyłem 100% jako ostatnio, ukończyłem 30% z czego wygrałem 4 odcinki specjalne i pozostałe ? Co wybieramy, walkę o cele czy ogon i zabawę w rajdy bez szans na sukces kiedykolwiek? 

 

 

 

Ani raz nie usłyszałem, aby mówił coś, że RK jechał na pałę, mówił o tym, że być może mieli inne cele. Nie jest to dziwne, mogło tak być, a słowo przepraszam, wbrew pozorom bardzo często przewija się w samochodach rajdowych, wielokrotnie właśnie z takiego powodu.

 

Dobra bo już kończę  cytując "Robert cisną bardzo - wydaje mi się" Wydaje mi się że "sytuacja w samochodzie była napięta" wydaje mi się że "jest problem między Robertem a Maćkiem" chcesz więcej tych bredni ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wi

 

 

 

MK prostuje swoją wcześniejszą wypowiedź  :biglol:

 

 

 

http://f1news.pl/7053/panie-kosciuszko-lepiej-jest-milczec-niz-sie-odezwac-i-rozwiac-wszelkie-watpliwosci/

 

 

Dziwisz się? 

 

Strzał w kolano jakich mało...

 

Widze, niejaki Ł Włoch w natarciu w komentarzach :D To nie przypadkiem ten człowiek, który aspirował do posady pilota RK ?  :biglol:

 

Pewnie podpadnę na forum, mało kiedy zgadzam się z Łukaszem, ale akurat z jego komentarzami pod tym pseudo artykułem się zgadzam.

Dlaczego?

Może dlatego, że nie jestem Kubicomaniakiem, mieliśmy Małyszomanie, Kowalczykomanie itp. itd, to i mamy Kubicomanię. Zauważyłem na wielu forach, facebookach itp. że w momencie kiedy nie popada się w "hurraoptymizm", wielbi Kubicy, tylko chłodno patrzy na wydarzenia, to od razu można stać się "hejterem"... a chyba nie tędy droga, wrzucamy do jednego worka przeciwników, prawdziwych hejterów, którzy nie ważne co się stanie będą krytykować i jeździć po kimś, razem z osobami, które po prostu nie są wielkimi fanami, zwykłymi kibicami, którzy patrzą na to z dystansem. Efekt? Mamy Kubicomaniaków i hejterów... nic pomiędzy? czy tak powinno być?

Należe do grona osób, które po prostu cieszą się, z tego, że mamy zawodnika w najwyższej rajdowej lidze. Podobnie cieszyłem się gdy startował Michał Kościuszko, podobnie kibicuje RK, jak jemu, tak samo jak innym zawodnikom, którzy jeżdżą klasy niżej.. Tak samo cieszyłem się ze zwycięstwa Jurka Pary w Rajdzie Szwecji i Francji..  i podobnie gdy Legia Warszawa gra w eurpejskich pucharach, tak samo jej kibicuję, mimo, że jestem z Krakowa..

 

Wrócmy jednak do tematu... czy rzeczywiście uważacie, że nikt nie ma prawa wypowiedzieć się na temat startów RK? Wychodzi na to, że tylko Loeb mógłby coś powiedzieć, bo gdy wypowie się jakaś inna osoba, zaraz będą wyciągane jej porażki.. Wypowiadało się już wielu zawodników, rozumiem, Walter Rohl (dwukrotny Mistrz Świata) również nie jest godzien komentowania, Michał Kościuszko, Tomasz Czopik itp. itd. każdy który powiedział to co myśli, spotkał się z falą krytki..

 

Czy RK jest kierowcą genialnym? co znaczy kierowca genialny? Czy takim kierowcą jest Sebastian Loeb? Jeśli tak, to zgodzę się, że w takim przypadku RK JESZCZE NIE JEST kierowcą genialnym.. czy postawienie go w jednej lini z Loebem nie umniejsza sukcesów tego zawodnika?

 

RK jest bardzo dobrym kierowcą, myślę, że najszybszym kierowcą rajdowym w Polsce. Najskuteczniejszym nie, najszybszym, tak. Na początku roku wypowiedziałem się gdzieś, że nie ma możliwości aby RK wygrał jakikolwiek rajd w tym sezonie w WRC, dalej tak uważam, będą wygrane OS, jednak aby wygrać rajd jest zdecydowanie za wcześnie. Czy kiedykolwiek wygra rajd w WRC? Trudno powiedzieć, tak na prawdę dowiemy się już po pierwszych rajdach w przyszłym sezonie.

