Skocz do zawartości

Robert Kubica w rajdach


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Poczekajmy jeszcze kilka rajdów na wyciąganie wniosków.Naprawdę uważacie,że uzyskanie 1-2 sek/1km robi taką wielką różnicę w opisie trasy ???

Może robić nawet większą,zależnie od warunków. ;)

To prawie tak jak,pokonanie odcinka dwa razy po rząd w krótkim czasie.Poprawiasz błędy pierwszego przejazdu,lepsza linia jazdy itp. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylo na poprzedniej stronie.Wszystko się ułoży poptrzeba tylko czasu i km.I tak mamy szczęście że szefem zespołu jest Malcolm który miał w zespole Colina tsk że ma pewnie więcej cierpliwości bo Matton by już płakał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylo na poprzedniej stronie.Wszystko się ułoży poptrzeba tylko czasu i km.I tak mamy szczęście że szefem zespołu jest Malcolm który miał w zespole Colina tsk że ma pewnie więcej cierpliwości bo Matton by już płakał.

Cierpliwość,cierpliwością ale on ma przede wszystkim dobrego blacharza na etacie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://eurosport.onet.pl/motorowe/rajdy-samochodowe/rajdowe-ms-volkswagen-chce-lopatek-przy-kierownicy-zamiast-dzwigni-zmiany-biegow/yytkc

 

Uważam,że to bardzo dobrze,że POLO będzie miało łopatki do zmiany biegów.Skończy się głupie gadanie o jakiejkolwiek przewadze itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jak wszyscy będą mieć manetki to i Kubicy auto będzie szybciej zmieniać biegi - teraz ma spowolniony układ ;)

Czy oni zamierzają powielić system dozwolony dla Kubicy, czy nastąpi jakaś zmiana w przepisach, pozwalająca na stosowanie takiego rozwiązania bez opóźnień?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, domyślam się tylko ,ale jeśli FIA zgodzi się na manetki u wszystkich kierowców we wszystkich samochodach nie ma sensu stosowania opóźnienia. No chyba ,że tak jak piszesz nadal będzie lewarek zmiany biegów, a manetka warunkowo z opóźnieniem ? Hmm...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie wiem, domyślam się tylko ,ale jeśli FIA zgodzi się na manetki u wszystkich kierowców we wszystkich samochodach nie ma sensu stosowania opóźnienia. No chyba ,że tak jak piszesz nadal będzie lewarek zmiany biegów, a manetka warunkowo z opóźnieniem ? Hmm...

Być może z tego powodu VW wysyłał zapytanie o warunki techniczne "łopatek" w listopadzie zeszłego roku? Jestem ciekaw czy ten system jest dozwolony przepisami ogólnie, czy jedynie jako wyjątek dla Kubicy? Jeśli jest ogólnie dozwolony, to może chcą właśnie z tego skorzystać i sprawdzić czy uzyskają jakąś przewagę. Ja tak sobie właśnie ostatnio myślałem, że kontakt obu rąk z kierownicą non stop może trochę pomagać na krętych odcinkach bez dłuższych prostych, gdzie trzeba często wachlować biegami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywiad z MS - pilotem RK (część I):

 

http://powrotroberta.blogspot.com/2014/03/poznajcie-macieja-szczepaniaka-wywiad-z.html#more


Cezary Gutowski napisał:

Robert mówi o wrażeniach przed w połowie sobie znanym, a w połowie nowym rajdem. To będzie szalony weekend. F1 + WRC = urwanie głowy i mnóstwo radochy

"Portugalia to pierwszy rajd, od mojego zeszłorocznego powrotu do profesjonalnego sportu, w którym pojadę po raz drugi. Mniej lub bardziej wiem, czego oczekiwać, choć niemal połowa tras będzie dla mnie nowa, bo pojawią się nowe odcinki lub zmienią się kierunki jazdy. Połowę rajdu już poznałem, ale przez ostatnich 12 miesięcy wiele się zmieniło.
W zeszłym rok w Portugalii po raz pierwszy jechałem na szutrze, w innym, słabszym samochodzie RRC. Teraz z pewnością będzie mi trochę łatwiej, bo przynajmniej wiem, czego się spodziewać. Rajd Portugalii jest bardzo wymagający i trudny, z tego co zapamiętałem. Nie oczekuję, że tym razem będzie znacznie łatwiejszy. Podejdę do niego tak, jakby był dla mnie zupełnie nowy.
Wszystkie rajdy WRC dla mnie są wymagające. Szczególnie te szutrowe, na których mam ograniczone doświadczenia i odkrywam wszystko od zera. Pamiętam z zeszłego roku, że ten rajd jest trudny szczególnie ze względu na dużą liczbę szczytów, co jest dość wymagające. Oczywiście sam rajd jest relatywnie krótki, więc może być trochę łatwiej pod tym względem.
Po trudnym początku sezonu chciałbym przejechać wszystkie próby bez popełniania błędów. Nie będzie łatwo i oczywiście czekają mnie kolejne lekcje. Zobaczymy, czy doświadczenia z zeszłego roku mi pomogą, ale z pewnością moim celem jest trzymanie się drogi i gładki przejazd całego rajdu."

 

P.S. Ten wywiad dementuje plotki jakie już zaczęły się ukazywać w necie, że RK nie wystartuje w Portugalii

Edytowane przez Apis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W necie było infor,że RK nie wystartuje w próbie Fafe a nie w R.Portugalii.

Dzisiaj rano była dyskusja w "Klubie Kibiców - Roberta Kubicy", że RK może nie wystartować w Rajdzie Portugalii ponieważ miał, a nie testował przed tym rajdem. O Fafe było wiadomo już od dawna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...