cybel Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Poczekajmy jeszcze kilka rajdów na wyciąganie wniosków.Naprawdę uważacie,że uzyskanie 1-2 sek/1km robi taką wielką różnicę w opisie trasy ??? Może robić nawet większą,zależnie od warunków. To prawie tak jak,pokonanie odcinka dwa razy po rząd w krótkim czasie.Poprawiasz błędy pierwszego przejazdu,lepsza linia jazdy itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 http://eurosport.onet.pl/motorowe/rajdy-samochodowe/szef-kubicy-nie-mozemy-udawac-ze-nie-bylo-problemow/65qf0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Bylo na poprzedniej stronie.Wszystko się ułoży poptrzeba tylko czasu i km.I tak mamy szczęście że szefem zespołu jest Malcolm który miał w zespole Colina tsk że ma pewnie więcej cierpliwości bo Matton by już płakał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 17 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2014 Bylo na poprzedniej stronie.Wszystko się ułoży poptrzeba tylko czasu i km.I tak mamy szczęście że szefem zespołu jest Malcolm który miał w zespole Colina tsk że ma pewnie więcej cierpliwości bo Matton by już płakał. Cierpliwość,cierpliwością ale on ma przede wszystkim dobrego blacharza na etacie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=nikon=- Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Nie wiem czy było:http://wrc.net.pl/wszystkie-drogi-prowadza-do-rzymu/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Nie dziala, albo tylko u mnie nie dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Kubica nie pojedzie w Fafe. Trochę szkoda, ale pewnie na prywatnych testach więcej potestują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Nowe POLO będzie miało zmianę biegów łopatkami przy kole kierownicy. http://rajdy.autoklub.pl/news/nowe-polo-wrc-zadebiutuje-w-2014,54181 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 http://rajdy.autoklub.pl/news/nie-wpuscili-kubicy,54191 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 toyota wróci do wrc? http://www.rajdy.v10.pl/Ruszyly,testy,Toyoty,Yaris,WRC,z,zespolem,Motorsport,Italia,110313.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Artykuł mówi coś innego niż szefostwo toyoty ostatnimi czasy - mówili o ew. próbnych startach w 2015 i o tym że później by rozważali wejście od 2017, kiedy mają być nowe regulacje techniczne. Ciekawe jak się temat rozwinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Było by super jak by się rozwinął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Jestem ciekaw czy kiedys wroci Subaru do WRC i nastana znowu piekne czasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 http://eurosport.onet.pl/motorowe/rajdy-samochodowe/rajdowe-ms-volkswagen-chce-lopatek-przy-kierownicy-zamiast-dzwigni-zmiany-biegow/yytkc Uważam,że to bardzo dobrze,że POLO będzie miało łopatki do zmiany biegów.Skończy się głupie gadanie o jakiejkolwiek przewadze itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Jak wszyscy będą mieć manetki to i Kubicy auto będzie szybciej zmieniać biegi - teraz ma spowolniony układ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beavis Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Jak wszyscy będą mieć manetki to i Kubicy auto będzie szybciej zmieniać biegi - teraz ma spowolniony układ Czy oni zamierzają powielić system dozwolony dla Kubicy, czy nastąpi jakaś zmiana w przepisach, pozwalająca na stosowanie takiego rozwiązania bez opóźnień? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Nie wiem, domyślam się tylko ,ale jeśli FIA zgodzi się na manetki u wszystkich kierowców we wszystkich samochodach nie ma sensu stosowania opóźnienia. No chyba ,że tak jak piszesz nadal będzie lewarek zmiany biegów, a manetka warunkowo z opóźnieniem ? Hmm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beavis Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Nie wiem, domyślam się tylko ,ale jeśli FIA zgodzi się na manetki u wszystkich kierowców we wszystkich samochodach nie ma sensu stosowania opóźnienia. No chyba ,że tak jak piszesz nadal będzie lewarek zmiany biegów, a manetka warunkowo z opóźnieniem ? Hmm... Być może z tego powodu VW wysyłał zapytanie o warunki techniczne "łopatek" w listopadzie zeszłego roku? Jestem ciekaw czy ten system jest dozwolony przepisami ogólnie, czy jedynie jako wyjątek dla Kubicy? Jeśli jest ogólnie dozwolony, to może chcą właśnie z tego skorzystać i sprawdzić czy uzyskają jakąś przewagę. Ja tak sobie właśnie ostatnio myślałem, że kontakt obu rąk z kierownicą non stop może trochę pomagać na krętych odcinkach bez dłuższych prostych, gdzie trzeba często wachlować biegami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apis Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Do czego służy prawa ręka: P.S. Jakoś tu nudno między rajdami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Na pierwszym filmiku fajnie ulozony tor na hali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Debiut "nowej" Fiesty opóźni się. Portugalia jeszcze w starej wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apis Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 (edytowane) Wywiad z MS - pilotem RK (część I): http://powrotroberta.blogspot.com/2014/03/poznajcie-macieja-szczepaniaka-wywiad-z.html#more Cezary Gutowski napisał: Robert mówi o wrażeniach przed w połowie sobie znanym, a w połowie nowym rajdem. To będzie szalony weekend. F1 + WRC = urwanie głowy i mnóstwo radochy"Portugalia to pierwszy rajd, od mojego zeszłorocznego powrotu do profesjonalnego sportu, w którym pojadę po raz drugi. Mniej lub bardziej wiem, czego oczekiwać, choć niemal połowa tras będzie dla mnie nowa, bo pojawią się nowe odcinki lub zmienią się kierunki jazdy. Połowę rajdu już poznałem, ale przez ostatnich 12 miesięcy wiele się zmieniło.W zeszłym rok w Portugalii po raz pierwszy jechałem na szutrze, w innym, słabszym samochodzie RRC. Teraz z pewnością będzie mi trochę łatwiej, bo przynajmniej wiem, czego się spodziewać. Rajd Portugalii jest bardzo wymagający i trudny, z tego co zapamiętałem. Nie oczekuję, że tym razem będzie znacznie łatwiejszy. Podejdę do niego tak, jakby był dla mnie zupełnie nowy.Wszystkie rajdy WRC dla mnie są wymagające. Szczególnie te szutrowe, na których mam ograniczone doświadczenia i odkrywam wszystko od zera. Pamiętam z zeszłego roku, że ten rajd jest trudny szczególnie ze względu na dużą liczbę szczytów, co jest dość wymagające. Oczywiście sam rajd jest relatywnie krótki, więc może być trochę łatwiej pod tym względem.Po trudnym początku sezonu chciałbym przejechać wszystkie próby bez popełniania błędów. Nie będzie łatwo i oczywiście czekają mnie kolejne lekcje. Zobaczymy, czy doświadczenia z zeszłego roku mi pomogą, ale z pewnością moim celem jest trzymanie się drogi i gładki przejazd całego rajdu." P.S. Ten wywiad dementuje plotki jakie już zaczęły się ukazywać w necie, że RK nie wystartuje w Portugalii Edytowane 30 Marca 2014 przez Apis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 W necie było infor,że RK nie wystartuje w próbie Fafe a nie w R.Portugalii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apis Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 W necie było infor,że RK nie wystartuje w próbie Fafe a nie w R.Portugalii. Dzisiaj rano była dyskusja w "Klubie Kibiców - Roberta Kubicy", że RK może nie wystartować w Rajdzie Portugalii ponieważ miał, a nie testował przed tym rajdem. O Fafe było wiadomo już od dawna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Oglnie strasznie dluga ta przerwa między tymi rundami. Z tego co wiem to mial testowac tylko na przywatnych odcinkach w oklicy bazy M-sportu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się