 

Podsumowując, Kościuszko powiedział głośno to co mysli sam i wiele innych osób.

Napisałeś sama prawdę smuta i bolesną. Żeby wypowiedzieć się na tema Roberta i jego startów ttzeba byc mistrzem świata a jeżeli nie to na pewno wygrać rajd lub co najmniej odcine w WRC .Typowe polskie piekielko dwa konce i absolutnie nic pomiedzy......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra bo już kończę  cytując "Robert cisną bardzo - wydaje mi się" Wydaje mi się że "sytuacja w samochodzie była napięta" wydaje mi się że "jest problem między Robertem a Maćkiem" chcesz więcej tych bredni ? 

 

 

Oglądałeś onboard? Na onboardzie widać, że cisną, trochę wcześniej już miał "gorącą" sytuację, dodatkowo w porównaniu do innych załóg, dużo później zaczynał hamować, widać było dość nerwową i szybką jazdę, to widać na onboardzie. Widać też, że nikt tak nie napadał na ten zakręt.

 

Czy była napięta sytuacja, czy jest problem między Robertem a Maćkiem o tym nigdy się nie dowiemy, bo takie rzeczy nie wychodzą z samochodu... czy jesteś więc w stanie w 100% powiedzieć, że NA PEWNO nie było tam napiętej sytuacji? Jeśli nie jesteś RK, ani MSz. to nie możesz, więc nazywanie czyjejś opini bredniami tylko dlatego, że się z tym nie zgadzamy jest na poziomie... sam chyba wiesz jakim.

Edytowane przez zajcev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dobra bo już kończę  cytując "Robert cisną bardzo - wydaje mi się" Wydaje mi się że "sytuacja w samochodzie była napięta" wydaje mi się że "jest problem między Robertem a Maćkiem" chcesz więcej tych bredni ? 

 

 

Oglądałeś onboard? Na onboardzie widać, że cisną, trochę wcześniej już miał "gorącą" sytuację, dodatkowo w porównaniu do innych załóg, dużo później zaczynał hamować, widać było dość nerwową i szybką jazdę, to widać na onboardzie. Widać też, że nikt tak nie napadał na ten zakręt.

 

Czy była napięta sytuacja, czy jest problem między Robertem a Maćkiem o tym nigdy się nie dowiemy, bo takie rzeczy nie wychodzą z samochodu... czy jesteś więc w stanie w 100% powiedzieć, że NA PEWNO nie było tam napiętej sytuacji? Jeśli nie jesteś RK, ani MSz. to nie możesz, więc nazywanie czyjeś opini bredniami tylko dlatego, że się z tym nie zgadzamy jest na poziomie... sam chyba wiesz jakim.

 

 

akurat to, że hamował później o niczym nie świadczy bo on hamuje najpóźniej ze wszystkich ogólnie, od Ogiera także ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ja mam pytanie bo mi to gdzieś uciekło, 

Ile Kościuszko wygrał odcinków specjalnych w WRC -  dziękuję szach mat 

miłego dnia

Za wysoko postawiłeś poprzeczkę.

Trzeba było zapytać ile razy był w pierwszej szóstce.

Odpowiedź: ZERO

Kubica około 50.

 

 

 

Jeśli się nie mylę, to Kubica wystartował w 19 rajdach WRC z czego 6 nieukończył (ok 31%)    (to są nieukończone rajdy, nie mylić z Rally2 - dawne SupeRally )

Kościuszko wystartował w 52 rajdach WRC z czego nie ukończył 13 (ok 25%).

 

Jak już podajemy statystyki, to nie tylko te na plus :)

 

antikos - ale gdzie MK coś takiego mówi albo pisze? Wydaje mi się, że chodziło o to, że mając przewagę nad kolejnym zawodnikiem i dość dużą stratę do poprzedzającej załogi, do ostatniego odcinka można podejść taktycznie, tak aby dowieźć to o co zespół walczył przez cały rajd. Zespół, bo to jest ogrom pracy całego zespołu.

 

Nie moja sprawa, nie jestem w tym zespole, ale mam prawo, podobnie jak MK wypowiedzieć się na ten temat.

Nie wystartowałem w żadnym rajdzie rangi WRC (jeszcze:D ), mimo wszystko na rajdy jeżdże od 20 lat, kibicuję, interesuję się tym, w pewnym sensie ten sport to część mojego życia.. a toczenie bitwy o to, że ktoś zmienił zdanie i nie uważa już jakiegoś zawodnika za "genialnego" jest trochę śmieszne. Jeszcze tego brakuję, aby wróciły czasy, gdzie kibice jednego zawodnika ostro tłukli się z kibicami innego zawodnika... po co?

 

 

 

Nawet na tym forum pojawiają się krytyczne komentarze odnośnie występów RK. A przynajmniej zastanawiające się, co jest nie halo. Choćby moje. Różnie są odbierane... ale to nie jest tak, że trzeba mieć klapki na oczach.

Problem z wypowiedzią MK jest taki że zaatakował współpracę RK z pilotem, który dla niego jeździł, z którym rozstali się chyba nie do końca "jak przyjaciele" (nie wiem nic z pierwszej ręki, przyznaję - po prostu docierały do mnie informacje o tym, że był jakiś kwas) i trudno to odbierać inaczej, jak personalną wycieczkę wobec RK i MSz. Moim zdaniem. A stwierdzenie, że "uważałem go za kierowcę genialnego, ale zmieniłem zdanie" jest według mnie nacechowane bardzo negatywnie, jeżeli wypowiada je inny kierowca, który w WRC nie odniósł większych sukcesów (chociaż też cieszyłem się jego występami i bardzo mu kibicowałem, pamiętając, że nie ma takiego talentu jak Loeb i nie ma co oczekiwać zwycięstw).

 

Wiele ostatnich wypowiedzi krytycznych wobec RK (nie chodzi tylko o tę MK) było nacechowanych niezrozumiałym dla mnie jadem i trudno je inaczej uzasadniać niż jakąś dziwną zawiścią.

 

Osobiście bardzo cenię obiektywne kibicowanie, za co często dostaję po głowie od osób tego obiektywizmu pozbawionych, ale wydaje mi się że obserwacja, że "albo hurraoptymizm albo hater" - nie jest trafna. Dużo zależy od miejsca oczywiście. Ci z wyważonymi opiniami nie wypowiadają się na onecie. I niezbyt chętnie piszą w miejscach takich jak fankluby (wiem po sobie;)).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba wiem o co chodzi... złośliwcy nie mogą przeboleć, że to co dla nich jest szczytem nieosiągalnych marzeń, czyli 4 miejsce jest dla Roberta treningiem przed walką o jego cel i marzenia. 

 

Pewnie że by wolał dojechać bez tego rowu do mety na świetnym 4 miejscu ale nie dojechał i tam gdzie inni widzą tragedię on widzi sytuację, nad którą trzeba najzwyczajniej w świecie usiąść, przeanalizować i wyciągnąć wnioski na przyszłość. 

 

 

Mówią że trening czyni mistrza, ostatnio słyszałem że ewentualnie vice-mistrza, bo mistrzem to trzeba się jednak urodzić, więc dajmy Robertowi pracować, bo urodzonym mistrzem już jest a teraz tylko dostraja się do aktualnej sytuacji i charakterystyki WRC    ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zajcev, ale widziałeś chyba tą 6 minutową wypowiedź Maćka? Bo z niektórych fragmentów wypowiedzi wydaje mi się, że chyba nie, bo wspominaz o domysłach wszystkich, co do przyczyn jak i następstw, jakie mieliśmy póki ta wypowiedź się nie pojawiła.

A jeśli chodzi o MK, to gdyby tak po prostu chciał wyrazić swoje zdanie, co do którego tak byłby pewien, to by na następny dzień nie prostował swojej wypowiedzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co on w swojej wypowiedzi tak na prawdę wyprostował?

Napisał, że była to jego interpretacja i tyle. (Piszę o tym co napisał na FB, chyba, że jeszcze gdzieś w świecie jest jakieś sprostowanie o którym nie wiem)

 

Tak na prawdę o dzwonie mało co piszę, pisałem o ogólnej sytuacji jaka jest. Co do dzwona od początku uważałem, że było za szybko, co też RK potwierdził. Jeśli chodzi jednak o atmosfere w samochodzie, takie informacje nie lecą w świat, można jedynie się domyślać. Jeśli współpraca nadal jest, to znaczy, że jest ok, czy było jakieś spięcie, czy nie, o tym się nie dowiemy, a w wypowiedziach zawsze będzie, że jest ok.

 

 

 


Pewnie że by wolał dojechać bez tego rowu do mety na świetnym 4 miejscu ale nie dojechał i tam gdzie inni widzą tragedię on widzi sytuację, nad którą trzeba najzwyczajniej w świecie usiąść, przeanalizować i wyciągnąć wnioski na przyszłość. 

 

 

 

To mnie niestety martwi, bo takich sytuacji jak ta było już wiele, czy wnioski zostały odpowiednio wyciągnięte? Ale nad tym się rozwodzić nie będę.. od tego myślę, że jest zespół ludzi, którzy w tym mu pomagają ..

W swoich postach chciałem zwrócić uwagę na to, że każda wypowiedź która nie jest chwaleniem, wielbieniem RK od razu jest źle odbierana...

Edytowane przez zajcev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden pan cos palnąl moze niezbyt zgrabnie o drugim panu....i co z tego, nie macie Chlopacy o co bic piany? :)


 

Carfit, jakieś wieści może zasłyszałęś :P ?

 

 

Stawiasz na Citroena czy Hundaia :P ?

Moim zdaniem będzie Citroen , Hyundai , lub Ford :biglol:;)

 

 

Carfit i to juz byloby cos, trzymam Cie za slowo ;) 

 

mysle ze duzo osob jak ja interesuje sie (bardzo) rajdami i kariera RK ale bedac zupelnie z boku glownie sie martwie co bedzie dalej tzn czy bedzie samochod i pelny program startow na kolejny sezon.

Bo my tu owszem w Robbiego bardzo wierzymy ale tak naprawde nie mamy pojecia o prawdopodobnych sponsorsko-zespolowych ukladankach...przy okazji, kiedy sie to wyjasni w sensie zglaszania/oglaszania zalog na przyszly sezon??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czego można być aktualnie najbardziej pewnym, to że nie będzie to Hyundai - Nandan wprost powiedział, że kierowcy teamu na 2015 już dla niego jeżdżą. Więc zmian w Hyundaiu nie będzie. Plus oczywiści VW odpada.

 

Więc albo cytryna, albo fiesta. Pytanie też na jakich warunkach, fabrycznie, czy nie itd. W mktv zdają się wierzyć, że to będzie citroen. Wspominali też o sugestiach co do hyundaia jakiś czas temu, co oczywiście się nijak nie potwierdziło więc dalej nic nie wiemy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czego można być aktualnie najbardziej pewnym, to że nie będzie to Hyundai - Nandan wprost powiedział, że kierowcy teamu na 2015 już dla niego jeżdżą. Więc zmian w Hyundaiu nie będzie. Plus oczywiści VW odpada.

 

Więc albo cytryna, albo fiesta. Pytanie też na jakich warunkach, fabrycznie, czy nie itd. W mktv zdają się wierzyć, że to będzie citroen. Wspominali też o sugestiach co do hyundaia jakiś czas temu, co oczywiście się nijak nie potwierdziło więc dalej nic nie wiemy:)

 

Wydaje mi sie, ze Ostberga z Citroena wysadzą. Czasami gość ma przebłyski, ale od kilku lat tak naprawdę stoi w miejscu. Wg mnie Citroen potrzebuje gwiazdy, kogoś kto się wyróżnia, i który daje nadzieje na sukces w przyszłości. Im nie potrzeba kierowców, którzy beda dowozic jakies punkty, tylko kogoś kto będzie cisnął po wygrane. Meeke jest świetny, ale czy ma dużą siłę przebicia w mediach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To czego można być aktualnie najbardziej pewnym, to że nie będzie to Hyundai - Nandan wprost powiedział, że kierowcy teamu na 2015 już dla niego jeżdżą. Więc zmian w Hyundaiu nie będzie. Plus oczywiści VW odpada.

 

Więc albo cytryna, albo fiesta. Pytanie też na jakich warunkach, fabrycznie, czy nie itd. W mktv zdają się wierzyć, że to będzie citroen. Wspominali też o sugestiach co do hyundaia jakiś czas temu, co oczywiście się nijak nie potwierdziło więc dalej nic nie wiemy:)

 

Wydaje mi sie, ze Ostberga z Citroena wysadzą. Czasami gość ma przebłyski, ale od kilku lat tak naprawdę stoi w miejscu. Wg mnie Citroen potrzebuje gwiazdy, kogoś kto się wyróżnia, i który daje nadzieje na sukces w przyszłości. Im nie potrzeba kierowców, którzy beda dowozic jakies punkty, tylko kogoś kto będzie cisnął po wygrane. Meeke jest świetny, ale czy ma dużą siłę przebicia w mediach ?

 

 

Ostberg pewnie wyleci, to prawda. Pytanie na przykład, czy Matton wsadzi Chardonet'a, czy Nawarecki Kubicę;) No ale to dywagacje zupełnie oderwane od rzeczywistości, bo danych nie ma.

 

Ja też się zastanawiam, czy Citroen byłby skłonny stworzyć taki półprywatny team, jak w zeszłym roku. Niby mówili że ograniczają budżet i klienckich robić nie będą - ale z drugiej strony jeżeli by np. lotos i azoty się szarpnęły i budżet w większości by się znalazł, to kto wie, może i by wydolili z takim teamem jak II VW albo N Hyundaia?

 

Meeke na pewno ma przebicie w mediach brytyjskich, a to jest jakiś tam rynek;) W Polsce to auta chętniej się chyba sprowadza niż kupuje nowe :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rob cytryna bedzie jezdzil w przyszlym roku, mouton czy jak mu tam, między slowami to powiedzial...i bardzo dobrze

A wiesz w ogóle kto to jest Mouton bo na pewno nie jest to mężczyzna ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

To czego można być aktualnie najbardziej pewnym, to że nie będzie to Hyundai - Nandan wprost powiedział, że kierowcy teamu na 2015 już dla niego jeżdżą. Więc zmian w Hyundaiu nie będzie. Plus oczywiści VW odpada.

 

Więc albo cytryna, albo fiesta. Pytanie też na jakich warunkach, fabrycznie, czy nie itd. W mktv zdają się wierzyć, że to będzie citroen. Wspominali też o sugestiach co do hyundaia jakiś czas temu, co oczywiście się nijak nie potwierdziło więc dalej nic nie wiemy:)

 

Wydaje mi sie, ze Ostberga z Citroena wysadzą. Czasami gość ma przebłyski, ale od kilku lat tak naprawdę stoi w miejscu. Wg mnie Citroen potrzebuje gwiazdy, kogoś kto się wyróżnia, i który daje nadzieje na sukces w przyszłości. Im nie potrzeba kierowców, którzy beda dowozic jakies punkty, tylko kogoś kto będzie cisnął po wygrane. Meeke jest świetny, ale czy ma dużą siłę przebicia w mediach ?

 

 

Ostberg pewnie wyleci, to prawda. Pytanie na przykład, czy Matton wsadzi Chardonet'a, czy Nawarecki Kubicę ;) No ale to dywagacje zupełnie oderwane od rzeczywistości, bo danych nie ma.

 

Ja też się zastanawiam, czy Citroen byłby skłonny stworzyć taki półprywatny team, jak w zeszłym roku. Niby mówili że ograniczają budżet i klienckich robić nie będą - ale z drugiej strony jeżeli by np. lotos i azoty się szarpnęły i budżet w większości by się znalazł, to kto wie, może i by wydolili z takim teamem jak II VW albo N Hyundaia?

 

Meeke na pewno ma przebicie w mediach brytyjskich, a to jest jakiś tam rynek;) W Polsce to auta chętniej się chyba sprowadza niż kupuje nowe :P

 

 

Ja bym się nie zdziwił wcale jakby faktycznie sciagneli Solberga na drugiego na 2015, albo jakiegos innego doswiadczonego kierowcę, i wystawili 3 fabryczne samochody dając 3. Kubicy co by w razie sukcesów jakichś w 2015  mogli powiedzieć, tak to  Citroen WRC team :D a na 2016 ewentualnie przesiadka do 1. składu. Nie wiem, ale faktycznie wyglada na to, ze w jakiejs postaci bedzie w Citroenie jezdzil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie nic na to nie wskazuje tak szczerze mówiąc. Chciałbym, może jest to możliwe - ale nie wiem na jakiej podstawie można powiedzieć, że "wygląda na to"?

 

Chociażby na takiej, ze CC donosił o tym jakis czas temu, i poki co twierdzi, ze jego układanka z roznych źódeł dot. Citroena się sprawdza :P

Edytowane przez Domso
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...